Tampereen pizzerioista

Alien invasion?

Onko Tampereella suomalaisten pitämää pizzeriaa (muuta kuin Kotipizza)? Alkaa jo menemään maku ala-arvoisista raaka-aineista tehtyyn halpislättyyn. Kotipizzan pizzat ovat sitten varsin pieniä ja niihinkin on iskenyt vähän kyllästyminen, vaikka ehkä vaan sen 2-3 kertaa kuussa tulee pizzaa syötyä.

Voisin sen 1-2 euroa enemmän maksaa pizzasta, jos saisi kunnollisista aineista, eikä mitään kitkerää sinihomejuustoa, ja kinkkua, joka on jostain kanan nahasta jauhettua mössöä.

12

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkklöööloo

      Eipä suomalaiset noilla hinnoilla viitsi pizzaa tehdä. Saa oikeesti tehdä kauheeta työpäivää ja palkat on pienet. Mene kotipizzaan ja osta perhepizza. Lopun voit laittaa jääkaappiin ja vetää myöhemmin.
      Ja aina voit kokeilla sammonkadulla Evin:iä. Sieltä saa kunnollista ruokaa

      • Herman Heval

        Totta.
        Jos menee niin huonosti että joutuu osatamaan jonkun alipalkatun luuserikarvakäden tekemää"tuotetta", voi lihoa ihan siaksi asti kuten kävi yhdelle homppelipojalle etelähervannassa.
        Tämä vihreän aatteen sokaisema uusavuton meni siinä(kin) kohdassa vipuun kun karvakäsi lupasi jokaista kymmentä ostettua pizzaa kohti kilon tertun luomuviinirypäleitä suoraan kaksoisvirtain maasta.
        Ja tässä on tulos.
        http://4.bp.blogspot.com/_JxqHUTypQvc/TPoPe7p4PtI/AAAAAAAAEEo/aDJOUkaJ8S4/s1600/karvaranteiden_pizza_on_maukasta.jpg


      • Karvakäsisensuroitu
        Herman Heval kirjoitti:

        Totta.
        Jos menee niin huonosti että joutuu osatamaan jonkun alipalkatun luuserikarvakäden tekemää"tuotetta", voi lihoa ihan siaksi asti kuten kävi yhdelle homppelipojalle etelähervannassa.
        Tämä vihreän aatteen sokaisema uusavuton meni siinä(kin) kohdassa vipuun kun karvakäsi lupasi jokaista kymmentä ostettua pizzaa kohti kilon tertun luomuviinirypäleitä suoraan kaksoisvirtain maasta.
        Ja tässä on tulos.
        http://4.bp.blogspot.com/_JxqHUTypQvc/TPoPe7p4PtI/AAAAAAAAEEo/aDJOUkaJ8S4/s1600/karvaranteiden_pizza_on_maukasta.jpg

        Totta.
        Jos menee niin huonosti että joutuu osatamaan jonkun alipalkatun luuserikarvakäden tekemää"tuotetta", voi lihoa ihan siaksi asti kuten kävi yhdelle homppelipojalle etelähervannassa.
        Tämä vihreän aatteen sokaisema uusavuton meni siinä(kin) kohdassa vipuun kun harvakäsi lupasi jokaista kymmentä ostettua pizzaa kohti kilon tertun luomuviinirypäleitä suoraan kaksoisvirtain maasta.
        Ja tässä on tulos.
        http://4.bp.blogspot.com/_JxqHUTypQvc/TPoPe7p4PtI/AAAAAAAAEEo/aDJOUkaJ8S4/s1600/karvaranteiden_pizza_on_maukasta.jpg

        OBS.
        Edellisessä viestissä asteroitu sana on sensuroitu ylläpitäjän toimesta.
        Yhdyssanaa, jotaka muodustuvat sanoista karva ja käsi ei siis pidä enää kirjoittaa:)


    • vittu päähän

      Vetäkää vittu päähänne rasistit.

    • diittsei

      Napöli, omistuspohjasta en tiiä.

    • isot ja halvat lätyt

      Mitäs vikaa turkkilaisten pitserioissa on?

      • Erkkikerkki

        Eipä niissä muuta vikaa ole, kuin ala-arvoiset raaka-aineet. (Yleensä)


    • qwertyuii

      Rosso ja Rax nyt ainakin. Mielestäni paras Tampereen pizzeria on Dennis. En tiedä minkä maalainen sitä pyörittää. Pitsat maksavat tosin hieman yli 10e.

      • Jiipeee78

        Rosson pizzat ovat aivan kauheita.


      • kertsuikki

        Toi Dennis on ähliksien omistama ja pyörittämä.


    • Kyllä Tampereen

      karvaranteilla jotakuinkin ihan kelvollisia pizzoja on myynnissä!

    • Kondiittori

      Muistuttaisin että Pizzat ovat eurooppalainen ruoka joten kukaan kunnon persu ei voi syödä edes teoriassa. Ei vaikka leipuri olisi suomalainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe