SuomiTV lopettaa Riitta Väisäsen emännöimän Kymppitonnin.Kuinkahan moni tätä edesmenneen Speden ohjelmaa jää kaipaamaan, Kerran katsoin. Aikansa eläneeltä vaikuttii. Ryhmä enenmän tai vähemmän tunnettuja julkimoita istui tietäväisen oloisena kulisseissa ja vastaili näsäviisaisiin kysymyksiin, Jouti minun puolesta loppuakkin, koko ohjelma, ei tule ikävä....
kynppitonni loppuu
6
70
Vastaukset
- jo riittikin
En jää kaipaamaan. Vetäjä tuntui olevan enimmäkseen pallo hukassa, kun Suomi TV:ltäkin joskus katsoin.
- susm.
Ei nyt sinänsä kaipaamaan, mutta Riitta Väisänen hyvinkin persoonallinen ihminen, luontevimpia esiintyjiä pikku "möhläyksineen", jotka juuri tekivät ohjelmasta aikoinaan mielenkiinnolla katsotun ohjelman. Olimme kyllä mukana visailussa laittamalla silmät kiinni lappuja näytettäessä, ja sitten oli niin hyvä mieli, jos osuikin oikeaan.
- 52v töitä tein...
Tänä aikana on vain pätkä töitä.. Niin on käynyt RIITALLEKIN.mutta ei varmasti hätiä ,tyttö kyllä töitä löytää ...
- hauskaa ilonpitoa
Minusta Kymppitoni on ollut kiva ohjelma vielä ihan näinä päivinäkin. Ja itse Riitta on hurmaava vaikka kuinka söhlisi. Ja mitä tulee Kymppitonnin kilpailijoihin; minusta on ollut hauska katsoa heidän arvauksiaan. Ohjelma on jostain kummasta syystä iloa ja hyvää mieltä tuottava ja kilpailijoidenkin hersyvä iloisuus on tarttunut ruudun tälle puolen. Kyllä Kymppitonni sopisi aivan hyvin näiden uusien kilpajuttujen puoltaa paikkaansa.
- -tonni
Riitta on hyvä tyyppi,ilonen ja hauska!
Ihmeellistä,että aina hän osaa sen ilon tartuttaa myös ruudun tälle puolen!
Paljon muita ohjelmia olisi,jotka voisi lopettaa välittömästi.Tässä saa myös katsoja treenata aivosolujaan,eikä vain tylsänä istua.
Ei lopeteta Kymppitonnia,eihän!
meillä ei olwe näkynyt Riittaa --ja en kyllä ole kaivannytkaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202252Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi782206Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422081Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma551458- 741376
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?65908Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46903Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8791- 52763
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi34760