Ongelma on siis poikaystävän 0% romanttisuus. Rakastetaan kumpikin toisiamme ja sanotaankin se , mutta ei liian usein. En halua ikinä erota vaikka välillä on niin paha olla että tekis mieli mutta en kuitenkaan halua sitä (kuulostaa oudolta) :D
Haluisin pieniä , edes tosi tosi pieniä yllätyksiä välillä mutta niitä tuskin tulee : ( Ainoa "romanttiset " hetket hänestä on kun saa harrastaa seksiä (ja se ei ole kyllä mun mielestä romanttista enää kun kestää 10 min ja koko ajan puhuu tuhmia) :DD Oon ehkä nirso mut ois ihana ku olis vaan kahdenkeskistä aikaa , jokin pieni yllätys :(
Koitan tehdä itse aina välillä pikku yllätyksiä , kerran tein söpön sydänleivoksen, sitten kunnon piknikin kynttilöiden kanssa ym, mutta ei tästä saa silloinkaan mitään mielihyvää, tulee vain paha olo kun huomaa että miksei mulle tehdä ikinä mitään :( Miten saisin poikaystävän tajuttua (edes joskus jotain) kuinka tärkeetä se olis mulle, kun olen tällänen romantiikkahöperö! :(
haluan romantiikkaa!
3
391
Vastaukset
Miesten ja naisten ero on, että useimmat naiset ovat niitä romantiikkahöperöitä, mutta useimmat miehet taas eivät juurikaan tarvitse sitä. Yleensä miehet lähinnä kummeksuvat ja ylenkatsovat sitä ja harvempi todella ymmärtää naisen tarvitsevan romantiikkaa niin paljon, että on vaikkapa valmis lopettamaan suhteen, voidakseen etsiä sitä jostakin muualta.
Uskaltaisinpa siis sanoa, että et tule sitä saamaankaan tässä suhteessasi ennen kuin poikaystäväsi tajuaa sen.
Voisit yrittää selittää sen olevan sinulle yhtäläinen tarve kuin seksin tarve on miehelle. Voisit myös kysyä, pystyisikö hän elämään seksittömässä suhteessa. Älä kuitenkaan ala kiristämään sillä seksillä! Se ei johda mihinkään hyvään! Ajatuksena enemmänkin saada hänet hoksaamaan tämä näkökulmaero.- Grill
Ja jos puhumaan et pysty, kirjoita hänelle kirje ja anna lukea se ihan kaikessa rauhassa. Lähde itse vaikka kävelylle niin hän saa vähän aikaa ajatella sitä tekstiä. Sitten voi olla helpompikin puhua kun hän on jo lukenut miltä sinusta tuntuu.
- yksin kotona
Mä ostin kerran kukkia, skumppaa, korun ja suklaata yhelle tytölle kun sillä oli synttärit. Se heitti ne roskikseen et se siitä ylläristä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412470Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742447Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732342Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512102Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl251837Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801663Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211098Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40959Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55864