Eli sopiiko nää "jauhomaiset" mineraali meikkipohjat myös akne ihoisille? Sekä peittääkö ne tarpeeksi? Ja kyse olis siis ihan finneistä, punoituksesta ja ihohuokosista. Oon kyllästynyt nestemmäisiin pohjiin ja oon kuullu paljon juttuu näistä. Netissä oon selannu parin tuotemerkin sivuja : Buff'd, Alima, Everyday Minerals ja Lily Lolo. Vaaleita sävyjä löyty hyvin sopien mun ihon väriin mut osaatteko jo mineraalien käyttäjät suositella jotain hyvää merkii tms.? Ja onko näillä mahdollisesti jokin kuivattava vaikutus? Nääs ihoni on syvältä todella kuiva enkä mielellään kuivattais tota pinta osaakin :)
Sopiiko mineraalit akne ihoisille?
5
272
Vastaukset
- 27593016
hei, mulla on ollut jo kauan akneiho, ja vasta äskettäin siirryin käyttämään mineraalimeikkejä. Olen käyttänyt lumenen mineraali-irtopuuteria ja toimii tosi hyvin! ei kuivata ihoa. Mineraalimeikit eivät tuki ihohuokosia, joten sopivat varmasti epäpuhtaalle akneiholle :)
- eryhuery
Minulla iho kuivahti ja mineraalimeikin levittelyyn meni aina todella kauan että sain sen siistiksi, joten palasin nestemäisiin. Mutta monethan niistä tykkäävät, joten kannattaa kokeilla - näytteet ovat halpoja. Peittävimmät pohjat lienevät EDM:n Intensive ja LaurEssin Ethereal, tai sitten voit kokeilla levittää sienellä (flocked sponge) vähemmän peittäviä.
- eryhuery
LaurEssin neutraloija on muuten erinomainen punoituksen ja finnien peittoon.
- ziiiiiina
Mulla on kirjava akneiho, ja LilyLolo on sopinut todella hyvin. Kannattaa satsata primeriin, niin ei naama kuivu liikaa ja vari levittyy paremmin.
- _metsä_
Kiitos teille ihanille ihmisille! :) Nyt ainakin 100% varmasti tilaan noita näytteitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482519Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742507Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732382Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.612175Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321887Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1031739Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko231185Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71034Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411015Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön57922