Hei,
olen pääkaupunkiseudulla elävä nuorimies. Haluaisin tietää, miten päästä miesmalliksi kuvastoihin, muotinäytöksiin tai vastaaviin juttuihin? Miten KÄYTÄNNÖSSÄ onnistuu tavispojalle päästä malliksi?
Olen 177-8 cm pitkä, painan 55 kg. Minulla on erittäin tuuhea ja paksu luonnonkihara vaalenruskea tukka. Olen hoikka ja jäntevä. Kasvonpiirteeni ovat symmetriset, piirteet tummat. Olen ehkä hieman babyface, mutta olen söpö ja uskon, että voisin pärjätä mallina.
Kuinka paljon sitten miesmallit ansaitsevat alkuvaiheessa, ja miten tähän alkuvaiheeseen edes päästään? Onko ulkomailla paremmat liksat? Ja voiko perussöpö poika päästä malliksi, kun on tukkaa mitä muotoilla vaikka miten, ja bodykin on kunnossa?
Kertokaa, vastatkaa. Olkaa niin kilttejä. Voisiko joku asiantunteva ihminen auttaa? Miten etenen?
Miesmalliksi
le.le
2
447
Vastaukset
- sadscddf
Tota noin, eli mitään alkuvaihetta ei ole olemassa ja et tule suomessa tienaamaan palkkaasi mallina eli joudut tehdä muita töitä samalla. tuolla alempana oli juuri keskustelua miesmallista, katso sieltä enemmän.
sori - Enttienendds
Clamokselle pääsee helpoiten malliksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891027
- 55722
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35604Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546- 31469
Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...48468- 34447
Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi41429Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14421Dina on valittu virkaan Rovaniemelle
Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.25418