Jokainen ihminen on yhtä arvokas.

Oikeutta uhreille!

SRK:n sisäisessä selvityksessä vl-uskovaisia pedofiileja myönnettiin olevan 70-100. Tiedot perustuvat Johanna Hurtigiin yhteyttä ottaneisiin vl-pedofiilien uhreihin. Kuinka suuri osa näistä vl-maallikko-rippisalailulla vaiennetuista uhreista alkaa soittamaan jollekin vieraalle tutkijalle ja kertomaan koko elämänsä tuhonneesta tapauksesta?

Itsekään en tiedä kyseisiä prosentteja, mutta tiedän kokemuksesta, että kovin pieni osa rikotuista ihmisistä oma-aloitteisesti soittaa ja kertoo puhelimessa asiasta ventovieraalle, koska pahimmin särjetyt eivät kykene puhumaan asiasta sanaakaan. Osa on myös itse päättänyt elämänsä kun ei ole voinut elää tuskansa kanssa. Osa uhreista on toki vielä lapsiakin, joten he eivät ole ottaneet siksikään Hurtigiin yhteyttä. Myös osa vl-uskovaisten pedofiilien uhreista on jo syrjäytyneitä...

Itse tunnen kymmeniä vl-lastenraiskaajien uhreja, jotka eivät ole soittaneet Hurtigille, heidän tapauksensa on pääasiallisesti jo oikeudessa käsitelty tai rikosoikeudellisesti vanhentuneita. Myön muilla tuntemillani on yhteensä useita kymmeniä vastaavia tapauksia, jotka eivät ole Hurtigin (eivätkä SRK:n) tiedoissa, vaikka valtaosa näistä on poliisilla, mutta laskematta kyseiseen otantaan.. Siksi on päivänselvää, että KRP:n ympäri Suomen paikallispoliiseilta keräämä aineisto on erittäin epätarkkaa ja siksi epäluotettavaa.

Jos SRK oikeasti haluaisi selvittää tämän vl-pedofiliavyyhdin kokonaisuudesaan ja aloittaa puhtaalta pöydältä, pitäisi sen julkisesti ja selväsanaisesti vl-uskovaisen suurimpana auktoriteettina velvoittaa jokaisen rippisalailijan ilmoittamaan kaikki tietonsa poliisille, jokaisen vl-pedofiilin ilmoittautumaan itse sekä jokaisen perheenjäsenen ja jokaisen asiasta jotain tietävän ilmoittamaan kaikki poliisille. Ja jokaikistä uhria pitäisi näkyvästi kannustaa, tukea, auttaa ja rohkaista tekemään rikosilmoituksen.

Se, että SRK on useista vetoomuksista huolimatta jättänyt kaikki nämä toimenpiteet tekemättä, voi siitä vetää vain sen johtopäätöksen, etei SRK halua selvittää asioita kunnolla, vaan edelleen varjella "yhteisön mainetta" uhrien kustannuksella. Mutta salailulla ja valheella on lyhyet jäljet...

63

471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksi monista

      Mita se vaikuttaa enaa tehda rikosilmoituksia, jos rikollinen tekija on jo kuollut ja asia vanhentunut? Uhri voi enaa vain hakea apua omasta elamasta selviamiseen.

      • Oikeutta uhreille!

        Tässä tilanteessa kun on selvitettävänä kokonainen 30 vuoden ajalla tapahtunut erittäin mittava (tiettävästi pohjoinmaiden suurin) seksuaalirikosvyyhti, on keskusrikospoliisille hyväksi saada käsitys vl-pedofiliarikollisuuden ja uhrien vaientamisen laajuudesta. Oulun poliisille on tehty tutkintapyyntö juuri tästä rikosten salaamisesta ja uhrien vaientamisesta, joten kaikki tieto auttaa tämän asian selvittämisessä ja vastuullisten löytämisessä. On toki tärkeintä se, että apua tarvitsevat pääsevät välttämättömän avun piiriin, ja se järjestyy poliisin kautta parhaiten.

        Olen itsekin kannustanut rikosoikeudellisesti vanhentuneiden vl-pedofiliarikollisuuden uhrien ilmoittautumista poliisille juuri näistä syistä. Kannattaa kirjoittaa suoraan keskusrikospoliisiin tai vaikkapa nettipoliisille, sillä sieltä ne aikanaan kulkeutuvat keskitetysti keskusrikospoliisille.


    • Aina lain puolella.

      "Itse tunnen kymmeniä vl-lastenraiskaajien uhreja, jotka eivät ole soittaneet Hurtigille, heidän tapauksensa on pääasiallisesti jo oikeudessa käsitelty tai rikosoikeudellisesti vanhentuneita."

      Olen taltioinut viestisi valmistelemaani tutkintapyyntöä varten. Viestisi toimittaminen poliisin tietoon on tärkeää kahdesta syystä:

      "Pääasiallisesti"-sanan perusteella tapauksia on rikosoikeudellisesti käsittelemättä, minkä vuoksi kuulemisesi olisi ensiarvoisen tärkeää. Myös vanhentuneista tapauksista tulisi tehdä tutkintapyyntö, koska vanhentumispykälä saatetaan tulevaisuudessa kumota lapseen kohdistuneiden seksuaalisen hyväksikäyttörikosten osalta. Vaikka et välttämättä ole syyllistynyt rikokseen salailullasi, on kornia, että samaan aikaan syyttelet tällä palstalla ties ketä vl:ia rikosten salailusta.

      Jos taas valehtelet viestissäsi etkä todellisuudessa tunne kymmeniä "vl-lapsenraiskauksen" (Miten se "vl-lapsenraiskaus" eroaa muusta lapsenraiskauksesta?) uhreja, on viestin tutkiminen vihaviestintänä vl:ia vastaan tärkeää. Antamalla kuvan, että tunnet kymmeniä vl-pedofiilien uhreja annat lukijakunnalle kuvan erittäin laajasta ongelmasta vl:ten keskuudessa. Itse olen saanut tietää tapauksia erittäin laajasta tuttavapiiristäni vasta kohun alettua.

      Paisutteleva kuva pedofiliaongelmasta vl:ten keskuudessa on omiaan lisäämään vl:iin kohdistuvaa halveksuntaa, vieroksumista ja ennakkoluuloja.

      • Oikeutta uhreille!

        Toin itseäni esille epätarkasti, olen siitä pahoillani. Kaikki tuntemani tapaukset kuuluvat 100%:sti jompankumpaan luokkaan, joko jo oikeudellisesti käsiteltyihin tai rikosoikeudellisesti vanhentuneisiin. Tiedossani ei ole yhtään tapausta näiden ryhmien ulkopuolelta.

        VL-pedofiliaongelma on paljon laajempi kuin mitä julkisuudessa on tullut ilmi. En salaa mitään ja toki haluan, että vl-yhteisö ja SRK ottaisivat asian itse hoidettavakseen, ettei heitä tarvitsisi jatkuvasti muistuttaa. Tällaista ei ole vaan tapahtunut. Ottakaa nyt hyvänen aika itse jämäkkä ote asian selvittämiseen pohjamutia myöten, niin saatte pelkkää positiivista palautetta! Olen antanut useasti nämä yksityiskohtaiset "teesini", joita noudattamalla asia saadaan kokonaisuudessaan kerralla selvitettyä, SRK ja koko vl-yhteisö saa siitä suoraselkäisen ja vastuullisen leiman!


      • Itse epäilen,
        Oikeutta uhreille! kirjoitti:

        Toin itseäni esille epätarkasti, olen siitä pahoillani. Kaikki tuntemani tapaukset kuuluvat 100%:sti jompankumpaan luokkaan, joko jo oikeudellisesti käsiteltyihin tai rikosoikeudellisesti vanhentuneisiin. Tiedossani ei ole yhtään tapausta näiden ryhmien ulkopuolelta.

        VL-pedofiliaongelma on paljon laajempi kuin mitä julkisuudessa on tullut ilmi. En salaa mitään ja toki haluan, että vl-yhteisö ja SRK ottaisivat asian itse hoidettavakseen, ettei heitä tarvitsisi jatkuvasti muistuttaa. Tällaista ei ole vaan tapahtunut. Ottakaa nyt hyvänen aika itse jämäkkä ote asian selvittämiseen pohjamutia myöten, niin saatte pelkkää positiivista palautetta! Olen antanut useasti nämä yksityiskohtaiset "teesini", joita noudattamalla asia saadaan kokonaisuudessaan kerralla selvitettyä, SRK ja koko vl-yhteisö saa siitä suoraselkäisen ja vastuullisen leiman!

        että tarkoituksesi on kiihottaa kansanryhmää vastaan leimaamalla vl-yhteisö pedofiliayhteisöksi väittämällä tuntevasi kymmeniä uhreja, vaikka todellisuudessa et tunne. Olen jutellut pedofilia-asiasta erittäin monen vl:n kanssa ja en tiedä ketään vl:ta, joka tuntee tuollaisen määrän uhreja, tekijöitä, tapauksia, olipa mittari mikä hyvänsä. Tyypillistä on, että vl joko ei tunne ketään vl-pedofiiliä tai jos tuntee, tunteminen rajoittuu yhteen tai muutamaan tapaukseen. Sinulla vaikuttaa siten olevan poikkeuksellisen pedofiilinen tuttavapiiri. Hengenheimolaiset löydätte toisenne?


      • Oikeutta uhreille!
        Itse epäilen, kirjoitti:

        että tarkoituksesi on kiihottaa kansanryhmää vastaan leimaamalla vl-yhteisö pedofiliayhteisöksi väittämällä tuntevasi kymmeniä uhreja, vaikka todellisuudessa et tunne. Olen jutellut pedofilia-asiasta erittäin monen vl:n kanssa ja en tiedä ketään vl:ta, joka tuntee tuollaisen määrän uhreja, tekijöitä, tapauksia, olipa mittari mikä hyvänsä. Tyypillistä on, että vl joko ei tunne ketään vl-pedofiiliä tai jos tuntee, tunteminen rajoittuu yhteen tai muutamaan tapaukseen. Sinulla vaikuttaa siten olevan poikkeuksellisen pedofiilinen tuttavapiiri. Hengenheimolaiset löydätte toisenne?

        Hauska huumorintaju sinulla;-)

        Pidän ensiarvoisen tärkeänä, ettei yhtään syytöntä leimata. Väitteet jostain muusta ovat täysin perättömiä. Haluan vain oikeutta viattomille lapsiuhreille. Lapsenraiskaamisesta tuomitut eivät todellakaan huutele asiasta turuilla ja toreilla, vaan tieto tapauksista on minullekin tullut muuta kautta. Mutta se, että tietää "vain muutaman" vl-pedofiilin, ei ole mikään peruste vähätellä asian vakavuutta. Kun jokainen 80.000:sta vl-uskovaisesta tietää muutaman vl-lastenraiskaajan, siitä tulee yllättävän paljon...


      • 18+20
        Itse epäilen, kirjoitti:

        että tarkoituksesi on kiihottaa kansanryhmää vastaan leimaamalla vl-yhteisö pedofiliayhteisöksi väittämällä tuntevasi kymmeniä uhreja, vaikka todellisuudessa et tunne. Olen jutellut pedofilia-asiasta erittäin monen vl:n kanssa ja en tiedä ketään vl:ta, joka tuntee tuollaisen määrän uhreja, tekijöitä, tapauksia, olipa mittari mikä hyvänsä. Tyypillistä on, että vl joko ei tunne ketään vl-pedofiiliä tai jos tuntee, tunteminen rajoittuu yhteen tai muutamaan tapaukseen. Sinulla vaikuttaa siten olevan poikkeuksellisen pedofiilinen tuttavapiiri. Hengenheimolaiset löydätte toisenne?

        Fraaseihin ihastuneilla vl:lla on nykyään uusi muotifraasi: kiihottaa kansanryhmää vastaan.

        Myöntäkää nyt hyvä vl:t, teidän yhteisössänne on luultavasti saman verran pedofiliaa / insestiä kuin muuallakin Suomessa. Siinä mielessä ei ole syytä leimata vl-liikettä miksikään pedofiliayhteisöksi.

        Ongelma on siinä, miten te vl:t käsittelette tuota ongelmaa: pedofiilille olette valmiita antamaan lapsenraiskaukset jo etulahjana anteeksi, mutta syyllistätte ja painostatte uhria, joka ei voi raiskaajalleen anteeksi antaa. Pedofiili saa arvostettuna uskovaisena jatkaa talosteluaan vl-liikkeessä kaikki pedofiliasynnit armonmereen upotettuina, mutta uhri sen sijaan leimataan syntiseksi, jonka pitäisi pyytää katkeruuttaan anteeksi.

        Teille vl:lle ilmi tulleet pedofiliatapaukset olleet kolaus omaa kuviteltua "erinomaisuuttanne" kohtaan. Pahanhan pitäisi teidän mielestänne olla vl-liikkeen ulkopuolella.

        Sitten vielä tuosta "armonmerestä". Te vl:t olette omasta päästänne keksineet, että voitte antaa synninpäästön asioista, joissa ette itse ole olleet osallisina. Vl-pedofiileille anteeksi antaminen on pelkästään uhrin asia, ei teidän ulkopuolisten vl:en.

        Teidän loitsunne on pelkästään tuen ilmaus pedofiilille, ei se poista / korjaa tekijän tieten tahtoen tekemiä vääryyksiä mihinkään suuntaan.


      • SAIRASTA!
        18+20 kirjoitti:

        Fraaseihin ihastuneilla vl:lla on nykyään uusi muotifraasi: kiihottaa kansanryhmää vastaan.

        Myöntäkää nyt hyvä vl:t, teidän yhteisössänne on luultavasti saman verran pedofiliaa / insestiä kuin muuallakin Suomessa. Siinä mielessä ei ole syytä leimata vl-liikettä miksikään pedofiliayhteisöksi.

        Ongelma on siinä, miten te vl:t käsittelette tuota ongelmaa: pedofiilille olette valmiita antamaan lapsenraiskaukset jo etulahjana anteeksi, mutta syyllistätte ja painostatte uhria, joka ei voi raiskaajalleen anteeksi antaa. Pedofiili saa arvostettuna uskovaisena jatkaa talosteluaan vl-liikkeessä kaikki pedofiliasynnit armonmereen upotettuina, mutta uhri sen sijaan leimataan syntiseksi, jonka pitäisi pyytää katkeruuttaan anteeksi.

        Teille vl:lle ilmi tulleet pedofiliatapaukset olleet kolaus omaa kuviteltua "erinomaisuuttanne" kohtaan. Pahanhan pitäisi teidän mielestänne olla vl-liikkeen ulkopuolella.

        Sitten vielä tuosta "armonmerestä". Te vl:t olette omasta päästänne keksineet, että voitte antaa synninpäästön asioista, joissa ette itse ole olleet osallisina. Vl-pedofiileille anteeksi antaminen on pelkästään uhrin asia, ei teidän ulkopuolisten vl:en.

        Teidän loitsunne on pelkästään tuen ilmaus pedofiilille, ei se poista / korjaa tekijän tieten tahtoen tekemiä vääryyksiä mihinkään suuntaan.

        SRK:n mittaamatoin armo riittää jokaiselle vl-lastenraiskaajalle mutta vl-raiskaajan viaton lapsiuhri on tämän armon ulkopuolella. Uhreja halveksitaan ja syrjitään jopa omalla Ry:llä, koska "hän on häpäissyt isänsä", kuten SRK:n puheenjohtaja Olavi Voittonen meille kalliisti kirkasti!


      • OV ulos firmasta!
        18+20 kirjoitti:

        Fraaseihin ihastuneilla vl:lla on nykyään uusi muotifraasi: kiihottaa kansanryhmää vastaan.

        Myöntäkää nyt hyvä vl:t, teidän yhteisössänne on luultavasti saman verran pedofiliaa / insestiä kuin muuallakin Suomessa. Siinä mielessä ei ole syytä leimata vl-liikettä miksikään pedofiliayhteisöksi.

        Ongelma on siinä, miten te vl:t käsittelette tuota ongelmaa: pedofiilille olette valmiita antamaan lapsenraiskaukset jo etulahjana anteeksi, mutta syyllistätte ja painostatte uhria, joka ei voi raiskaajalleen anteeksi antaa. Pedofiili saa arvostettuna uskovaisena jatkaa talosteluaan vl-liikkeessä kaikki pedofiliasynnit armonmereen upotettuina, mutta uhri sen sijaan leimataan syntiseksi, jonka pitäisi pyytää katkeruuttaan anteeksi.

        Teille vl:lle ilmi tulleet pedofiliatapaukset olleet kolaus omaa kuviteltua "erinomaisuuttanne" kohtaan. Pahanhan pitäisi teidän mielestänne olla vl-liikkeen ulkopuolella.

        Sitten vielä tuosta "armonmerestä". Te vl:t olette omasta päästänne keksineet, että voitte antaa synninpäästön asioista, joissa ette itse ole olleet osallisina. Vl-pedofiileille anteeksi antaminen on pelkästään uhrin asia, ei teidän ulkopuolisten vl:en.

        Teidän loitsunne on pelkästään tuen ilmaus pedofiilille, ei se poista / korjaa tekijän tieten tahtoen tekemiä vääryyksiä mihinkään suuntaan.

        Itse SRK:n puheenjohtaja Olavi Voittonen on kertonut, että vl:ien ei kannata olla lainkaan huolissaan yhteisönsä pedofiliasta, koska sitä on 2-4 kertaa vähemmän kuin epäuskoisilla. Tämä on uhrien häpäisemstä ja särjettyjen ihmisten lyömistä.


      • vakava asia!
        OV ulos firmasta! kirjoitti:

        Itse SRK:n puheenjohtaja Olavi Voittonen on kertonut, että vl:ien ei kannata olla lainkaan huolissaan yhteisönsä pedofiliasta, koska sitä on 2-4 kertaa vähemmän kuin epäuskoisilla. Tämä on uhrien häpäisemstä ja särjettyjen ihmisten lyömistä.

        Laitatko ystävällisesti lähteen. Tämähän on todella mielenkiintoinen ja järkyttävä tieto, että OV on kertonut, että vl:ien ei kannata olla lainkaan huolissan yhteisönsä pedofiliasta.


      • Sairas lausunto!
        vakava asia! kirjoitti:

        Laitatko ystävällisesti lähteen. Tämähän on todella mielenkiintoinen ja järkyttävä tieto, että OV on kertonut, että vl:ien ei kannata olla lainkaan huolissan yhteisönsä pedofiliasta.

        OV: "Muualla on pedofiliaa 2-4 kertaa enemmän kuin meillä."


    • Kauhistus!

      Kävin kylässä iäkkään tätini luona kahvilla pitkästä aikaa. Kauhistuin, kun hän kertoi eräästä mummoni sukulaisperheestä.

      Perhe oli ollut kyläilemässä isovanhempieni luona, ja tämä perheen isä ja tytär saunoivat aina viimeiseksi. Mummo oli kuulema sanonut, että "Markus ja Lotta saunovat sitten viimeiseksi". (Nimet muutettu). Samoin tämä isä ja tytär nukkuivat vieraisillakin samassa sängyssä mummolan vintillä. Jollain karavaanireissulla perheen äiti oli postunut illalla asuntovaunusta siksi aikaa, kun Markus "oli nukuttamassa" Lottaa. Tämä nukuttaminen kesti sitten pari tuntia.

      Perheen muut lapset, ja ilmeisesti Lottakin, muuttivat kotoa pois heti kun mahdollista.

      Olin aivan järkyttynyt kuulemastani! Hirvittävältä tuntuu etenkin se, että selvästikin kaikki tiesivät, että jotain arveluttavaa on tekeillä, mutta kukaan ei puuttunut asiaan! Asiasta vaan puhuttiin asianomaisten selän takana.

      Että on sitä näköjään osattu ennen vanhaankin. Ko. perheen isä ei liene enää elossa, varmaan lapsetkin jo vähintään vanhainkodissa, jos eivät jo haudan levossa.

      Onneksi tämä vyyhti on lähtenyt nyt vl-liikkeessä purkautumaan. Toivottavasti yhdenkään lapsen ei tarvitse enää jatkossa pelätä omaa isäänsä.

      • Totuus tulee ilmi!

        Näitä riittää. Kun on riittävän vl-varautunut, peittää silmänsä ja korvansa tosiasioilta. Koska "sellaista ei voi tapahtua"... SRK on käyttänyt vuosikymmeniä hyväkseen tätä alamaistensa umpimielisyyttä ja onnistunut salaamaan yhteisössään valtoimenaan rehottavan lasten raiskaamisen!


    • Onko lukutaitoa?

      Onko lukutaitoa?

      >>>Toimenpiteitä tulevaisuutta ajatellen
      Yksikin lapsiin kohdistuva hyväksikäyttötapaus on liikaa. Haluamme nähdä lapsen arvon ja ensiarvoisen merkityksen. Koko liikkeen on kaikin keinoin pyrittävä kitkemään hyväksikäyttötapaukset sen piiristä.
      Tämän vuoksi SRK on toteuttanut, käynnistänyt ja käynnistää useita toimenpiteitä. Kaikille liikkeen puhujille on lähetetty alkukesästä 2010 kirje, jossa korostetaan jokaisen henkilökohtaista vastuuta hyväksikäyttötapausten ennaltaehkäisemisessä ja niiden hoidossa. Keväällä 2010 perustettiin Kotityöryhmä, jonka tehtävänä oli selvittää kotien ja perheiden eheyttä edistäviä tekijöitä. Raportissa esitettyjä toimenpiteitä jalkautetaan parhaillaan vuoden 2011 Koti- ja perhetyöryhmän toimesta rauhanyhdistysten toimintaan. Tavoitteena on laatia vuoden 2011 loppuun mennessä toimenpidesuunnitelma vuosille 2012-2015  kotiemme hyvinvoinnin lisäämiseksi. Lastensuojeluasioiden hoitoa sekä häirintä- ja hyväksikäyttötapausten ennaltaehkäisyä on tehostettu ja tehostetaan tarkentamalla lapsi- ja nuorisotyöhän sekä leirityöhön liittyvää ohjeistusta ja turvallisuusmääräyksiä.
      SRK tukeutuu lastensuojelun ammattiasioissa yhteiskunnan asiantuntijaorganisaatioissa virkavastuulla työskentelevien luotettavaan apuun. Konsultaatiota tarvitaan erityisesti hyväksikäyttö- ja perheväkivaltatapauksiin liittyvissä äkillisissä tilanteissa. Tarvittaessa pyydetään SRK:n hallinnon, toiminnan ja tehtävien  lastensuojelunäkökulmaan liittyvää auditointia. Asiantuntijoiden osaamiseen tukeudutaan myös SRK:n henkilökunnan koulutuksessa ja lapsi- ja nuorisotyön sekä perhetyön toiminnan ohjeistamisessa  sekä rauhanyhdistyksille suunnattavassa lapsi- ja nuorisotyökoulutuksessa. Erikseen on korostettava näihin asiohin liittyvää yksilön suojaa ja maallikoiden ei tule ottaa hoidettavakseen asiantuntijoille kuuluvia tehtäviä. SRK haluaa jatkaa yhteistyötä ja keskustelua kirkon kanssa lasten ja perheiden elämään liittyvissä asioissa.
      SRK pyrkii omalta osaltaan tukemaan avoimiksi jääneiden ja uhreille kärsimystä aiheuttaneiden asioiden hoitamista. Haluamme rohkaista kaikkia hyväksikäytön uhreiksi joutuneita ja siitä kärsiviä viemään asiat viranomaisten tutkittavaksi. Tärkeää olisi myös pyrkiä siihen, että osapuolet keskenään voisivat aidosti sopia tapahtuneet vääryydet.

      Olavi Voittonen, puheenjohtaja
      Tuomas Hänninen, pääsihteeri

      • Olette outoja...

        Näiden turhanpäiväisten komiteoittenne sijasta voisitte välittömästi alkaa selvittämään vl-lastenraiskaamista! Tuo "kotityäryhmänne" on pelkkää kilvenkiillotusta, sillä sen raporttikin on salattu. Mitä virkaa on salatulla tutkimuksella? Mitä virkaa on salatulla pedofiliaselvityksellä? "Johdon salattuun käyttöön"... Aivan mitätöntä!

        Tyhjää puhetta kaikki "toimenpiteet". Sellaista kapulakieltä, että on varmasti haettu taas apua Keskustapuolueelta mitäänsanomiseksi.


      • Oikeutta uhreille!

        Pelkkää höttöä, jolla ei ole mitään tarkoitusta selvittää asiaa, vaan saada näyttämään siltä, että jotai oltaisiin tekemässä. SRK pitää tukasti kiinni rippisalailuopistaan, joka on avainasemassa vl-pedofiliatapausten selvittämisessä. VL-maallikko-rippisalailijalla ei le mitään laillista oikeutta salata rikoksia, kuten hän nyt SRK:n painostuksesta tekee. Eden ev.lut-kirkon papeilla ei ole lupaa ja oikeutta salata lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä. Niin kauan kun rippisalailun verho lepää vl-seksuaalirikollisuuden edessä, SRK pelkästään salaa, eikä avaa!

        Kyllä SRK tietää, miten asia saataisiin perille jokaisen vl-uskovaisen sydämeen yhtä tehokkaasti kuin saatiin Keskustapuolueen äänestäminenkin aikoinaan; lähettämällä lähetyspuhujat kentälle kertomaan viesti siitä, että kiveäkään ei saa jättää kääntämättä vl-pedofilia-asiassa. Tuollainen Ry:n johtokunnan mappiin pölyttymään jäävä paperi ei edesauta asian selvittämisessä yhtään -minkä SRK toki tietää itsekin.

        SRK antaa päinvastaista viestiä jatkuvasti, joten uskottavuus koko halulta selvittää asioita, on mennyt, OV: "Ymmärrän hyvin, ettei tytär halua häpäistä isäänsä". SRK:n mielestä tytär siis häpäisee raiskaajaisänsä tekemällä hänestä rikosilmoituksen. Herra varjelkoon!


      • palstalla
        Oikeutta uhreille! kirjoitti:

        Pelkkää höttöä, jolla ei ole mitään tarkoitusta selvittää asiaa, vaan saada näyttämään siltä, että jotai oltaisiin tekemässä. SRK pitää tukasti kiinni rippisalailuopistaan, joka on avainasemassa vl-pedofiliatapausten selvittämisessä. VL-maallikko-rippisalailijalla ei le mitään laillista oikeutta salata rikoksia, kuten hän nyt SRK:n painostuksesta tekee. Eden ev.lut-kirkon papeilla ei ole lupaa ja oikeutta salata lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä. Niin kauan kun rippisalailun verho lepää vl-seksuaalirikollisuuden edessä, SRK pelkästään salaa, eikä avaa!

        Kyllä SRK tietää, miten asia saataisiin perille jokaisen vl-uskovaisen sydämeen yhtä tehokkaasti kuin saatiin Keskustapuolueen äänestäminenkin aikoinaan; lähettämällä lähetyspuhujat kentälle kertomaan viesti siitä, että kiveäkään ei saa jättää kääntämättä vl-pedofilia-asiassa. Tuollainen Ry:n johtokunnan mappiin pölyttymään jäävä paperi ei edesauta asian selvittämisessä yhtään -minkä SRK toki tietää itsekin.

        SRK antaa päinvastaista viestiä jatkuvasti, joten uskottavuus koko halulta selvittää asioita, on mennyt, OV: "Ymmärrän hyvin, ettei tytär halua häpäistä isäänsä". SRK:n mielestä tytär siis häpäisee raiskaajaisänsä tekemällä hänestä rikosilmoituksen. Herra varjelkoon!

        "Oikeutta uhreille!
        23.6.2011 09:07 "
        "...yhtä tehokkaasti kuin saatiin Keskustapuolueen äänestäminenkin aikoinaan; "

        Pyytäisin tarkentamaan.


      • Sivusta seuraaja
        palstalla kirjoitti:

        "Oikeutta uhreille!
        23.6.2011 09:07 "
        "...yhtä tehokkaasti kuin saatiin Keskustapuolueen äänestäminenkin aikoinaan; "

        Pyytäisin tarkentamaan.

        Et taida tietää SRK:n ja Keskustapuolueen liitosta? Lue vaikkapa Kekkosen kirjeet-kirja tai Juhani Suomen "Umpeutuva latu" -kirja, niin saat tietoa SRK:n vl-äänien myymisestä KePulle aikanaan. Lisäksi oli vielä 400.000 markan SYT-sopimus "kommunisminvastaisesta taistelusta", joka velvoitti SRK:n lähetyspuhujat kentälle saarnaamaan kuinka "uskovainen äänestää". Lisäksi SRK julisti valtaosan muista puolueista synniksi saadakseen vl-äänet ohjattua sinne mihin halusi...

        Voittonen: "Koskaan emme ole sekoittaneet politiikkaa ja uskontoa".


      • Paetkaa pedoja!

        SRK taipuu "näkemään lapsen arvon" jo vuonna 2010!

        VL-lapsia on raiskattu, rikoksia salailtu ja uhrit vaiennettu jo vähintään 30 vuotta ja JO nyt SRK myöntää, että vl-lapsetkin ovat ihmisiä. Herranjumala! Paetkaa kun vielä voitte!


      • historiaaa
        Sivusta seuraaja kirjoitti:

        Et taida tietää SRK:n ja Keskustapuolueen liitosta? Lue vaikkapa Kekkosen kirjeet-kirja tai Juhani Suomen "Umpeutuva latu" -kirja, niin saat tietoa SRK:n vl-äänien myymisestä KePulle aikanaan. Lisäksi oli vielä 400.000 markan SYT-sopimus "kommunisminvastaisesta taistelusta", joka velvoitti SRK:n lähetyspuhujat kentälle saarnaamaan kuinka "uskovainen äänestää". Lisäksi SRK julisti valtaosan muista puolueista synniksi saadakseen vl-äänet ohjattua sinne mihin halusi...

        Voittonen: "Koskaan emme ole sekoittaneet politiikkaa ja uskontoa".

        Höpöhistoriaa pukkaa.... Luuletteko te tosissanne että vl:t alkoivat äänestää maalaisliitto-keskustapuoluetta vasta jonkun SRK:n kampanjan seurauksena?


      • Valehtelijat!
        historiaaa kirjoitti:

        Höpöhistoriaa pukkaa.... Luuletteko te tosissanne että vl:t alkoivat äänestää maalaisliitto-keskustapuoluetta vasta jonkun SRK:n kampanjan seurauksena?

        Eivätpähän äänestäneet SMP:tä, koska SRK julisti sen kadottavaksi synniksi. Joitakin SMP:n kannattajia heitettiin saatanallekin. Myös Kristilliset ja kaikki vasemmistoon viittaavat puoleet julistettiin kadottavaksi synniksi. Näin vl-äänet saatiin syntilistaa päivittämällä KePun laariin...

        "Emme sekoita uskontoa ja politiikkaa!"


      • Hymyyn käypi suu!
        Sivusta seuraaja kirjoitti:

        Et taida tietää SRK:n ja Keskustapuolueen liitosta? Lue vaikkapa Kekkosen kirjeet-kirja tai Juhani Suomen "Umpeutuva latu" -kirja, niin saat tietoa SRK:n vl-äänien myymisestä KePulle aikanaan. Lisäksi oli vielä 400.000 markan SYT-sopimus "kommunisminvastaisesta taistelusta", joka velvoitti SRK:n lähetyspuhujat kentälle saarnaamaan kuinka "uskovainen äänestää". Lisäksi SRK julisti valtaosan muista puolueista synniksi saadakseen vl-äänet ohjattua sinne mihin halusi...

        Voittonen: "Koskaan emme ole sekoittaneet politiikkaa ja uskontoa".

        >Lue vaikkapa Kekkosen kirjeet-kirja tai Juhani Suomen "Umpeutuva latu" -kirja, niin saat tietoa <

        Onko noissa oikeesti tietoa?


      • Lue, niin sivistyt
        Hymyyn käypi suu! kirjoitti:

        >Lue vaikkapa Kekkosen kirjeet-kirja tai Juhani Suomen "Umpeutuva latu" -kirja, niin saat tietoa <

        Onko noissa oikeesti tietoa?

        Autenttisia kirjeitä (ei SRK:n sensuroimia). Kannattaa lukea.


      • Olavi hehehhhee

        Just näin täyttä sontaa. Nänä kaksiko ovat Jumalan lähettämiä heikkojen lasten puolustajiksi. Korkkiruuvikin on suora jos puhutaan.....................


      • Sairaat opit!
        Olavi hehehhhee kirjoitti:

        Just näin täyttä sontaa. Nänä kaksiko ovat Jumalan lähettämiä heikkojen lasten puolustajiksi. Korkkiruuvikin on suora jos puhutaan.....................

        Herramme sanoi, että jokainen joka pahentaa yhden näistä pienimmistä, pitäisi laittaa myllynkivi kaulaan ja heittää merten syvyyksiin. Sitähän Olavi Voittonen mielestään juuri toteuttaa salaamalla erittäin törkeitä rikoksia!


      • Jäitte kiinni!

        Sittemmin on ihailemasi Olavi Voittonen kärähtänyt vl-suvun mittavan vl-pedofiilivyyhdin salaamisesta ja joutuu sen vuoksi eroamaan tehtävästään.

        Myös Tuomas Hänninen sotkeentui rikosten salaamiseen, rikollisten suojelemiseen ja uhrien pilkkaamiseen niin pahasti, että joutui eroamaan... Lasten raiskaamisen vähätteleminen pikkusynniksi ei tainnut oikein upota kohderyhmääsi.


      • SRK häviää tämän
        Olette outoja... kirjoitti:

        Näiden turhanpäiväisten komiteoittenne sijasta voisitte välittömästi alkaa selvittämään vl-lastenraiskaamista! Tuo "kotityäryhmänne" on pelkkää kilvenkiillotusta, sillä sen raporttikin on salattu. Mitä virkaa on salatulla tutkimuksella? Mitä virkaa on salatulla pedofiliaselvityksellä? "Johdon salattuun käyttöön"... Aivan mitätöntä!

        Tyhjää puhetta kaikki "toimenpiteet". Sellaista kapulakieltä, että on varmasti haettu taas apua Keskustapuolueelta mitäänsanomiseksi.

        Kumpikin noista kilvenkiillottajista sai lähtöpassit!


    • Onko lukutaitoa?

      Kuuluuku kehoitus kaikille muille - paitsi Sulle?

      http://www.poliisi.fi/poliisi/krp/home.nsf/PFBD/21DA76B4AE53BB21C225789D002657A0?opendocument

      >>>Keskusrikospoliisi pyytää hyväksikäytön uhreja tai asioista muuten tietäviä henkilöitä ottamaan yhteyttä asuinpaikkakuntansa poliisiin. >Keskusrikospoliisin kartoitus perustuu poliisin tietojärjestelmiin kirjattuihin tietoihin epäillyistä hyväksikäyttörikoksista, poliisilaitoksille lähetettyyn kyselyyn sekä yhteistyöhön SRK:n ja tutkija Johanna Hurtigin kanssa. Asian saaman julkisuuden vuoksi poliisiin on oltu suoraan yhteydessä kymmenkunnasta tapauksesta.

      • Idiootti!

        Onko SRK siis pyytänyt rippisalailijoitaan avaamaan ja kertomaan poliisille tietonsa? Milloin?


      • Teemoittaja
        Idiootti! kirjoitti:

        Onko SRK siis pyytänyt rippisalailijoitaan avaamaan ja kertomaan poliisille tietonsa? Milloin?

        Hyvää asiaa tässäkin ketjussa. Sopii hyvin tämän alkaneen viikon teemaan.


    • Jos arvioidaan että VL:iä on suomessa noin 100000 ja tiedämme että uhreja on 100 ja arvioimme että todelinen määrä on 10 kertainen pääsemme tuhanteen pedofilian uhriin VL:n parissa. Tällöin yksi prosentti VL:istä on ollut pedofiilin uhri omassa yhteisössään.

      Seksuaalista hyväksikäyttöä kokee noin 5% lapsista suomessa.

      Tällöin siis VL on pedofilian ehkäisyssä viisi kertaa tehokkaampi kuin muu yhteiskunta.

      Kuinka kehtaat jauhaa asiasta jota et ole selvästikään edes yrittänyt mitallistaa?

      Ällöttävää.

      Tässä lähteet tiedoilleni:

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Lapsen_seksuaalinen_hyv%C3%A4ksik%C3%A4ytt%C3%B6
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Vanhoillislestadiolaisuus

      sekä sinun omat antamasi faktat - kymmenkertaistettuna varmuuden vuoksi.

      • Sensijaan jos ajatellaan että VL-yhteisö on onnistunut vaikkapa tuomaan julki puolet lasten seksuaalisista hyväksikäytöistä niin silloin VL:t ovat 25 kertaa tehokkaampia ehkäisemään pedofiliaa kuin muu yhteiskunta.


      • Kukkomies kirjoitti:

        Sensijaan jos ajatellaan että VL-yhteisö on onnistunut vaikkapa tuomaan julki puolet lasten seksuaalisista hyväksikäytöistä niin silloin VL:t ovat 25 kertaa tehokkaampia ehkäisemään pedofiliaa kuin muu yhteiskunta.

        Kaiken tämän perusteella - jos haluamme ehkäistä pedofiliaa - pitäisi meidän antaa VL:ien opettaa muuta yhteiskuntaa kuinka se tehdään.


      • Kukkomies kirjoitti:

        Kaiken tämän perusteella - jos haluamme ehkäistä pedofiliaa - pitäisi meidän antaa VL:ien opettaa muuta yhteiskuntaa kuinka se tehdään.

        Ja tämän perusteella: Onko ihmekään että ne ihmiset joita koitetaan "saada myöntämään ja puuttumaan pedofiliaan entistä voimallisemmin" tuon uskonnon sisällä kiemurtelevat koska he kenties tietävät että he ovat hoitaneet asiat juuri oikein ja itse hyvä "Oikeutta uhreille!" - olet vaatimassa tätä edustaen yhteisöä joka ei ole hoitanut asioitaan läheskään yhtä hyvin kuin VL?

        Jotta ymmärrät tilanteen niin verrataan sitä muulle yhteiskunnalle tutumpaan aiheeseen.

        Minä otan joskus muutaman oluen, ihan vaan huvikseni ja pöhnän vuoksi. Minusta olisi sangen koomista ja vaivaannuttavaa että joku viinalta haiseva rapadeeku tulisi kritisoimaan minua siitä että juon olutta ja pilaan sillä elämäni, ja vaatisi minua ottamaan vastuun omasta elämästäni.

        Tai jos joku on juossut juuri 100 metrin maailmanennätyksen niin joku läski tulee siihen mouhoamaan että olisit nyt vielä vähän lujempaa voinut juosta.

        Hyvä "Oikeutta uhreille" - oikeasti... mä en taida koskaan olla saanut tilaisuutta sanoa tätä näin selkeästi perusteltuna.

        OLET IDIOOTTI.


      • jujikol

        LKuka on kirjoittanut Wikipediaa. Ota selvää ennenkuin kukkoilet. Ihan itse pelse.............Miten näitä sairaita puolustajia lastenhyväksikäytölle löytyy aina. Ilmeisesti se tapoa eikä edes erikoinen. Pimputtelijat:


    • Ah, tein virheen. Siis jos pedofiilejä on 100 - niin heillä pitäisi olla kymmenen uhria jokaisella että päästään tuohon prosentin edustukseen hyväksikäytetyissä.

      Jos pedofiileja on VL:issä sata niin tämähän tarkoittaa sitä että heitä on VL:issä kymmenen kertaa vähemmän kuin muussa yhteiskunnassa.

      Vaikka tätä asiaa vääntää kuinka, niin negatiivisimmassakin kohtuullisessa tulkinnassa VL ei pärjää huonommin kuin muu yhteiskunta...

      Koko roskasi perustuu sille että kun huudat pedofiliaa saat ihmisten niskakarvat pystyyn ja suosion puolellesi koska tuomitset pedofilian ja jos osoitat miekallasi VL:ää niin silloin VL joutuu epäsuosioon.

      Sinuun on helppo samaistua ja unohtaa tarkastaa kovat tilastofaktat.

      Ja sitten peukunhakkaajien seurassa tyhmyys tiivistyy, koska kaikki muutkin on sitä mieltä että VL on nyt ehdotomasti pedofiilijengiä koska asioista puhutaan samassa lauseessa eikä kukaan tarkasta faktoja ajatuksen kanssa niin ... no, joukkolynkkaushan tuo on.

      Ja kaiken lisäksi tilastojen valossa aivan turhaan, ammutte selvästi väärää tahoa. Jos puhutte yhteisönä joka on "Ei VL" niin silloin täällä MEIDÄN puolella asiat ovat mitä ilmeisimmin PAHEMMIN.

      Jotta VL-pedofilia pääsisi samalle tasolle muun yhteisön pedofilian kanssa pitäisi jokaisella VL-pedofiililla olla 50 uhria. Onko tämä luku uskottava?

      Minusta ei ole. Voin uskoa noin viisi uhria per tekijä.

      Vilkaisin tuon Johanna Hurtigin blogia ja siellä hakusanojen joukossa komeili se "kaksinaismoralismi".

      Joko Hurtigilla on matematiikka kateissa tai hän on yksinkertaisesti huomionkipeä ämmä joka tekee tikusta juttua. Pedofilian vastustaminen on luonnollisesti tervettä ja OK, mutta minusta tuo Hurtigin jauhaminen VL:stä on joko omaa traumaattisuutta jossa uskonto on yhdistetty pedofiliaan - tai sitten yksinkertaisesti kohkaamista jossa koitetaan saada huomiota omalle erinomaisuudelle haukkumalla jokseenkin väärää puuta ihan vaan haukkumisen takia.

      Tämän takia en koskaan ole tykännyt helsinkiläisistä wannabe-feministeistä. Niillä on ihan liikaa omaa lehmää ojassa oman akateemisen työttömyytensä kanssa, jolloin pedofiliasta patriarkaalisen uskonnon kritisoimisesta tulee uratyökalu eikä oikeasti kenenkään oikeuksien - saati sitten kohtuuden - ajamista.

      • Voisivatko ne ihmiset jotka käyvät plussaamassa noita tunneperäisiä kohkauksia VL pedofiliasta kertoa mistä teidät on ohjattu tälle palstalle peukuttamaan?

        Koska tuo ei ole enää satunnaista peukutusta, vaan takana on joku organisointi. Voisiko joku siis valaista mikä on aikaansaanut peukutusmasinoinnin - teille siis on myyty ajatus että nyt pedofiliaa vastustetaan peukuttamalla VL-palstalla asian tiimoilta juttuja?

        Kuinka moni teistä yrittää ajatella ja mitallistaa tilannetta itse?


      • Kukkomies kirjoitti:

        Voisivatko ne ihmiset jotka käyvät plussaamassa noita tunneperäisiä kohkauksia VL pedofiliasta kertoa mistä teidät on ohjattu tälle palstalle peukuttamaan?

        Koska tuo ei ole enää satunnaista peukutusta, vaan takana on joku organisointi. Voisiko joku siis valaista mikä on aikaansaanut peukutusmasinoinnin - teille siis on myyty ajatus että nyt pedofiliaa vastustetaan peukuttamalla VL-palstalla asian tiimoilta juttuja?

        Kuinka moni teistä yrittää ajatella ja mitallistaa tilannetta itse?

        Ja kuinka moni saa linkin jonka kautta tullaan ja lätkitään sitä peukkua edes lukematta juttua koska luotetaan linkin lähettäjän ehdottomaan auktoriteettiin, niinkuin ESIMERKIKSI USKONNOISSA LUOTETAAN EHDOTTOMAAN AUKTORITEETTIIN?

        Onko teillä asiat sen paremmin siis?


      • Kukkomies kirjoitti:

        Ja kuinka moni saa linkin jonka kautta tullaan ja lätkitään sitä peukkua edes lukematta juttua koska luotetaan linkin lähettäjän ehdottomaan auktoriteettiin, niinkuin ESIMERKIKSI USKONNOISSA LUOTETAAN EHDOTTOMAAN AUKTORITEETTIIN?

        Onko teillä asiat sen paremmin siis?

        Onko tää Johanna Hurtig siis muuta kuin joku koittaa rakentaa uraansa VL:ää vastustamalla (maaginen vihollinen jotka kukaan ei oikein tunne hyvä syntipukki!) ja samaistumalla itse entiseksi VL etniseksi pedofiliavastaiseksi feministi oikeustaistelija kaikkeahyvääjakaunista-internetbloggariksi joka ohjaa tyttöporukkaansa peukuttamaan pahoja miespedofiiliuskovaishörhöjen juttuja omassa sosiaalisessa verkostossaan?

        Onko tämä totuus?

        Voisko joku kertoa mulle?

        Mä haluun kans vastustaa pedofiliaa mutta se on niin olennaisen tärkeä asia että totuudesta pitää huolehtia. Kova tilastollinen totuus on se että VL pärjää paremmin pedofilian vastaisessa toiminnassa kuin muu yhteiskunta.

        Miksi siis Johanna kohkaa juuri VL-pedofiliasta, vaikka koko yhteisössämme on mitä ilmeisimmin pahempiakin pedofiliatahoja, koska jokuhan sen meidän yhteisömme tuhansien lapsien traumatisoinnin aiheuttaa???

        Mä käsken nyt kanalauman rauhoittumaan ja käyttämään omia aivoja välillä.


      • Kukkomies kirjoitti:

        Onko tää Johanna Hurtig siis muuta kuin joku koittaa rakentaa uraansa VL:ää vastustamalla (maaginen vihollinen jotka kukaan ei oikein tunne hyvä syntipukki!) ja samaistumalla itse entiseksi VL etniseksi pedofiliavastaiseksi feministi oikeustaistelija kaikkeahyvääjakaunista-internetbloggariksi joka ohjaa tyttöporukkaansa peukuttamaan pahoja miespedofiiliuskovaishörhöjen juttuja omassa sosiaalisessa verkostossaan?

        Onko tämä totuus?

        Voisko joku kertoa mulle?

        Mä haluun kans vastustaa pedofiliaa mutta se on niin olennaisen tärkeä asia että totuudesta pitää huolehtia. Kova tilastollinen totuus on se että VL pärjää paremmin pedofilian vastaisessa toiminnassa kuin muu yhteiskunta.

        Miksi siis Johanna kohkaa juuri VL-pedofiliasta, vaikka koko yhteisössämme on mitä ilmeisimmin pahempiakin pedofiliatahoja, koska jokuhan sen meidän yhteisömme tuhansien lapsien traumatisoinnin aiheuttaa???

        Mä käsken nyt kanalauman rauhoittumaan ja käyttämään omia aivoja välillä.

        Ja jos asiaan liittyy tietoa jota ei saa tälleen niinkun nettikeskustelujen kautta syystä tai toisesta niin mulle voi pistää mailia :

        [email protected]

        Johanna itse joka lukee kuitenkin näitä juttuja itseensä liittyvänä nyt voisi ensin lykätä postiin kaiken mitä oikeasti tietää. Voihan olla että "koko totuus" on monimutkaisempi, mutta jotta saatte mut tieltä pois ja vakuutettua niin faktaa laatikkoon tai pistän tolle paskalle lopun koska se on kohtuutonta ja omilla intresseilläsi saastutettua.

        Yhteistyöterveisin,

        Anarkisti-Kukko joka ilomielin polttaa pedofiilit nuotiolla.


      • kana-akka
        Kukkomies kirjoitti:

        Onko tää Johanna Hurtig siis muuta kuin joku koittaa rakentaa uraansa VL:ää vastustamalla (maaginen vihollinen jotka kukaan ei oikein tunne hyvä syntipukki!) ja samaistumalla itse entiseksi VL etniseksi pedofiliavastaiseksi feministi oikeustaistelija kaikkeahyvääjakaunista-internetbloggariksi joka ohjaa tyttöporukkaansa peukuttamaan pahoja miespedofiiliuskovaishörhöjen juttuja omassa sosiaalisessa verkostossaan?

        Onko tämä totuus?

        Voisko joku kertoa mulle?

        Mä haluun kans vastustaa pedofiliaa mutta se on niin olennaisen tärkeä asia että totuudesta pitää huolehtia. Kova tilastollinen totuus on se että VL pärjää paremmin pedofilian vastaisessa toiminnassa kuin muu yhteiskunta.

        Miksi siis Johanna kohkaa juuri VL-pedofiliasta, vaikka koko yhteisössämme on mitä ilmeisimmin pahempiakin pedofiliatahoja, koska jokuhan sen meidän yhteisömme tuhansien lapsien traumatisoinnin aiheuttaa???

        Mä käsken nyt kanalauman rauhoittumaan ja käyttämään omia aivoja välillä.

        Taidat olla kukkomies vähän humalssa. Ole sinä kukkomies vain hiljaa. Piruttaako kun velikullat kärähtää. Hehhee.
        Siksi kun te olette niitä kamalia ihmisiä jotka olette kautta aikain loistaneet juuri pedofiilien avulla.


      • FKmeklfmwe
        kana-akka kirjoitti:

        Taidat olla kukkomies vähän humalssa. Ole sinä kukkomies vain hiljaa. Piruttaako kun velikullat kärähtää. Hehhee.
        Siksi kun te olette niitä kamalia ihmisiä jotka olette kautta aikain loistaneet juuri pedofiilien avulla.

        Minusta puolestaan vaikuttaa että Kukkomies piittaa vain totuudesta eikä tyydy siihen että hänelle sanellaan valmiit vastaukset jonkun niinsanotun auktoriteetin toimesta.

        Se että joku ajattelee itse ja uskaltaa puhua yksilönä ääneen - jopa perustellen ajatuksiaan ja etsien aktiivisesti tietoa - järkyttää etenkin niitä vallan tylsiä työkaluja jotka eivät ole elämässään tuottaneet ensimmäistäkään omaa ajatusta vaan oppineet kaiken muilta.

        Kuka sun tiedot on tarkistanut? Et tiedä mitään jos se et ole sinä itse. Jos vain menet ja tiedät keksit asioita omasta päästäsi, käytät mielikuvitusta ja ennakkoluulojasi ja kertaalleen oppimaasi kapeaa maailmankuvaa etkä ole lainkaan sellainen kukko joka ulostaa _FAKTAA_.

        Prosessoiko tää sun tajunnan kajuuttaan häh?


    • näin on

      VL-pedofiliaa, tai insestiä ei saa/voi verrata kokomaan lukuihin. Jos yskonyhteisöön kuuluva, >ainoat oikeat

      • Mies tuli tunnustamaan Jeesukselle pedofiliansa.

        Saako mies Jeesukselta armon?


      • Kukkomies kirjoitti:

        Mies tuli tunnustamaan Jeesukselle pedofiliansa.

        Saako mies Jeesukselta armon?

        Kuka tahansa joka sanoo : "Ei saa" valehtelee.

        Jeesus armahti kaikki, ja tuossa tilanteessa hän olisi sanonut : "Syntisi on anteeksi annettu minun nimessäni, mene äläkä tee sitä enää."

        Niin paljon kuin te revittekin perseenne tästä niin jopa minä tiedän asian olevan näin. Ja tiedän myös että meidän on kehoitettu olemaan Jeesuksen kaltaisia.

        Ja Jeesus kehoitti myös nöyryyteen, ja nyt jokainen tarvii sitä ja mitä ilmeisimmin rekkalasteittain.

        .... Itse lopetin olemasta nimellisesti kristitty jo kauan sitten, ja valitsin olla aatteellinen anarkisti koska pystyn jo mieltämään ihan loogisesti - tarvitsematta Jumalaa taakseni - että miksi raamattu opettaa niinkuin opettaa - ja siinä on pointtia. Pointtia loogisesti.

        Jos ette ole valmiita uskomaan ihmiseen, ette voi uskoa itseennekään. Jos ette voi uskoa itseenne, millä auktoriteetillä esitätte tuomioitanne ja mielipiteitänne?


    • Kekkosen seuraaja

      Mutta mitä SRK tekikään? Alkoiko se puhdistaa pöytäänsä tarmokkaasti ja velvoittamaan kaikki rippisalailijat ilmoittamaan rikostietonsa poliisille?

      Ei todellakaan!

      Vaan SRK hyökkäsi vapaata lehdistöä vastaan, uhkailemaan sitä tilausten loppumisella mikäli vl-pedofiliasta ei vaieta. Ja aivan henkilökohtaisesti itse Olavi Voittonen soitti sanomalehti Kalevan päätoimittajalle esittäen uhkauksensa tilaisten perumisesta!

    • Samaa mieltä olen.

      SRK voi tosiaan vaikuttaa keskeisesti siihen, millaisia utisia siitä kirjoitetaan. Mutta ei vaientamalla lehtimiehiä, kuten se yrittää, vaan tuottamalla itse positiivisia uutisia. Siis tekemällä sellaista Jumalan työtä, josta uutisoidaan positiivisesti!

      • Ei nykyaikana...

        Lehdistö uutisoi tapahtuneista asioista, ei siitä, mitä joku järjestö haluaa itsestään uutisoitavan. Ei SRK voi kiristämällä ja uhkaamalla voi vaikuttaa uutisointiin, vaikka näin luulevatkin. Ehkä joskus ennen, mutta ei nykyaikana.


    • Uhrit on unohdettu.

      SRK yrittää edelleen siirtää keskustelun kärjen pois itse asiasta, eli vl-lastenraiskaamisesta ja järjestelmällisestä rikosten salaamisesta sekä uhrien vaientamisesta ottamalla naispappeuden esille. Koska naispappeus on SRK.lle helpompi asia perustella kuin vl-lastenraiskaaminen.

    • Mittava vl-pedofilia

      Vuosi sitten Johanna Hurtigiin siis oli ottanut yhteyttä 80:n vl-pedofiilin uhreja. Silloin Hurtig arvioi uhreja olevan noin 250-300.

      Nyt Hurtigiin on ottanut yhteyttä jo 150:n eri vl-pedofiilin uhreja joita Hurtig arvioi olevan noin 500.

      Nyt kaikkiaan vl-lastenraiskaajia on jo paljastunut noin 300 ja heillä on lähes 1000 uhria, mutta kysymyksessä on vasta jäävuoren huippu. Määrä tulee moninkertaistumaan, kunhan nykyiset uhrit varttuvat!

    • SRK salaa edelleen!

      Toimenpiteet ovat edelleen tekemättä. Edes SRK:n leireillä tapahtuneista pedofiliarikoksista ei ole kerrottu tarkemmin. Edes uhrien vanhemmille ei ole tiedotettu, kenen lapsia on leireillä hyväksikäytetty!

      • tarkemmiN?

        Milloin leireillä on tapahtunut rikoksia??


      • Kysy SRK:lta!
        tarkemmiN? kirjoitti:

        Milloin leireillä on tapahtunut rikoksia??

        SRK myöntää seksuaaliset hyväksikäytöt.

        http://freepathways.wordpress.com/2011/04/08/srkn-lehdistotiedote/

        Juuri tästä on kysymys. SRK on myöntänyt leireillään hyväksikäytetyn lapsia, mutta ei ole vaivautunut kertomaan edes hyväksikäyttämiensä lasten vanhemmille, ketä on hyväksikäytetty, vaan vaientanut nämäkin viattomat uhrinsa rikosten rippisalailupakolla!


      • SRK nauraa partaansa
        Kysy SRK:lta! kirjoitti:

        SRK myöntää seksuaaliset hyväksikäytöt.

        http://freepathways.wordpress.com/2011/04/08/srkn-lehdistotiedote/

        Juuri tästä on kysymys. SRK on myöntänyt leireillään hyväksikäytetyn lapsia, mutta ei ole vaivautunut kertomaan edes hyväksikäyttämiensä lasten vanhemmille, ketä on hyväksikäytetty, vaan vaientanut nämäkin viattomat uhrinsa rikosten rippisalailupakolla!

        SRK tietenkin myöntää ainoastaan julkisuuteen tulleet tapaukset. Muut se tyypilliseen rikostensalaamis-oppiinsa nojaten salaa. Kuinka paljon lapsia kaikenkaikkiaan on hyväksikäytetty SRK:n leireillä?

        Sitä ei kukaan saa koskaan tietää, sillä uhrit on vaiennettu ja rikokset on salattu jopa lapsiuhrien vanhemmilta. SRK nauraa partaansa kun lastenpuolustajat yrittävät selvittää jäävuoren huipun perusteella koko jäävuoren suuruutta.


      • Hemesti
        tarkemmiN? kirjoitti:

        Milloin leireillä on tapahtunut rikoksia??

        Ei SRK:n toiminnassa ole tapahtunut hyväksikäyttöjä, vaan yksittäisissä kodeissa. SRK:n toimivalta ei ulotu niihin. SRK:n tehtävä on hengellinen, yhteiskunnan on ammatillinen.


      • ei naurun asia
        SRK nauraa partaansa kirjoitti:

        SRK tietenkin myöntää ainoastaan julkisuuteen tulleet tapaukset. Muut se tyypilliseen rikostensalaamis-oppiinsa nojaten salaa. Kuinka paljon lapsia kaikenkaikkiaan on hyväksikäytetty SRK:n leireillä?

        Sitä ei kukaan saa koskaan tietää, sillä uhrit on vaiennettu ja rikokset on salattu jopa lapsiuhrien vanhemmilta. SRK nauraa partaansa kun lastenpuolustajat yrittävät selvittää jäävuoren huipun perusteella koko jäävuoren suuruutta.

        "Työmuotojen piiristä on viime vuosina tullut tietoon yksi lähinnä seksuaalisen häirinnän tyyppinen tapaus, joka ei poliisitutkinnassa kuitenkaan ole johtanut jatkotoimenpiteisiin. Liikkeen piirissä toimii kolme kansanopistoa. Niistä yhden rippikoululeiriltä on tiedossa yksi hyväksikäyttötapaus 1960-luvulta."

        - viime vuosilta yksi (1) tapaus, joka poliisitutkinnassa
        - 1960-luvulta tapaus

        Mitä tietoa sinulla on salatuista? Mitä tarkoitat että vanhemmille ei ole kerrottu? 60-luvulla? Poliisitutkinta on täytynyt tapahtua vanhempien tiedossa.

        Esititköhän (taas) perättömän väiteen?


      • YHTEISÖN MAINE!
        ei naurun asia kirjoitti:

        "Työmuotojen piiristä on viime vuosina tullut tietoon yksi lähinnä seksuaalisen häirinnän tyyppinen tapaus, joka ei poliisitutkinnassa kuitenkaan ole johtanut jatkotoimenpiteisiin. Liikkeen piirissä toimii kolme kansanopistoa. Niistä yhden rippikoululeiriltä on tiedossa yksi hyväksikäyttötapaus 1960-luvulta."

        - viime vuosilta yksi (1) tapaus, joka poliisitutkinnassa
        - 1960-luvulta tapaus

        Mitä tietoa sinulla on salatuista? Mitä tarkoitat että vanhemmille ei ole kerrottu? 60-luvulla? Poliisitutkinta on täytynyt tapahtua vanhempien tiedossa.

        Esititköhän (taas) perättömän väiteen?

        Yksi TAPAUS. Mikä tapaus? Onko se vl-opin mukaan YKSI, kun SRK:n rippikoulunopettaja käytti hyväkseen VIITTÄ rippilasta?

        Siinä on VIISI hyväksikäyttörikosta!

        Ok. Haluat siis vähätellä lastenraiskaamisrikollisuuttanne. Ymmärrän. "Yhteisön maine", tottakai!


      • Säälittävälle:
        Hemesti kirjoitti:

        Ei SRK:n toiminnassa ole tapahtunut hyväksikäyttöjä, vaan yksittäisissä kodeissa. SRK:n toimivalta ei ulotu niihin. SRK:n tehtävä on hengellinen, yhteiskunnan on ammatillinen.

        Kyllä kuule SRK:n vasalli. Päämiehesi SRK on vastuussa leireillään tapahtuneista lastenraiskaamisista. Ja erityisesti näiden erittäin törkeiden rikosten salaamisesta. Etkö raukka osaa edes annettua linkkiä lukea?


      • Isänsä häpäissyt
        YHTEISÖN MAINE! kirjoitti:

        Yksi TAPAUS. Mikä tapaus? Onko se vl-opin mukaan YKSI, kun SRK:n rippikoulunopettaja käytti hyväkseen VIITTÄ rippilasta?

        Siinä on VIISI hyväksikäyttörikosta!

        Ok. Haluat siis vähätellä lastenraiskaamisrikollisuuttanne. Ymmärrän. "Yhteisön maine", tottakai!

        Tottakai ne vähättelevät yhteisössään valtoimenaan rehottavaa lasten raiskaamista, koska SRK:kin tekee niin! Olavi Voittonen valehteli aivan julkisesti viime vuoden suviseuroissa, että "epäuskoiset" raiskaavat lapsiaan 2-4 kertaa enemmän kuin vl-uskovaiset, vaikka asia on täysin toisinpäin.

        Kuten sanoit, "yhteisön maine" on SRK:lle ja sen vasalleille kaikkein tärkein asia maailmassa. Heidän lastenraiskaamisensa uhrit ovat pelkkä riesa, jotka joutaisivat lähteä vl-uskonyhteisöstä ilmaa pilaamasta ja saisivat lopettaa "isänsä häpäisemisen"!


      • Uhrien vastuulla?
        Säälittävälle: kirjoitti:

        Kyllä kuule SRK:n vasalli. Päämiehesi SRK on vastuussa leireillään tapahtuneista lastenraiskaamisista. Ja erityisesti näiden erittäin törkeiden rikosten salaamisesta. Etkö raukka osaa edes annettua linkkiä lukea?

        Eihän SRK tietenkään ole vastuussa johtamiensa lastenleirien lastenraiskaamisesta! Ei tietenkään!

        Eikä myöskään siitä, että se on salannut leireillään tapahtuneet lastenraiskaamisrikokset jopa uhriensa vanhemmilta. Kuten myös poliisilta.

        Näidenkin sairaiden vl-rikosten salaaminen on viattomien lapsiuhrien syy, kuten SRK:n hemestit ovat täällä usein toitottaneet.


      • Vastaa henkeen!
        Isänsä häpäissyt kirjoitti:

        Tottakai ne vähättelevät yhteisössään valtoimenaan rehottavaa lasten raiskaamista, koska SRK:kin tekee niin! Olavi Voittonen valehteli aivan julkisesti viime vuoden suviseuroissa, että "epäuskoiset" raiskaavat lapsiaan 2-4 kertaa enemmän kuin vl-uskovaiset, vaikka asia on täysin toisinpäin.

        Kuten sanoit, "yhteisön maine" on SRK:lle ja sen vasalleille kaikkein tärkein asia maailmassa. Heidän lastenraiskaamisensa uhrit ovat pelkkä riesa, jotka joutaisivat lähteä vl-uskonyhteisöstä ilmaa pilaamasta ja saisivat lopettaa "isänsä häpäisemisen"!

        Olli-veli vaan puolusti yhteisömme mainetta salaamalla rikokset niin kauan, että kahden uhrin osalta ne ehtivät vanhentua. Ei joutunut Olli-veljen ystävä linnaan, kuten olisi joutunut jos salaaminen ei olisi onnistunut! Maineemme siis säilyi ja rakas Veksi-veljemme sai olla vapaalla jalalla isänsä häpäisseitten tyttärien vainolta.


    • Kaikki paljastuu...

      Oikeassa olit. Johanna Hurtig arvioi nykyään vl-pedofiilien uhreja olevan tuhansia. Muistan Oikeutta uhreille!, kuinka sinua täällä ivattiin ja pilkattiin siitä, että yritit kertoa totuutta asiasta jo vuosia sitten. Näitä yhteen tapaukseen uskovia ei juurikaan taida enää olla, mutta silti on törkeää, etteivät edes anteeksi ymmärrä raukat pyytää totuuden puhujalta.

    • Sattuuhan sitäkin...

      Mitä väliä sillä on, että olit oikeassa? Luuletko ansaitsevasi itsellesi taivaspaikan olemalla oikeassa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4935
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3124
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe