Löytyykö netistä seksiseuraa?

Tähtisurffari

Ihan mielenkiinnolla kyselen, onko joku löytänyt toimivaa internetsivustoa jonka palvelun kautta olisi löytänyt itselleen seksiseuraa? Enkä puhu maksullisesta (sehän on laitonta). Satuin muutamalle sivulle eksymään tässä pari viikkoa sitten ja koska olen sinkku pistin myös ilmoituksen pariin sivustoon huvin ja testaamisen vuoksi. Kertokaapa omia kokoemuksia alla olevista ja myös muista toimivista:

Iskuri
Enemmänkin miesten ilmoituksia kuin naisten. Naisia löytyy halutulta alueelta vain muutama ja viimeisin viesti on parin kuukauden takaa. Loput ovatkin jo vuoden vanhoja.

Deitti.fi
Sivulta löytyy paljon ilmoituksia, mutta ne ovat hyvin vanhoja. Osa menee jopa 2008 vuoden puolelle. Erittäin huonosti käyttäjiä. Tältä sivustolta taisi tulla myös huijausviesti botilta.

Seksitreffit.org
Erittäin epäsiisti sivusto ulkoasullisesti ja sekava. Vähän ilmoituksia ja kaikki myös erittäin vanhoja päiväykseltään.

Flirtfair
Yhtenä "panosivustona" kehuttu, mutta todellisuudessa on näitä sivuja jotka vaativat maksua, että voit lukea edes viestejä. Jos maksat ja lähetät viestin jollekulle, heillä ei välttämättä ole premium tiliä ja joudut pettymään. Kiusaa sinua sähköpostiin lähettämällä itse viestejä luultavasti premium tilin avaamiseksi, mutta en ole tarkistanut koska ei huvita maksaa.

Ohitin myös yhden toisen sivuston joka oli samanlainen kuin Flirtfair, jokin "hienovaraisten" ihmisten seksiseuranhaku ja sivusto itse lähetti viestejä, jotta kiusauksessa ne lukisi ja samalla maksaisi premium tilistä. Eipä tullut tuotakaan ostettua.

Itseä ainakin kiinnostaisi, jos nainen olisi niin rohkea, että ottaisi yhteyttä jos haluaisi seksiseuraa. Itsestäni tuntuu, että se on nainen loppupeleissä joka sen valinnan miehestä tekee, eikä toisinpäin. Lähetät viestiä naiselle ja se on kenties vain yksi kymmenen joukosta. Jos lähetät viestiä nuoremmalle naiselle tulee olo kuin olisit täysi pervo.

14

4188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zungeman

      Olen löytänyt useitakin seksipartnereita netistä.
      Maksuttomia vielä kaiken lisäksi.
      Pitää vaan opetella seulomaan ilmoituksia ja lukemaan myös "rivien välistä"

      • 20+2

        Kyllä netistä seksiseuraa varmastikin löytää, kun vain etsii oikeilta sivustoilta. Saitteja on niin moneen lähtöön, että jokaiselle löytyy lopulta se oma paikka mikä toimii.

        Sitoutumisvapaan seuran löytäminen on tietysti myös taitolaji, joten harjoitus tekee mestarin. Ennen kuin ne seuranhaku taidot ovat huippuunsa kehittyneet, niin on hyvä olla kärsivällinen, ja testailla eri paikkoja. Kyllä se lopulta natsaa.

        http://treffiseuraa.blogspot.com/


    • Ex villi ja vapaa...

      Chatit oli ainakin muutama vuosi sitten parhaimpia. Ainakin Suomi24.n sokkotreffeiltä sai aika helposti seksiseuraa.

    • aitoNainen,

      Jep, naisten markkinathan seksitreffit ovat. Iskuriin laitoin joskus ilmotuksen ja sain viikon sisällä 300 vastausta miehiltä...aikas vaikea siinä on seuloa oikeeta.

      Yksi hyvä sivusto seuran hakemiseen on Alastonsuomi. Aika kuhina käy ja suosittelen.

      • kiimauros 50

        Kyllä minäkin haluaisin joskus salaista pikaseksiä.
        Vaikka olenkin parisuhteessa ja kaikki hyvin, mutta himot ovat erit kuin partnerilla.
        Onko tosiaan netissä sivusto, jossa naisetkin ihan oikeasti haluavat seikkailla pikaorgasmin verran ? Vaikkapa autossa ?
        Onko kokemuksia ? Kertokaa ihmeessä.


      • oiwa mies

        Seulominen onnistuu kyllä, mutta siihen on kehitettävä nopea tekniikka.
        Sen oppii kyllä.
        Jos perinpohjaisesti yrität kaikki tutkia ja kyselet huonojen vastausten perään, ei hommasta mitään tule.


    • barney69

      itse aloin tutkimaan kyseistä asiaa noin 2 viikkoa sitten ja tähän mennessä oppinut että kyseinen harrastus vaatii taitoa ja pitkäjänteisyyttä miehiltä koska miesten osuus tässä on noin 90% ja naiset 10% mikä tarkoittaa että naisilla on varaa valita ja miehillä suurin osa ilmoituksista häviää hetkessä satojen muiden joukkoon... iskuri, seksitreffi.fi ja alastonsuomi näyttäis olevan parhaimmat paikat metsästykselle.. tosin seksitreffi.fi näyttää olevan enemmän maksullisten mainos paikka... mutta itse annan ääneni iskurille koska yksinkertainen ja helppo käyttää.

    • keksiä

      Olen onnistunut yli odotusteni mutta olenkin nainen.

    • ccbreakkkk

      livechat.fi on iha hyvä paikka myös kun ei tarvitse rekisteröityä

    • fbsfb v vfvfdv

      Menee nyt ohi pääasian, mutta miten niin maksulliset on laittomia?

      Ei mitenkään, kun ovat laillisia niin ovat laillisia.

      Paritus on asia erikseen

    • Kiihkeä Kristiina

      Tämäkin seksinnälkäinen rouva eksyi kehoituksesta livechat suomi sivustoille ja voin sanoa että vipinää on ollut. Ehkäpä elämäni parhaimmat kyydit löytyi 7v nuoremmalta ja vielä aika lähellä asuvalta kiimaiselta uroolta.Eilenkin ihanaa luontoseksiä ja kylläpä tänäänkin vielä hymyilyttää!!Vihdoinkin sitä mitä on jo monta vuotta haaveillut!!Suosittelen!!

    • in flames

      Täältä suomi24:n treffeiltä olen löytänyt tämän vuoden puolella 14 seksikumppania. En ole kokeillut vielä muita sivustoja. Tosin olen flirttaillut kirjoitellut ehkä noin 200 naisen kanssa, eli työtä se on teettänyt. Mutta ihan hyvä lisä baareissa juoksemisen lisäksi näin sinkkuna.

      Naiset eivät ole kertaakaan ehdottaneet suoraan seksiä, mutta muutama flirtti tuli naisilta ja nämä johtivat seksiin nopeasti.

      Kenestäkään en ole maksanut, muutaman juoman olen kyllä tarjonnut jos treffit ovat olleet baarissa.

      Olen 26v mies.

    • repe17

      suhde24 toimii

    • Daddy Cool

      Löytyy kyllä, mutta baareista löytyy helpommin. Netissä naiset eivät yleensä ilmoita hakevansa seksiseuraa, mutta halukkuus sitoumuksettomaan tai muuten vaan vähän kepeämpään suhteeseen löytyy rivien välistä. Eteneminen netissä on vaan aika hidasta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1874
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 103
      1676
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1487
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe