TomTom One V4 karttapäivtyksen hinta?

paljonko maksaa

Tomtom home karttapäivitys maksaa hieman yli 60euroa,ennen kuin hyväksyn maksun.Tom tom mainostaa etta yksi päivytys maksaa 35eur,miksi lopulliseen hintaan tulee puolet lisää?

Navigaattorissa on länsi-euroopan kartat,voinko päivittää siihen vain pohjois-maat?Saanko alkuperäisen kartan jotenkin talteen että voin käyttää sitä joskus?

5

492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnistuuhan se

      Jos navissa oleva kartta ei ole uusimmasta edellinen versio, niin ensin pitää ostaa viimeisin versio ja väkisin siihen päälle vuoden päivitykset..., siitä se hinta.

      Voit ostaa vain pohjoismaiden karttapaketin.
      a) ota backup tomin home ohjelmalla tai
      b) kopio kaikki tiedostot wintoosalla tietokoneelle
      Jos otat backupin, niin voit nimetä l-euroopan backup01 kansion erinimiseksi ja käyttää backuppia normaalisti skandikartan kanssa ja palauttaa takaisin halutun backupin tarvittaessa, kunhan nimeät sen takaisin alkup. nimiseksi.

      • - - - -

        >> Jos navissa oleva kartta ei ole uusimmasta edellinen versio, niin ensin pitää ostaa viimeisin versio ja väkisin siihen päälle vuoden päivitykset..., siitä se hinta.

        Hetkinen, voiko tuo pitää edes paikkansa? Tuon on pakko olla vitsi! Onhan se idioottimaista ja kaiken järjen vastaista jos pitää ja valmistaja voisi laillisesti pakottaa ostamaan vanhat kartat päivityksineen ennen kuin voi ostaa ja asentaa ajankohtaist kartat.

        Vasta hijatain joku kirjoitti tällä palstalla ettei ole kannattavaa hankkia ja maksaa joka vuosi uusia karttoja sillä hieman vanhemmillakin tulee aivan mainiosti toimeen ( ellei sitten ole jokin aivan erityistarve ). Sanoi hankkivansa joka toinen vuosi tai joskus loikkaavansa kaksikin vuotta ohi.


      • Ansaintalogikkaa
        - - - - kirjoitti:

        >> Jos navissa oleva kartta ei ole uusimmasta edellinen versio, niin ensin pitää ostaa viimeisin versio ja väkisin siihen päälle vuoden päivitykset..., siitä se hinta.

        Hetkinen, voiko tuo pitää edes paikkansa? Tuon on pakko olla vitsi! Onhan se idioottimaista ja kaiken järjen vastaista jos pitää ja valmistaja voisi laillisesti pakottaa ostamaan vanhat kartat päivityksineen ennen kuin voi ostaa ja asentaa ajankohtaist kartat.

        Vasta hijatain joku kirjoitti tällä palstalla ettei ole kannattavaa hankkia ja maksaa joka vuosi uusia karttoja sillä hieman vanhemmillakin tulee aivan mainiosti toimeen ( ellei sitten ole jokin aivan erityistarve ). Sanoi hankkivansa joka toinen vuosi tai joskus loikkaavansa kaksikin vuotta ohi.

        Näin se homen ostoohjelma käyttäytyy, jos poistaa rastin päivityksestä, häviää se uusin karttakin samalla... (omat rivinsä ja rastinsa).
        Eri kartan voi ostaa sellaisenaan, ilman päivitys pakettia, mutta se on hinnoiteltu kalliimmaksi kuin em. vanhan karttalaajuuden uusi kartta, vaikka olisi pienempi laajuudeltaan ja nimellishinnaltaa muutoin halvempi.


      • Siinähän se
        Ansaintalogikkaa kirjoitti:

        Näin se homen ostoohjelma käyttäytyy, jos poistaa rastin päivityksestä, häviää se uusin karttakin samalla... (omat rivinsä ja rastinsa).
        Eri kartan voi ostaa sellaisenaan, ilman päivitys pakettia, mutta se on hinnoiteltu kalliimmaksi kuin em. vanhan karttalaajuuden uusi kartta, vaikka olisi pienempi laajuudeltaan ja nimellishinnaltaa muutoin halvempi.

        Olipa tuo kerrottu myös aikanaan tullessa viimeisessä sp.tarjouksessa:
        "Mutta jos nyt uudistat karttapäivityspalvelun, saat edelleen uusimmat kartat ja säästät rahaa, koska sinun ei tarvitse erikseen ostaa viimeisintä karttaa."


    • takkari

      "Tomtom home karttapäivitys maksaa hieman yli 60euroa,ennen kuin hyväksyn maksun"
      Paljonko maksaa hyväksymisen jälkeen...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe