Joo siis olen kyllästynyt ystävien ja muidenkin jatkuvaan huomautteluun siitä että"onko järkee käyttää push uppeja?" Tai että: "Heruttaa, nosta paitaa" Mikäs siinä muuten, paitsi etten omista yhtiäkään push uppeja ja mistä hitosta minä sellaiset topit repäisen mistä ei näkyisi mitään? Siis i ihan saman verran minulla on paljasta pintaa esillä kaula-aukossa kuin muillakin, rintani vain kuulema hyppäävät esiin -.-
Mitähän tässä kannattaisi tehdä? Käyttää poolopaitoja loppu ikäni vai teipata rinnat vatsaan kiinni ettei varmasti näy mitään? Vai annanko vain olla?
Ja enenkuin valitatte mistään pikkuteinin ongelmista ikää minulla on 16
hyvä vai huono juttu?
3
123
Vastaukset
- oma valinta...
varmasti löydät toppeja, jotka peittää vähän enemmän, jos viitsit kaupassa katsella ja kokeilla erilaisia paitoja. mutta jos ne on sun mielestä rumia tai epämukavia, ei sun ole mikään pakko niitä käyttää. omat kaverit käski aina nostaa paitaa kun olin nuorempi, mun mielestä toppini eivät paljastaneet sen enempää kuin muillakaan, mutta niin se vain oli. vähemmällä paljaalla pinnalla olisin pärjännyt, ja niin varmasti sinäkin. joku päivä voi vituttaa, kun oli tissit jatkuvasti kaikkien nähtävillä. mitään säkkiä sun ei kuitenkaan tarvitse päällesi vetää vain siksi, että joku sanoo niin.
- .....
Jos ite viihdyt niissä vaatteissa, niin ihan turhaan alat edes ettimään mitään, joka peittäisi enemmän. Ehkä kaverisi ovat vaan kateellisia, who knows. :)
- iso paha susi
niinpä, kateellisuus niillä vaan siellä korvien välissä puristaa -.-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1181157
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 74674
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276655- 88653
- 107604
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533- 26532
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet102473