Kertokaapas mulle stylistin tyosta ( palkat, yms).
ja varsinkin jos ite oot stylisti ni kiva jos kerrot infoa :)
ja millaisiakohan tehtavii on muotilrhdissa eli onko jotain erilaisii stylistei?
kiiitooos
STYLISTI
9
5694
Vastaukset 9
- joo olen kärsimätön
Kestääpäs kauan nuo vastaukset... pliis tarviin NOPEATA infoa ):
- style
jos tänne eksyvät etsivät tietoa niin:
http://stylistintunnustukset.blogspot.com/ - 12+3
Eli stylisteillä ei juuri ole töitä. Jotain keikkoja voi tehdä mainostoimistoihin, mutta niillä ei elä.
- vnvlukija
Eihän tulla niin sanota, mutta hyvin realistista tekstiä. Ala on hankala, kilpailtu ja mainostoimistot ailahtelevia. Se on kovaa työtä että pysyy hengissä ja pääsee riittävän monesta ovesta sisään.
- varokaakusettajia
Varokaa fashion model agencyn ja promodelin keikkoja. Teenkin fashion model agency kouluttaa wannabe tyyppejä stylisteiksi suoraan kortistoon. Eivät anna mitään realistista tietoa alasta ja pyytävät stylistikeikoille ihan alihintaan esim. 150 € päivä yrittäjyyspohjalta.
http://www.promodel.fi/index2.php?cat=yhteystiedot
http://keskustelu.suomi24.fi/node/3336897- korjaus
tarkoitin eteenkin ei( teenkin). varmaan tajusitte.
eikä noille stylisti kursseille missään nimessä kannata mennä maksamaan, sama pätee malleihin tuossa suomi24 keskustelussa.
(http://www.fashionmodel.fi/)
jos haluat stylistiksi, unohda marianna palosen koulutukset ja fashion model agancy ym.
ja opiskele amk:ssa esim. vaatesuunnittelua ja tee työharjoitteluja niin näet mitä ala on oikeasti ja tajuat onko sinusta siihen, ettet turhaan maksa ja tuhlaa aikaasi.
- vbgjfhgräw
välillä sitä törmää niihin jotka syyttävät stylistia (tai kuvaajaa) mm. taittajan virheistä, kuvien koosta, kuvan tarkkuudesta, mallin ilmeestä jne. Ja tätä siis tapahtuu silloinkin kun asiakas itse on paikalla (tai asiakkaan ad) ja itse hyväksyvät kuvan. Kun sitten joku horjuttaa heidän uskoaan tuotettuihin kuviin niin joillakin ei riitä oma näkemys siihen mitkä kaikki kommentit kannattaa ottaa tosissaan. Tällöin he rupeavat stressaamaan, syyttävät mm. työryhmää jotta eivät vain itse joutuisi vastuuseen mistään.
Jos Irja 70v Inarista ilmoittaa ettei pitänyt kuvasta, voi se jollekin ihmiselle olla syy haukkua koko työryhmä silloinkin kun asia on toteutettu juuri kuten tilattukin.
On niitä jotka jättävät maksamatta palkan ja kun heiltä perää saataviaan 6kk päästä niin suuttuvat niin etteivät enää anna töitä tai levittämät perättömyyksiä. Pienyrittäjää ei puolusta luottamusmies tai kuluttajansuoja. Vaikka tiedettäisiin että talon sisällä on narsistinen pomo, on helpompi pistää pihalle toinen toisensa jälkeen kiusattu freelancer kuin vakipalkattu ihminen... - palkkatietoja
4 vuotta tehnyt stylisti tienasi vuonna 2011 n.20 000€-vero
assarina toimiva kolmekybanen 29 000 €
ja 15 vuotta tehnyt 55 000€
Eli isoille palkoille ei vältsii pääse ja niihinkin kivisen tien kautta. - soffe2
Ite oon äärettömän kiinnostunu myös stylistin työstä, ja oikeestaan olen niin paska kaikessa muussa, paitsi muodissa, että se on ainoa vaihtoehto mulle :D
Ja en oo ees ajatellu koko palkkaa, eikä hyvä palkka ole mulle edellytys työssä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2161321Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va230839- 89836
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48742Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan54674Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä47661- 81601
- 24595
- 106570
- 39569
- 49568
Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko64555Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja295551Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan76548Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.45536Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27533Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt33519Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U47514Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64509Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.91473