Missä saksalainen circus renz?

circushullu

Missä päin saksalaien circus renz on tällähetkellä? Olisi hyvin ystävällistä jos jollaina paikkakunnalla näkyy mainoksia heidän tulostaan jos voisitte kertoa minulle paikan :D...

76

2724

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etelä-Suomessa

jossain Helsinki-Sipoo-Porvoo-akselilla(?) näin mainoksia jokin aika sitten.

• circushullu

alue on aika suuri :D onko kellään tarkempaa tietoa? jos niitä mainoksia näkyisi vaikka tällähetkellä jossain?

• sirkuspelle

Oisko 29.5 Akaan Viialassa ollut? Joku Renz oli.

• sirkus11

Sahalahdella, Pirkanmaalla ke 1.6.2011

• circushullu

oii kiitosta :D

• vierasko

Vesilahti 31.5.

• juuuuuuuuuu

1.6.2011SAHALAHTI/KANGASALA

• mindi43

missähän on huomenna..?olisiko jollain tietoa..

• hämmästyttää

Miksi tahdotte tietää missä sirkus liikkuu? Tottakai ilmoitan jos näkyy mainoksia, mutta ihmettelen vain mikä tässä sirkuksessa on sellaista, että sen sijainti on saatava selville?

• circushullu

Minä ainakin etsin sirkusta, sillä yksi kaverini on siellä töissä ja tahtoisin mennä tapamaan häntä. Valitettavasti on ollut niin paljon tekemistä, että en ole kerennyt menemään paikkoihin, joita tässä olette minulle vinkanneet ja tahdon kiittää kaikkia jotka ovat olleet niin ystävällisiä ja ilmoittaneet paikkoja, joissa ovat nähneet mainoksia. Olisin myös kovin kiitollinen jos tänne tulisi lisää ilmoituksia sijainnista jos vaikka pääsisin jonnekkin seuraaviin paikkoihin :D.. Kiitosta vielä kaikille jo vastanneille ja vielä tulevillekkin vastaajille :D..

• round_about

Olivat meillä viime viikolla, tulen sylkiään paremmin tutustuin, hän ei valitettavasti tiennyt itsekään minne seuraavaksi jatkaisivat.. Outoa, kyllä!

• jopas jotakin

Onpa tosiaan omituista, että ei tiedä itse minne ovat jatkamassa. Taisi tämä tulen sylkijä jättää aika moisen vaikutuksen jos tämän on sen arvoinen, että kannattaa paerässä mennä. Toivottavasti saat pian selville missä hän on. Harmillista ,että ette muistaneet vaihtaa numeroita olisi varmasti ollut helpompaa näin löytää hänet. Jämsässä ei valitettavasti ole näkynyt mainoksia, mutta ilmoittelen jos ilmestyy. Onnea etsinnöille.

• löytyi
        jopas jotakin kirjoitti:

Onpa tosiaan omituista, että ei tiedä itse minne ovat jatkamassa. Taisi tämä tulen sylkijä jättää aika moisen vaikutuksen jos tämän on sen arvoinen, että kannattaa paerässä mennä. Toivottavasti saat pian selville missä hän on. Harmillista ,että ette muistaneet vaihtaa numeroita olisi varmasti ollut helpompaa näin löytää hänet. Jämsässä ei valitettavasti ole näkynyt mainoksia, mutta ilmoittelen jos ilmestyy. Onnea etsinnöille.

Oli viime viikolla Tikkakoskella

• renz feuerspucker

Excuse me, but how you are and from were? I don´t remember me that i had speck with somewone. Are you shure that you meen the right circus?
        Es tuht mir wirglich leid aber ich kann mich nicht erinnern mit irgend wehm gesprochen zu haben. Kannst du mir sagen wer du bist oder aus welcher Stadt du kommst? Kann es sein dass du mich verwegselst?

• sirkustelija

Vesanto 15.6

• oulun lähellä

oulun lähellä näin mainoksia, en valitettavasti nähnyt päivää, mutta näin mainoksen tänään.

• äkkiä

missä ovat tänään 23.6 huhuu ihmiset pliis kertokaa!! tosi tärkeetä saada tietää!!

• TB

26.6. klo 17 Nilsiä
      Aika omituista kyllä mutta tosi heikosti saa tietoa ko. sirkuksesta missä liikkuu ja esim. lippujen hintoja en ole löytänyt mistään.. Tietääkö kukaan niistä sanoa?

• maukkis 4

pohjois-savossa.tuossa kentällä näkyy olevan.

• carita roivainen

Vaalaan ainaskin tulee 3.7... Hinnat noin 4hlö???

• käynyt siellä

paltamo 2.7. Liput 17e aik/15e lapset

• kiskontaako?

Järkyttävän hintaista :( ei kyllä tuollaiseen sirkuspahaseen kolmeakymppiä pistä.

• hh

keskiviikko 6.7 Tyrnävän Murron koululla

• werty78

Oulunsalo, Oulunsalon koulu 9.7? Näin kylttejä tienvarsilla.

• turha yrittää

täällä on ollu monia, jotka etsii sirkusta tämän tulen sylkijän vuoksi jos oikein ymmärsin. aivan turhaa ajan haaskausta! tulen sylkijällä on tyttöystävä, tiedoksi vaan kaikille, jotka sitä varten etsivät sirkusta. toki muuten kannattaa ehdottomasti mennä katsomaan esityksiä.

• huono vitsi

Ei kai, onko tosiaan näin? onko tulen sylkijällä tyttöystävää? kävin eilen ja aijon mennä tänäänkin ja pelkästään hänen takiaan. Hän on ihanin ja komein näkemäni mies ja miten taidokkaasti hän osaa käsitellä tulta, se vetää jalat altni. pakko myöntää että taisin hieman ihastua. tekisin kaikkeni jos saisin tuntea hänen taidokkaat kätensä ihollani. Nainen joka tämän miehen on saanut on kyllä onnekkain koko maailmassa. Hänen kaltaisensa mies saa kyllä kenet tahansa, en ymmärrä miksi on varattu jollekkin naiselle, joka tuskin on hän tasoaan. Hänelle mikään maailman naisita ole tarpeeksi hyvä, tuskin edes minä., voisin kyllä yrittää antaa hänelle kaikken, jota hän tarvii. Minä en piittaa naisesta menen silti minun on pakko vetvoima on liina suuri. Nainen saa nytten kyllä vaieta ja koittaa estää minua minä vien häneltä tämän miehen en ole tuntenut kaltaista vetovoimaa vielä koskaan hän on se YKSI ja ainoa tahdon hänet millä hinnalla hyvänsä!

• huono vitsi
        huono vitsi kirjoitti:

Ei kai, onko tosiaan näin? onko tulen sylkijällä tyttöystävää? kävin eilen ja aijon mennä tänäänkin ja pelkästään hänen takiaan. Hän on ihanin ja komein näkemäni mies ja miten taidokkaasti hän osaa käsitellä tulta, se vetää jalat altni. pakko myöntää että taisin hieman ihastua. tekisin kaikkeni jos saisin tuntea hänen taidokkaat kätensä ihollani. Nainen joka tämän miehen on saanut on kyllä onnekkain koko maailmassa. Hänen kaltaisensa mies saa kyllä kenet tahansa, en ymmärrä miksi on varattu jollekkin naiselle, joka tuskin on hän tasoaan. Hänelle mikään maailman naisita ole tarpeeksi hyvä, tuskin edes minä., voisin kyllä yrittää antaa hänelle kaikken, jota hän tarvii. Minä en piittaa naisesta menen silti minun on pakko vetvoima on liina suuri. Nainen saa nytten kyllä vaieta ja koittaa estää minua minä vien häneltä tämän miehen en ole tuntenut kaltaista vetovoimaa vielä koskaan hän on se YKSI ja ainoa tahdon hänet millä hinnalla hyvänsä!

anteeksi mutta en usko tyttöystävään! tämä tyttö joka tämän on kirjoittanut näkee varmaan unta! oli muuten paras seksi ikinä. voin mennä yksityiskohtiin, mutta tätä lukee myös lapset mutta sanonpa vaan, kaluissa on pieni syntymämerkki ja mistä tämän tietäisin jos en olisi kokeillut. ja jos tyttöystävää oli tuskin on enää, ei hän voi antaa mitään mitä minä en voisi. taisit nyt jäädä kakkoseksi BEIBI!!!

• 89

tänään ois oulunsalon koululla

• KUSTAVI JA TURKU

HEI KAIKKI TURKULAISET SILMÄT AUKI!! NÄÄTTEKÖ JOSSAIN SATAMAN LÄHELLÄ ISOJA AUTOJA JOISSA LUKEE CIRCUS?

SAMOIN KUSTAVILAISET ONKO NÄKYNY ISOJA AUTOJA TÄNÄÄN? TOIVOTTAVASTI ILMOITATTE MINULLE MAHDOLLISIMMAN PIAN JOS NÄKYY..

• juujuuu!

hei täällä näkyy joo huomenna pitäis olla esitys. Käyneet mitä mieltä olitte kannattaako mennä?

• Sintturaliisa

Missähän päin olis huomenna voitais mennä katsomaan ..?

• pallojalka

wanhas paikas tai on

• Logal

6.8. Vehmaa klo 17 ja 9.8. Laitila klo 18.30

• heriijojo

10.8 Eurajoen keskustan koululla klo 18.

• Epäilevä Tuomas

Onko tämä olevinaan uus mainoskikka, hä?!

• 20

hmm... aika mielekästä ei ole ennen moista tullut ajatelleeksikaan... aika ovelaa.

• mitä eroa?

hei tää sirkus on varmaan aika huippu jos tätä oikein etsimällä etsitään tai piilomainostetaan täällä. ei tätät kaikille kierto sirkuksille tehdä. täytyy oikein harkita menemistä jos lähistölle ilmestyy ja katsoa mikä tästä tekee niin erikoisen.

• sirkushupakko

Näinä aikoinaTurunseudulla.

• mitä eroa?

missä päin turun seudulla on näkynyt? Itse en ole huomannut, kai tilaisuus tulee pian saada selville tämän sirkuksen erikoisuudesta.

• sirkushupakko

Käsittääkseni sirkustelijat alkavat tänään joen ylityksellä kl.21. Sirkuttavat vielä huomennaki..hmm Eroa varmasti enemmän kuin laki sallii.

• hinnat kiitos!

tarvisin sirkus renzin lippujen hinnat ku ei näy missään. oon menossa sinne tänään...

• ??????!!!!!!

Onko Sirkus Renz hyvä vai huono ???!!! kun jotkut sanoo että se on hyvä ja jotkut sanoo että se ei oo hyvä ?????!!!!!!

• kukkahattutätiG

Pohjanmaalla seikkailee, ainakin huomenna Vöyri vuorossa

• kukkahattutätiG

Lipun hinnat aitio1 17 / 15 aitio 2 oli halvempi, ei tietoa kyllä mikä oli katsomoiden ero.
      7.9. Vöyri. Esitys oli paljon parempi mitä odotin nettiarvostelujen perustella. Pitää vaan osata valita katselupaikkansa (jollakin oli blogissaan kuvia) jos tahtoo valokuvata.
      Runsaasti yleisöä, katselupaikat lisätuoleja, taisipa jokunen ihan seistäkin.
      Jos nyt pikkupikku miinus, ymmärrettävästi kun on kyse saksalaisesta porukasta niin kielessä tuntui olevan yleisöllä hankalaa. Mutta lämmin tunnelma oli kyllä.
      Avoimin mielin, ilman negatiivisia ennakkoajatuksia kannattaa osallistua.
      Yksi negatiivinen huomio.. Olutta nauttivat aikuiset ihmiset, tapahtumassa jossa suurin osa on Lapsi-nimikkeellä kutsuttavaa ikäluokkaa, ja vielä eturivissä (kumpaakin sukupuolta). (kuulin monen pienen suusta vaatimuksen saada kanssa samaa juomaa, ja monenlaisia selityksiä miksi ei). Aikuisten virhearviointi ja ajattelemattomuus kyseessä, olisivat edes menneet juomaan takariviin, hämärään..
      En vaan käsitä tuota yhdistelmää, muutenhan olut on ihan ok.

• olin

Ne jotka ovat käyneet, mikä oli teistä parasta? Sirkus on pieni ja ohjelma numeroissa ei ole mitään kovin erikoista, tarkoitan sellaista, jota ei olisi ennen nähnyt, mutta tunnelma sirkuksessa on aivan mahtavaa. Sirkus ihmiset ovat hyvin avoimia ja lämpimiä. joka tarttuu myös yleisöön. Ehdottomasti kannattaa mennä katsomaan esitystä, se on sen arvoinen. MENKÄÄ KAIKKI!!

• Heiiii

Piatarsaaressa on ainaki. Oon vähän aikaa sitten käyny Pietarsaares.

• saarak2

Tänään olis kokkolassa. Onko noi lippujen hinnat OIKEESTI noin kovat? Kuulostaa aika hurjalta että maksais 47€ jos menen kahden lapseni kanssa...

• jee jee

Hahaha ootte te kakrut typeriä kun juoksette ympäri suomen jonkun tulennielijän perässä :D

No, sirkus kuitenkin seikkailee tällä hetkellä etelä-pohjanmaalla, tänään ähtärissä.

• Hekku

14.10.2011 Jalasjärvellä, Keskikylässä, keskikylän koululla klo. 17(ko)

• saksaonpaskamaa

Varokaa vihaisia koiria! Saatanan sakemannien koirat raateli Ähtärissä jo!

• Ei menossa katsomaan

Tänään 13.10 Jalasjärvi Kirkonkylän koulu

• myöhäistä

Tältä vuodelta esitykset ovat ohi, jos täällä on vielä joku, joka tahtoisi nähdä sirkuksen esityksiä täytyy matkustaa saksaan asti tai odotella jos sirkus ilmestyisi taas ensi vuonna suomeen. Pahottelen nyt kaikkia muun kuin estityksien faneja, joita täällä on ollut jonkun verran, taisi mennä mahdollisuus tutustua tähän kyseiseen artistiin paremmin.

• Inkkuliina

No toivottavasti ymmärtää pysyä Saksan maalla...

• hmm..

Täällä taitaa jolla kulla olla huonoja kokemuksia sirkuksen kanssa? Itse olin kans aikanaan kun kylille tupsahti ja kyllä se ihan kiva oli, en löytänyt moittimista. Nyt kyllä heräs mielenkiinto, mikäs saa tällaisille mielille?

• sirkustelua

Heippa heippa..
      Onko joku käynyt jo tänä vuonna tässä kyseisessä sirkuksessa? Kävimme viime vuonna pienten kanssa ja tykkäsivät kovasti. Olen kuitenkin lukenut että sedellisillä vuosilla on ollut välillä ankeeta niin jos joku on käynyt jo tänä vuonna niin mitä siellä oli? Jospa täällä olisi vaikkakin joku joka olisi käynyt jo viime vuonnakin ja voisi verrata esityksiä toisiinsa. oliko kenties samat ihmiset tai esitykset samanlaisia tai kaltaisia?

• ?

mitä? taasko ne suomessa seikkailee? misäs päin mahtaavat nyt liikkua?

• Sandels

Vesanto Pohjois-Savo 3.6.12

• tietoa vaa haluaa

alkuviikosta vs-seudulle, en tarkemmin kuullut...mennä minne=?

• Stopponen

15.6.12 oli Kajaanin Paltaniemellä ja hyvä oli taas. Hintansa väärtti. Aitoa sirkusta.

• Iiläinen tyyppi

iissä on 1.7 2012 klo 18 ojakylän koululla

• Riikka73

Keminmaassa lauantaina 7.7. tarvinnee käydä katsastamassa ;)

• kuskista

missä ...kohta loma loppuu, nii missä sirkus on.

• menenkö vai en?

Sirkus on huomenna 8.7 Tervolassa alkaen klo 18:00
      Mietin tässä,että menisinkö katsomaan? Lippujen hinnat ovat ihan ok,mutta entä
      onko tämä sirkus vaikka esim hurjempi mitä sirkus finlandia? sanokaa omia mielipiteitä :)

• jep jep

Muurolassa ei tervolassa tai ainakin mainostavat olevansa muurolassa 8.7 klo 18

• ?...

Onko siellä tänäkin vuonna sellainen hirmu tuli show ja mukavat agrobatia esitykset? ne olivat edellis vuonnna ainakin näkemisen arvoiset.

• henu

Tänään 12.7 Turtolassa, klo 18. aattelin mennä katsastamaan :)

• muumibuumi

18.7 Kaakkurin koulu Oulu

• xkristiin

Tänään 19.7 Tupoksen koulu

• Jensku

Tänään 24.7 klo 18.00 Raahessa harakkamäen koulun pihalla.

• circusfani

Hei, onko tietoa Renzin liikkeistä nyt? Tänäkin vuonna kiertää, Merimaskussa 19.5.2013, mutta muita päivämääriä onko??

• sirkusta :D

Maaninka, Pohjois-savo tänään klo 18

• jeesusfani

Ota ne lääkkeesi circusfani.

• käärme

14.6 jossain tuusniemellä. ääliöt seuratkaa nettiä

• Äiti 76

16.6.2013 Nilsiä.

• Wow2
        Äiti 76 kirjoitti:

16.6.2013 Nilsiä.

20.6 Rautavaara
        klo: 18 alkaen

• Vastaaja111

Se tulee 14.5. Eli tänään Marttila nimiselle paikkakunnalle klo18. Hintaa en tiedä jos sitä edes on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      77
      2578
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      51
      2560
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2422
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      67
      2220
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      37
      1932
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      105
      1759
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1254
    8. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      5
      1242
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      1055
    10. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1054
    Aihe