Tämä palvelu on "pikavippiongelmiensa alussa" painiville ja vaatii ehdotonta sitoutumista maksuohjelmaan, joka on vaativa, muttei mahdoton.
Ota yhteyttä. Tutkitaan tilanne.
[email protected]
PIKAVIPPIONGELMIIN RATKAISU
4
249
Vastaukset
- fsssfrfffff
Eli voipi maksaa luonnossa?
- get a vippi
Vippiin on hyvä ratkaisu. Ottaa vain korkeintaan 100 euron vippejä kohtuuden koron yrityksistä, eli about max 30 euron kulu satasen lainaan. helpompi maksella useita (eri päivinä) pieniä pois kuin suuria yli 200 euron kertavippejä. Luonnollisesti pienempi on aina helpompi.
- NiinSeTuppaaMenemään
Ei kannata ottaa sitä ensimmäistäkään.
Se johtaa toiseen pikavippiin ja kun et pysty maksamaan vippejä pois ja jos kuitenkin yrität hoitaa niitä maksamalla jotakin joskus pois, usein jää muita laskuja maksamatta jne jne. Sitten otat pikavippejä maksaasesi niitä, tai huomaat että on jäänyt vauhti päälle ja sokkona vaan nostat pikavippejä tilille tajuamatta, että se voisi myöhemmin kaduttaa.
Kierre on valmis. Kohta huomaat, että sinulla on ulosotossa velkoja niin paljon, että ei auta enää kuin pankkilaina (jota tuskin noin vain saat luottotiedottomana) sosiaalinen luotto tms, joita et välttämättä saa niitäkään avuksi vaikka yrittäisitkin. Sitten jää ainoaksi vaihtoehdoksi odottaa 15 vuotta, että kaikki velat vanhenevat, kun sinut on todettu ulosotossa maksukyvyttömäksi. Ehkä perustat tällä välin perheen ja alkaa tulla eri ajatusmaailma. Alat ajatella tosissasi, että voi hel... kun piti toimia noin. Et saa vauvalle vakuutusta, ylipäätään muitakaan vakuutuksia. Laskulle tai luotolle et saa mitään, vaikka olisitkin nyt viisaampi ja aikoisit hoitaa maksusi. Unelma esimerkiksi uudesta taulutv:stä pienillä osamaksuilla on turha, ellei löydy käteisenä. Ja sitä rataa.
Ja aina sama rahapula. Silloin alat miettimään: no kannattiko ottaa se ensimmäinen pikavippi?
Toki on myös niitä, jotka eivät tähän pulaan joudu jos vippejä ottavatkin, mutta ootko se juuri sinä... - piilossa paras
Muuta Kiinaan vuorile erakoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514