Onko KENO arvonnan palloja käsitelty jotensakin? Eilen 14.6.2011 iltaarvonnassa arvottu pallo vieri kourussa paikalleen, törmäsi edelliseem palloon ja pomppasi taaksepäin. Fysiikan lakien ja painovoiman mukaan pallon olisi pitänyt vieriä takaisin iinni edelliseen palloon.Pallo jäi kuitenkin sentin tai kaksi irti edellisestä pallosta, ennenkuin seuraava pallo tönäisi sen eteenpäin. kysynkin siis, onko palloja manipuloitu siten että joissakin palloissa on lisäpainoa ? lisäpainosta pallossa on etua että se kenokoneen pyörityksessä painavampana pyörii keskemällä ja näin ollen tulee valituksi herkemmin arvonta aukkoon. jos pallon sisällä on joku lisäpaino niin se voi jäädä arvontakourussa jotensakin paikalleen epäkeskeisesti kuten eilen tapahtui. Tämä ei ole edes ensimmäinen kerta kun näin on tapahtunut. manipuloimalla palloja painon mukaan veikkaus saa sen rivin kuin haluaa arvonta tuloksekseen. voisiko poliisi tutkia asiaa ?
vai keksiikö joku muu selityksen sille ettei pallot vieri paikalleen alaslaskevassa kourussa vaan jää johonkin puoli tiehen ?
Huijaako veikkaus KENO arvonnassa manipuloimalla pallkoja?
26
921
Vastaukset
- huijauksen makua
Osaan palloista on ilmeisesti pumpattu vettä painotuksen aikaansaamiseksi siitä pienestä miltei näkymattömästä venttiilistä. Sen kuulee jo hölskynästä.
- epäilijä nr 4milj.
onhan tuo kummallinen härveli joka muka tarvitaan arvontaan. Mitähän siellä pallojen sisällä on ja mihin tarkoitukseen metalliset osat koneessa? Pelkistä tukirakenteistako kyse? Aivan hyvin arvonnan voisi suorittaa pienillä pingopalloilla, purkka-automaatin tapaisella laitteella. Viekkaus Oy varmaan nyt jäljittää epäilijät ja häkki tai pakkopaita heilahtaa epäilijöille.
- ssasads
Paras arvonta olisi..
Ehdotuksia?
Hatusta vetämällähän taas voi ''tuntea'' palloissa jotain kyhmyjä.. - bingispeliä
Palloissa painon toispuolisuutta, eilinen ilmiö on mahdollinen jos pallon toinen puoli on 30% painavampi eli niin huonoja bingispalloja ei edes pystytä tekemään edes tarkoituksella. kaltevuus rännissä n.12 astetta
- Miss Balloon
Juu mutta kun palloihin maalataan numero, väriaine lisää painoa toisissa palloissa huomattavasti verrattuna toisiin. Esim. pallo numero 1 siinä on huomattavasti vähemmän maalia ja on kevyempi kuin esim pallo nr 66 tai muu kaksnumeroinen pallo. Vai onko niin että pallojen imasija pikkaa automaattisesti ne pallot joiden yhdistelmiä pelaajilla on vähiten. Aika ihme numerosarjoja nääs pukkaa pöytään.
- 20+20
Miss Balloon kirjoitti:
Juu mutta kun palloihin maalataan numero, väriaine lisää painoa toisissa palloissa huomattavasti verrattuna toisiin. Esim. pallo numero 1 siinä on huomattavasti vähemmän maalia ja on kevyempi kuin esim pallo nr 66 tai muu kaksnumeroinen pallo. Vai onko niin että pallojen imasija pikkaa automaattisesti ne pallot joiden yhdistelmiä pelaajilla on vähiten. Aika ihme numerosarjoja nääs pukkaa pöytään.
ei ei ei, niissä merkityissä palloissa on sisällä metallilastu, magneetti vetää sen voittopalloksi. Veikkauksella on konttorillaan salainen osasto, joka 10 minuuttia ennen arvontaa kiinnittää metallisirut haluttuihin palloihin. Serkkuni vaimon työkaveri tunsi päiväkotivanhemman, jonka siskon tyttö oli ollut kesätöissä kiinnittämässä näitä siruja.
- Uuno Luulosairas
20+20 kirjoitti:
ei ei ei, niissä merkityissä palloissa on sisällä metallilastu, magneetti vetää sen voittopalloksi. Veikkauksella on konttorillaan salainen osasto, joka 10 minuuttia ennen arvontaa kiinnittää metallisirut haluttuihin palloihin. Serkkuni vaimon työkaveri tunsi päiväkotivanhemman, jonka siskon tyttö oli ollut kesätöissä kiinnittämässä näitä siruja.
tyttö olisi voinut kilauttaa kotiin ja kerto mitkä numerot merkittiin...ja eiku rivi kiskalle 10 ekun panoksella tasossa 10.
MOT-ohjelmassakin Mönkäre vastasi: salaista ja salaista melkein kaikkiin RAY'tä kokskeviin kysymyksiin kysymyksiin.... - 7nenillään
20+20 kirjoitti:
ei ei ei, niissä merkityissä palloissa on sisällä metallilastu, magneetti vetää sen voittopalloksi. Veikkauksella on konttorillaan salainen osasto, joka 10 minuuttia ennen arvontaa kiinnittää metallisirut haluttuihin palloihin. Serkkuni vaimon työkaveri tunsi päiväkotivanhemman, jonka siskon tyttö oli ollut kesätöissä kiinnittämässä näitä siruja.
Ei niiden tarvitse kiinnitellä mitään metallisiruja hätäisesti viime hetkillä, niillä on valmiit kombinaatiot kaikista voittopallosarjoista ja tietotekniikalla ohjattu suuri voittopallosarjojen varastotila.
Tätä voittopallojen varastotilaa ohjaava tietokone on kytketty suoraan Veikkauksen Onlineen. Näin helposti kaikki pelit ovat yksinoikeudella rehellisesti Veikkauksen suvereenissa hallinnassa. - Lastuja kehiin
20+20 kirjoitti:
ei ei ei, niissä merkityissä palloissa on sisällä metallilastu, magneetti vetää sen voittopalloksi. Veikkauksella on konttorillaan salainen osasto, joka 10 minuuttia ennen arvontaa kiinnittää metallisirut haluttuihin palloihin. Serkkuni vaimon työkaveri tunsi päiväkotivanhemman, jonka siskon tyttö oli ollut kesätöissä kiinnittämässä näitä siruja.
Onkos siskon tytön enää tarvinnut olla missään töissä, kait hän kertoi suvulleen oikeat, lastun sisältävät pallot?
- 20+20
20+20 kirjoitti:
ei ei ei, niissä merkityissä palloissa on sisällä metallilastu, magneetti vetää sen voittopalloksi. Veikkauksella on konttorillaan salainen osasto, joka 10 minuuttia ennen arvontaa kiinnittää metallisirut haluttuihin palloihin. Serkkuni vaimon työkaveri tunsi päiväkotivanhemman, jonka siskon tyttö oli ollut kesätöissä kiinnittämässä näitä siruja.
No nyt tää tyttö (Sannileena) lähetti kortin syksyn kunniaksi, Balilla menee oikein mukavasti, äitinsä ja isänsäkin pääsevät Kanarialle talvella. Ensi kesäksi on kesätyöpaikka Veikkauksella taas varmistettu, 2 x 10 minuuttia päivässä töitä ja palkkana on loma Balilla ja ympäri maailmaa.
- 20+20
20+20 kirjoitti:
No nyt tää tyttö (Sannileena) lähetti kortin syksyn kunniaksi, Balilla menee oikein mukavasti, äitinsä ja isänsäkin pääsevät Kanarialle talvella. Ensi kesäksi on kesätyöpaikka Veikkauksella taas varmistettu, 2 x 10 minuuttia päivässä töitä ja palkkana on loma Balilla ja ympäri maailmaa.
Sannileena oli soittanut äidilleen, että hopi hopi ruuhka-apulaiseksi Veikkaukselle. Sekä Vikingissä että Lotossa tulee niin paljon kuponkeja tällä viikolla, että voittavat numerot päätetään vasta viime hetkellä ja metallisirujen liimaamisella tulee kiire, sirut pitää vielä saada kiinni kunnolla föönin ja liiman avulla palloihin. Kannattaa kysyä jos koku muukin pääsee sinne, tuttavat ja sukulaiset on läpikäyty, ja huom, tämä tuuraus on vain tämän viikon, sen jälkeen peli-into laskee taas normaaliin lukemiin ja vakituinen henkilökunta riittää.
- wertyasd
TE OOOOOOTTEEEEEE...IDIOOOOTTTTEEEJJAAAAA..kuka teilel tänki osaa suomentaaa
- Crook pissness
Ottaako koville vapaamuotoinen keskustelu? Varmaan...kun siellä tyhmäpäitten joukossa ei olla totuttu siihen että ihmiset kyseenalaistavat moisen pelitarjonnan. Jossa ei niin kertakaikkiaan voi voittaa mitään ja sattumasta ei ole kyse. Näkeehän tuon systemaattisuuden jo kilometrien päähän arvottujen ja kupongille laitettujen numeroiden välillä.
- ei tuurilla vaan tak
ei ole ainut kerta , useimiten näin käy , uesin jopa sama numero
- wertyasd
ottaa koville ettei aikuiset ihmiset tajua ettei kaikki vaan voi voittaa eläkerahoja kenosta!!!
- aikuiset tajuu
Aikuiset ihmiset tajuu ja näkee omilla aivoillaan mutta" sinisilmäiset" eivät, mikä voi yleensäkin olla sattumaa ja mikä tahallista. Nytkin taas molemmissa "arvonnoissa eri menetelmillä suoritettuna sama jatkuu eli samat numerot ja numeroryhmät kummassakin pysyvät visusti poissa ja loppupää oli eilisessä päivä- ja ilta-arvonnassa erittäin hyvin edustettuina. On se kummaa, miten voikaan tietokone ja pallot mennä aina suurinpiirtein samoin.
Aikuiset ihmiset kyllä tajuu ja varmaan kohta tajuuvat kaikki muutkin! Jopa viranomaiset! - Kannattaisi tutkia!
Staattista sähköä muovipallon pinnalla!
Vaikuttaa hylkivästi toista muovipalloa kohtaan ja voi vaikuttaa arvontatulokseen!- Oli tääkin kokeilu
Pingispalloissa tapahtuu samanlaista staattista varautumista, eli pallot tahtovat pysyä yhdessä läjässä.
- 20+20
Oli tääkin kokeilu kirjoitti:
Pingispalloissa tapahtuu samanlaista staattista varautumista, eli pallot tahtovat pysyä yhdessä läjässä.
No tää oli viime syksyltä:
" No nyt tää tyttö (Sannileena) lähetti kortin syksyn kunniaksi, Balilla menee oikein mukavasti"
Nyt Sannileena lähetti viestin, että kyllä oli taas kiirettä sirujen liimaamisessa, viikkariin piti saada norjalaiset voittajat. Koko porukka oli keikalla Norjassa, jossa sirut liimattiin viking-palloihin sovitun mukaisesti. Pari edellistä arvontaa meni persiilleen, piti sanoa että oli katkoksia yhteydessä, mutta nyt sirujen liimaukset onnistui hyvin, ja Norjassa ollaan tyytyväisä.
Sannileena kiertää luksuslaivalla pitkin Karibiaa, pitäähän niitä bonuksia tuhlata. - 20+20
20+20 kirjoitti:
No tää oli viime syksyltä:
" No nyt tää tyttö (Sannileena) lähetti kortin syksyn kunniaksi, Balilla menee oikein mukavasti"
Nyt Sannileena lähetti viestin, että kyllä oli taas kiirettä sirujen liimaamisessa, viikkariin piti saada norjalaiset voittajat. Koko porukka oli keikalla Norjassa, jossa sirut liimattiin viking-palloihin sovitun mukaisesti. Pari edellistä arvontaa meni persiilleen, piti sanoa että oli katkoksia yhteydessä, mutta nyt sirujen liimaukset onnistui hyvin, ja Norjassa ollaan tyytyväisä.
Sannileena kiertää luksuslaivalla pitkin Karibiaa, pitäähän niitä bonuksia tuhlata.Voi, että on huonoja uutisia! Sannileena on kahdessa vuodessa tuhlannut kaikki rahat mitkä tienasi pallojen magneettiliimauksella. Nyt joutui palaamaan töihin Veikkaukselle, ja ennen joka arvontaa hän liimaa magneetteja palloihin ohjeitten mukaan. No, ei kestä kuin puoli vuotta, niin Sannileena on tienannut Veikkauksen bonuksia niin paljon, että pääsee reissaamaan.
- potku
olen usein ihmetellyt samaa,ja huommannut myöskin sen pallojen puutteellisuuden eikö veikkaus voi näyttää että kaikki pallot ovat mukana arvonnassa.ja miksi numero sarjat on arvonnassa peräkkäin jos palloja on 70 kpl vaikuttaa vähän oudolta .olen mieheni kanssa keskustelleet usein asiasta .voi olla että olisi poliisilla asiaa tännekkin päin ja lopettaa ahneus myöskin täältä firmalta ihmisiä huijataan ja vaikka kuinka monta viikkoa menee ettei ole voittoja ollenkaan joka kanssa on ihme juttu huijaus kuriin koko maa on täynnä kaiken maailman huijareitaolisi tehtä tästä loppu!!!!!!!!!!!!!
- 5+19
Mitäs asiaa poliisilla olisi teille kotiin? Tappeletteko Veikkauksen vuoksi.
- 4354646
Millään ei kenokummussa ole 50 palloa arvonnan jälkeen. Maksimissan 30 jää jäljelle. Eli 20 palloa poistetaan arvonnasta? Kuvauskulmahan ei näytä kuin 2 ensimmäistä palloa, kun ne aletaan arpoa. Tipahtamisen kouruun, mutta sitten kuvakulmat pätkii. Eli jotain tapahtuu tuon alun 2 pallon ja loppukuvauksen välimaastossa. MILLÄÄN optisella harhalla ei voi selittää, että muutama pallo arvontakummussa on 50 palloa.
- ETUKENOo
Kenossa tämä kunkku pallo on kyllä rahastusta,70 pallosta yksi ,parempi laittaa isompi panos,harvoin kenottaa
- 2342342342
Loppuvaiheessahan kamera suuntaa ihan lähikuvan kouruun, eli siinä loppupalloissa voidaan suorittaa ns käsiarvonta. Tai arvonta ja arvonta. Pallot vaan suoraan kouruun. Naurettavaa feikkausta.
Sillä mantrallahan valtio ilmeisesti perustelee feikkauksensa, että koska annamme rahaa tietsulle, taitsulle ja nortseille. Köyhiltä rahat pois. Ei ne niitä muutenkaan tarvi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483