Pulttibois sketsisarjan Herra numero 47 oli aikanaan yksi parhaista tv-hahmoista.
"Itse edustan enemmänkin Tuntemattoman Sotilaan vänrikki Koskelan tyyliä. Semmoista johtajaa, joka tarvittaessa itse tarttuu "kasapanokseen".
Olen Kd valtuustoryhmän johtajana toiminut 4v. Ryhmä on edustanut kd:n ja sitoutumattomien ryhmää. Ryhmässä on sallittu avointa keskustelua ja monenlaisia mielipiteitä".
Kommennti : Olet Esa todellinen satuhahmo ja ledenda. Siementen määrä nesteessä ja vesiruuvi.
Vai, että Koskela itse.
27
387
Vastaukset
- eletään totuudessa
-" Varkaus on vuonna 2020 energiateollisuuden veturi, Vekara-Varkaudesta tulee mielettömän tunnettu ja syntyvyys nousee tappiin, maalaili kaupunginvaltuutettu" Virve Olli (sit.).
- hyväveli kerhoako?
http://www.ely-keskus.fi/fi/ELYkeskukset/pohjoissavonely/Ymparistonsuojelu/YVA/Vireillä/jatehuolto/riikinnevalaitos/Sivut/default.aspx
- ääni persuille nyt
http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=2&id=5262
Varkaudessa konserniyhtiöt vaativat limiittejä nostettavan.
OY:n tehtävä on tehdä omistajilleen voittoa. Varkaudessa taas mahdollisemman velkaiseksi omistajan eli kuntalaiset. - Voi populistia
Höpö höpö taas!
- Persut ei luovuta
Kummallinen esimerkki limiiteistä (Lähetetty warkauden lehteen)
Esa Tuovinen antoi oman vastineensa Varkauden konserni/ tytäryhtiöiden pankkitilien limiitin nostamisesta WL:ssä 7.10 Olin kuolla nauruun lukiessani hänen melko lapsellista vertaustaan äidin antamasta lainasta tyttärelleen, väittäen kyseessä olevan lähes saman asian, kuin että konserniyhtiöt saavat jokainen oikeuden Varkauden kaupunginjohdon suostumuksella ylittää tilinsä 500.000 eurolla. Siis seitsemän tytäryhtiön kohdalla se tekee yhteensä 3,5 miljoonaa tarvittaessa. Tuovinen istuu itsekin konserniyhtiön hallituksessa ja kyllä hänen tulisi ymmärtää että kun on kyse yhteiskunnan varoista, siis varkautelaisten verovaroista ei asia ole ollenkaan sama kuin lainata yksityishenkilönä omista rahoistaan. Tuovisen mielestä limiitin nostolla vältetään se että täytyisi hattu kourassa mennä pankkiin pyytämään lisälainaa. Ei välttämättä olisi pahaksi jos konserniyhtiön johtokin joutuisi sellaiseen tilanteeseen, aivan kuin tavalliset kansalaiset. Pieni nöyryys joskus ei ole pahitteeksi.
Mielestäni lisälainan antamisesta kaupungin varoista tulisi päättää siellä missä kaupungin ylin päätösvalta on tai ainakin tulisi olla, siis valtuustossa.
Anja Leon,
kuntavaaliehdokas (ps) - haloo, kuuleeko kesk
Pitäisikö Esan jäävätä rahoituksien myöntämisistä ja lausunnoista itsensä, kun hänenkin työnantajansa hallituksessa istuu navitas kehityksen ja valtuuston edustajia.
Call Waves Solutions Finland Oy- joopa joo
Miksiköhän kehuu, ostakaapa Navitas kehityksen viimeisin tilinpäätös 10 eurolla http://www.kauppalehti.fi/yritykset/yritys/navitas kehitys oy/07757364
niin saattaa syy löytyä
- hyvinSanottuNäinJälkivii
"Myös jääviyspykälät ja -perusteet on tunnettava.
-Yhtiöiden hallituksissa pitää tietää aina mistä puhutaan ja päätetään. Lukuja ja niiden merkityksiä on ymmärrettävä." - ookkovarmaettä1tehot
Olisit käynyt Specsaversilla...
- tuli-ihan-puskista
Kim un jong ja Chuck norris taisteli.
Yhden miehen demokratia voitti. - Vaikka.yläkertaan
Vai että kuntalaisten asia kotoittaa IPhoneReilaajat?
Ottaisi esukki omaan mökkiinsä näitä asumaan ja näyttäisi mallia. Sitten voitaisiin kuntalaisena ruveta asiaa edes harkitsemaan otetaanko näitä verovaroin elätettäviksi!! - varkautelaistenpuolesta
meidän mielestä parasta Varkaudessa on valtuutettu Keto
- UnderCoverBosch
Joko KD:llä ryhmä kasassa kevättä varten?
Onko tällä kertaa jonkunlainen kriteeristö ehdokkaita valittaessa, vai kelepooko eholle kuka vaan kuten perinteisesti. Orasni väki! - en.osaa.sanoa
Esalla on työpaikallaan kaupungin kallein pihatto.
- vaalit-tulossa-höpöpöpö
Kannattaisiko Esan ihan itse perustaa yritys ja alkaa valmistamaan hylsykartongeista kaljatölkkejä (Warkauden lehden kolumni 22.11) ja haikailla itse suurta teollisuutta.
Turha ottaa esille Ponssea ja Elcolinea, joille kaikki kunnia. NE ON TEHNYT ITSE MENESTYKSEN, ei kaupunginvaltuusto tai valtuutettu
- urkrukkrkk
Esa kuuuluu samaan kategoriaan kuin Timo. Tyhjät tynnörit eniten.
- ArvaaÄänestänköEnääSin
Kiitos kannustuksesta Esa!
Kerroit tammikuun valtuuston kokouksessa että robotit hoitavat uuden sairaalan siivouksen tulevaisuudessa, sanoit näitä töitä ROSKATYÖKSI ja tätä ette ehkä arvosta.
WL kirjoitti 17.1.2017 näin.
T. Roskatyön tekijä jota ette arvosta... - yksroskatyöläänen
Ilman siivoojaa hukkuu paskaan. Sitten ehkä arvostaa,jos siivooja jättää siivoamatta. Sairaaloissa pitää noudattaa erityistä hygieniaa. Mitenkäs robotti sen takaa?
- eskon.puu.merkki
Esa täräytti aamun läpyskään kunnon kolumnin. Ymmärtääkö itsekkään mitä sepusti.
- Anonyymi
Esa on paras valtuutettu, asiasta kysyttäessä kaveri on pihalla, kuin lintulauta.
- Anonyymi
eppu
- Anonyymi
erik
- Anonyymi
teko muna
el camino
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2316167
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263954- 902738
- 412197
- 331972
- 461926
- 1091820
- 211686
- 271532
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2291426