haikee olo

Gillis^

kyyneleet muistot :(

119

2851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .........
    • .........

      tahdon kaiken kauniin takas

      mitä meidän välillä on ollut

      koska olet mun sydämmessäni

      • Sydänämmä

        Sydämeen ei mahdu kahta ämmää, eikö opettajasi kertonut tätä aikoinaan?!


      • gillis...
        Sydänämmä kirjoitti:

        Sydämeen ei mahdu kahta ämmää, eikö opettajasi kertonut tätä aikoinaan?!

        ööh kukakohan mahdat olla ?


      • olavin lapsia
        Sydänämmä kirjoitti:

        Sydämeen ei mahdu kahta ämmää, eikö opettajasi kertonut tätä aikoinaan?!

        Oih... mun opettaja ainakin opetti! Onkohan tää yleinen metodi vai ollaanko kenties oppimme haettu samasta laitoksesta? :) :)


    • .......

      Iso ikävä sua

    • ..........

      missä olet söpöliini

    • .....

      ricordate che sono ancora un aspetto favoloso che è spesso scambiato nel paese delle fate che non dimenticherò mai quei momenti belli che abbiamo avuto tra

    • .......

      ---------->

    • gillis**

      kaipaan sua uskotko sen ?

    • ...................

      :(((

    • <3

      gillis!? oletko se sinä joka olet myös lesbo-cafen gillis? :))

    • 14 +13

      Justiinsa juu, sama hörheliini se on, eipä voi erehtyä :/

    • <3

      musta gillis on söpösöpösöpö.. ihana pieni muurahainen!! :)

    • 11oo11

      ei gillis ole pieni vaan tuhti ja pulska tyttö ja söpöys on suhteellista

      • <3

        annas kun arvaan.. oot ollut kiinnostunut gilliksestä ja sit se ei oikeen lämmennyt sulle ja nyt sä oot mustis ja katkera?


    • Gillis**

      on se ihanaa että aletaan heti haukkumaan

      mut tiedoksi kaikkille mun elämään mahtuu

      vain ja ainoastaan yksi nainen ja se on

    • Gillis**

      TU sei colui che il mio cuore mi cutie

      • Gillis**

        ti amo nel paese delle fate


    • pippudelaa2

      voiha kyynel.

      • Gillis**

        älä itke

        kyllä säkin jonkun löydät vielä


      • 6566
        Gillis** kirjoitti:

        älä itke

        kyllä säkin jonkun löydät vielä

        mut ethä säkää oo


      • Gillis**
        6566 kirjoitti:

        mut ethä säkää oo

        Kaipaan satumaata :(


      • Gillis**

      • <3
        Gillis** kirjoitti:

        Kaipaan satumaata :(

        VITSIN gillis! ;( sä oot särkenyt mun sydämmen koska et enää muista mua vaan itket vaan täällä jonkun halvatun satumaan perään!
        sä oot just tollanen.
        pleijeri!
        itku surumuistot haaveet


      • Gillis**
        <3 kirjoitti:

        VITSIN gillis! ;( sä oot särkenyt mun sydämmen koska et enää muista mua vaan itket vaan täällä jonkun halvatun satumaan perään!
        sä oot just tollanen.
        pleijeri!
        itku surumuistot haaveet

        Ei ollut tarkoitus särkee sun sydäntä


      • Gillis*
        <3 kirjoitti:

        VITSIN gillis! ;( sä oot särkenyt mun sydämmen koska et enää muista mua vaan itket vaan täällä jonkun halvatun satumaan perään!
        sä oot just tollanen.
        pleijeri!
        itku surumuistot haaveet

        http://www.youtube.com/watch?v=dAvKJiYvLYc


      • <3
        Gillis** kirjoitti:

        Ei ollut tarkoitus särkee sun sydäntä

        sun ei kandee särkee mun sydäntä,
        koska se on mulle kuin moottorin mäntä.
        ilman sitä mun sydän on kuin sä ilman häntä. (tarkotan nyt satumaata >8( )
        sä saat beibi anteex, vaikka teet mut nii apeex.
        varastit mun rakkauden. haluisin sua edessä takkatulen.
        mut sitä ei tuu tapahtuu. mun sydän pakahtuu. miks sait mut rakastuu? ;(
        hylkäsit kuin vanhan rukkasen. lesbo-cafessa ojennan sulle kukkasen.
        sul on liikaa vientii ja se meinaa sitä
        et mun ei kannata ees miettii et voisin enää sytyttää sun liekkii.
        kunpa sun sydämmeen vois mahtuu 2 ämmää. :,,,,((((

        rakkaus kaipuu MUTTA unohdus anteeksianto :)


      • Gillis*
        <3 kirjoitti:

        sun ei kandee särkee mun sydäntä,
        koska se on mulle kuin moottorin mäntä.
        ilman sitä mun sydän on kuin sä ilman häntä. (tarkotan nyt satumaata >8( )
        sä saat beibi anteex, vaikka teet mut nii apeex.
        varastit mun rakkauden. haluisin sua edessä takkatulen.
        mut sitä ei tuu tapahtuu. mun sydän pakahtuu. miks sait mut rakastuu? ;(
        hylkäsit kuin vanhan rukkasen. lesbo-cafessa ojennan sulle kukkasen.
        sul on liikaa vientii ja se meinaa sitä
        et mun ei kannata ees miettii et voisin enää sytyttää sun liekkii.
        kunpa sun sydämmeen vois mahtuu 2 ämmää. :,,,,((((

        rakkaus kaipuu MUTTA unohdus anteeksianto :)

        ite haikailit exäsi perään

        visiin luulit että alan olee joku laastari suhde

        en todellakaan ....... :)


      • Gillis**
        <3 kirjoitti:

        sun ei kandee särkee mun sydäntä,
        koska se on mulle kuin moottorin mäntä.
        ilman sitä mun sydän on kuin sä ilman häntä. (tarkotan nyt satumaata >8( )
        sä saat beibi anteex, vaikka teet mut nii apeex.
        varastit mun rakkauden. haluisin sua edessä takkatulen.
        mut sitä ei tuu tapahtuu. mun sydän pakahtuu. miks sait mut rakastuu? ;(
        hylkäsit kuin vanhan rukkasen. lesbo-cafessa ojennan sulle kukkasen.
        sul on liikaa vientii ja se meinaa sitä
        et mun ei kannata ees miettii et voisin enää sytyttää sun liekkii.
        kunpa sun sydämmeen vois mahtuu 2 ämmää. :,,,,((((

        rakkaus kaipuu MUTTA unohdus anteeksianto :)

        Mut toivoisin että
        voitasko sentään kavereita olla
        sopiiko ?????


      • mirjaami1
        Gillis** kirjoitti:

        Kaipaan satumaata :(

        niin mäkin kaipaan satumaata


    • ..........

      Volete a leccare tra le gambe, e quando si vede il Sulle entusiasta di quello che faccio, accarezzando il seno, e la direzione della freccia per scendere al succhi Susta arrow meraviglioso nel Sole stesso stuzzicare il clitoride. meraviglioso vedere l'entusiasta

    • Gillis***

      SATUMAAA MISSÄ OOOT ??????

      mun sydän kaipaa sua :(((

      • Herisad

        Täällähän minä, Helsingissä arkadiankadulla, mbarin läheisyydessä. Tervetuloa laulamaan karaokea. A-oikeudet myös.


      • Gillis*
        Herisad kirjoitti:

        Täällähän minä, Helsingissä arkadiankadulla, mbarin läheisyydessä. Tervetuloa laulamaan karaokea. A-oikeudet myös.

        mulla on pe ja la töitä ootko viikkollakin sielä ???


      • Gillis**
        Herisad kirjoitti:

        Täällähän minä, Helsingissä arkadiankadulla, mbarin läheisyydessä. Tervetuloa laulamaan karaokea. A-oikeudet myös.

        mitä baaria tarkoittat ????


      • Gillis***
        Herisad kirjoitti:

        Täällähän minä, Helsingissä arkadiankadulla, mbarin läheisyydessä. Tervetuloa laulamaan karaokea. A-oikeudet myös.

        Ei voi olla satumaa kun sen osoite on

        Paasikivenaukio


    • <3

      Gillis, nyt sä leikit tyhmää! >:(
      me ei voida olla "vielä" kavereita, koska me ei olla ees koskaan oltu kavereita.. ;(((
      mä oon vain ihaillut sua kaukaa.

      • Gillis**

        nyt oon ihan mykistynyt kun en tiedä kuka olet :/


    • mun mielestä

      gillis on ihana ja veikeä

      t, gillis-fani

      • Gillis*****

        oho onko mulla fanejakin öööö mykistyy :/


      • on sulla!
        Gillis***** kirjoitti:

        oho onko mulla fanejakin öööö mykistyy :/

        oot loppujen lopuksi niin valloittava ja suloinen persoona. Sanokoot muut mitä sanoo, olet ihku! Härö, mutta ihku.


    • Gillis*

      :`(

    • Gillis*

      se mitä viime tapaamisen jälkeen tapahtu en uskalla sulle sitä näyttää

      että mun sydän kaipaa sua

      kun näin sut baarissa toisen naisen kanssa
      sen takia en enään vastannut sun huutoon

    • Gillis*
      • ei h*lvetti

        V*ttu että oot sekasin näitten linkkies kanssa:D


      • gillis*
        ei h*lvetti kirjoitti:

        V*ttu että oot sekasin näitten linkkies kanssa:D

        enkä ole sekasin


    • Gillis*

      Satumaa on ihgu söpöliini love

      • 666

        gillis, sä oot vuosikausia tota samaa jauhanut. Mistä se kaikki alkoi? Oliko teillä suhde, tai rakkautta, puhuitteko mistään ikinä mitään keskenänne. Sanoiko se ikinä että haluaa sut mutta sitten ei jättänytkään tyttöystäävänsä. Vai menikö asia niin että sinä ihastuit häneen kun olitte samassa duunissa ja kuvittelit loput ja nyt jatkat samaa valhetta päässäsi vaikka oikeasti teillä ei ikinä ole ollut yhtään mitään sutinaa keskenänne?

        Kuinka monta vuotta meinaat gillis jatkaa vielä tuota mitä ei ikinä ollutkaan? Sä olet nyt ainakin 5 vuotta jatkanut päässäsi tuota "suhdetta" joka ikinä ei ole ollut mitään muuta kuin kaksi lesboa sattumalta samassa työvuorossa. Sä keitit päässäsi siitä suhteen ja sen että se petti sua oman tyttöystävänsä kanssa. Se ei ole ihan tervettä ja sun ei kannattaisi roikkua vielä toista 5 vuotta kuvitelmissa jotka ei ikinä olleet lähellekkään sitä mitä sä nyt jo elät totena omassa päässäsi.

        Harhaa kaikki, alusta asti. Sun omaa kuvitelmaa.


      • GILLIS**
        666 kirjoitti:

        gillis, sä oot vuosikausia tota samaa jauhanut. Mistä se kaikki alkoi? Oliko teillä suhde, tai rakkautta, puhuitteko mistään ikinä mitään keskenänne. Sanoiko se ikinä että haluaa sut mutta sitten ei jättänytkään tyttöystäävänsä. Vai menikö asia niin että sinä ihastuit häneen kun olitte samassa duunissa ja kuvittelit loput ja nyt jatkat samaa valhetta päässäsi vaikka oikeasti teillä ei ikinä ole ollut yhtään mitään sutinaa keskenänne?

        Kuinka monta vuotta meinaat gillis jatkaa vielä tuota mitä ei ikinä ollutkaan? Sä olet nyt ainakin 5 vuotta jatkanut päässäsi tuota "suhdetta" joka ikinä ei ole ollut mitään muuta kuin kaksi lesboa sattumalta samassa työvuorossa. Sä keitit päässäsi siitä suhteen ja sen että se petti sua oman tyttöystävänsä kanssa. Se ei ole ihan tervettä ja sun ei kannattaisi roikkua vielä toista 5 vuotta kuvitelmissa jotka ei ikinä olleet lähellekkään sitä mitä sä nyt jo elät totena omassa päässäsi.

        Harhaa kaikki, alusta asti. Sun omaa kuvitelmaa.

        ENSINNÄKIN SE OLI MUN TAKIA JÄTTÄMÄSSÄ SEN NAISEN ...

        MUT MÄ EN ALA OLEMAAN MIKÄÄN PELINAPPULA KENELLEKÄÄN ...

        TAI SAATIKKA MUA EI ALETA KUSETTAMAAN PISTE

        SATUMAA ON SILTI AINOA LESBO JOTA OIKEESTI RAKASTAN

        SANOKOO MUUT MITÄ SANOO

        I LOVE YOU SATUMAA


    • Gillis*

      kyllä meidän välillä oli katse kontaktia kaipaan niitä hetkiä itse nostin kytkintä enkä vastannut hänen huutoon enään !!!!!

      • herätys

        eli teillä ei ollut mitään romanssin alkuakaan, sä vain olet kehittänyt koko jutun päässäsi ja rakastunut mielikuvituksesi tuottamaan ihmiseen,. Kuinka hyvin sä ees tunsit sitä, muuten kuin mitä näit duunissa? Juttelitteko te kertaakaan edes siellä mistään muusta kuin työasioista? Mikä oli hänen huutonsa jos se ei ollut edes kiinnostunut susta? Sä olet nyt vaalinu jotain satumaata vuosia vain koska se on sulle turvallinen kohde leikkiä rakkautta. Mutta sitä ei ikinä ollut olemassa, oli vain työkaveri joka oli lesbo, kaiken muun sä kehitit päässäsi ja se sama kehittely jatkuu.

        Sä sanot että se petti sua, sen tyttökaverin kanssa. Miltä se susta kuulostaa, pettämiseltä? Sä itse kuolasit ehkä sen perään mut se ei sun. Yksipuolista on nämä sun tunteet ollut ja tulevat olemaan, miksi sä et vain etsi oikeata naista joka voisi mahdollisestu vastata sun tunteisiin etkä elä päässäsi jotain draamaa jota ei ikinä edes ollut.


      • Gillis*
        herätys kirjoitti:

        eli teillä ei ollut mitään romanssin alkuakaan, sä vain olet kehittänyt koko jutun päässäsi ja rakastunut mielikuvituksesi tuottamaan ihmiseen,. Kuinka hyvin sä ees tunsit sitä, muuten kuin mitä näit duunissa? Juttelitteko te kertaakaan edes siellä mistään muusta kuin työasioista? Mikä oli hänen huutonsa jos se ei ollut edes kiinnostunut susta? Sä olet nyt vaalinu jotain satumaata vuosia vain koska se on sulle turvallinen kohde leikkiä rakkautta. Mutta sitä ei ikinä ollut olemassa, oli vain työkaveri joka oli lesbo, kaiken muun sä kehitit päässäsi ja se sama kehittely jatkuu.

        Sä sanot että se petti sua, sen tyttökaverin kanssa. Miltä se susta kuulostaa, pettämiseltä? Sä itse kuolasit ehkä sen perään mut se ei sun. Yksipuolista on nämä sun tunteet ollut ja tulevat olemaan, miksi sä et vain etsi oikeata naista joka voisi mahdollisestu vastata sun tunteisiin etkä elä päässäsi jotain draamaa jota ei ikinä edes ollut.

        Mä en ole ollut satumaassa töissä piste

        meidän välillä oli romanssi


      • herätys
        Gillis* kirjoitti:

        Mä en ole ollut satumaassa töissä piste

        meidän välillä oli romanssi

        Eli te olette käyneet ulkona, suudelleet ja piehtaroinut pedissä? Vai millainen romanssi?


      • Gillis*
        herätys kirjoitti:

        Eli te olette käyneet ulkona, suudelleet ja piehtaroinut pedissä? Vai millainen romanssi?

        on se kummaa että heti pitäis olla sängyssä mun periaatteeseen ei kuulu etää heti mennään panee!eikö teillä lesboilla ole muuta ajateltavaa kuin sängyssä oleminen???!!!SÄÄLI sinänsä!kaikki ei tarvitse heti johtaa seksiin!yhden-illan jutrut ei kiinosta!mulla on muutakin tekemistä kuin paneminen!


      • herätys
        Gillis* kirjoitti:

        on se kummaa että heti pitäis olla sängyssä mun periaatteeseen ei kuulu etää heti mennään panee!eikö teillä lesboilla ole muuta ajateltavaa kuin sängyssä oleminen???!!!SÄÄLI sinänsä!kaikki ei tarvitse heti johtaa seksiin!yhden-illan jutrut ei kiinosta!mulla on muutakin tekemistä kuin paneminen!

        Millainen romanssi siis teillä oli? Ei siis sänkyyn mut kävitte ulkona, puhuitte pehmosia, pussasitte, pitelitte käsistä jne?


    • Gillis*
    • Gillis**
    • <3

      Tosi kiva Gillis tietää et sä pyysit mua treffeille ja sit sanot täällä avoimesti että vaikka olisit toisen naisen kanssa niin piilottaisit satumaan sydämeesi.
      Onneksi en sun kanssa treffeille lähtenyt! Olisi kamalaa treffailla naista joka sydämessään ajattelee vain toista! ;(

      • Gillis*

        niin kaverina pyysin onko siinä jotakin väärää ?


    • ...

      Gillis, joko olisi aika siirtyä eteenpäin ja katsella muitakin naisia ? Toi on ihan ymmärrettävää, että jää kaipaamaan jotakuta, mutta jämähtämällä menneisyyteen täysin ei ikinä pääse etenpäin.

      • Gillis**

      • 32.2
        Gillis** kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=qH7qzBvHFic

        mä päätän sen kenen oon tai en näin se on päätän itse kenen oon tai en oon iso tyttö jo mä päätän sen kenen oon tai en

        isot tytöt ymmärtää ettei kannata roikkua vuosikausia jossain mitä ei ollut ja mitä ei tule olemaan.


      • Gillis**
        32.2 kirjoitti:

        isot tytöt ymmärtää ettei kannata roikkua vuosikausia jossain mitä ei ollut ja mitä ei tule olemaan.

        ja mistä vittusta sä voit tietää tuleeko meitä olemaan?????

        :DDD


      • 5544
        Gillis** kirjoitti:

        ja mistä vittusta sä voit tietää tuleeko meitä olemaan?????

        :DDD

        koska teitä ei ole ikinä ollukkaa ku sun päässäs.


      • Gillis*
        5544 kirjoitti:

        koska teitä ei ole ikinä ollukkaa ku sun päässäs.

        ja mistäköhän vittusta sä voit sen tietää


    • Doctor Pilli

      Selkeästi henkilö kärsii skitsoidisesta tunneperäisestä hypokondriasta, suositellaan pakkohoitoa ilman ehdonalaiseen pääsyä.

      • Gillis*

        mulla ei ole mitään selaista !!!!!!!


    • -------->

      ............

    • ..................

      ...........................

    • Gillis**
    • 15 -14

      Suksi hevon kuuseen, sua ei tuu koskaan kukaan kaipaamaan, et ole kenellekkään yhtään mitään, huku aivopieruihisi ja niele tervaa sinä hyödytön ja soluton ihmisen irvikuva...joko riitti?

    • .........
    • 9+5

      Huhhuh kun nousee niskakarvat tästä pystyyn! Laita ees parempaa musiikkia.

    • SsexSinikka

      Mustakin Gillis on ihana pikku kottarainen

    • Gillis

      jätit mut toisen naisen takia !!!!!
      mitä sä musta haluut ?
      miksi kaivat vanhoja viestejä ?

    • SeSinikka

      Kottaraiseni lentelee ja viheltelee, ruoho kasvaa ja lehmät ammuu

    • Tietävähkö

      Satumaa on Tallinnassa, vanhassa kaupungissa

      • gillis

        puhuin suomen satumaa ravintolasta joka on lopetettu kun suomessa verot yrityksiin on noussut suomessa yrittäjyys ei kannata kun verot vie kaikki


    • SeSinikka

      Mun maha möyryää ;(

      • gillis

        miksi maha möyryää ?


    • SeSinikka

      Meen tänään

    • SeSinikka

      Niin vaan

    • SeSinikka

      Tulee

    • SeSinikka

      Moi Sari

      • Gillis

        ei ole sari


    • seSinikka

      Ootpas

    • gillis_
    • SeSinikka

      Ihania videoita

    • SeSinikka

      Nähdään

      • SeKottarainen

        Milloin?


      • Satuhäät

        Olen katsellut valmiiksi hääpukuni.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3036
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3034
    Aihe