Haukummekohan väärää puuta?

fenno.maani

Olen ihmetellyt tätä Suomi 24 juttelupalstaa.

Minua meinaan ihan surutta kiusataan, haukutaan, miinustetaan ja poistetaan.
Sehän on helppoa koska olen aina samalla nimimerkillä.
Ja olen tainnut astua pahojen poikien pikku-varpaille.
Minua poistetaan, vaikka kirjoitan ihan asiaa, ilman n-sanaa.

Onko se teidän mielestä humaania. Se on retr.-kys.

Kuten huomaatte puhun aika suoraan, me L-suomalaiset emme paljoo kaunistele.
Asiat sanotaan niin ku ne on! Onko L-Suomesta tullut yhtään diplomaattia. Retr.kys.

Huomaan että Mover on aika, ”omituinen” poistaa / jättää omituisen logiikan mukaan viestejä.

Esim piparminttu ja se videojuttu (= kauan sitten ) läx ku kuppa töölöstä, iha yhäkkiä, vaikka niihin oli paljon osallistuttu.

Tuli vaan mieleeni että entäpä jos, kyse onkin siitä että minua vainoavat tahot, joita sanalla sanoen on PALJON, poistattaa noita aloituksiani ja ylläpito poistaa ne lukematta?
Jotenkin olen oppinut että Moveri on kaikesta huolimatta aika ihminen, ei nyt ihan humaani, mutta puolihumaani kuitenkin.

Onko Mover, mahdollista että ylläpito poistaa näitä viestejä lukematta?
Tuollahan on nappula ku lukee Ilmoita asiaton viesti . Siihen kirjoittaa että tämä on rasistinen mp.
Niin tarviiko siihen muuta?

Kuten jo sanoin, minä kirjoitan asiaa vaikeista asioista, siinä joskus rapa lentää, jokaisella, mutta minulta on poistettu ihan aisaa.

Voisiko olla jotkut pelisäännöt näihin kiusanhenkisten poistamisiin, ettei tarvi turhaan syyttää Moveria?

2

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mover, että kuka tämän poisti aloittajako vai ylläpito?

Tämä oli tosi hyvä keskustelu. Löysin tällaisen sattumalta, mutta miksi se poistettiin, näetkö syyn?

Tässä tämä aiempi rutina, tai osa siitä:
      Missä se lässyn lässyn video -mielipidekin on?
      154 Lukukertaa Tämäkin lässyn lässyn video
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9698562

Aika fiksua…ko poistaa tuokin kiva keskustelu, mikä sinulla on, jatkuvasti menkat vai?
      Olet saanut tämän palstan sekaisin poistoillasi ja ihmiset vihaisiksi mielipiteilläsi ja poistoillasi
      Minä tulin puhuu sinulle, Mover järkeä ; rasismin syistä ja itse rasismistakin.
      Täällä loput http://keskustelu.suomi24.fi/node/9694971/#comment-48455899

Ja 2 esim luin kerran selityksesi poistoosi siirsit keskustelun terroristipalstalle.
      MIKSI?
      Etkö ymmärrä että terrorismi on yksi suurimmista syistä vihaan muslimeja kohtaan?
      Ja olisiko pikku-lilla syy ruveta räiskii vähän takaisinkin??? Mitäs luulet?
      Vai eikö se käy koska se on, ja nyt huudetaan : RaSiSMiA
      Siksi pojat rupee kiusaa sinua kun et itse ymmärrä rasismin syitä ja sen kulkua. Sinun mielestäsi meidän pitää rakastaa muslimeja, jotka ei ole tehnyt itsari-iskua. Se nyt vaan on mahdotonta monille. Eikä se ole edes ainoa syy, niitä listasin itsekin tunnissa yli 40 Muistatko vai pitääkö etsiä?

Jos jollekin aiheuttaa inhoa / vihaa / rasismia, vaikka somalin kaapu, etkä ymmärrä miksi, niin kysy, kai sinulla on sormet joilla kysyä ”miten tämä mielestäsi liittyy rasismiin ?”

Ei se että sinä et ymmärrä rasismin syitä, vaikka se ON palstan aihe, ei ole mikään hyvä poistaa ihmisten omia mielipiteitä syistä rasismiin, vaan sinun pitää ohjata keskustelua kokoajan mielessä miten tämä liittyy rasismiin.
      Mutta sinäkin rupeet jankuttaa Mitä Koijärvellä tapahtui, vaikka silloin ei ollu rasismia keksittykään. No ei siitä sen enempää, se oli ok, vaikkei liittynyt rasismiin.

Tässäkin taaskin eräs poistosi :
      "Rasismin syitä ?" -aloitus Mover 18.5.2011 00:10 siirretty Tasa-arvo -palstalle. ... Näin vaan tämän en tiedä muuta

Näitä minä vaan löydän kun etsin vanhoja kirjoituksiani.

• Tai entäs tämä :

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9695199 = on tallessa.
      / Yhteiskunta / Rasismi / 1. Keskustele rasismin SYISTÄ,

Kirjoitin tuon listan tunnissa, mutta kukaan ei juttele niistäkään.
      Kai tuo lista oli sitten aika tyhjentävä.
      Mutta tuon listan jälkeen sinäkin taisit ruveta miettii miten oikeesti vaikea asia tämä on.
      Ja epäoikeudenmukaiset poistosi on ollut paha syy rasistiseen kielenkäyttöön ja kiusaasi tällä.
      Kelaapa tuota otsikkojen listaa taaksepäin, siellä on kymmenittäin siirto-ilmoituksia joka aukealla, mutta minun jälkeeni niitä ei ilmeisesti ole ollut. Vai oletko keskittynyt vain minun yleistyksieni poistamisiin?

Sanoinhan heti alussa etten tahdo tahallani tehdä väärin, voitko korjata jos on tarve.
      Miksi et voinut aiemmin sanoa että olet niinkin peikko että poistat negatiivisen yleistyksen, mutta muuten saa kyllä yleistää varsinkin kun suomalaisista puhutaan että ne ovat ihan kaikki ihan 5 promillen kännissä aina aamusta iltaan sellaisia juoppoja vaimonsa hakkaajia ja kaikki lapsetkin on helvetin kännissä joka viikonloppu, että kaikilla on varmaan sama periytyvä geeni… jne

Mutta muslimeista ei saa sanoa että edes niitä pelkää kun niillä on tollasia tappokäskyjä: "kaikki maailman muslimit ovat velvoitettuja noudattamaan uskonpappien fatwoja ym kehoituksia tappakaa länsimaalaiset ja luopiot ym " Sen olen kuullut kuten moni muukin.

Ja se pilapiirtäjä mielenosoitus. Mistä helvetistä kukaan voi arvata että muslimeilla on tollasiakin tapoja että jos piirtää kuvan niin osa muslimeista, (vai kaikkiko?) on valmiit tappaa.

Missä on meidän suomalaisten uskonrauha, ja pilapiirtäjien työrauha?

Ja sekin erittäin oleellinen syy vihanpitoon ja siirsit senkin aloituksen jonnekin huitsin nevadaan, vaikka se on 102%.sti syy siihen että kohta alkaa pojilla heilua tälläkin puolen. Hääh sitäkö te tahdotte??

Minä en tahdo että täällä syntyy sellasta, mutta ilmeisesti te humanistit tahdotte. Olen miettinyt siihenkin syyn. Tahdotte varmaan tietää, ei se mitään kerron kuitenkin. Eräät teistä tahdotte sisällissodan Suomeen koska he tietävät että maailmalta tulee 100 miljoonaa muslimia puolustaa omiaan. Ja te jotka tiedätte tämän todeksi käännytte muslimeiksi, jotta ne säästäisi ehkä teidät, mutta eivät muuten säästä. Samaan pataan porisemaan.

Miten kukaan uskaltaa olla kenenkään muslimin kaveri, kun ei mistään voi tietää mitä muita omituisia tappamiseen johtavia tapoja niillä on? En minä ainakaan uskalla enää.
      Tiesitkö, että olen seurustellut kahden muslimin kaa? Älkää rääkätkö minua siitä, pliis.

No mutta sinä; Mover, vaan puolustat heitä etkä tahdo ymmärtää meitä.
      Ei mikään ihme että ihmiset pitää sinua somali-neitinä. Omituiseltahan sinä kuulostat. Minusta kuulostat aika paljon Stubbilta, että suomalaiset ovat rasisteja koska ne hengittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      108
      4817
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      413
      1502
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      189
      1104
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      110
      1098
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1000
    6. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      14
      976
    7. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      11
      958
    8. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      921
    9. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      921
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      876
    Aihe