- mikä oli motiivi? Mihin poliisi päättyi ja mitä syyttäjä esitti motiiviksi?
Miksi Anneli Auer olisi tappanut miehensä
14
253
Vastaukset
- perheriidan tulos
Heillä oli perheriita ko yönä. Siitä on Anneli itsekin kertonut kuulusteluissa.,, mm näin..muistan kun seisoimme takkahuoneessa ja Jukka oli hyvin vihainen...muistan kuinka Jukka painoi minua keittiön pöytää vasten ja otin kai siinä sitten...( nuo ovat kuulusteluista)
Tietokoneelta löytyi tietoja josta selvisi että jompi kumpi oli etsinyt uutta asuntoa, Jukkako ja oli lähdössä, eli pariskunta oli eroamassa. Siitä erosta oli muutamalla naapurillakin jotain vihiä... talo oli kuin kaatopaikka sisältä, tyypillisesti kertoi kieltä jossa äiti ei enää välittänyt mistään...
Anneli totesi pidätyksensä jälkeen veljelleen puhelimessa: Kuka vaan voi pimahtaa lopullisesti ! Tarkoitti itseään ja tekoaan.
Kun Lahti tuli kotiin n klo 23 riita alkoi pian sen jälkeen. Riidan ääniä kuulivat vanhin tytär ja myös poika joka ei kuitenkaan noussut katsomaan. Tytär kävi useaan otteeseen katsomassa ja eka kerran katsomiskäynnillä näki ikkunan rikottuna ja sitä ihmetteli, mutta vanhemmat olivat kunnossa ja komensivat tytön takaisin nukkumaan.
Syyttäjän motiivi oli perheriita. Perheriita on yleisin kimmoke samantyyppisissä tragedioissa ja taustalla. Joissa yleensä isä tappaa ja monasti koko perheen... Perheriita ja riitaa lapsista, kuka ottaa saa jne) oli tuossakin.- tuo perheriita
on kanssa etp siinä kohdasssa "ei tutkittu"
- oli paha perheriita
tuo perheriita kirjoitti:
on kanssa etp siinä kohdasssa "ei tutkittu"
Niinpä niin. Tutkinta sössittiin oikein kunnolla, mutta syyllisyydestä ei jää epäilystä vaikka miten vääntäisi jonkun toisen tekemäksi...
http://www.satakunnankansa.fi/cs/Satellite/Satakunta/1194639637783/artikkeli/nain anneli auer tunnusti kuulusteluissa.html - ...
oli paha perheriita kirjoitti:
Niinpä niin. Tutkinta sössittiin oikein kunnolla, mutta syyllisyydestä ei jää epäilystä vaikka miten vääntäisi jonkun toisen tekemäksi...
http://www.satakunnankansa.fi/cs/Satellite/Satakunta/1194639637783/artikkeli/nain anneli auer tunnusti kuulusteluissa.htmlJUNTTI!
- äläs ny
... kirjoitti:
JUNTTI!
Ei tuo nyt ihan joka juntilta onnistu.
- koppihoidossa
eukko saaatiin sekoamaan.Tietysti sekin mahdollisuus että halusi jutun oikeuskäsittelyyn.Tutkimuksiahan olisi voinut jatkaa 10 vuotta
- m009764
ulkopuolinen ei olisi valinnut hetkeä, jolloin kotona on 6 ihmistä soittamassa apua. Hän olisi valinnut toisen hetken, kun uhri on yksin eikä kukaan auta. Hän olisi pelännyt vaimoa joka nukkuu vieressä. Vaimohan olisi voinut olla bodari joka käy päälle. TODELLA epäuskottavaa. Kyllä tämä oli 2 ihmisen riita. Avioerodraama. Mies tuli kotiin klo 24 kai, oli ollut koko päivän yksin ulkona, myös jossain illanistujaisissa kai. Vaimo tietysti epäili että on toinen nainen jo hänellä.Tai suuttui kun tuli niin myöhään kotiin.
- sitkeä sissi
Eikö hupparin olisi ollut helpompi väijyä ulkona ja tuikata jl tullessa kotiin. Nyt teki kaiken turhaan vaikeamman kautta. Eikä meinannut malttaa pois lähteä vaikka pollaritkin jo soitettu.
- terve järki
Jo terve järki sen sanoo, ettei kukaan huppumies tule tappoaikeissa taloon ja vielä kun koko perhe oli koossa. Syyllinen ei aivan päässyt pälkähästä ja sai maistaa vankeutta vaikka lisää häkkiä ei tulisikaan. Erkoinen tapaus ja pääsyy lankeaa huonolle tutkinnalle jossa lähdettiin ufomiehen perään.. jos tuoreeltaan olisi ollut toinen linja olisi juttu ollut selvä jo muutamassa viikossa. Olkoot opiksi poliiseille, että aina pitää muistaa, että syyllinen löytyy useimmiten läheltä ja jopa taholta jota ei ensin halua uskoa.
- aa kiukkuisena
pakannut laukutkin valmiiksi.
"Olen ilmeisesti ollut lähdössä pois lasten kanssa ja Jukka on yrittänyt estää minua lähtemästä, kuten olen jo aiemmin kertonut. Muuta kamppailua en edelleenkään muista. En osaa sanoa tähän mitään syytä, miksi en muista." - todella.....
sehän olisi voinut olla homo ja kämppäkaveri marijalkaväen sotilas joka olisi voinut tulla alle.
- kaikkee sitä nyt
Ei mikskää, rakastamaansa miestä, tuntuisi ihan hassulta, mut huppupäiseltä sellanen kyllä onnistuu.
- Onnen kesä 2011
Miettikää mitä puhutte idiootit! Von kuvitella mitä Anneli on kärsinyt vankilassa vartijoiden toimesta. Olen iloinen että hän pääsee vihdoin paskanpuhujoiden joukosta siviiliin. Vielä kun lehdet jättäisivät hänet rauhaan eläämääm normaalia elämää lastensa kanssa. Ja toivon hänen saavan suuret korvaukset kiinniolemis ajaltaan.
- flkj bb
Onnea vaan joo, valitsemalleen tielle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804496
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854381Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433729Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163423Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402957Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102674En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä152653IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392003Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581718Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli951253