Millainen on pissistyyli? pitääkö vaatteet olla aina seppälästä ja muista semmosist? millaset aurinkolasit pitäis olla? (oon nähny monenlaisia ja silti sanotaan että se on pissistyyliä?) mistä pissis-sana tulee edes?? (aika tyhmä mun mielestä..) HELPPIÄ PLIIZ:):)
pissistyyli??
4
190
Vastaukset
- .............
se tulee sanoista pissiliisa ja noh,kato ympärilles nii näät niit,nykyää iha perusnuoria mutta käyppä kahtoo pissismi.org:ista saat varmaa aika paljon luotettavampaa tietoo ku täältä
- TeleFinlandOrava
Mun koulus pissikset pukeutuu ainaki mustaan H&M:n nahkatakkiin, pilleihin, johonkin ihmeen toppiin ja jotkut nahka/tekonahkalaukkuihin. Sit ne van kävelee silleen laukut edestakasin heiluen. Ne puhuu silleen vinkumalla ja käyttää sanois h-kirjainta, esim. "eikäh, meillä on matikkaah!" Hiukset on melkein valkoset eli ihan vaaleet. Ne myös puhuu tosi äänekkäästi ja on sellasia apinoita. Sitten niitten tuijotus, ne tuijottaa ja vilkuilee muiden pukeutumista ja supattavat tuntemattomien tyyppien pukeutumisesta. Kyllä niitä nykyään on ihan hirveesti, mene kaupungille, sieltä yleensä löytyy niiden laumat.
- TeleFinlandOrava
Siis ei ne laukkuihin pukeudu, vaan niillä on ne laukut :D
- NiititOnIn!
Mut mieti ensin ennen ku teet yhtään mitään. Mun mielestä pissikset on niin tyhmiä, että muut vois ihan oikeesti kattoo miten itse pukeutuvat. Kuka haluaa näyttää joltakin typerältä massa-wannabe-pissikseltä? Sanonpahan nyt vaan, et pissikset on tosi säälittäviä. Tämä on mun mielipide ja jos sä haluat pukeutua niin kuin ne, se on sun asia, ei mun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482529Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742517Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732392Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.672190Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321897Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1041747Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko231205Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71044Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411035Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön59942