Saksan valtionvarainministeri Schäuble on myöntänyt, että Kreikka ei tule selviämään ilman velkajärjestelyjä.
Ministerin mukaan maan tervehdyttämisohjelma on epärealistinen. Mikäli velkasaneerausta ei toteuteta, Kreikalla on edessään täydellinen vararikko.
Kesäkuu näyttää todellakin kehittyvän kohtalon kuukaudeksi Kreikalle.
http://www.taloussanomat.fi/ulkomaat/2011/06/08/kreikka-ei-selvia-ilman-velkajarjestelya/20118081/12?ref=tf1
Saksa: Kreikka velkasaneeraukseen
12
151
Vastaukset
- rr
Eiköhän jo olisi aika muiden puolueiden myöntää persujen olleen oikeassa ja aloittaa hallituksen muodostus totuus pohjalta eikä yrittää perustua valheeseen , kuten tähän asti on menetelty.
- Rahaa palaa
Kun päärahoittaja Saksa lausuu tuollaisia kommentteja, alkavat vaihtoehdot olla vähissä. Saksankin hallitus joutuu kuuntelemaan kansaa, joka on kyllästynyt elättämään patalaiskoja etelän "sosialisteja", vastoin EU:n perustussopimusta.
Odotamme mielenkiinnolla komissaari Rehnin uusia valheita aiheesta.- Infoa..
Saksan perustuslakiporukka on ottanut erittäin kovin näihin EU:n tukipaketti juttuihin ja Lissabonin sopimuksen ja kaikkien muitten sopimusten muuttamista EU myönteiseksi...erittäin vakavana demokratian pois sulkemisena...
Eli Saksa ei halua muuttaa perustuslakiaan sen takia että EU vaati tai joku idiootti tekee sellaista...varsinkaan nyt kun EU rikkoo omia sopimuksia ja perustuslakiaan...EU on myöntänyt Saksalle erivapauden päättää omista asioista jos EU rupee jotain epädemokraattista tai Saksan kannalta ikäviä lakeja tai vastuunkanto juttuja siellä säätelemään....
Suomessa muutellaan nyt sitä perustuslakia ``solidaarisuuden`` nimissä...erittäin vastuutonta se että laiton toiminta...tehdään niin sanotusti lailliseksi... - Jep...
Infoa.. kirjoitti:
Saksan perustuslakiporukka on ottanut erittäin kovin näihin EU:n tukipaketti juttuihin ja Lissabonin sopimuksen ja kaikkien muitten sopimusten muuttamista EU myönteiseksi...erittäin vakavana demokratian pois sulkemisena...
Eli Saksa ei halua muuttaa perustuslakiaan sen takia että EU vaati tai joku idiootti tekee sellaista...varsinkaan nyt kun EU rikkoo omia sopimuksia ja perustuslakiaan...EU on myöntänyt Saksalle erivapauden päättää omista asioista jos EU rupee jotain epädemokraattista tai Saksan kannalta ikäviä lakeja tai vastuunkanto juttuja siellä säätelemään....
Suomessa muutellaan nyt sitä perustuslakia ``solidaarisuuden`` nimissä...erittäin vastuutonta se että laiton toiminta...tehdään niin sanotusti lailliseksi...Paavo Väyrynen sanoi...tänään iltasanomissa...
"Euroalueeseen liityttiin suorastaan perustuslakia rikkoen tiedonannon perusteella ja ilman kansanäänestystä",
- 3+13
Nyt on jo selvää, että eu-tukipaketit eivät toimi.Tukipaketeilla vain viivytetään asiaa, jotta riskit ja tappiot saadaan siirrettyä pankeilta ja sijoittajilta eu-maiden kansalaisten maksettavaksi . Jos me eläisimme kapitalistisessa markkinataloudessa tällaisesta toiminnasta tulisi tuomio konkurssirikoksesta.
- Mitäpä suomesta
Ja tästä seuraa, että kaikki tukipaketit ja takuut ovat menneet hukkaan. Ainoa mitä niiden ansiosta tapahtuu on että takaajat maksaa ja pankit lihoo. Kiitti vaan vitusti, Jyrki!
- Pöhötautinen unioni
Unioni on jokseenkin samassa jamassa kuin Neuvostoliitto noin vuonna 1988. Talous on kuralla, tuotanto on romahtanut ja ilma on sakeana hajoamisen merkeistä. Brysselissä varmaan pohditaan jo suljettujen ovien takana hallittua alasajoa...
- Kataisen haaveet
hyvästä bisneksestä murenevat.
- 1+4
Ei muuta,kun Jykältä kämppä alta velkojen maksuun ja kaikki muu omaisuus eli jätetään sille velkaa se 500.000e sehän tämän takas.
- 3+8
Tästä se lähtee.
http://anttironkainen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/75236-kansojen-varallisuuden-ryöstöretki-–-näin-toimii-euroopan-pysyvä-vakausmekanismi - X
Mukava lukea asiantuntevaa tekstiä. Ronkainenhan taitaa olla vassujen uusi Esko Seppänen?
- pelastakaa suomi
Vaikuttaa todella vaaralliselta. Tuollaista suomi ei saa olla perustamassa. Soini on eurioopan johtava älykkö talous asioissakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten292739Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait80661Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504