Idiooteimmat harrastukset

tehkää listaaaa

Mitkä on mielestäsi idiooteimpia harrastuksia? Tässä jotain mitä mun mieleen tulee:

- Geokätköily
Pelkkä nimi on niin vamu! Aikuiset miehet juoksee maastossa navigaattorin kanssa etsien toisten ihmisten piilottamia "aarteita" (puulaatikko missä viesti). Eri asia jos etsisivät vaikka oikeaa raha-aarretta mutta tällaista pelleilyä en pysty ymmärtämään.

- En muista harrastuksen nimeä mut se jossa ihmiset pukeutuu Anime-tyyliin ja pitää vielä yhteisiä pukeutustapahtumia :DD
Ei pysty tajuamaan ei...!

- Hifistely
Ei siinä jos tykkää kuunnella musaa mutta nämä snobit tuhlaa 24823472389 euroa laitteisiin saadakseen ulos "parempaa" ääntä ja jopa vaihtaa huonekaluja , verhoja sun muuta kodin sisustusta ääntä "parantaakseen". Hohhoijaa...

17

2690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turpaanvaankaikkia

      antaa ihmisten pitää hauskaa
      ...

      suomi 24 kirjottaminen o aika turha harrastus
      ja sitte pitää vetää kaikkia turpaan

    • dvt

      cosplay

      • mä waan

        Mikäs cosplayssa on vikana? sehän on tosi hyödyllinen. siinä oppii käsityötaitoja, kun ompelee ite ne kaikki puvut ja yleensä ilman valmiita kaavoja. se on suorastaan loistava harrastus :)


    • 4rkk3kk3kk3

      Ymmärrätkö sitten suunnistusta tyhmänä, sehän on lähes sama kuin geokätkentä.

      Huom! en itse harrasta geokätkentää, mutta mielestäni on paljon tyhmempiäkin harrastuksia

    • hölmöä ja tyhmää

      -tupakointi, viinan juominen, kyläralli mopoilla keskellä yötä, itsensä viiltely, ilkivalta, ...

      Tässä nyt muutamia, joita tosissaan jotkut pitävät harrastuksinaan.

    • jare on hot

      Runkkaaminen jare villegalle duon kuvaa katselessa.

    • mmm...

      Koko perheemme harrastaa geokätköilyä eikä se ole vain aikuisten harrastus. Löytyy maastoista paljon uusia paikkoja joista ei ole tiennytkään. Kun lähdemme jonnekkin ulkomaille lomailemaan niin ei mennä minnekkään turistipaikoille kyttäämään ja kuvaamaan joitain rakennuksia. Geokätköjä on ympäri maailmaa ja niiden etsiminen on paljon kokemusrikkaampaa kuin vain rannalla löhöily.

      Cosplay on pukeutumista mangan ja animen henkilöiksi ja joidenkin mielestä se on tyhmää ja jotkut rakastavat sitä, mutta ei se kuitenkaan mitään idioottimaista ole.

    • hahhh

      Cosplayssa voi pukeutua miksi hahmoksi käytännössä vain, ja se ei ole lapsellista/idioottimaista! Se on oikeastaan hienoa. Minä taas en tajua sellaisia ihmisiä, jotka haukkuvat ja vähättelevät toisten kädentyötä, sillä asuthan tehdään pääsääntöisesti itse. Syy voi olla kateus siihen, ettei itse osaa tehdä mitään tai sitten on vaan niin tyhmä tajutakseen, että se on harrastus kuin esim. postimerkkien kerääminen.

    • einäin

      sulla on idioottimainen harrastus. listata kaikkea muka idioottimaista.

    • mjoo-o-oo-o-o-o-o-o

      dataaninen 24/7
      joku stanan codi 24/7
      mässäily
      sienestäminen
      nudisti kävelyt
      homostelu
      trolololoooon toitottaminen
      dissaaminen
      polttaminen
      dokaaminen
      yrittää esittää kovaa
      hamstraaminen
      ittensä myyminen

    • 23423

      faceb00kkaaminen

    • L_Ö:Ö

      habbo-hotellin pelaaminen

    • Hmm...

      Kirjojen lukeminen.
      Kokiksen juomis -ennätyksen failaaminen Ennätystehtaassa.

      • Anonyymi

        oos hilijaa


    • Anonyymi

      Jalkapallo
      Jääkiekko
      Sähly

    • Anonyymi

      Kätköt roskaavat ja ne onkin roskia mitkä saa ottaa mukaansa kuka vaan, aloittakaamme ensimmäisestä

      N 60° 22.079 E 025° 08.186

    • Anonyymi00019

      Ite harrastan geokätköilyä ja yllätyin miten paljon vanhemaa porukkaa (eläkeläisiä) sitä harrastaa kun menin yhteen miittiin tai tapaamiseen. Luulin, että se on ihan nuorten laji, mutta eipäs ollutkaan!'

      Joku sanoi myös, että halpa laji. Ei ole. Siihen asti halpaa kun kaikki lähikätköt kotiympäristästä on haetuu joutuu matkustaan jatkuvasti yhä kaemmaksi. Uusiakin kätköjä tulee koko ajan, mutta aika harvinaista, että osuisi juuri kotikonnuille!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      615
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe