Korahmor oy

Vedä v päähäs

Ei ole toimittanut tilinpäätöstietojaan kaupparekisteriin, noh tämähän on varmaan ihan semmoinen sattuma ja lukija on tarkka, mutta annas olla jos olis kaupungin yhtiö, niin 5000 sivuinen kantelu lähtis oikeuskanslerillerille ja tarja haloselle

10

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mätte Mönnönen

Tämä on totta

• itsensä fanittaja

Karittaja ei ole toimittanut selaushistoriaansa meidän teitoomme, noh tämähän on varmaan ihan semmonen sattuma ja karittaja on tarkka, koska lukijoita ie juuri ole, mutta annas olla jos olis karittajalla järkeä, niin 5000 sivuinen anteeksipyyntö lähtis Suomi24:lle ja perussuomalaissellisille.

• Laki koskee kaikkia

Luulisi nyt että jos valittaa kaikista ja tutkii kaupungin yhtiöitä niin että omassa firmassa hoitaisi lain vaatimat velvoitteet mutta kun ei. Yritetäänkö peittää jotain??

• Pattaijjalla

Kannattaa seurata Kortsun plokia, kyllä sinne jotakin ilmestyy

• Pattijalka

Kannattaa seurata Karittsaja polvia, kyllä siellä välissä jotain liikkuu

• Espoon Jazz

Muutan Espooseen, siellä on sentään oikea puolue valtuuston johdossa. hämeenlinna on köyhälä.

• Labradori takakonttiin
        Espoon Jazz kirjoitti:

Muutan Espooseen, siellä on sentään oikea puolue valtuuston johdossa. hämeenlinna on köyhälä.

Huvittaa kun Esboolaiset saivat junttikuninkaan puheenjohtajakseen. Voi niitä farmarivolvolaisia huonosti rakennetussa tiilitaloissa.

• sorrot seis

Makkonen hoitaa !!!

• Tambbaaja

Olen maailman onnellisin mies !

• Narsismi kunniaan
        Tambbaaja kirjoitti:

Olen maailman onnellisin mies !

Itsensä fanittaja voisi mennä Vossentie Laporatoriesin sivuille katsomaan lehmänkuvia kumihanskat kädessä ja purkki tummelia kahvipöydällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      56
      6668
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      40
      4602
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      60
      2377
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      39
      1888
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      8
      1452
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      17
      1304
    7. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1259
    8. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      17
      1211
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1174
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1097
    Aihe