Pitääkö mennä täysmustissa, vai miten ? En ole sukua, vaan mies jonka kanssa asun, hänen poikansa kuoli pari viikoa sitten ("27v). Omaisteni hautajaisiin olen pukeutunut ns. harmaa-valkoiseen. Päteekö tässä sama?
Toinen juttu, tämän pojan..tai siis miehen kaveri kysyi että voiko tulla vaaleassa puvussa, hänellä ei ole varaa ostaa tummaa pukua, mutta haluaa tulla ystävänsä hautajaisiin. Olin sitä mieltä että voi...vai mitä sanotte?
Pukeutuminen hautajaisiin
8
322
Vastaukset
- Surussa
Kyllä minun mielestäni voi tulla hautajaisiin vaaleassa puvussa, tärkeintä on että tulee.Ja sinä voit mennä myös siinä asussa, kun sinusta itsestäsi tuntuu sopivalle ja voithan kysyä avomiehesi mielipidettä jos haluat.
Omaisille tärkeintä on, että kuollutta muistetaan. - pukekas
Kiitoksia paljon !
- mjhn5k5yh4
Vaikka verkkareilla,jollei muuta ole.Stylistit turpa kiinni,näissä asioissa mennään uhrin mukaan ei yleisen mammonan.
- -
Siis mies vaaleassa puvussa hautajaisiin? Ei sovi, hänhän voi yrittää vaikka lainata jos ei raaski ostaa tummaa, esim. tumman harmaata pukua. Pukuja saa edullisin hinnoin, alle sadan euronkin.
- pukekas
Tässä nyt selvästi kaksi ri mielipidettä! Siis vaaleasta puvusta, Entä jos tosiaan Kaverilla EI ole varaa edes siihen satasen pukuun? Mielestäni muistaminen ja läsnäolo ovat tärkeämpiä ...
Yhdyn nyt kyllä vakaasti mjhn.....mielipiteeseen.- mjhn5k5yh4
JUURI NÄIN,VOIKO IHMISEN VÄLITTÄMISSELLÄ OLLA RAHA VAAN KIINNI,EI HELVETTI TOMMOSII IHMISII ,SEKÖ KAIKEN KATTAA KUN ON PASKA RAHAA?
- pukekas
teki kyllä pahaa lukea tuo viimeinen kirjoituksesi..mutta olet ihan oikeassa. Ei ihmisen välittämiseen rahaa tarvita..kunnioitusta ,se pitäisi huomata...hänen eläessään, eikä vasta kuoleman jälkeen surkutella ja voihkia.
Kiitän mjh....- mjhn5k5yh4
Pahalta kaikki tuntuu,ja olen todellakin samaa mieltä loppu lauseesta.Kuinka moni ystävä,sukulainen ja kaveri elää huonoa elämää vaan sen takia että kunnioitetaan eikä puhuta omasta hädästä tai edes kuunnella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole232269Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi782206Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422081Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma561464- 741376
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?66915Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46903Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat9797- 52763
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi34760