Onko tietoa Mesta Oy:stä?

Eukko

Hei,

löytyykö ketään jolla olis aikaisempaa kokemusta Mestan rakentamasta asunnosta? Entä miten toimii yhteistyö? Oon kuullut välikäden kautta ei niin mairittelevaa huhupuhetta, mutta olisko jollakulla oikein omaa tietoa kyseisestä firmasta? Ollaan harkittu Mesta erästä uudiskohdetta Espoossa.

Kiitos jo etukäteen:-!

12

7416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pasanen

      minä tiedän Nykäsen Matin sanoneen että "Lahti on mesta paikka"...joskos siltä saisi lisätietoa?

    • mestaa rakentanut

      en kyllä tiedä muuten mutta nuottaniemen talot on tehty laadulla, ainakin oman osuuteni tein. aika tarkkaa tuntu olevan laadun valvonta.

    • Kysy suoraan

      Jos itse olet rehellinen et täältä kyselisi.Parempi kysyä kunnan rakennus viranomaisilta ja kysyppä rakentajalta itseltään referenssikohteita,Sitten käyt itse katsomassa paikanpäältä ja voit kysyä miten kyseisen kohteen rakennuttaja koki urakoitsijan rakentamisen ja yhteistyön.En ymmärrä miten joku voi näin kysellä jostakin rakentajasta nimimerkin suojassa.Vastaajana voi olla vaikka kilpailija tai pilavastaaja.

    • Kide

      Hei,

      Olen asunut 16 vuotta Mestan rakentamassa yhtiössä Espoossa ja viihdyn todella hyvin. Ostaessani asuntoa otin selvää yrityksestä ja sain kuulla sen olevan ainakin silloin hyvämaineinen rakentaja. Rakentamiseen liittyy niin paljon erilaisia asioita ja tunteita, että aina löytyy jotakin naputtamista jos niin haluaa tehdä. Meidän yhtiömme on hyvin rakennettu ja asunnot todella haluttuja. Kun joku on muuttanut pois, on asunto myyty hetkessä. Itselläni ei ole mitään moittimista, esim. äänieristys pientaloissamme on erinomainen.

    • Yrittäjä

      Rakennuta oma kivitalo, saat sellaisen kuin haluat!

    • Harmistunut

      Hei
      meillä on huonoja kokemuksia. Kymmenen vuoden jälkeen löytynyt pahoja rakennusvirheitä, joita ei korvata, koska rakentamisesta on kulunut yli 10 vuotta. Taloyhtiö joutuu itse maksamaan ja tekemään korjaukset jotka johtuvat väärin rakentamisesta.

      • Suburbiaurpå

        Viitsisikö nimim. Harmistunut hieman tarkentaa? Mikä on mennyt väärin? Ja miksei asiaa huomattu perustasjaosakasvastuun puitteissa? Helppohan näitä on täällä huudella.


    • Kulunutta

      Mesta on käsittämätön lafka, pääsääntöisesti tekevät samaa 70-luvulla piirrettyä rivitaloa pienillä muunnoksilla. Ja vielä uskomattomampaa on se, että ne tuntuvat käymään järkyttävään hintaan kaupaksi esim pakila-paloheinä suunnalla. Rumia ja vanhahtavia kämppiä, ja se yläkertavaraus on erittäin huono mielestäni.

      • Suburbiaurpå

        Materiaalit ovat siistiä keskitasoa ja pohja käytännöllinen, vaikka makuuhuoneet toki ovat hieman pienet. Porrasratkaisu yläkertaan on nykyään ihan toimiva, ja yläkertavarauksen takia nuo nimenomaan menevät kaupaksi: muutaman kymppitonnin eristys- ja pintatyön ansiosta saa lähes 50% lisätilaa. Siitähän se niiden kämppien suosio johtuu, pääsee suht vaivattomasti valmiiksi rakennettuun siistiin ympäristöön ja kun yläkerta huomioidaan, niin neliöhinta on uudiskohteeksi ihan asiallinen.


    • uusiasukas

      Sellasia kokemuksia että heti kun on saaneet nimet papereihin, ystävällisyys ja avuliaisuus loppuu siihen.

    • Anonyymi

      Mesta on työmaa

    • Anonyymi

      Mestan sivuilta loppu Himmelitien ennakkomarkkinoinnin tilanne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      182
      2001
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      276
      1531
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1315
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1107
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      73
      1098
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      81
      1041
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      183
      1018
    8. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      3
      868
    9. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      838
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      63
      825
    Aihe