Tori.fi huijausta

huijattu

Aitoja UGG-saappaita myyty tori.fi:ssä. Kuinka moni on mennyt lankaan . Maksu etukäteen ja senjälkeen ei mitään. Kaikki ilmoittamaan poliisille

260

56747

    Vastaukset

    • ugg

      Jep, sama juttu. Hiljaista on myyjän taholta ollut.
      Rahat meni ja Uggit jäi saamatta.

      Onko kellään kokemuksia miten kannattaisi toimia?
      Rahojahan tuskin takaisin saa mutta jotenkin pitäisi huijaria saada näpäytettyä.
      Luulisi että pankkitilin numeron kautta saisi henkilön oikean nimen tietoon.
      Harmittaa hitosti ja toden näköisesti huijari jatkaa toimiaan.

      • juupsp

        mistä summista kyse? itelle ei tulis tollanen kusettaminen mieleen..usein huijarit kusettaa kaiken melkein yks asia voi pitää paikkaansa eli tilinumero paikkakunnat sun muut kusetettu..nimim..kokemusta on 150e huijattiin vähän aika sitten ja on poliisilla kokoasia tällä hetkellä


      • ostanko

        Paitsi rikosilmoitus poliisille, niin Tari.fi:hi ilmoitus myös. Minulla on ollut vain hyviä kauppoja, siis ostanut sieltä, joten en voi tajuta, että noita vinksahtaneuíta huiputtajia eksyy joka paikkaan. Pilaavat hyvät jutut.


      • kerrasta poikki27

        ilmoita heti poliisille


      • Anonyymi

        paska toimintaa rosvot pois kuvioista !


      • Anonyymi
        kerrasta poikki27 kirjoitti:

        ilmoita heti poliisille

        olen samaa mieltä


    • mellu

      jep sama homma. Rahat meni eikä myyjästä ja uggeista kuulu mitään. Kaipa tässä on poliisille ilmoitus tehtävä vaikka tuskin rahoja takaisin saa :/ Kyllä harmittaa!

      • uggseja

        no just :( toiv..saat rahasi takaisin kuinka paljon maksoit niistä ?


    • Annaenae

      Sama juttu Legojen kanssa. Naispuolinen myyjä. Sanna M. Tein rikosilmoituksen. Huijannut montaa muutakin.

    • mellu

      45 euroa maksoin, meinasin vielä toisetkin ostaa mutta onneksi jäi ostamatta!

      • markku niemi

        kyllähän tuo hintakin jo epäilyttää kun uggit maksaa yli 200e :O voitte varautuu odottamaan ainakin 2kk ennen kuin kuuluu poliisilta mitään..ja jos tyyppi on pennitön -saa sossusta rahaa niin siltä ei saa kun vasta sitten kun ns rikas amerikan tädin perintö tulee..joskus sadan vuoden päästä..mun mieskään tuskin tulee samaan koskaan takaisin 150e tyyppi saa vaan uuden merkinnän rikosrekisteriin ei muuta..tyypin nimi ja asuinpaikka tiedossa..valehteli asuinpaikankin ja nimensä..todella vittumaista kun täytyy persaukista kusettaa!tästä lähin käteiskauppaa


      • Kunnon kansalainen

        Kannattaa kuulostella ensin ennenkuin menee maksamaan, kyllä huijarin tuntee jo puhelimessa ja yleensä käyttäytymisestä. Itse olen tehnyt muutamat kaupat ja ihan on mennyt niin kuin on sovittu. Ollaan oltu ensin nettiyhteydessä ja sitten puhelimitse. Harmillista että tulee huijatuksi! Aina kannattaa epäillä ja varmistaa ennenkuin rahojaan mihinkään laittaa. Mieluummin maksu paikan päällä.


    • buauahahhaahhahhaa

      tollanen kusettaja paskahuussin taa!oikeen syöpäläinen !tiedoks vaan :D sun ip ossas saa ylös..!jos joku haluu tän keskustelun ilmottaa polisiille...luu jää jakajan käteen urpo!no sä nyt edes tee töitä kun pummit sossun luukulla vaan..päivät pitkät..

    • catepillar

      Joopa, tää uggmies onkin joku latvaruso. Oikein fiksuna pullistelee paskamaisuudellaan. Toivotaan sulle rupia pers.....n

    • Hmmm....

      Ilmoituksesi otsikko on harhaanjohtava? Aivan kuin tori.fi olisi se rikollinen josta täällä nyt käydään kuumana? Pientä tarkkuutta kirjoittamiseen.

    • Tarkkana ostoissa

      Voisitko antaa tarkemman tiedon kyseisestä myyjästä, siellähän on myynnissä lukuisia vastaavia UGG tuotteita myyviä henkilöitä, siksi tarkemmat että tällä voidaan muita estää joutumasta kyseisen huijarin kynsiin.

    • neverever again

      ikinä ei kannate omaa ilmoitusta laittaa että ostetaan, multa huijattiin 150e ps3:sta, jota odoteltiin toista viikkoa postitse, rahoja on lupaillut takaisin, saa nähä ilmestyykö tilille. poliisille tässä varmaan tulee lähtö, mut nimi, paikkakunta ja ip on tiedossa. koskaan ei kannate suostua maksuun ennen toimitusta, postiennakko ainoa vaihtoehto kun tässä maassa ei voi enää keneenkään luottaa. minäki pöljä otin riskin, kun edellinen kauppa peruuntui ja paska mäihä kävi.

      • joopajoo..

        Ei sulle kukaan fiksu postiennakolla mitään lähetä.
        Raha pyydetään tilille sen takia ettei joudu maksamaan 2x kuluja turhaan jos et haekaan. turha vakuutella kun sitä ei voi tietää. et itsekään luota.

        maksa etumaksu ja loput postissa kun paketti tulee niin yhteistyö sujuu.
        postiennakko ei ole järkevä ratkaisu. suurin osa kumipäistä pilaa kaupat kun ei maksa tilille mitään joten miksi kukaan mitään lähettäisikään.


      • Vittuuntunut
        joopajoo.. kirjoitti:

        Ei sulle kukaan fiksu postiennakolla mitään lähetä.
        Raha pyydetään tilille sen takia ettei joudu maksamaan 2x kuluja turhaan jos et haekaan. turha vakuutella kun sitä ei voi tietää. et itsekään luota.

        maksa etumaksu ja loput postissa kun paketti tulee niin yhteistyö sujuu.
        postiennakko ei ole järkevä ratkaisu. suurin osa kumipäistä pilaa kaupat kun ei maksa tilille mitään joten miksi kukaan mitään lähettäisikään.

        Sähän ihme vitun hemmo olet, taidat olla itse joku saatanan sekopää ja huijari kun tollasta kehottelet tekemään! totta vitussa postiennakko parempi kun joku tilille rahat etukäteen ja sen jälkeen hemmo voikin lähteä kaveleen sai rahat mutta mirtään ei lähetä


      • reetu62
        Vittuuntunut kirjoitti:

        Sähän ihme vitun hemmo olet, taidat olla itse joku saatanan sekopää ja huijari kun tollasta kehottelet tekemään! totta vitussa postiennakko parempi kun joku tilille rahat etukäteen ja sen jälkeen hemmo voikin lähteä kaveleen sai rahat mutta mirtään ei lähetä

        Sama juttu en ostaisi muulla tavalla kuin postiennakolla.Omaa tyhmyyttä jos maksaa etukäteen tuotteen.Voihan sen postiennakon maksun sopia vaikka puoliksi.


      • Anonyymi
        reetu62 kirjoitti:

        Sama juttu en ostaisi muulla tavalla kuin postiennakolla.Omaa tyhmyyttä jos maksaa etukäteen tuotteen.Voihan sen postiennakon maksun sopia vaikka puoliksi.

        Eikös se tuote makseta sitten vasta kun tuote on perällä


    • vinkkejä

      POLIISILLE KAIKKI TIEDOT JA HETI.

      Pankkiin ensimmäiseksi ja ilmoittakaa huijarin tilinumero, varmasti sulkevat heti jos tapauksia muutama. Yksi teistä perustaa sähköpostiosoitteen ja sinne sitten muut lähettelee sähköpostiosoitteet ja yksi on yhteydessä kaikkiin jolloin saatte puhelimitse toistenne nimet.

      pahimmassa tapauksessa pankkitilin omista henkilö joka tehnyt identiteettirikoksen eli avannut jonkun deekun papereilla tilin jossain pankissa. Velkainen deeku saanut tästä satasen ja kossupullon palkkioksi. Oikea kaveri tyhjentelee tiliä automaatilla.

      Huuto.net paljon turvallisempi, eli siellä seurataan palautteen/kauppojen määrän perusteella kaverin luotettavuutta.

      p.s. ps. Uusia skämmejä huuto.netissä saattaa olla joka jo pitkään ollut eBay:ssa riesana.

      Perustetaan tili, myydään halvalla euron krääsää ja paljon. Tuloksena hyvät palautteet ostajilta.. näiden palautteiden arvo on mitätön. Sitten kun kave alkaa myymää kalliimpaa niin tavaraa ei olekaan...

      Eli, lyhyt historia vaikka kauppoja olisi paljon mutta myyty arvotonta krääsää on palautteen arvo 0.

      Pankaa se lusmu rautoihin ja potkikaa päähän kunnolla!

      • Anonyymi

        Ida Niutanen Lahdesta möi juuri tarantella slingejä. Saatuaan rahat hiljeni ja poistui paikalta.


    • huutonettiin

      huutonetti aivan hanurista muutenkin..nega annetaan vaikka kaupat olisi hyvin menneet!itse en enää osta huutonetiltä kun sieltä saa vaan paskaa kouraan ...rikkinäistä..paketista puuttui tavaraa...feikkejä laukkuja...pidetään urpona ettei tunnista aitoa ja feikkiä toisistaan..

    • :DDDD

      Ei helkkari. Jos haluaa merkkituotteita, kannattaa ostaa suoraan jälleenmyyjiltä eikä yksityisiltä välttääkseen mahd. kusetukset tai piraattiroskan ostamisen.

      • joopajoo...

        piraatti ja piraatti.... tuskin edes erotat aitoa ja feikkiä


    • ;(

      Juu ei ole käynyt, mutta ostaisit mielummin jälleenmyyjiltä koska ihan hyvin voidaan huijata. ;(

    • pk

      Hämeenlinnasta nainen "osti" tanssitossut tori.fi:stä .Lupasi maksaa kun on saanut ensin paketin,mutta eipä vaan maksanutkaan.Soitin ja sanoi että olivat hyvät ja sopivat,mutta ei maksua vaan kuulunut...Olisi pitänyt tajuta ,kun ei voinut tekstarina lähettää osoitetta!! On varmasti huijannut muitakin :-(

      • valtio

        Hämeenlinnastapa hyvinkin, maksoin haluamani tuotteen etukäteen, mutta eipä
        koskaan tullut. Nyt kehoitettu tekemään rikosilmoitus,jos on puh.nro ja tilinro.
        tiedossa niin riittää kuulemma pitkälle tutkinnassa, vaikka olisikin toisen nimellä yms.


      • ei mania

        Kannattaa laittaa postiennakolla,eivät saa postista ulos jos eivät maksa. Ei koskaan kannata maksaa rahaa etukäteen,vaikka pyytävät.Tilaisuus tekee varkaan ja huijaavat monelta rahat.


      • Sarkkulainen
        valtio kirjoitti:

        Hämeenlinnastapa hyvinkin, maksoin haluamani tuotteen etukäteen, mutta eipä
        koskaan tullut. Nyt kehoitettu tekemään rikosilmoitus,jos on puh.nro ja tilinro.
        tiedossa niin riittää kuulemma pitkälle tutkinnassa, vaikka olisikin toisen nimellä yms.

        ottiko tekstivirstillä yhteytt? Mikä etunimi? Tori kaupoissa hämeenlinnassa huijattu myös minua


      • joopajoo...
        ei mania kirjoitti:

        Kannattaa laittaa postiennakolla,eivät saa postista ulos jos eivät maksa. Ei koskaan kannata maksaa rahaa etukäteen,vaikka pyytävät.Tilaisuus tekee varkaan ja huijaavat monelta rahat.

        ai miksi ei kannata?
        miten luulet kenenkään laittavan omia rahojaan riskillä kun kaikki ei pakettaja hae?
        eli maksat 2x kulut ennakosta sitten itse?

        mieti taukki


      • reret
        joopajoo... kirjoitti:

        ai miksi ei kannata?
        miten luulet kenenkään laittavan omia rahojaan riskillä kun kaikki ei pakettaja hae?
        eli maksat 2x kulut ennakosta sitten itse?

        mieti taukki

        kukahan se taukki on? Sinå!!!!!!!!


      • Tyhmä
        Sarkkulainen kirjoitti:

        ottiko tekstivirstillä yhteytt? Mikä etunimi? Tori kaupoissa hämeenlinnassa huijattu myös minua

        Sanna Oksanen. Otti yhteyttä vain tekstiviestillä, ei vastannut puheluihin. Rahat meni mutta tavaraa ei tullut.


      • petetty5
        Tyhmä kirjoitti:

        Sanna Oksanen. Otti yhteyttä vain tekstiviestillä, ei vastannut puheluihin. Rahat meni mutta tavaraa ei tullut.

        Sama täällä. Sanna Oksanen, Haukiputaalta laittoi ystävällisiä viestejä, mutta ei vastaa puheluihin. Rahani menivät hänelle, mutta tavaraa ei tullut.


      • mima1
        petetty5 kirjoitti:

        Sama täällä. Sanna Oksanen, Haukiputaalta laittoi ystävällisiä viestejä, mutta ei vastaa puheluihin. Rahani menivät hänelle, mutta tavaraa ei tullut.

        minulla samanniminen huijasi myös rahaa, asui vaan helsingissä. olisi pitänyt tulla matikan kirjoja.


      • ASP
        mima1 kirjoitti:

        minulla samanniminen huijasi myös rahaa, asui vaan helsingissä. olisi pitänyt tulla matikan kirjoja.

        Sama sanna täällä kanssa huijasi! Ostin keikkalipun, jota ei koskaan tullutkaan.
        Teen rikosilmoituksen tänään.


    • anselmi

      omaa tyhmyyttä jos menee maksamaan ennen kuin on tavarat saanu? se riskihän on kaikkien tiedossa jotka tilaavat netistä jotain! itse kunm olen jotain löytäny niin olen kyllä ite käynyt paikan päällä hakemassa! ei voi syyttää ite sivustoja siitä että itse olette rahojanne syytäneet jollekkin tuntemattomalle. ihmisiä on iänkaiken huijattu, niin keltaisen pörssin ilmoituksilla kuin netissä!!!!! sama pätee myös jos ite myy tavaraa!

      • ei reilua

        Miksi ette usko ohjeita mitkä on annettu Tori.fi sivulla.Nimenomaan kielletään rahan laittaminen etukäteen.Saa syyttää vaan itseään.
        Harmittaa tietenkin kun ei voi luottaa ihmisiin.


    • minä vain

      älkää ostako keikka tai festarilippuja...vain nouto paras...huijareita liikkeellä.

      • ma

        Joo, mullekin kävi näin tori.fi:ssä- tyhmänä menin maksamaan tuotteen pankkitilille etukäteen ennen joulua, piti saada tytölle odotettu jouluahja, eipä vielä ole postissa tullut... no, virheestä oppii, nykyisin en KOSKAAN maksa tuotetta etukäteen, joko tavataan jossain tai tuote toimitetaan postisiirtona eli maksu pakettia noudettaessa. kerroin "myyjälle" terveiset, että opinpahan jotain nettiostoksien tekemisestä...


      • joopajooll
        ma kirjoitti:

        Joo, mullekin kävi näin tori.fi:ssä- tyhmänä menin maksamaan tuotteen pankkitilille etukäteen ennen joulua, piti saada tytölle odotettu jouluahja, eipä vielä ole postissa tullut... no, virheestä oppii, nykyisin en KOSKAAN maksa tuotetta etukäteen, joko tavataan jossain tai tuote toimitetaan postisiirtona eli maksu pakettia noudettaessa. kerroin "myyjälle" terveiset, että opinpahan jotain nettiostoksien tekemisestä...

        tuolla asenteella vain hyvin harvat sulle mitään myy, sillä postiennakko ei toimi.
        Jos et hae pakettia, saa myyjä 2x maksut itselleen sinun takiasi ja mikään laki ei sakota sinua siitä.

        eli tunge se postiennakko peräreikääsi.


      • ma
        joopajooll kirjoitti:

        tuolla asenteella vain hyvin harvat sulle mitään myy, sillä postiennakko ei toimi.
        Jos et hae pakettia, saa myyjä 2x maksut itselleen sinun takiasi ja mikään laki ei sakota sinua siitä.

        eli tunge se postiennakko peräreikääsi.

        siis todellakin maksuvaihtoehdot joko postiennakko tai osto niin läheltä että tuotteen voi noutaa ! ikävää ettei kaikkiin myyjiin/ ostajiin voi luottaa, mutta tässä tilanteessa ajattelen itseäni/ omia rahojani... ennakkomaksu -ei kiitos; menetetty raha se on pienikin summa jos tuotetta ei saa.


      • sadepäivä
        ma kirjoitti:

        Joo, mullekin kävi näin tori.fi:ssä- tyhmänä menin maksamaan tuotteen pankkitilille etukäteen ennen joulua, piti saada tytölle odotettu jouluahja, eipä vielä ole postissa tullut... no, virheestä oppii, nykyisin en KOSKAAN maksa tuotetta etukäteen, joko tavataan jossain tai tuote toimitetaan postisiirtona eli maksu pakettia noudettaessa. kerroin "myyjälle" terveiset, että opinpahan jotain nettiostoksien tekemisestä...

        minäkin ostin emmaljungarattaat tori.fi ,ja maksoin pankkitilille juu.kahtena eri päivänä tuli viesti:rattaat on nyt postissa..hmm what??..no sitten viimenään tajusin että myyjä kusetti,että ottaa kaaliin.kehtasi vielä laittaa viestiä että joutui katkolle emppuun(alkoholi ongelma)ei voi asialle tehdä nyt mitään että odota taas viikko.just!miljoona kertaa yritin soittaa,laittaa tekstareita ja ääniviestejä!no rikosilmoitustehty! ja mä kun en tahdo ne f*****n rattaat!mitä opin??jotkut ihmiset on sydämmettömiä p*askapäitä enkä mitään osta ettenkö tavaraa nää!


    • pk

      Erja oli nimi,myös sukunimi tiedossa ,sekä puhelin numero...

    • kynitty

      Minulla on sama tilanne. Tiedossa tilinumero; poliisi ei voi tehdä mitään koska summa alle 300e? wtf?

      Ip-osoitetta yritin jäljittää mutta muuttuu joka sähköpostilla. Voiko tori.fi:stä saada ip-osoitteen jotenkin?

    • kusetettu myös

      mitä vit..voi tehdä rikosilmon !vaikka pienemmänkin summan takia!kuinka paljon kusetettiin ?mun ukolta kusetettiin 150e renkaita ei näkynyt koskaan !!ja tyyppi käräjille mutta mitä persaukiselta saa!ei koskaan mitään !kaksi kärsi yhden kusetuksesta!!oli hienoa ajaa kesärenkailla vaikka oli jo talvi melkeen!kun ei ollut vara renkaisiin!ilmoa vaan kehiin !

      • huh huh!!

        mikä v*tun laki vie muka käräjille vaivaisen 150 euron takia??
        kylläpä on persaukista sakkia täälläkin.


      • retretti

        aina osoite ja tsekkaa, että on oikea. Osoitetiedustelusta sen saa tai netistä. Loppu on jo helppoa, mutta en nyt julkisesti voi kertoa, kuinka toimia sen jälkeen. Paras tapa on soittaa ovikelloa..........


      • kukkahattutäti
        huh huh!! kirjoitti:

        mikä v*tun laki vie muka käräjille vaivaisen 150 euron takia??
        kylläpä on persaukista sakkia täälläkin.

        No pitihän sitä jonkun paskantärkeän tulla tänne pätemään ja esittämään jotain kapitalistia. Jos sulle on yhden tekevää, mitä tehdä muutamalla satasella, niin ole hyvä ja pyyhi niillä perseesi, mutta pidä se myös ihan omana tietonasi ja jätä kommentoimatta asiaa niille, joillle jokainen penni on tärkeä-kiitos-


      • vittuuntunut2
        huh huh!! kirjoitti:

        mikä v*tun laki vie muka käräjille vaivaisen 150 euron takia??
        kylläpä on persaukista sakkia täälläkin.

        Juu rikas puhuu, joillekkin se on rahaa ja se on periaate kysymys urpo!!!!


    • milliboy

      Ostakaa tuotteita vain omalta paikkakunnalta ja sopikaa treffit missä tavara vaihtaa omistajaa. Sillain säilyy tyytyväisyys. Tori.fi on ainakin mulle ollut em. tavalla mainio.

    • milliboy

      Ostakaa tuotteita vain omalta paikkakunnalta ja sopikaa treffit missä tavara vaihtaa omistajaa. Sillain säilyy tyytyväisyys. Tori.fi on ainakin mulle ollut em. tavalla mainio.

    • hahhahh

      vaivaisen 150e!! käräjillä on ollut ja tyyppi sai uuden merkinnän !!=D hahhah...joten pidä sä se likanen turpas kiinni!!pelle sulla edes ole 150e taskussas!-ole ikinä nähnykkään !

    • MikiMii

      Itse olen ottanut esim. "työpaikkaa hakiessa" ilmoituksen ylläpitoon, kun ei ole firmaa kerrottu mutta henkilötietoja pyydetty. Mailiosoite voinut ollu kenen vaan. Poliisille ja ylläpidolle viestiä. Menee n. 2pv niin vastaavat ylläpidosta että kyseinen myyjä poistettu..

    • jokunen129

      Hyvä että luin nää, melkein menin jo ostaan dj kontrollerin joltain. Ois menny 150e hukkaan. : )

    • noutoosto.

      nouto osto paras!jos isommasta summasta kyse!!

    • Kaiccca

      Minä olen tehnyt kauppaa Tori.fi:ssä ja aina on maksettu samalla kun olen luovuttanut tavarani. Ei mitään ongelmaa ole ollut.

      • huuto.net ok

        tottakai usealla menee hyvin, ainakin jonkin aikaa,
        mutta en silti toria suosittelisi kummallekkaan,
        kyllä huutoNet on hyvä,


      • Huuto paljon maksuja
        huuto.net ok kirjoitti:

        tottakai usealla menee hyvin, ainakin jonkin aikaa,
        mutta en silti toria suosittelisi kummallekkaan,
        kyllä huutoNet on hyvä,

        Huutonetin ongelma on nimenomaan huuto. Siellähän on pankkipalvelut ym.

        Miksi huudattaa kaksi viikkoa tavaroita, jos tietää, että voi myydä sen vähintään johonkin hintaan, muuten ei kauppoja synny. Huudossa vielä saattaa joutua luovuttamaan tavaran, vaikka hinta jää alle oman vaatimuksen. Huutokaupan säännöt ovat aika monimutkaiset, mm. jos myy kolme kappaletta, säännöt ovat hullunkuriset ja tulee itselle harmillinen olo.

        Liian hankalaa, jos haluaa pikaisesti halvalla myydä käytetyn tavaran. Antiikille ja merkkitavaroille huutaminen voi ehkä sopia, mutta eipä sovi kaikkeen. Lisäksi siellä saa aika äkkiä ylläpidolle maksaa lähes kympin, vuosimaksut, kuvamaksut, etusivut, toisto tms.

        Turhaa ajanhukkaa käytettyjen tavaroiden kanssa.


      • Tori.fi mättää
        huuto.net ok kirjoitti:

        tottakai usealla menee hyvin, ainakin jonkin aikaa,
        mutta en silti toria suosittelisi kummallekkaan,
        kyllä huutoNet on hyvä,

        "Merkkituotteita myydessään ilmoittajan on pystyttävä todistamaan, että myytävät tuotteet ovat alkuperäisiä".



        Tuossa suora lainaus tori.fi säännöistä. Kuinka monelta tämä todistus kuitenkaan pyydetään.Kokemuksen perusteella puolueellisesti vain joiltakin.Ja vain joidenkin tarvitsee kirjoittaa ilmoituksiinsa, että on aito tuote.Miksei tätä vaadita tori.fi palvelussa kaikilta, samoin kuin kuittia?



        Minut suljettiin tori.fi palvelusta myyjänä ulos asiakaspalautteiden johdosta. Mitään tietoa en saanut useista kyselyistä huolimatta, mistä on mahdollisesti kyse; mikä tuote, mikä rikkomus/syy,mitkä asiakaspalautteet.Ko. paikan toimitusjohtajakin(Jussi Lystimäki) seurasi asiaa kommentoimatta asiaa oikeastaan mitenkään.Huutonetin esimies on ihan toista luokkaa.Ystävällistä ja tasapuolista asiakaspalvelua ammattitaidolla ja hyvillä sosiaalisilla vuorovaikutustaidoilla varustettuna



        Kaikki myynnissäni olevat tavarat vedettiin pois myynnistä tori.fi:stä, kun ilmoitimme tuttavani kanssa epäilystä, että on syntynyt vaikutelma siitä,että tori.fi asiakaspalvelussa on joku tai jonkun tuttu, joka myy samoja tuotteita tori.fi palvelussa ja minut haluttiin savustaa pois kilpailijana ko. markkinapaikalta.



        Muutamia päiviä ulossulkemiseni jälkeen, yllätys, yllätys samoja tuotteita oli jälleen tori.fi palvelussa myynnissä paljon kalliimmalla hinnalla.Kyse oli brändituotteesta, josta tori.fi ei pyytänyt myyjältä mitään todistusaineistoa kuten esim. kuittia tms. vaan perusti ulossulkemiseni vain asiakaspalautteisiin.Jokainen voi ymmärtää, ettei ketään voi syyttää jostakin, jos ei perusteluja anneta.Ei tuotteiden aitoutta voi perustaa yksin asiakaspalautteiden varaan, sillä esim. kilpailevat henkilöt tai vaikkapa vihamiehet voivat valheellisesti antaa mitä palauteta haluavat.On todella outoa, jos asioita ei tutkita puolueettomasti tori.fi palvelussa.



        Ennen ulossulkemista olin valittanut torin asiakaspalveluun häiriköinnistä, jota torissa tapahtui paljon.Syntyi vaikutelma, että nämä häiriköitsijät olivat näitä muita saman tuotteen myyjiä tai toisia myyjiä, jotka kokivat minut kilpailijakseen, koska myin edullisemmin ko. brändituotetta kuin muut.



        Karmiva kokemus koko tori.fi. ja se syntynyt vaikutelma, miten siellä kohdellaan epätasapuolisesti eri henkilöitä ja heihin sovelletaan mielivaltaisesti eri sääntöjä.Mielivaltaiselta tuntuu ja muita vastaavia kokemuksia olen lukenut internetin keskustelupalstoilta.Nyt uskon kirjoitusten olevan totta oman kokemukseni kautta.Ja niin uskovat tuttavanikin, jotka ovat seuranneet asiaa sivusta.



        Huutonet on paljon parempi paikka, josta lisäksi usein saa samoja brändituotteita paljon halvemmalla kuin tori.fi palvelusta, koska kilpailua on paljon enemmän


    • HYYTONET

      ÄLKÄÄ VAAN SORTUKO HUUTONETTIIN!JOS ETTE HALUA TÄYTTÄ SONTAA !!HYVÄKUNTOINEN ON USEIN HEIKKOKUNTOINEN !AITO ON YLEENSÄ FEIKKI!!KAUPASTAKIN SAA HALVEMMALLA KUIN SIELTÄ!

    • Kusetus Mikkelissä

      Muakin taidettiin just kusettaa, mikkelistä oli joku Tia sen nimi jolle myin tupperin sellaset kvartetit 4kpl, maksaa tupperilla ainakin 60e tai enemmän. Ite maksoin niist 6e vähä reilu. Ja sit myin ne sille 45e postiennakkomaksut, mut ainakin viikko on jo kaupast kulunu ja 11e niistä ennakkomaksuist piti maksaa :S eikä vastaa maileihin. et se voi kyllä olla jossain eteläski tai jossain mökillä tai jossain :S niin kiva ku ne 11e nyt sit meni :S

      • nita

        Pitää lähettää postiennakolla ja ottaa tiedot muistiin, sekä puh numero.
        Mutta jokainen ainakin kerran tulee huijatuks, siitä sitä oppii.


    • MUMMELLI

      teen paljon kauppaa tori.fi, elikä myyn teen rehellistä kauppaa.
      en lähetä tavaraa ennenkuin olen saanut maksun, olen nimittäin kerran joutunut maksamaan 2 kertaan ie lunastettu ja se opetti.
      TORI FI ON PARAS

    • rätsä

      En osta enään mitään muilta paikkakunnilta kuin vaan kotikaupungista ja noudan.

    • nita

      Olen ostanut tätä kautta vuodesohvan ja laatikoston. Maksanut sitten käteisellä hakiessa ja ollut hyvin tyytyväinen tavaroihin. Ei pidä maksaa ennen kuin näkee tavaran.

    • Jalallinen kulho

      Varokaa CAROLA rouvaa ei maksa ostoksiaan.Kulunut jo melkein vuosi?
      Puhelimen loppu numerot 69082.
      Täällä Tuusulassa odotan rahoja.

    • Lukkarin koulu

      Antti Turusta vastailee Tori.fi:ssä oleviin ostetaan ilmoituksiin. Tavaraa hän ei kuitenkaan toimita. Tilinumero on Nina Jokisen nimellä. Puhelimen loppunumerot 82866.

      • huijattu2

        Tämä Nina Jokinen huijannut minuakin. Varokaa sitä! :-(


    • ilmoittakaa

      Syyttäjälaitoksessa toimivana tiedän että näitä jatkuvasti huijaavia on. Suosittelen AINA tekemään poliisilaitokselle ilmoituksen, vaikka huijaus olisi pienikin, muuten huijareita ei saada pois. Kun tarpeeksi monta saman kaverin huijausta on, tulee tuomiokin isompi ja kun istuu linnassa, on ainakin tauko huijauksissa!

      • rettiree

        just näin!!!! Välinpitämätön ei saa olla, koska pienistäkin summista kasvaa iso. Välittömästi tappiin kusettajat. Keinoja on, jos minun kohdalleni sattuu niin kaivan ne esiin vaikka helvetistä!!!!! Kerran, jo vuosia sitten jäi yks velkaa 500. Jäljitin vuoden, löysin vaikka oli ns askeleen edellä. Annoin aikaa 15 min tuoda rahat parkkipailkalle ja toi. Löysin hänet uudesta työpaikasta. Huumehörhö oli päässyt kuiville ja siksi töissä. Sitkeyttä vain ja heti toimintaan!!!!!


    • viisastelia

      älkää lähettäkö rahaa etukäteen.

    • Sinisilmäinen!

      Olen tehnyt nettikauppaa jo usean vuoden sekä ostajana että myyjänä. Kaikki on tähän mennessä sujunut hyvin vaikka aina ollutkin maksu etukäteen. Mutta kaiken oppii kantapään kautta...

      Laitoin tori.fi ilmoituksen että ostan Samsung galaxy S 2. Sain s.postiini ilmoituksen kyseisestä puhelimesta nimeltä Janne Manner. Kyselin puhelimesta, hän lähetti useita kuvia jne, kaikki vaikutti olevan ok. Sovimme käytetyn puhelimen hinnaksi 180 e postikuluineen. Ostaja antoi kaksi eri tilinumeroa, joihin voin maksaa, toinen Nordea ja toinen OP. Maksoin OPsta kun sama pankki itselläni. Myyjä sanoi vievänsä puhelimen postiin heti seuraavana päivänä.

      Puhelinta ei alkanut kuulua, joten laitoin myyjälle viestiä s.postilla. Ei vastausta. Viikon päästä laitoin uudestaan viestiä ja sanoin vieväni asian eteenpäin. Myyjä ei ole vieläkään vastannut. Tein muutama päivä sitten rikosilmoituksen netissä, mutta tuskin poliisit mitään asialle kuitenkaan tekevät tai rahojani tulen enää näkemään.

      Pankkiinkin soitin mutta eivät voi antaa tilin omistajasta edes nimeä, tuskin tuo myyjän antama nimi kuitenkaan oikea.

      180 e on näin opiskelijalle todella suuri summa, ja voin sanoa että kyllä v*tuttaa! Omaa tyhmyyttä tietenkin, mutta ei mielestäni oikeuta ketään kusettamaan...

      • ihmekusittajar

        Mistäköhän johtu että yrittävät yleensä kusettaa tuon 180e...


      • OMA syy

        Vaikea uskoa väittämääsi, että monta vuotta olisi mennyt hyvin laittamalla Tori.fi:n
        sääntöjen VASTAISESTI rahaa tilille etukäteen - taidat vain yrittää saada LISÄÄ HUIJATTAVIA tällaisilla tarinoilla.

        Tämä ketju kyllä osoittaa, että ostajan AJATTELEMATTOMUUS juuri LUO huijarille TILAISUUDEN Siis se, että
        1) ei lueta ohjeita (esim. Tori.fi:n sivuilta tai edes tästä ketjusta)
        2) ei noudateta ohjeita
        3) ei ymmärretä, että puhelin voi olla pre-paid, lainattu tai varastettu
        4) ei ymmärretä että huijarin henkilötiedot ovat väärennetyjä

        Huijari ajattelee, että NÄIN TYHMÄ saakin sitten syyttää itseään. Ajatus on oikea, vaikka ei tietenkään oikeuta tyhmyyden hyväksikäyttöä.


      • killthemall

        Täsmälleen samanlainen hujaus tehtin minulle. Samsung S2, hinta 55 e, kaksi tilinumeroa jne.


    • Vanilja

      Hei. Olen itsekin myynyt ja ostanut tori.fi sivustolla ja itselleni on tullut yksi huijausyritys... Mutta en ikinä lähtisi ostamaan tavaraa niin että ensin laittaisin rahat myyjän tilille ja vasta sitten saan tuotteen.....riskaapelia hommaa.....itse maksan ja saan rahat aina käteisellä ja noudan itse tuotteet ja ostaja noutaa meiltä.
      Toivotaan että huijari saadaan vastaamaan teoistaan. Sanotahan on että "Jonka taakseen jättää sen edestään löytää".

    • mummeliini

      Laitoin rahat, mutta tavaraa ei tullut, meni köyhältä eläk. radio-cd- kasetti soitin saamatta jyväskylästä ulkomainen jätkä
      vuosi sitten vai puolitoista ostin huutonetistä kaikki meni hyvin mutta sitten sattui joku tyhmä nuori joka väitti etten vastaa huudoti tiimoilta numeroon enkä sähköpostiin näin sulkivat ulos, kai sai paremman kaupan kilpailija huutajalta mutta huumpattiin
      mitä tästä opimme, varovaisuus

    • suski76

      Täysin paska mesta tori.fi.Tein 2viikkoa sitten puhelimesta kaupat,40euroa siirsin naisen tilille ja ei puhelinta näy.Sähköpostia olen laitellut ja vastaa kyllä että puhelin viikko sitten postiin viety,mutta nyt alko hermot mennä,kun ei tänäänkään vielä tullut lappua et puhelin olisi postissa.Oli kyllä viiminen kerta kun sieltä mitään ostan.

      • hyssykkänä

        Mutta eihän se edelleenkään ole tori.fi: vika vaan myyjän! Ja ite en tee kauppoja muuta kuin paypalin kautta.Eli en ostaisi torista kuin nouto-periaatteella. Olen valmis hakemaan tavaran jopa kauempaakin sen takia.


      • Oma vika

        OMA SYYSI.

        Tori.fi antaa ohjeen: Älä koskaan maksa etukäteen.

        Vika ei siis voi olla Tori.fi:ssä vaan omien korviesi välissä - eli ajattelemattomuudessasi.


      • KasvatusOngelma
        Oma vika kirjoitti:

        OMA SYYSI.

        Tori.fi antaa ohjeen: Älä koskaan maksa etukäteen.

        Vika ei siis voi olla Tori.fi:ssä vaan omien korviesi välissä - eli ajattelemattomuudessasi.

        Tuolla periaatteella ei siis syytä myyjässä, joka huijaa tietoisesti, ainoastaan omassa ajattelemattomuudessa?? Olen kasvanut Suomessa, jossa toisen sanaan saattoi luottaa, mutta nyt on siis uudet ajat ja toimintatavat. Itse toisaalta joka kerta sopinut tapaamisen, jossa päässyt tutustumaan ostettavaan artikkeliin ja sitä myöten keskustelemalla pelkästään hyviä kokemuksia.


    • suski76

      Joo no ite en hae kun en omista autoa,mutta myyjä tiesi että pojalle menee puhelin ja pojan rahat kysessä,ihan sama mikä summa mut täysin raukkamaista myymistä.Noh laitoin myyjälle juuri postia että rahat tililleni takaisin tai ilmotan asiasta eteenpäin,koska mitään puhelinta ei ole tulossa,mikää posti ei kestä samassa kaupungissa kahta viikkoa!!!!Tietääpä ettei sieltä enää ikinä osta mitään!!!

    • Tikrustiinatar

      Eiköhän tori.fi ole juuri sitä varten että voi valita paikkakunnan ja tehdä vain nouto systeemillä kauppoja..Mä oon sitä mieltä et kauppojen teko netissä ei ole järkevää, tyylillä: ensin rahat ja sit tavara. Monelta murheelta ja harmilta välttyisi.

      • huuta ja haata

        assistentille ,,, miksi tori ei reakoi,, jos ilmoitetaan huijaus kauppiaista,,, ettei muut menisi samaan ansaan,,, ilmoitus saa olla monta päivää ,,, kun on ostajalle selvinnyt että kyseessä oli huijaus,,,,

        tori.fi ei ole vastuussa kaupanteosta tai huijareista,,, ei tietenkään,,, mutta ÄLKÄÄ MAINOSTAKO ETTÄ TORI ON TURVALLINEN OSTOPAIKKA,,,,, monet ei vaan ymmärrä että huijareita vilisee torissa joka päivä,,,, helpon rahan perässä,,,,

        kaikki ketä on joutunut huijauksen kohteeksi,,, TEHKÄÄ RIKOSILMOITUS,,,, VAIKKA SUMMA OLISIKIN PIENI,,,, KYMPPEJÄ,,, muuten huijarit pääsee liian helpolla,,,


      • huuta ja haata kirjoitti:

        assistentille ,,, miksi tori ei reakoi,, jos ilmoitetaan huijaus kauppiaista,,, ettei muut menisi samaan ansaan,,, ilmoitus saa olla monta päivää ,,, kun on ostajalle selvinnyt että kyseessä oli huijaus,,,,

        tori.fi ei ole vastuussa kaupanteosta tai huijareista,,, ei tietenkään,,, mutta ÄLKÄÄ MAINOSTAKO ETTÄ TORI ON TURVALLINEN OSTOPAIKKA,,,,, monet ei vaan ymmärrä että huijareita vilisee torissa joka päivä,,,, helpon rahan perässä,,,,

        kaikki ketä on joutunut huijauksen kohteeksi,,, TEHKÄÄ RIKOSILMOITUS,,,, VAIKKA SUMMA OLISIKIN PIENI,,,, KYMPPEJÄ,,, muuten huijarit pääsee liian helpolla,,,

        Hei,

        Edellisen viestin jättänyt henkilö ei ole Torin edustaja.

        Tori.fi auttaa tarvittaessa ilmoittajia tekemään rikosilmoituksen. Tarvitsemme huijarin käyttämän sähköpostiosoitteen ja puhelinnumeron voidaksemme ryhtyä toimenpiteisiin palvelussamme. Ilman näitä huijarin sulkeminen palvelustamme ei onnistu.

        Ottaisitko yhteyttä asiakaspalveluumme niin katsotaan yhdessä tapauksesi?

        Ohjeet turvalliseen kaupankäyntiin Torissa löytyvät täältä: http://www.tori.fi/turvallisuus/turvallisuus.htm?ca=18

        Terveisin,
        Torin tiimi


      • ei enää torin ostaja
        tori.fi-asiakaspalvelu kirjoitti:

        Hei,

        Edellisen viestin jättänyt henkilö ei ole Torin edustaja.

        Tori.fi auttaa tarvittaessa ilmoittajia tekemään rikosilmoituksen. Tarvitsemme huijarin käyttämän sähköpostiosoitteen ja puhelinnumeron voidaksemme ryhtyä toimenpiteisiin palvelussamme. Ilman näitä huijarin sulkeminen palvelustamme ei onnistu.

        Ottaisitko yhteyttä asiakaspalveluumme niin katsotaan yhdessä tapauksesi?

        Ohjeet turvalliseen kaupankäyntiin Torissa löytyvät täältä: http://www.tori.fi/turvallisuus/turvallisuus.htm?ca=18

        Terveisin,
        Torin tiimi

        joo en ole torin erustaja vaan entinen, torin ostaja asiakas, minua ei haluttu uskoa että kyseinen ilmoitus on huijaus, tein kaupat puhelimella,,,eli ei dokumenttiä mitä lähettää,,, ainoastaan minun selvitys puhelin keskustelusta,,,sen lähetin kolme eri kertaa,,,, luotin myyjään kun oli puhelin numeronsa laittanut,,, ja noin kymmenen minuttia hierotiin kauppoja,,,,,, lupasi toimittaa tuoteen kun olen maksanut , eli raha näkyy tilillä,,,, jotenkin tulin epäluuloseksi kun kyseiseltä sivustolta huomasin että nuori nainen myy kenkiä monelle,,, eli huijaus,,,,, silloin soitin toisesta puhelimesta en esitellyt, kysyin vaan tuotetta,,, tuote oli myytävänä, toistamiseen minulle,,, sitten kun olin kysynyt että kuinka monta kyseistä tuotetta hänellä on niin vastaus oli että yksi ainoa " lahjaksi saatu " silloin esittelin itseni ja sanoin että 2-3 tuntia sitten ostin kyseisen tuoteen ja maksoin rahat tilille ja myös olin ilmoittanut heti , että raha näkyy tilillä kun sama pankki molemilla,,eli heti ensimäisen puhelun jälkeen,,,,,, tyttö sulki puhelimen, samaa tuotetta myytiin kolmelle minun tutulle kun käskin että koitetaan myydäänkö tuotetta uudestaan, ja sitä myytiin ,,, että olis kiva tietää kuinka moni meni samaan lankaan kuin minä, ilmoitus oli ollut torissa noin 15 minuttia kun tuoteen ostin, ja ilmoitus pidettiin torissa yli 3 vrk,,,noin 3 tuntia kun ilmoitus julkaistiin, laitoin että myytävä kohde on huijaus,,, vrk.aikana olin laittanut samanlaisen viestin 3 kertaa,,, ei siellä torissa näitä huijauksia oteta todesta,,, näin minun täytyy sanoa,,, kun tein rikosilmoituksen, puhelin numero oli salainen mutta virkavalta asian selvitti, -465649436 mer-- tyykkö--- oul-- rajak---stä ,,, toivotaan että kaikki tekee rikosilmoituksen, ketä on tämä tyttö huijannut, vaikka summa olisi muutamia kymppejä, ei nämä huijaukset muuten lopu,,,, kiitos virkavallan,,, torille pitkä----------------------------


      • kuin ollakaan
        ei enää torin ostaja kirjoitti:

        joo en ole torin erustaja vaan entinen, torin ostaja asiakas, minua ei haluttu uskoa että kyseinen ilmoitus on huijaus, tein kaupat puhelimella,,,eli ei dokumenttiä mitä lähettää,,, ainoastaan minun selvitys puhelin keskustelusta,,,sen lähetin kolme eri kertaa,,,, luotin myyjään kun oli puhelin numeronsa laittanut,,, ja noin kymmenen minuttia hierotiin kauppoja,,,,,, lupasi toimittaa tuoteen kun olen maksanut , eli raha näkyy tilillä,,,, jotenkin tulin epäluuloseksi kun kyseiseltä sivustolta huomasin että nuori nainen myy kenkiä monelle,,, eli huijaus,,,,, silloin soitin toisesta puhelimesta en esitellyt, kysyin vaan tuotetta,,, tuote oli myytävänä, toistamiseen minulle,,, sitten kun olin kysynyt että kuinka monta kyseistä tuotetta hänellä on niin vastaus oli että yksi ainoa " lahjaksi saatu " silloin esittelin itseni ja sanoin että 2-3 tuntia sitten ostin kyseisen tuoteen ja maksoin rahat tilille ja myös olin ilmoittanut heti , että raha näkyy tilillä kun sama pankki molemilla,,eli heti ensimäisen puhelun jälkeen,,,,,, tyttö sulki puhelimen, samaa tuotetta myytiin kolmelle minun tutulle kun käskin että koitetaan myydäänkö tuotetta uudestaan, ja sitä myytiin ,,, että olis kiva tietää kuinka moni meni samaan lankaan kuin minä, ilmoitus oli ollut torissa noin 15 minuttia kun tuoteen ostin, ja ilmoitus pidettiin torissa yli 3 vrk,,,noin 3 tuntia kun ilmoitus julkaistiin, laitoin että myytävä kohde on huijaus,,, vrk.aikana olin laittanut samanlaisen viestin 3 kertaa,,, ei siellä torissa näitä huijauksia oteta todesta,,, näin minun täytyy sanoa,,, kun tein rikosilmoituksen, puhelin numero oli salainen mutta virkavalta asian selvitti, -465649436 mer-- tyykkö--- oul-- rajak---stä ,,, toivotaan että kaikki tekee rikosilmoituksen, ketä on tämä tyttö huijannut, vaikka summa olisi muutamia kymppejä, ei nämä huijaukset muuten lopu,,,, kiitos virkavallan,,, torille pitkä----------------------------

        samainen paska huijas varmaan, myös minnuu 50 euroo mäni, ku kaivoon

        ilmotusta varmana, tehdään polliisille,,!!!!!!!!


      • tiltu11

        Kävitkö ja tapasitko?Minunkin tekis mieli mennä tapaamaan, mutta kun on 600km matkaa niin ei viitsi mokoman yhteiskunnan mätämunan takia enää maksaa senttiäkään, sai muutaman kympin mokomakin nNILJAKE oikein iso paskaja saatana kun on niin viinan ja kaljan pöhöttämä, en löydä enää sanoja millä tuota nimittelis.


      • myrnat jäi saamatta
        tiltu11 kirjoitti:

        Kävitkö ja tapasitko?Minunkin tekis mieli mennä tapaamaan, mutta kun on 600km matkaa niin ei viitsi mokoman yhteiskunnan mätämunan takia enää maksaa senttiäkään, sai muutaman kympin mokomakin nNILJAKE oikein iso paskaja saatana kun on niin viinan ja kaljan pöhöttämä, en löydä enää sanoja millä tuota nimittelis.

        kyllä hakusessa oli 3 vrk ,, mutta jotenkin osas piilotella,, mutta elokuussa uudestaan pohjosiin,,, eikös sieltä löydy,, minulla kun ei mitään kiirettä ole,, tämä huijaus ei vanhene minun kohdalla koskaan,,,,


    • ei vain myyjä huijaa

      Minuu pikkusen harmittaa, että jotkut vakuuttavat ostavansa tuotteen, kauppa sovitaan. eli tuote on ikäänkuin varattuna. Yks'kaks kauppakumppani vaan katoaa, ei ilmoita muuttaneensa mieltään, ei vastaan mihinkään yhteydenottoon. Rahaa siinä ei suoranaisesti katoa, mutta kun on tarkoitus saada tavaraa liikkeelle, on ikävä jäädä varttumaan ihan turhaan. Tosin, nyt olen tehnyt niin, että kuka ensimmäisenä rahan toimittaa, se myös tuotteen saa, enkä jätä myymättä, vaikka tuotteesta olisikin jo aiempaa puhetta jonkun kanssa.

      • Kfgogpjån

        Mulla on samat kokemukset torista, osa kaupoista onnistui hyvin mutta näitä ns. varmoja ostajia on kadonnut kymmeniä. Tiedot on vaihdettu, nouto sovittu yms. niin sitten ostaja katoaa. Minä en toimita postiennakolla kun niitä paketteja ei sitten kukaan nouda. Itse olen myös ostanut, mutta ostan vain niin että pystyn itse noutamaan tuotteen. Huutonet on minusta parempi.


    • huuuuuiiiiaaattuuu

      moikka moikka,,, myrnän kahvilusikoita myi " MERVI " viikolla,,, 45€ kaupas niitä kans jokaiselle,,, että kyllä kaikkea joukoon mahtuu,,, ja muumejakin väluillä huijarit kauppaa,,, raha käteen ja nouto,,, ei rahaa etukäteen !!!!!! itse olen oppirahat maksanut,,,, suolaset sellaiset,,!!!

    • Einiintyhmä

      VAROITUS VUOKRA-ASUNNON ETSIJÖILLE:
      Tori.fi:ssä esiintyy silloin tällöin ilmoitus vuokra-asunnosta, Inkoonkatu 6 (kadunnimi ei ole ilmoituksessa), Alppila Helsinki. vuokra 700 €
      Itse torin ilmoituksessa ei pahemmin mitään infoa ole vuokranantajasta, vaan sinne täytyy laittaa omat yhteystiedot ja pyytää yhteydenottoa. Sain tällaisen viestin s postiini:
      Hello,

      My name is Julie Robson and I just got an e-mail regarding your interest in my apartment from Helsinki.
      I'm looking for someone to live in my apartment, because my company has won an auction for a big construction project in Liverpool, United Kingdom.
      I'm a project manager in civil engineering, so my accommodation period here will be very large (more than 5 years). I'm a english engineer.
      I bought this flat when I worked in Helsinki,Finland as part of a 3 year contract, thinking it would be a better investment than taking in rent. I am the single owner, the apartment is fully paid and there is no legal problem. The apartment is unoccupied since I no longer live there.

      I want to rent my apartment to some nice and responsible persons, so I would like to know more details about yourself : How old are you, if you are married, if you have a pet, if you have a car, occupation etc.. I must say that I have nothing against the fact that you're a student and I love pets and they are welcome in the apartment. You should also know that I appreciate the sincerity.
      In addition to the rest, here is some information about myself and about the apartment, so we knew a little more.
      The apartment is exactly like in the pictures, fully furnished, fully equipped, so you won't need anything to move in (you can also bring your own things furniture if you have).

      The monthly rent is 700 EUR (for the whole apartment), utilities included (water, electricity, internet, cable). You can rent the apartment for an indefinite period, but for a minimum period of 3 months.
      About myself, I am 51 years old, single woman and as mentioned above I am a project manager in civil engineering, currently living in Liverpool, United Kingdom. You can move into the apartment the same day you receive the keys. The only problem is that I'm already in UK, but I already thought at a solution so you can get the keys and visit the apartment to make an impression.
      I appreciate your interest in my apartment and I'm looking forward to our future collaboration and friendship.

      Sincerely,
      Julie Robson

      PS: If you do not understand english, you can use www.translate.google.com , because my finnish is not very good.

      Selvitin osoitteessa olevan talon isännöitsijältä, ettei kyseisessä as oy:ssä ole tuon nimistä osakasta. Ja tämä henkilö esiintyy kuulemma muillakin nimillä, mutta tuohon osoitteeseen on tullut useampia kyselyitä samanlaisista tapauksista.

    • huijatut koolle

      jakakaa kaikki tietonne ,,, ketää on huijattu muumituoteilla,,,,tai muilla tuoteilla,, älkää välittäkö onko huijaus maksanut 10-----1000 euroa,,, mutta kootaan kaikki tiedot tälle sivustolle.. autetaan toisiamme,,, että ketä huijaa ja missäpäin suomea,,,( huijareille vaikeemat työolot ) myös missä sivustolla olette kauppoja tehneet,,,,, ja jokaiselle tiedoksi,,, petoksesta joutuu aina vastuuseen, vaikka pienemmästäkin,, kunhan niitä on tarpeeksi monta,,, rikosilmoituksen voi tehdä netissä tai puhelimella,,, poliisiasemalla,,, ei kannata vetäytyä kuoreen,, kun huijarit rehvastelee rahoilaan,,,

    • kusetusta2

      ei niitä saa kuriin !mies menetti myös 150e rengas kaupoissa!!tyyppi sai vaan merkinnän lisää rekisteriin ! rahoja ei tuu koskaan !

      • breaa

        Kusetusta2, ai toi teemu holopainenko? :)


      • jisus

        mistä päin tuo teemu holopainen asu?


    • Huijattu1

      Näköjään tuo Teemu holopainen käyttää marjaleena pyykkösen kanssa samaa tilinumeroo, kävin tänään poliisilaitoksella tekemässä rikosilmoituksen asiasta niin poliisi totes että näyttää samalla tilinumerolla olla tehtynä enemmänkin näitä huijauksia, puhui jostain reilusta 10 huijauksesta mitä on ilmoitettu..

      • joo-o...

        näköjään myös tämä samainen henkilö esiintyy nimellä antti rönkkö.. kaikki vaan äkkiä tekemään ilmoitusta poliisille, jotta tämä pelle saataisiin edes jonkinlaiseen vastuuseen.


    • huijattu nro ?

      Mulla on syytä epäillä että kaverilla on tälläkin hetkellä pari ilmoitusta keltaises pörssis.. Mut turha kai hötkyillä jos ei ole sen enempiä todisteita. Sopisi vaan niin hienosti kaavaan nuo ilmotukset. Tekis miel kysellä lisää tuotteista ja yhteystietoja... Montahan kymmentä huijattua "rönkön" uhria kuukauden sisällä jo on. Veikkaan että murto-osa vaan on löytänyt tämän palstan... =/

      • ilmoitusta kehiin

      • hmmm4

      • joku roti oltava
        hmmm4 kirjoitti:

        http://www.keltainenporssi.fi/search/puhelimet/matkapuhelimet/samsung-galaxy-s3-16-gb-white/search.mec?pob_post_id=17253217&pob_action=show_post&pob_cat_id=10945&pob_browser_offset=0&pob_view_language_id=fi tää vaikuttaa mun mielestä ihan "rönkön" ilmoitukselta. Ihan samanlainen , paitsi nyt on samsungin puhelin myytävänä iphonen alta pois. kaikki muu on ilmoituksessa samaa.

        Aivan samantyyppinen ilmoitus on tuo kyllä kuin mihin itse menin retkuun.. Eikä mitään tietoja numeron mukaan.. Jos soittaa numeroon niin liekö siellä kukaan vastaa??

        Ja luulen että herra(?) myy myös koti HiFiä Kirkkonummen suunnalta... Kaveri tekee hyvät rahat tässä joulun alla kun veronpalautuksetkin on kilahtaneet tileille. Olis kyllä ryhmäkurille käyttöä kun joku vaan tietäis oikean henkilöllisyyden. Että pistää kyrsimään ja pahasti!


    • Sakinhivutusta!

      Keltaiseen iloitin heti, rikosilmoitus tehty myöskin.. Tälle tilille oli onnistuneita huijauksia jo iso kasa... Voi meitä sinisilmäisiä tyhmiä! Hyvää joulumieltä!

    • menneentalvenLumia

      Jussa-Mikko Kulppi ja Jan Salonen huijaavat puhelimilla tori.fi:ssä. Onko kellään heistä mitään kokemusta? Kemijärveltä ja Oulusta?

    • MYÖS HUIJATTU

      tori.fi ;ssä on niin sanottuja tapa rikollisia,,, myyvät olematonta tavaraa,,,
      ihan astiosta, puhelimiin, telkkareihin,vaateita,, ihan kaikkea,,,

      ainoa oikea kaupanteko,, HAKEA TUOTE PAIKAN PÄÄLTÄ,,SILLOIN EI OSTA SIKAA SÄKISSÄ,, liian halpa hinta tuoteesta, kellot pitäisi alkaa soida, siinä vaiheessa,,,

      ELI NOUTAKAA, OSTAMANNE TAVARAT,, JA JOS ON HUIJATTU,,, AINA ILMOITUS POLIISILLE,,, SEN VOI TEHDÖ MYÖS NETISSÄ,,,,

    • vittuuntunut1

      http://www.adressit.com/torifi

      Hei, niitä joita Tori.fi on kohdellut väärin ja epäoikeudenmukaisesti, kirjoittakaa nimenne adressiin. Tarkoituksena kerätä nimiä Tori.fi sivustoa vastaan, kuinka he kohtelevat asiakaitaan ja valitsevat asiakkaansa ja ottavat asiakaitaan silmätikuksi.

      Jos saan tarpeeksi paljon nimiä niin vien asiaa eteen päin jotta saadaan muutoksia aikaa kyseisen web sivuston kohdalla. Ja jopa että sivusto lopetettaisiin kokonaan. He mainostavat tv:ssä sivustoaan mutta ei kerro asian oikeata laitaa siitä kuinka valitsevat asiakkaansa ja kuinka kohtelevat heitä, ja se että raha puhuu kun maksat mainoksesta niin heti muuttuu tyyli ja sitten se että he eivät vaivaudu vastaamaan sähköposteihin ja viesteihin mitä heille laitetaan. Huomaa että on suomalainen websivusto, tälläiset sivustot pitää saada pois netistä.

      • TORIN KÄYTTÄJÄ

        Mitä ihmettä sä meuhkaat???

        IKINÄ EI TORI.FI -SISVUSTOA SAA LOPETETTAA!!!!

        Olen tehnyt sen sivuston kautta monta todella hyvin sujunutta kauppaa ja etsinyt vuokra-asuntoja yms!!!
        Kaikki toiminut LOISTAVASTI!!!

        Tori.fi ei ole se, joka huijaa ihmisiä,

        vaan ne ihmiset, jotka laittavat Tori.fi -sivustolle huijausilmoituksia!
        Olen saanut Tori.fi:ltä sp-vastauksia ja asiallista neuvoa ja ne sivustot toimivat loistavasti, kun vain ihmiset toimisivat rehellisesti, mutta täytyy osata välttää antamasta rahaa, ellei OIKEASTI koe vastapuolta luotettavaksi ja muitakin mahdollisuuksia ON tehdä kauppa, kuin maksaa etukäteen! Riski on itse arvioitava, jos meinaa maksaa suoraan pankkiin, että vastapuoli (EI SIIS TORI.FI!!!!) saattaa olla huijari!


      • toritoritori

        En tajua, mikä tuossa asiakkaiden valitsemisessa on tai sähköposteihin vastaamisessa tai muussa. Itse olen tavis ja ilmoitellut Tori.fi:ssä ja kaikki mennyt hyvin, sekä tilannut Tori.fi:n kautta paljonkin kaikenlaista, ja sekin mennyt yhtä poikkeusta lukuunottamatta hyvin,

        MUTTA - TORI.FI -SIVUSTON YLLÄPITÄJÄT HOITIVAT SIINÄ HOMMANSA LOISTAVASTI!!!
        Sain vastauksia sähköpostiini, kerroin, miten minun oli käynyt ja he neuvoivat, muinka menetellä ja poistivat ko hlön käyttäjistä, siis henkilön, joka HUIJASI MINUA!!!
        Olin tilannut, maksanut sovitusti ja tuotetta ei koskaan tullut, selityksiä tuli vain, että ei ole rahaa laittaa postiin, tänään laitan , huomenna laitan ,en sviikolla laitan, eikä sitten kuitenkaan laittanut, vaikka lupaili miten!
        TORI.Fi neuvoi minua tekemään rikosilmoituksen, koska hlö, jolta tilasin, oli tehnyt petoksen ja SIKSI POISTIVAT HÄNET TORI.FI:N KÄYTTÄJISTÄ!!!

        Oletkohan adressin laatija samanlaisen kohtelun kokenut ...? Tuli vaan mieleen, kun luin v...tuuntunutta tekstiäsi tuossa ja adressit -sivustolla!
        Toivottavasti kukaan en mene allekirjoittamaan tyhmyyttään adressia, jolla joku suivaantunut haluaa MUIDEN menestyksekkään kaupankäynnin loppumaan Tori.fi:n kautta!

        Tori.fi:n väelle lämpöiset terveiset ja voimia!
        Teette hyvää hommaa muiden hyödyksi ja iloksi ja avuksi!


      • 2x huijattu
        TORIN KÄYTTÄJÄ kirjoitti:

        Mitä ihmettä sä meuhkaat???

        IKINÄ EI TORI.FI -SISVUSTOA SAA LOPETETTAA!!!!

        Olen tehnyt sen sivuston kautta monta todella hyvin sujunutta kauppaa ja etsinyt vuokra-asuntoja yms!!!
        Kaikki toiminut LOISTAVASTI!!!

        Tori.fi ei ole se, joka huijaa ihmisiä,

        vaan ne ihmiset, jotka laittavat Tori.fi -sivustolle huijausilmoituksia!
        Olen saanut Tori.fi:ltä sp-vastauksia ja asiallista neuvoa ja ne sivustot toimivat loistavasti, kun vain ihmiset toimisivat rehellisesti, mutta täytyy osata välttää antamasta rahaa, ellei OIKEASTI koe vastapuolta luotettavaksi ja muitakin mahdollisuuksia ON tehdä kauppa, kuin maksaa etukäteen! Riski on itse arvioitava, jos meinaa maksaa suoraan pankkiin, että vastapuoli (EI SIIS TORI.FI!!!!) saattaa olla huijari!

        Olen samaa mieltä kanssasi.Ei Tori.Fi hui jaa vaan nämä epärehelliset paskiaiset, jotka pitäis viedä saunan taakse?????????????????


      • Tiltu 11

        Mitä ihmettä sinä Toria haukut, eihän he ketään huijaa, et vissiin oo ymmärtänyt mistä sinä oikein puhut.Mene ihmeessä tohtoriin))))))))))))))))))))))))))


      • tiltu11

        Ei tori oo ketään rehellistä ilmoittajaa kohtele väärin.HÖPÖ HÖPÖ Oot tietysti itte mokaillut.


    • huijattu2

      Huijari Liinkenteesä TORI.FI
      Minulla oli ostoilmoitus ja huijari otti yhteyttä menin lankaan ja maksoin eipä ole tuotteita tullut eikä rahoja kuulunut,ja nyt puhelin taas kiinni!!!! Loppuosa puhelinnumeroon on .............2422

      • huijattu2

        Siis puhelinnumero on ........5224


      • huijattu2
        huijattu2 kirjoitti:

        Siis puhelinnumero on ........5224

        Väitti olleensa ESA SALONEN RAUMALTA, muumi tuotteet kyseessä.


      • siis varokaa

        HEIDI POURU TURKU - petti ilmoituksellaan!!!
        vain sp-osoite (utu.fi), ei puh.
        ilmoitus punaisista Hackman-ruokailuvälineistä, kuvat oli, hinta 20€,
        tilasin, maksoin antamalleen tilille, ilmoitti saaneensa rahat,
        jäin odottamaan,
        kun ei kuulunut, laitoin sp:a,
        lupauksia tuli: " laitan tänään postiin", monta kertaa lupaili
        eivät ole tulleet


      • 110e.. meni
        huijattu2 kirjoitti:

        Väitti olleensa ESA SALONEN RAUMALTA, muumi tuotteet kyseessä.

        Onkohan jotain yhteistä kun ylempänä kerrottiin ett jan salonen huijannut.. Sinua esa salonen ja minua tina salonen..


    • sopailija

      ostaa kaupasta tavarat ei tule huijatuksi ja on palautus oikeus

    • iigsfhsfh

      Vittu että on tyhmiä ihmisiä, jos maksaa etukäteen ni pitäs olla ton tyhmyyden jo sakotettavaa, hatun nosto huijareille, netti on täys ohjeita miten ostaa turvallisesti, vittu jos ei päässä järki pakota ni rahat pois vaa idiooteilta.

    • tom tom

      virolainen psoriasis paarma

    • trust_no_one_

      JAANA NIEMELÄ OULAISISTA

      Myi puhelinta, laitoin rahat tilille (tiedän, tyhmää), puhelinta ei näy eikä kuulu ja ko. henkilö ei vastaa enää edes sähköposteihin!!! Ja naurettavinta tässä on se, että tein Tori.fi:lle ilmoituksen petoksesta, mutta sieltä ei tullut minkäänlaista reagointia. Tässä sitä nyt tulostetaan sähköposteja ja ne kiikutetaan poliisille rikosilmoituksen yhteydessä.

      • huijarit kiinni

        moi,,, kyllä tuttu tunne,,,!!! (((( vituttaa oikein helvetisti,, pitäis päästä huijarin,, niskavilloihin kiinni,,"" näin kauniisti sanottuna,""", )))))
        rikosilmoitus kun on tehty, sieltä selvii kenen tilistä on kysymys, se vie hiukan aikaa,, mutta selvii varmasti,,, sen jälkeen on """ näytön paikka """ jos haluaa käydä myyjää "" morjestamassa "" niinku vinkkinä,,,,!!!!!!

        nimet ja s.posti osoiteet on tekaistuja, niitä ei saa KIINNI,, mutta tilimumerolle löytyy aina henkilö,,, sieltä kautta selviää kaikki tarvittavat tiedot,,
        ((((((( ensi kuussa käräjille menossa, , silloin olen huijarin kanssa silmätysten,,
        minulle kyllä mieluinen tapaaminen, , huijari ei varmaan ole samaa mieltä,,)))))))


      • pelle

        hehe. meil samat. viime kesänä. mitää mistää kuulunu


    • toriakka

      On tuolla tori.fi sivulla ihan rehellisiäkin kauppiaita. Itse olen ostanut kaikenlaista pientä sieltä ja laittanut rahat etukäteen myyjän tilille - ja kertaakaan en ole vielä jäänyt ilman tavaroitani :D

      • PYH

        VAROKAA: TUULA NIVALINNA-AHOTUPAA !!!!! MYI MINULLE TORI.FI KAUTTA LIPUT PYHÄN UNPLUGGENIIN. HUIJASI. UHITTELEE. SOITTAESSA KÄYTTI TOISTA SUKUNIMEÄ. RIKOSILMOITUKSEN TEEN. LISÄÄ INFOA SAA KUN LAITTAA GOOGLEEN NIMEN.


      • PYH
        PYH kirjoitti:

        VAROKAA: TUULA NIVALINNA-AHOTUPAA !!!!! MYI MINULLE TORI.FI KAUTTA LIPUT PYHÄN UNPLUGGENIIN. HUIJASI. UHITTELEE. SOITTAESSA KÄYTTI TOISTA SUKUNIMEÄ. RIKOSILMOITUKSEN TEEN. LISÄÄ INFOA SAA KUN LAITTAA GOOGLEEN NIMEN.

        VAROKAA MYÖS OSSI SURMA-AHOA!!!!! TOIMII MYÖS TOISTA SUKUNIMEÄ KÄYTTÄEN, MM. SUNDBERG. MYÖS HÄNEN HUIJAAMAKSI OLEN JOUTUNUT TÄNÄ KESÄNÄ. GOOGLATKAAPA !!! RIKOSILMOITUKSEN OLEN HÄNESTÄ JO TEHNYT. OMA VIKA TIETENKIN, ETTÄ LUOTIN NÄIHIN KAHTEEN HENKILÖÖN, MUTTA OPPI TULI PERILLE. KUN ITSE TOIMII AINA ITSESTÄÄN SELVÄSTI REHELLISESTI ON VAIKEA YMMÄRTÄÄ TÄLLAISTA TOIMINTAA. SÄÄLITTÄVIÄ IHMISIÄHÄN HE OVAT. AION JATKOSSA AKTIVOITUA JOKAPAIKASSA (LIIKUN PALJON) KERTOMAAN JA MYÖS NETIN JA LEHDISTÖN KAUTTA VAROITTELEMAAN KAIKKIA VIELÄ SUOMESSA JÄLJELLÄ OLEVIA SINISILMÄISIÄ JA REHELLISTÄ TOIMINTAA ODOTTAVIA IHMISIÄ NÄISTÄ RIKOLLISISTA JA HEIDÄN TAVOISTAAN. JOS YKSIKIN IDIOOTTI JÄÄ NUOLEMAAN NÄPPEJÄÄN, OLEN TYYTYVÄINEN.


      • Petos1

        Siis edellä mainituista ilmoituksista HUOLIMATTA huijausilmoitus edelleen näkyvissä tori.fi sivustossa.


    • mikähän ostaja tämä

      Ilmoitan harvoin, mutta muistelen saaneeni nyt jo toisen kerran hoono soomi kirjoitetun viestin "olen kiinnosta..." "....soitaa minulle.T.Asiakas" Onko muille tullut tällaisia?

      Tuntuu vähän epämääräiselle, jos ihminen ei osaa kirjoittaa suomea, niin miten onnistuisi puhelimessa kommunikointi? Voiko 046-alkuinen puhelinnumero olla maksullinen?

      Ilmoittaa asuvansa paikkakunnalla, joten paketti postiin ja maksu tulee perässä -tyyppinen huijaus tämä ei ole. Toki voi yrittää naamatustenkin luvata maksaa jälkikäteen, mutta heikompi todennäköisyys onnistua. Sähköpostin tai puhelinnumeron googletus ei tuota osumia

    • Huippumyyjä

      Torista obn valitettavasti tullut huijareiden mielimesta juurikin palautejärjestelmän puuttumisen vuoksi. Siirtykää huutonettiin! Siellä on erinomainen palautejärjestelmä joka Torista puuttuu. Mitä enemmän positiivisia palautteita, sitä vakaammalla pohjalla ollaan. Jos myyjällä on vain muutama palaute, kannattaa varoa mutta useita satoja positiivisia ja nolla tai korkeintaan pari negaa niin ollaan aika turvallisilla vesillä. Ja jos myyjä on tunnistautunut pankkitunnuksilla, ollaan hyvin turvallisilla vesillä.

      • tori.fi=best

        Miten ensimmäistä kertaa huuto.netissä myyvä ihminen pystyy myymään yhtään mitään, kun ei ole mitään palautettakaan voinut saada?
        Itse en saanutkaan huutonetissä mitään myytyä, mutta tori.fissä kauppa kävi kuin siimaa.


      • TYYTYVÄINEN TORILAI.
        tori.fi=best kirjoitti:

        Miten ensimmäistä kertaa huuto.netissä myyvä ihminen pystyy myymään yhtään mitään, kun ei ole mitään palautettakaan voinut saada?
        Itse en saanutkaan huutonetissä mitään myytyä, mutta tori.fissä kauppa kävi kuin siimaa.

        Olen samaa mieltä että huutonetissä ei saa myytyä mitään, torissa saa itse päättää milloin tekee kaupat ja mihin hintaan.Pääsee neuvottelemaan hinnoista. Ja tekemään kaupat silloin kun haluaa.HYVÄ TORI. FI


    • rampe

      Huijarit "kaappaa" toisten myynti-ilmoituksia ja laittavat edelleen myyntiin edullisemmin, yhteystiedot ei pidä paikkaansa ja kyselyihin tulee vastaus huonolla englanninkielellä, Ylläpito ei reagoi mitenkään lukuisista pyynnöistä huolimatta. I am glad that you are interested to buy my car . The car works and
      stands in perfect condition , I never had any problems with the engine
      and the car has no accidents , is in excellent shape .
      The price for
      the car is 5000 EUR . The car is registered in Helsinki and got custom
      clearance in Finland and you will not pay any extra taxes to register
      the car on your name .We live in Manchester , United Kingdom . I worked
      for Vodafone Omnitel in your country , and there I bought the car . The
      car has all the documents of registration numbers for your country . I
      am interested in selling the car because here in the United Kingdom I
      can not register the car ( steering wheel should be on the right ) , and
      anyway here I have the family car and I do not need a second car . I
      think the price is very attractive but I want to sell the car as soon as
      possible . I'm agree to Transport the car to your address on my costs .


      Thank you !

    • tori

      Miten ihmeessä sinne tori.fi on kasaantunut niin kummallinen sakki ostajia ja myyjiä.
      Ei vain tuo epärehellisyys vaan ihan sellainen älytön kiusanteko myyntitilanteessa.Aika yleinen on se,että kysytään tavaraa,kysytään useita kertoja ja välillä halutaan ostaa ja sitten yhteydenotto lakkaa.Sitten kysytään uudelleen,mutta tällä kertaa yhteystiedot onkin muuttuneet vaikka kyseessä on samasta palvelimesta tullut yhteydenotto.Oikein mukavaksi kiusaksi on muodostunut se,että ensin kysytään onko tavaraa vielä ja jos kertoo,ettäon,niin joko yhteydenpito loppuu siihen tai se jatkuu älyttömillä kysymyksillä,jopa varauksella joka ei koskaan etene.
      Tai sitten se,että joku haluaa ostaa ja ilmoitat sen linkin kautta kyseisen tavaran olemassaolosta,niin kukaan ei vastaa siihen koskaan.Tai itse haluat ostaa,niin eipä kyllä vastausta kuulu.Haloo....siis mitä...pilvin pimein halutaan ostaa/myydä,mutta ei kuitenkaan kiinnosta vastata EI KIITOS
      Kun tämän asian on tiedostanut,että epärehellisiä/hälläväliä/leikkimielelläolevia/eikiinnosta/envälitä/enhaluavälittää/kiusaatekeviä.....ihmisiä on olemassa,niin eipä siitä sen kummemmin herneitä tarvi enää nenäänsä ottaa.Jos jotakin haluttaa leikkiä,niin kyllä minä aina leikkiin olen valmis.
      Ainoastaan kerran olen tullut petetyksi niin,että tavaran lähetin postiennakolla,jota ei koskaan lunastettu.Koskaan en ole vieraskielisiin/koneen ilmoittamiin "ei tunnettuun lähettäjään" vastannut.Ja osto/myyntitilanteeseen johtaneessa tilanteessa olen kohdannut rehellisiä ihmisiä.Nämä tilanteet eivät ole tapahtuneet tori.fi:ssä vaan muilla sivustoilla.
      Mutta kirpputoritoiminta tässä maassa on hieman lainsäädännön ulkopuolella/sitä on vaikea valvoa,joten on hyvä varautua kaikenlaiseen toimintaan alalla.Itse suosin kasvokkain tapahtuvaa,mutta tokihan se on vaikeaa jos linja on akselilla Helsinki/Utsijoki.

    • Kuvakaappattu

      Miten voi olla mahdollista, että googlettamalla oman nimensä löytyy kaikkia tavaroita kuvalla ja nimelläsi googlesta?
      Kuitenkin Tori.fi palveluun myytäessä jotain täytyy kirjautua omalla salasanalla ja sitten ne kaikki nimesi lisäksi ovat tuolla kaikkien näkyvillä. Onhan ihmisiä kuten minä, että en halua tuoda nimeäni näkyviin kaikissa sivuissa ja noita myyntiasioitani. Vaikka itse toiminkin rehellisesti ja omia ylijäämä tavaroitani myyn niin tuntui kuin olisin etsintäkuuluutettu kun googletin nimeni ja rävähti nämä asiat kuvaruutuun. Poistatin ne ja teen rikosilmoituksen ja vaadin miljoonia......

    • mc vihainen
    • varovainen

      Hei, milloin te opitte, ettei milloinkaan pidä maksaa etukäteen mistään huuto kauppa tai tori tavarasta mitään. Jos ostatte jonkun tuotteen niin pyytäkää myyjää lähettämään se posti ennakolla tai noutakaa se myyjältä itseltään jos hän asuu lähellä. Jos posti ennakko ei myyjälle käy, silloin pitäisi hälytys kellojen kilistä. Tällöin unohtakaa koko juttu niin rahanne säästyvät.

    • MCVihtu

      Minä olen mukana....

      • MCVihtu

        ps. pistäkää se osoite minulle!!


      • Vittuuntunut

        Vapaana edelleen!!! ja petokset jatkuuuu!!!!


      • vittuuntunut

        Vapaana taaas!!! ja petokset ja huijaukset eikun jatkuu!!!


      • MCKOPPA
        vittuuntunut kirjoitti:

        Vapaana taaas!!! ja petokset ja huijaukset eikun jatkuu!!!

        millä nimellä esiintyy? Numero?


      • vittuuntunut
        MCKOPPA kirjoitti:

        millä nimellä esiintyy? Numero?

        En osaa sanoa millä nimellä esintyy, mutta edelleen petoksia tekee.. eikä numerostakaan tietoa..


      • vittuuntunut
        vittuuntunut kirjoitti:

        En osaa sanoa millä nimellä esintyy, mutta edelleen petoksia tekee.. eikä numerostakaan tietoa..

        ja myös nettimarkkinoilla kauppaa tehnyt. ja tekee edelleen..!!


      • mcccc1
        vittuuntunut kirjoitti:

        ja myös nettimarkkinoilla kauppaa tehnyt. ja tekee edelleen..!!

        mitä kaupittelee nykyään? millä numerolla? nimellä?


    • Peterken

      With havin so much written content do you ever run into http://limosanfrancisco.org/ any problems of plagorism or copyright violation? My site has a lot of exclusive content http://paloaltolimoservice.org/ I've either created myself or outsourced but it appears a lot of it http://sanjoseairportcarservice.net/ is popping it up all over http://napavalleylimo.org/ the web without http://oaklandairporttransportation.com/ my authorization. Do you know any techniques to help reduce content from being ripped off? I'd genuinely appreciate it.

    • Huijattu:(

      Tämä Nina Jokinen on huijannut minuakin, 250€ maksoin nokia lumia925.stä ja piti tulla postitse, mutta eipä ole kolmeen viikkoon tuotetta näkynyt, eikä vastaa sähköpostiin. Omia kuvia jakelee netissä kuitenkin??

      http://badoo.com/fi/0142932354/photos/

    • huijattu2

      Itse tulin huijatuksi myös tori.fissä. Päivi Järvinen nimellä myi H & M-lahjakorttia, laitoin rahat, mutta korttia ei kuulunut, eikä vastaa enää viesteihin, paikka ilmoituksessa oli Seinäjoki. Rikosilmoitusta olen tekemässä, onko muita tämän henkilön uhreja?

      Aina ennen kaikki on sujunut hyvin, jos en ole tuotetta saanut, niin rahat on palautettu, mutta nyt sitten sinisilmäisyys kostautui. Omaa tyhmyyttä, mut silti harmittaa. :(

    • karvaturkki

      Olisiko mitään tehoa jos siirtäisi vielä kerran 0,01€ tuolle samaiselle tilinumerolle ja kirjoittaisi viestikohtaan tietoja huijauksesta? tyyliin "tämä henkilö anasti minulta sen ja sen summan rahaa, sen ja sen palvelun kautta sovituista sen ja senlaisista kaupoista.." jne.

      Itseä kusetettiin ennakkomaksulla puhelinkaupoissa 25€ verran.. oli silti hyvä etten koko 200€ summaa maksanut kerralla

      Ei tuon 25€ takia viitsi poliisille viedä, mutta jos menee sossun luukku kiinni tuosta viestistä, niin se olis vähintäänki 1-1

      • gfhhgjghjg

        Tämä oli oikein hyvä vinkki! Pitääpä käyttää, jos itse joutuu petetyksi. Ei ole vielä niin käynyt.


    • MAcken
    • Elastinen

      Eikös torista kannata tehdä rikosilmoitus jos huijaa eikä lähetä tuotetta?

    • anne2

      Muumimukien ostoilmoituksessa huijasi Sanna M Oulaisista
      Rikosilmoitus tehty, kannattaa varoa näitä.

    • uggmies91

      Haha mä en teille mitää paskaa takas maksa!! Ite ette ottanu asioista selvää luuserit;)

      • tiltu1

        Kyllä tollaset luuserit pitäis viedä saunan taakse.Sitten kehtaat vielä tuollasta tekstiä laittaa.Mutta kyllä sinäkin joskus kohtaat sellasen tyypin joka ei tunne sääliä sinua kohtaan kunhan nyt jatkat huijaamista.Kaikkea paskaa elämääsi!!!!!!!!!!! Toivon pikaisesti että joudut tilille, tuollanen mätämuna PASKA:


      • rdmmessage
        tiltu1 kirjoitti:

        Kyllä tollaset luuserit pitäis viedä saunan taakse.Sitten kehtaat vielä tuollasta tekstiä laittaa.Mutta kyllä sinäkin joskus kohtaat sellasen tyypin joka ei tunne sääliä sinua kohtaan kunhan nyt jatkat huijaamista.Kaikkea paskaa elämääsi!!!!!!!!!!! Toivon pikaisesti että joudut tilille, tuollanen mätämuna PASKA:

        Ootko kuullu trollista koskaan?


    • sade5

      Tori.fi alkaa muutenkin olla vähän kyseenalainen...kuka lie valikoi järjestyksen ilmoituksissa? Toisen ilmoitus menee nopeasti sivuille ja toisen taas kestää puolivrk. Myöskään lähetetyt viestit eivät mene perille vaikka näkyy, että viesti lähetetty. Onko jo Torin kapasiteetti hoitaa asioita ylitetty?

    • hukkunut on!

      Tuota olen itsekin ihmetellyt, että näkyy kuin joku olisi lähettänyt viestin, mutta kun sitä viestiä ei ole sähköpostiin tullut, niin on mahdoton tietää sen lähettäjää. Tämä on ärsyttävää, kun joku kauppa voi mennä sivu suun tämän vuoksi ja viestin lähettäjäkin saattaa ajatella, että onpa ihmemyyjä kun ei ota yhteyttä.
      Itsellä oli tällainen tieto viestistä talon vuokrausilmoituksen yhteydessä. Kun sähköpostissa ei mitään ollut, ei asialle voinut tehdä yhtään mitään.
      Ilmoitukset olen hyvin saanut palstalle.

    • eegon4

      ostosmaailma.fi on uusi selkeä netti myynti

    • myyyjä

      Itse myyn torissa vaatteitani/tavaroita ja en todellakaan lähettäisi niitä ennen kenellekkään ennekuin olen saanut maksun. Tosiaan pelkään antaan tilinumeroani kenellekkään, mitä jos vaikka joku tyhjentää jotenkin tilini. Kerrankin joku hyvin suomalaisperäinen nimi (oisko ollut vaikka Tanja) lähetti mulle viestiä joistain tavaroistani että haluaisi ostaa ja sopia paikan jossa vaihdetaan tavarat ja rahat. Hänen sähkäpostiosoitteensakin olin etunimi.sukunimi@plaaplaa mutta kun tallensin hänen numeronsa puhelimeen ja katson vielä sen finderistä niin sieltä tulikin joku ahmad mahmud niminen henkilö.. mihinkään ei voi luottaa!

    • Maruhele

      Kannattaa ostaa tuotteita jotka ovat asuinpaikan lähellä niin silloin niiden noutokin onnistuu. Samalla pääsee tarkistamaan tuotteen kunnon ja jos se on tyydyttävässä kunnossa niin rahat vain myyjälle. Joten hyvät ihmiset, sopikaa tuotteen lähetystavaksi nouto niin ei kukaan tule huijatuksi.

      • vain nouto

        Fiksu neuvo ja noin ainakin itse teen ja olen tehnyt. Ei etukäteen maksamista ikinä.
        Nouto ja rahat siinä käteen.


    • Nyt ei rahaa enää

      Jussi-Pekka Matias Sirviö nordea tilinro 122335-65969 myi lukion koulukirjoja,viestitteli ja maksoin 50€,mutta sen jälkeen ei vastaa viesteihin,eikä kirjoja edes olemassa!!!
      Rikosilmoituksen teen,ylempänä näkyi ihan sama nimi eli huijaa jatkuvasti.
      Siinä meni yh-äidin viimeiset rahat,kun yritin ostaa käytetyt halvalla=(

    • pekkuli

      Kyseinen henkilö haalii facebookissa ilmaisia tavaroita joita myy eteenpäin. On potkittu jo joistakin ryhmistä ulos.

    • huijariheijari

      Älkää nyt saatana maksako niitä rojuja etukäteen varsinkaan missään tori.fi:ssä missä kuka tahansa voi luoda tunnukset ilman tunnistautumista. Huutonetissä sentään näkee aiemman käyttäjälle annetun palautteen ja että onko henkilö tunnistautunut pankkitunnuksilla. Kerran jouduin kusetetuksi huutonetissä mutta tämä sankari oli tunnistautunut pankkitunnuksilla joten oikeat tiedot oli, rikosilmoituksen tein ja ennen käräjille menoa kaveri maksoi rahat takaisin.

    • Pirvu

      Tori ei julkaissut ilmoituksiani kun otin yhteyttä kymmeniä kertoja mitään vastausta ei tullut yhdestä osoitteesta vain tämä



      Tervehdys,

      Kiitos yhteydenotostasi Torin asiakaspalveluun. Kehitämme tapaamme toimia
      ja toivoisin että voisit antaa meille palautetta. Kyselymme vie ehkäpä
      minuutin aikaasi ja pääset vastamaan tästä linkistä
      https:// XXXXXXXXXXXXXXXXXX

      Loistavaa päivää sinulle ja nähdään Torissa!

      Lämpimästi,

      Jussi Lystimäki
      Toimitusjohtaja, Tori.fi

      On kyllä niin syvältä tämän firman toiminta että ei rajoja ole

    • potuttaaa

      VAROKAA Tori.fi:ssä tälläistä viestiä Englantilaiselta naiselta, joka pyytää lähettämään tuotteen hänen tyttärelleen Nigeriaan:

      Hello,
      Am Jenelle Evans Saka by Name From London once again. i need you to proceed and
      check with (Post Office) for the shipping fee of the item to my
      Daughter address in Nigeria.. because
      she need it very urgent for his program in college. i need you to go
      and check with the
      Post Office for the shipping of the item to my Daughter address as
      listed below and
      also i am paying you via bank to bank transfer. don't forget to
      provide me your full bank details as listed below
      as well..

      Here is the information needed for the payment
      to be made to your bank account:
      Account Holder's Name
      Account Number
      Bank Name
      Bank Address
      Iban/swift Code

      Here is my Daughter Shipping Address:
      Name:Saka Isiaka
      Address:25 okenle street mokola
      City:Ibadan
      State:oyo State
      Zipcode:23402
      Country:Nigeria

      Awaiting for your soonest

      Minä tyhmä olin myymässä tori.fi:ssä Nintendo Wii miniä peleineen satasella, joidenka arvo oli 230€, viestittelyjen jälkeen JUURI TÄMÄN Janelle Evans Saka kanssa ja 'pankista' tulleiden sähköpostien kautta luotin häneen ja lähetin paketin...(tunnen itseni idiootiksi..) Paketin lähettäminenkin maksoi minulle 50€.
      Nyt hän sitten kiitti lähettämästä paketista ja kertoi ettei rahansiirto onnistukaan kyseisen pankin kautta (SCOTIABANK) ja väitti että alle 500€ tilisiirto ei mukama onnistu ja vaati minua lähettämään 350€ hänen 'tyttärelleen' Nigeriaan Western Unionin kautta ja sitten hän laittaisi tuon koko summan tililleni. Näissä uusissa tiedoissa tämän summan lähettämiseen 'tyttären' nimi olikin jo vaihtunun Michael Adeboye:ksi ja osoite muuttunut hieman. Epäilykseni heräsivät vasta tuolloin, googletin hänen nimensä ja huomasin hänen olevan huijari..
      Hyvien kokemuksien perusteella ulkomaankaupoista, en tietenkään osannut odottaa tätä tai tajunnut edes lukea tuosta ulkomaankaupasta tori.fi:n sivuilta..
      Otin juuri postiin yhteyttä ja nyt kun paketin pitäisi vielä olla vasta Vantaan ulkomaanterminaalissa, TOIVON, että tämän paketin lähetys voidaan pysäyttää!
      Toivottavasti kukaan muu ei joudu tämän henkilön uhriksi!

    • köyhää väkeä

      Eihän todellakaan pidämissääntapauksessa maksaa ennakkoon.
      Savossa vain ei kauppa käy, tosi typeriä kysymyksiä esittävät ja lähes ilmaiseksi pitäis antaa.

    • oppia ikä kaikki

      Tuo on tyhmyyden huippua jos maksaa etukäteen. Ei ikinä pidä maksaa etukäteen mitään mikä ei ole konkreettisesti jo itsellä.
      hiljan oli tv:s juttua kun joku oli maksanut lastenvaunuista etukäteen, mitkä oli myynnissä jollain palstalla. Tuntuvan hinnan. Mitään vaunuja ei saanut.

    • Näin on

      Itse en enää lähetä jos ei maksa etukäteen. Pari kertaa nyt tullut takkiin. Vaikka summat eivät ole isot niin ottaa pattin. Ei tässä niin rikkaita olla, mutta jos tällainen yleistyy niin mieluummin annan kamat hyväntekeväisyyteen.

    • Kalastaja98

      Jos 18 tasapainoa ja 30 pystypilkkiä olit ostamassa niin samathan ne. Itse tein tänään rikosilmoituksen netissä jos se jotain hyödyttäisi...

    • Leinoneniskijälleen

      GoPro kameraa olin Leinoselta ostamassa, ilmoituksen kuva näytti kunnolliselta ja kommunikaatio pelasi, kunnes maksoin. Googletin kaverin nimeä minäkin, enkä mitään löytänyt. Muutaman päivän jälkeen löytyi tämä sivu ja tajusin homman nimen. Kait se täytyy rikosilmoitus täyttää jos ei kaverista nyt varoitusviestieni jälkeen kuulu. Koijasi meinaa tältä opiskelijalta aika ison rahan.
      Luulisihan poliisi saavan kaverin kiinni kun kerta nimi ja pankkitili tiedetään?

    • Rotan metsästäjä

      Joo, voisi ylläpitää täällä keskustelua kaikIsta tapauksista, niin voisi saada rotan loukkuun jossain vaiheessa. Tilinumero voisi olla se ratkaisevin tekijä, sillä nimihän voi olla helposti keksitty. Rikosilmoitus kannattaa tehdä ja ajanmyötä veitikka sortunee omaan näppäryyteensä näiden huijausten osalta. Uskon että nykyteknikalla voidaan jäljitellä kohtuu helposti henkilöitä vaikka toimitaankin "nimettömänä". Eri asia onkin, että paljonko näihin tutkimuksiin voidaan paukkuja laittaa?
      Itse toivoisin, että veitikan nappaa ensiksi kiinni joku muu kuin poliisi ja "makselee" nuo huijatut rahat korkojen kera takaisin. On tämä kyllä ihme maailma nykyään kun ihmiseen ei voi luottaa yhtään :-(

    • Kalastaja98

      Itsekkin olin ostamassa gopro kameraakin, mutta itse epäili että "olematon kamera" on varastettu, joten en sitten ostanut. Minäkin löysin sivun vasta tarkemmilla hauilla kun ei ollut viikkoon mitään pilkkejä tullut, eikä viestiin vastausta paitsi kerran, jolloin hän oli "selvittämässä eroa ja vastaa myöhemmin". On varmaan saanut ihan mukavan tilin tuona iltana toivottavasti jää rotta loukkuuun...

    • ärsyttääkyllä

      voi hemmetti ei sitä pidä olla niin sinisilmänen.. tori.fi oli mulla ilmotus että ostetaan puhelin ja sitte tuli sähköpostiin että olis myynnissä reilu 200 euroo maksava puhelin.. no sitte viestiteltiin ja kyselin ja sitte ei suostunu postiennakolla laittamaan, mikä tietysti ihan ymmärrettävää kun sanoi siitä olevansa huonoja kokemuksia. Nooh sitten se ehdotti että jos rahat tulee tilille illalla, niin manantai aamuna vie postiin ja laittaa lähetystunnuksen mistä näkyy missä paketti on tulossa. Asia oli ok, rahat meni sen "veljen" tilille koska sen veljellä oli sama pankki kun mulla niin tulis vaan ne rahat nopeammin.. Sitten ku rahat oli laitettu nii ei kuulunu lähetystunnusta minkä sen piti heti aamulla laittaa. No illalla tuli viesti että sen puhelin oli sammunu ja että se ei kerenny laittaa sitä postiin, että se laittais sen heti huomenna eli siis tänään.. ei oo kuulunu lähetystunnuksia eikä vastaa mihinkään viesteihin. Perkele ku ärsyttää tollaset ! >:( Sitäpaitsi sen "veljen" tili on naisen nimillä.. voi vittu mitä kusetusta.

      Mitä pitäis tehdä ? :( rikosilmotusta vaiko pitäiskö ootella..

      • Mallukka12345

        Liekkö tuo veli ollut Sanna Väänänen?


    • Tuomaalle

      Kyllä hakkerit rotat esiin kaivaa ja sit vaan niks ja naks niskat poikki. Näin se tulee menemään :-)

    • Mallukka12345

      Torissa on viimeaikoina runsaasti huijausta. Kysely tori.fi palveluun on suurin piirtein että voi voi kuinka ikävää. Mielestäni tulisikin nyt huijatuksi tulleiden yhdistyä, sillä kun huijari keksii helpon rahan niin toiminta jatkuu ja laajenee. Olen keskustellut erään rvan kanssa jolla on hakusanalla huijari tori.fi:ssa ilmoitus ottamaan häneen yhteyttä sillä olemme sopineet että pyrkisimme keräämään mahdollisimman paljon ihmisiä joilla sama kohtalo yhteen ja saamaan aikaan tori kaupoillekkin kuluttaja suojaa koskevat lait. Toki poliisille kannattaa tehdä rikosilmoitus, mutta lienevät niin työllistettyjä että tällainen ns nappikauppa ei mahdu heidän aikaansa.

    • Älykäskunkärppä

      Ei taida tämän ketjun huijatutkaan olla mitään älyn jättiläisiä. Ps minua ei ole koskaan onnistuttu huijamaan.

    • MUIJA24

      PIIA RIIPINEN PADASJOKI MUIJHAA TORISSA ELKÄÄ OATAKO HÄNELTÄ

    • mieee

      Joo tämä riipinen häipyi kuin pieru saharaan maksun saatuaan.
      Olisko kellään tietoa kuka tämä on? Lähetään perimään rahat pois

    • Yksi_huijatuista
    • huijattu3

      Nimimerkki Pyykkoneno myy tori.fi:ssä puhelimia ja samsungin tablettia ainakin, ei kannata ostaa postin kautta mitään!! Tilinhaltijaksi ilmoitti Olli-Juhani Pyykkösen ja tori.fi:ssä ja huuto.netissä myy tavaraa Pyykkoneno nimellä, ilmoitusten mukaan Kuopiossa. ostin puhelimen jota en koskaan ole saanut, rikosilmoitus tehty. Huuto.netistä tunnukset poistettu ylläpidon toimesta, ilmoitin sinnekin ja tilin käyttäjätiedoissa oli sen verran kuulemma epäselvyyksiä että tili poistettu. Tori.fi sivustolle ilmoitettu myös ja luovuttavat käyttäjän tiedot kuulemma poliisille.
      Jos tulee vastaan myyjä Pyykkoneno tai tilinumero jonne pitäisi maksaa ja haltijana Olli-Juhani Pyykkönen, älkää maksako! Tuotetta tuskin tulet saamaan..

    • Marsmars

      On ehdottomasti internetin surkein sivusto myydä hylkyjä tulee ihan milloin mistäkin joskus jonkun anonyymin TARKASTAJAN mielestä myyt liian halvalla tai muuten vaan ei ilmoitusta julkaista laiteta linkki näiden urrpojen lmalle sivulle missä on sekavasti kaikenlaista sekavaa selitystä siitämitä ei saa myydä jamitä saa
      Mitää järjellistä tak yksilöityä selvitystä et saa.
      Tämä toiminta ei millään lailla estä laittomien ilmoituseten saamista esille lähtökohdat on väärät
      Oikeall etsimisellä ko palvelust löytyy heti kymmenittäin samaa tuotetta mitä itse et saa myyntiin lisäksi lähes laittomkksi luokiteltavia erillaisia välineitä

    • RikosilmoitusTehty

      Kokemusta Marianne Mäki nimellä esiintyvistä Torin myyjältä? Paikkkuntina Koski TI, Salo....

      • Simoknows

        Epäilen, kyseessä olevan Marianne Mäen oikea nimi on Sanna. Tuo Marianne on hänen toinen nimensä ja Mäki lienee vain variaatio Mäkiöstä. En voi toki olla 100% varma mutta sen verran hyvin tiedän henkilön etten yllättyisi. (en ole ollut vuosiin hänen kanssaan tekemisissä mutta tuo nimi kuulostaa hänen "monipuoliselta" ajatusmaailmaltaan)


    • Jaaaassa

      Teemu holopainen on iso huijariä ikinä osta mitä hänelltä!!

    • NäinMinäTeen

      No minä osta toristakin ainoastaan siten että voin noutaa tuotteen ja maksaa käteisellä.

    • torihuijaus

      mä ostin torista hypex ds 4.0 vahvistimen ei sitä koskaan saapunut perille. marcus mäki oli myyjän nimi mutta tuskin oikea nimi. ostiko kukaan muu tältä mitään sillä oli ps4 vr lasit myös myynnissä ja eighteen sound subbari

    • Hulluonsaatavatelkientaa

      Hei vaan kaikki. Taidan tuntea tämän "todellisen huiputtajan". Hän on kirjoilla Espanjassa, Fuengeroolassa. Käy siellä usein. Hänellä on sisaruksia siellä. Oma hieno asunto siellä.
      Hänellä on "tuki-asunto" täällä Kalliossa. Ei talon kirjoissa.
      Täällä on netti. Kovasti tekee huiputuksia. Mukana on tässä toiminnassa pari muutakin ihmistä. Yksi lihava jätkä ja toiden mielenterveys-muija.

      Nyt vaan kaikki tekemään rikoilmoituksia. Itse olen menossa Pasilaan lähiaikoina. Hän käyttää monta nimeä. Hänen ikäänsä en todella tiedä. Nekin vaihtelevat. Mutta tärkeintä olisi: TILINUMERO, jolle olette maksaneet. Siitä poliisi selvittää nimen.

      Tilinumerot saattaa olla Espanjaankin tai sitten näiden kahden hullun numeroita.

      Hänellä on oikeudenkäynti nyt syksyllä.

      Tämä hullu, pää-jehu nyt kaltereiden taakse.

    • MF-65

      Onko Ahosen Reetu vielä kuvioissa?

      • MF-69

        Käy hakemassa ostamasi renkaat suoraan huijjarin kotoa harjunsalontieltä kangasalalta kun olet jo rahatkin maksanut!


    • Anonyymi

      Tämä huijari kauppaa mm. Marimekon Bottna-verhoja. Älkää hairahtako maksamaan jos ilmoittaan tilin haltijaksi Kaisa ja Risto Huittinen tai Tarja ja Risto Huittinen.

    • Anonyymi

      On tehty tosi hankalaksi ilmoituksen julkaisu netissä tavalliselle NET:tiä käyttäjvälle. kansalaiselle. Pari kertaa yritin , eikä ilmoitusta löytynyt . Pitääkö kaiken mennnä Tukihenkilön kautta , Tulee ikävä Keltaista pörssiä , jossa kaikki toimi paljon paremmin .

    • Anonyymi

      Markus - Markus aleksi - Markus ylihakala. Rahat tilille - tuote jäi saamatta.

      • Anonyymi

        Sama jätkä huijasi minuakin :(


    • Anonyymi

      Tori.fi myyjä Katja (Huittinen) myy Marimekon Lokki-verhoja ja pussilakanoita.
      Tili s-pankki FI6739390025280322 Nordea FI1320272000122516
      ja kun rahat tilillä, mitään ei kuulu eikä vastaa viesteihin. Huijaa.

      • Anonyymi

        Moikka, kummalle tilille maksoit ja mikä nimi sulle tuli tilin tietoihin verkkopankissa? Mulle myi Marimekko astioita Riikka ja Risto Miettinen/Huittinen nimellä ja verkkopankissa näkyy Risto Tapio Huittinen nimi mulla. Saisko tekijän oikeaa nimeä jostain esiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka, kummalle tilille maksoit ja mikä nimi sulle tuli tilin tietoihin verkkopankissa? Mulle myi Marimekko astioita Riikka ja Risto Miettinen/Huittinen nimellä ja verkkopankissa näkyy Risto Tapio Huittinen nimi mulla. Saisko tekijän oikeaa nimeä jostain esiin?

        huijari tori.fi Marita (Risto Huittinen) maksoin mobilepay hänelle 358 46 639 9499 ja hän ei vastaa mitään (Se oli Marimekko Pussilakanoita Lokki)


      • Anonyymi

        huijari tori.fi Marita (Risto Huittinen) maksoin mobilepay hänelle 358 46 639 9499 ja hän ei vastaa mitään (Se oli Marimekko Pussilakanoita Lokki)


    • Anonyymi

      Petteri Joensuu kaupitteli olematonta tavaraa tori.fi ja maksoin hänelle 75€ tavarasta, maksun jälkeen hän lopetti viesteihin vastailun.
      Tilinumero Fi8340060010164636 ja toinen oli Fi50828665

    • Anonyymi

      Varoitus: Janita Rautio Lahdesta myy torissa ja varmaan muuallakin tavaraa aivan väärin kuvauksin eikä toimita kaikki tuotteita.

      • Anonyymi

        Sunnuntaina tein kaupat saman henkilön kanssa, eikä ole sen jälkeen kuulunut mitään. Useita viestejä laittanut, mutta ei vastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sunnuntaina tein kaupat saman henkilön kanssa, eikä ole sen jälkeen kuulunut mitään. Useita viestejä laittanut, mutta ei vastaa.

        Rikosilmoitus vaan heti. Nämä huijarit on aina saatava vastuuseen teoistaan.


    • Anonyymi

      Joo nyt se tuli omalle kohdalle myös huijaus itseasiassa varkaus. Koskaan aikaisemmin ei ole näin käynyt. Kyse ei ollut mitään isommasta mutta kuitenkin. Torihan ei tee mitään,tällä hetkelläkin huijari on torissa myyjänä. Tein rikosilmoituksen mutta varmasti ei johda mihinkään. Tuolla pysyy ihan keksityllä nimellä myymään.. Mutta ihmettelen torin hyväksymistä huijauksesta. Eipä tarvitse enää ostaa tuolta mitään.

      • Anonyymi

        Tori.fi sivustolla kusettaa pleikkarin myyjä nimellä Leevi Rantanen. On urakoinut ilmeisesti pidemmän aikaa tällä alalla. Rikosilmoituksia tehty ja pankkitilitiedot välitetty myös poliisille. Ilmoitus pankkiin tehty myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tori.fi sivustolla kusettaa pleikkarin myyjä nimellä Leevi Rantanen. On urakoinut ilmeisesti pidemmän aikaa tällä alalla. Rikosilmoituksia tehty ja pankkitilitiedot välitetty myös poliisille. Ilmoitus pankkiin tehty myös.

        Onko tämä Leevi Rantanen hänen oikea nimi? Ja millä puhelinnumerolla kusettaa vai vaihtaako sitä?

        Terveisin juuri kusetettu pleikkaria ostaessa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nimimerkki Frankthriller80 teki aika hyvin suunnitellun kuprun. Hänellä oli kymmenkunta tavaraa myynnissä: kelloja, levyjä, keramiikkaa... Edesmenneen isän jäämistöä. Ja ilmoitusten kieliasu oli tyyliä "vähän vajaa peräkammarinpoika". Eli tyyppi, joka ei ymmärrä myymiensä tavaroiden oikeaa arvoa.

      Hienona yksityiskohtana myytävät kellot eivät olleet mitään todellisia arvokelloja, mutta kuitenkin selvästi pyyntihintaa arvokkaampia. Esimerkiksi 60-luvun Omega Seamaster, pyynti 80 e, arvo huoltamattomana noin 300 e.

      Ajoin kuvat Googlen kuvahaun läpi, ja kaikki näytti olevan kunnossa, samoja kuvia ei löytynyt muualta. Mutta jälkeenpäin, kun tutkin asiaa tarkemmin, löysin kuvat esimerkiksi Chrono-shop.netistä. Ne oli vain rajattu uudestaan ja käännetty ympäri, joten kuvahaku ei suoraan tunnistanut niitä. Fiksua.

      Sinne meni 166 euroa. Olen myynyt ja ostanut tavaraa näillä sivustoilla vuosien varrella varsin paljon, ja tämä oli ensimmäinen onnistunut huijaus.

      Huijarin tilinumeron loppuosa on 5867 62, ja tilin omistaja Samuel Halme. Onneksi olkoon Samuel. Pikaisiin tapaamisiin.

      Ilkka

      • Anonyymi

        Samaan lankesin minäkin. Rikosilmoitusta pukkaa.


      • Anonyymi

        Kai tiedät että minäkin voin kertoa olevani vaikka Juha Sipilä ja antaa oman tilinumeroni. Raha liikahtaa vaikka nimi olisi keksitty.
        Tekö maksatte vaikka puhelinnumeroa kaan ei löydy fonectasta ?


    • Anonyymi

      ei toimi näin kun ei saa yhteyttä normaalisti asiakaseen yäk!

    • Anonyymi

      meitä kusetetaan.com

      • Anonyymi

        Rikosilmoitukset kehiin vaan. Ei ole niin pientä summaa jota ei voisi ilmoittaa. Mutta mitäs toisaalta persaukisilta saa.


    • Anonyymi

      Kyseinen huijari taas aktivoitunut, menin hölmönä "ostamaan" kyseiseltä ihmiseltä tavaraa. Eniten naurattaa että summan suuruus on 20€. Kaikkee noi päihteiden käyttäjät ovat valmiita tekemään rahan eteen :D

    • Anonyymi

      Tulin ensimmäistä kertaa huijatuksi Torissa ja meni kyllä into tehdä kauppoja!

      FI72 xxxxxxxx5123 04 tilille maksoin enkä tuotetta koskaan saanut. Onneksi vain pienen summan mutta kertyyhän niistäkin.

    • Anonyymi

      Ottaa siis rahat, eikä lähetä tuotetta, piti sanoa.

    Ketjusta on poistettu 183 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe