Vai, että Koskela itse.

jaarittelun mestari

Pulttibois sketsisarjan Herra numero 47 oli aikanaan yksi parhaista tv-hahmoista.

"Itse edustan enemmänkin Tuntemattoman Sotilaan vänrikki Koskelan tyyliä. Semmoista johtajaa, joka tarvittaessa itse tarttuu "kasapanokseen".

Olen Kd valtuustoryhmän johtajana toiminut 4v. Ryhmä on edustanut kd:n ja sitoutumattomien ryhmää. Ryhmässä on sallittu avointa keskustelua ja monenlaisia mielipiteitä".

Kommennti : Olet Esa todellinen satuhahmo ja ledenda. Siementen määrä nesteessä ja vesiruuvi.

27

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eletään totuudessa

-" Varkaus on vuonna 2020 energiateollisuuden veturi, Vekara-Varkaudesta tulee mielettömän tunnettu ja syntyvyys nousee tappiin, maalaili kaupunginvaltuutettu" Virve Olli (sit.).

• ääni persuille nyt
    • Voi populistia

Höpö höpö taas!

• niin puheet ja teot

• Persut ei luovuta

Kummallinen esimerkki limiiteistä (Lähetetty warkauden lehteen)

Esa Tuovinen antoi oman vastineensa Varkauden konserni/ tytäryhtiöiden pankkitilien limiitin nostamisesta WL:ssä 7.10 Olin kuolla nauruun lukiessani hänen melko lapsellista vertaustaan äidin antamasta lainasta tyttärelleen, väittäen kyseessä olevan lähes saman asian, kuin että konserniyhtiöt saavat jokainen oikeuden Varkauden kaupunginjohdon suostumuksella ylittää tilinsä 500.000 eurolla. Siis seitsemän tytäryhtiön kohdalla se tekee yhteensä 3,5 miljoonaa tarvittaessa. Tuovinen istuu itsekin konserniyhtiön hallituksessa ja kyllä hänen tulisi ymmärtää että kun on kyse yhteiskunnan varoista, siis varkautelaisten verovaroista ei asia ole ollenkaan sama kuin lainata yksityishenkilönä omista rahoistaan. Tuovisen mielestä limiitin nostolla vältetään se että täytyisi hattu kourassa mennä pankkiin pyytämään lisälainaa. Ei välttämättä olisi pahaksi jos konserniyhtiön johtokin joutuisi sellaiseen tilanteeseen, aivan kuin tavalliset kansalaiset. Pieni nöyryys joskus ei ole pahitteeksi.

Mielestäni lisälainan antamisesta kaupungin varoista tulisi päättää siellä missä kaupungin ylin päätösvalta on tai ainakin tulisi olla, siis valtuustossa.

Anja Leon,
      kuntavaaliehdokas (ps)

• haloo, kuuleeko kesk

Pitäisikö Esan jäävätä rahoituksien myöntämisistä ja lausunnoista itsensä, kun hänenkin työnantajansa hallituksessa istuu navitas kehityksen ja valtuuston edustajia.

Call Waves Solutions Finland Oy

• joopa joo

• hyvinSanottuNäinJälkivii

"Myös jääviyspykälät ja -perusteet on tunnettava.
      -Yhtiöiden hallituksissa pitää tietää aina mistä puhutaan ja päätetään. Lukuja ja niiden merkityksiä on ymmärrettävä."

• ookkovarmaettä1tehot

Olisit käynyt Specsaversilla...

• tuli-ihan-puskista

Kim un jong ja Chuck norris taisteli.
      Yhden miehen demokratia voitti.

• Vaikka.yläkertaan

Vai että kuntalaisten asia kotoittaa IPhoneReilaajat?

Ottaisi esukki omaan mökkiinsä näitä asumaan ja näyttäisi mallia. Sitten voitaisiin kuntalaisena ruveta asiaa edes harkitsemaan otetaanko näitä verovaroin elätettäviksi!!

• varkautelaistenpuolesta

meidän mielestä parasta Varkaudessa on valtuutettu Keto

• UnderCoverBosch

Joko KD:llä ryhmä kasassa kevättä varten?
      Onko tällä kertaa jonkunlainen kriteeristö ehdokkaita valittaessa, vai kelepooko eholle kuka vaan kuten perinteisesti. Orasni väki!

• en.osaa.sanoa

Esalla on työpaikallaan kaupungin kallein pihatto.

• vaalit-tulossa-höpöpöpö

Kannattaisiko Esan ihan itse perustaa yritys ja alkaa valmistamaan hylsykartongeista kaljatölkkejä (Warkauden lehden kolumni 22.11) ja haikailla itse suurta teollisuutta.

Turha ottaa esille Ponssea ja Elcolinea, joille kaikki kunnia. NE ON TEHNYT ITSE MENESTYKSEN, ei kaupunginvaltuusto tai valtuutettu

• urkrukkrkk

Esa kuuuluu samaan kategoriaan kuin Timo. Tyhjät tynnörit eniten.

• ArvaaÄänestänköEnääSin

Kiitos kannustuksesta Esa!

Kerroit tammikuun valtuuston kokouksessa että robotit hoitavat uuden sairaalan siivouksen tulevaisuudessa, sanoit näitä töitä ROSKATYÖKSI ja tätä ette ehkä arvosta.
      WL kirjoitti 17.1.2017 näin.

T. Roskatyön tekijä jota ette arvosta...

• yksroskatyöläänen

Ilman siivoojaa hukkuu paskaan. Sitten ehkä arvostaa,jos siivooja jättää siivoamatta. Sairaaloissa pitää noudattaa erityistä hygieniaa. Mitenkäs robotti sen takaa?

• eskon.puu.merkki

Esa täräytti aamun läpyskään kunnon kolumnin. Ymmärtääkö itsekkään mitä sepusti.

• Anonyymi

Esa on paras valtuutettu, asiasta kysyttäessä kaveri on pihalla, kuin lintulauta.

• Anonyymi

eppu

• Anonyymi

erik

• Anonyymi

teko muna
      el camino

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      231
      6167
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3954
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      90
      2738
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      41
      2197
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1972
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      46
      1926
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1820
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1686
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1532
    10. Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot

halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi
      Maailman menoa
      229
      1426
    Aihe