Kirvoja / Kirppuja... Mitä?

YÖK

Heippa

Parvekkeellani on ollut viime vuonna ja tänä vuonna tämä sama ongelma.

Ikkunalautani ( parvekkeen kaide) täynnä satoja jollei tuhansia pienen pieniä ötököitä. Ovat beessin värisiä, ehkä noin 0,5 - 1mm pituisia (todella pikkuruisia), eivät kovin vikkeläjalkaisia (siipiä en näe että olis, mutta eihän niistä voikaan)... Eivät hypi.

Tietääkö kukaan mitä nämä ovat? Tai onko sama ongelma jollakin muullakin?

Parvekkeella ei ole kasvin kasvia eikä muutakaan "syötävää". Koskaan aiemmin en ole tällaisia ötököitä nähnyt enkä ehkä niin välittäiskään niistä muuten, mutta noin tuhoton määrä niitä saa suuren inhoreagtion aikaan.
Parvekkeen olen tänä kesänä pessyt jo kahdesti, että ei pitäisi olla kovin likainenkaan.

Näemmä kuolevat tuholaismyrkystä - kunnes taas uusi kanta itiää... :/

3

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku

      Hei, sama ongelma ja vastausta myös kaipaisin!

    • ybjuyn

      Sama vaiva täälläkin!!!!

      Espoossa.

      • YÖK

        No "kiva" etten ole ainut... Itse alkanut epäilemään ettei ole jotain lintupunkkeja tai muuta vastaavaa (jos lentää pesistä tuulen mukana?)... Mutta kun nämä otukset ovat niin hirmu pieniä ei nää yksityiskohtia... Suurennuslasia en ole muistanut hankkia. Ehkä sillä näkisi paremmin (jotta vois tunnistaa netistä)...

        Olen tänä kesänä nyt pessyt parvekkeen jo kolmasti ja myrkyttänyt kaksi kertaa.. Nyt niitä ei ole enää juuri näkynyt, mutta melko suuri vaiva jos näitä joka kesä yritää tulla...
        Onneksi sentään niitä ei sisätiloissa ole näkynyt...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      90
      4836
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      30
      3422
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3202
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      3047
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2985
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2846
    7. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      44
      2727
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      236
      2550
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      53
      2316
    10. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2306
    Aihe