Meinaako joku lopulta pelastua ???

savonarola

Silloin tulis tehdä niinkuin Paavali --->

Päivän Sana

Veljet, minä en vielä katso sitä voittaneeni; mutta yhden minä teen: unhottaen sen, mikä on takana, ja kurottautuen sitä kohti, mikä on edessäpäin, minä riennän kohti päämäärää, voittopalkintoa, johon Jumala on minut taivaallisella kutsumisella kutsunut Kristuksessa Jeesuksessa.

Fil. 3:13-14 (KR33/38)

5

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Milloin? Missä?

      Sinä se Savonarola sitten jaksat!
      Sait minusta itsellesi "vihamiehen" 90-luvulla, mutta kun tuo tuntemus on muhinut ja kasvanut, niin taisitpa saadakin minusta itsellesi tosi ystävän, lopuksi elämääsi!
      En voi olla loppujen lopuksi sinua ihailematta!
      Tahtoisin tavata sinua ja todella pahoin haukkumaani vaimoasi "Isän Prinsessa"!
      Olin paha teitä kohtaan niin siten olit myös sinä kehuessasi silloin että saat pois kirjoitukseni. Sinä ja Prinsessasi ja se hullu tyyppi sieltä Raamattupalstalta olitte silloin elämäni! Elin Todellakin Teille Ystävät!
      Haluaisin jutella sun kanssa, suvalla ystävyydellä!
      Olet ollut Savonarola jo 90-luvulta asti elämässäni!
      Ollaan molemmat vanhoja konkareita!
      Tykkään ja rakastan sinua Ystävä!
      Mikäpä se tappelupukarin voittaisi!
      Yritän saada uutta nimetöntä puhelinnumeroa päälle!
      Et ole ainoa josta pidän ja jonka haluaisin jutella!
      Anteeksi jos joku toinen ehtii ennen sinua, mutta kun olen ihan taas sammumispisteesä.
      Vaan yritä yhä ja yhä niin lopultahan vastaan!
      Minulla noita uusia NIMETTÖMIÄ , joihin minuun saa yhteyden, vaan minä en muihin, voisi teroiassa olla monta!
      Soitelkaa ystävät ja Ystävät! Ennenkuin taas jälleen sammun!
      Uusi pimee numeroni
      46727606234
      Vaihdan tuntematonta numeroo kuin.................? Ääh!
      TV-kanavaa?!?
      Uskontoa?

      • Milloin) Missä?

        Ruotsin riksnummer tietysti tuohon eteen tietenkin!


      • Milloin) Missä? kirjoitti:

        Ruotsin riksnummer tietysti tuohon eteen tietenkin!

        Kiitos ystävällistä sanoista...

        Soitan jos Jumala suo ja saan Elää !! Katotaan mietn käy !!!!

        Mutta kumminkin Rakas Lähimmäinen ole Siunattu !!!!!!!!! : )

        Armosta Olemme sen mitä Jumala on minkälaisex Jumala on meitä tehneet...


    • body

      Paavali oli melkoinen vuoristokiipeilijä, hän oli yksinäinen, itsenäinen ,
      itsepäinen, fanaattinen, lakihenkinen sekä perheetön, joten hänen ei tarvinnut paljoa muitten elämästä tai -murheista välittää.
      Hänellä oli vain yksi suunta, yksi päämäärä, kaikki likoon ja tapahtukoon mitä tahansa, matkaa jatketaan.

      Ole siinä sitten mukana.??

      Joka ihailee ja toimii hänen oppinsa mukaisesti, siitä vaan, mutta se vaatii voimia, tahtoa sekä sisua.

      • Olet väärässä !! Kaikki jotka on vaatinut ...... Ei koskaan ole löytänyt Jumala joka on sanonut että kaikki on lahjaxi !!!!

        Elikä elää Paavalin mukaista elämä tai pikemmin Jeesuxen elämä se ON helppoa ! Siinä vaan ihminen ELÄÄ YLILUONNOLLISTA ELÄMÄ MITÄ HÄN EI KOSKAAN ENNEN OLE ELÄNNYT. Mutta jonka hän huomaa elännen senjälkeen kun on antautunut Kristuxelle ja Kristuxeen Ristille.. Kristuxessa on HYVÄ ELÄÄ... : )


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe