Mitä ajattelette jos ihastuksenne muuttaa pois?

sad

Mun ihastus muuttaa johonki 100km päähän, ni mitä mieltä oisitte jos teijän ihastuksenne muuttais pois?

42

2270

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • true story bro

      Shit happens.

      • Hmmh

        Itsari.


    • RomanceBoy

      Tapaaminen vaikeutuisi mutten jättäis :) omaa kultaa ei jätetä :)

    • naggerspli

      faking höymöy

      • FUCK3R

        AJATTELISIN: GO FUCK YOR SELF


    • Kävi jo

      Oikeestaan mun ihastus muutti amerikkaan ja olin ihan surun murtama ja viimeisenä päivänä kerroin että olin ihastunut siihen no onneksi on fb ja kännykkä

      • ExGymGuy97

        Ranteet auki tai muuttaisin perässä.


    • iha huolella.

      vituttaish

    • Ikävöitsijä

      Se ei ollu mun ihastus vaan se tykkäsi musta ja me oltiin hyvät kaverit, eka ku se kerto mulle et se tykkää must ni vihaisin sitä, mut sit meistä tuli kaverei. Se tykkäsi must jotai 1v6kk ja meil oli välil riitoi. Sit me oltii just riidelty samal luin Enkun kokeisiin. Sen kaveri kans tykkäsi must ja sitä mä vihaisin iha todel ja se muutti ja olin tosi iloinen, ajattelin ettei se ketä mä vihaisin aluks koskaa muuttaisi ja voitais ol ikuisest yhes. Mut sit luin Enkun kokeisiin ja samal se ketä en vihannut ni me riideltii ja sit se kerto et ne muuttaa, järkytyin ja ku mun äiti oli siin vieressä ni mun oli pakko mennä olohuoneeseen ja sit kysyin silt miks? Sit ku menin viikonlopun jälkeen kouluu sen yks kaveri sano et ne ei välttist muuttais, helpotuin... Sit koulut loppu ja tuli kesäloma... Luin Facebookista sen sivuilta: 2 viiko päästä muutto! Mietin et "ei tää ei voi olla totta, en nää sitä enää ikinä!" Sit jotenki suutun sille ja poistin sen kavereista, poistin kännykästä sen numeron ja yritin unohtaa koko tyypin. Mut miten mä voisin unohtaa ne kaikki halit ja sen antamat 30 euroo? Aina ku kuulen sen nimen tulee ne kaikki muistot mielee... Sit viel samaa aikaa ku se muutti mun käsi murtu ja kaikkee... Sen muutost on jo koht 2kk ja kuvittelen et se viel muuttais takas! ;(

    • :((((

      .....en tiedä......en vaan tiedä! en kestäs jos sem muuttais pois :'( mut onneks se asuu must 200m pääs ♥♥

    • jokujokujokuolen

      Mun entinen ihastus asu los angelesissa ja tän hetkinen ihastus asuu n.700-800km etäisyydellä musta :D

    • nyyhh

      Munkin ihastus muutti pois :( Sekin kai tykkäs musta...

    • joskus yksinäinen

      Mun ihastus ja bestis muutti. Ja yks hyvä kaverikin.. :( Onneks nään mun besua aika usein, ehk kerran kuukaudes :)

    • miksi vituttaisi?

      Mulla kävi hyvä tuuri, että ihastus muutti pois. Eipähän tarvi epämäääistä ja vittumaista silmäpeliä, voi ottaa rennosti kun asialle ei olisi kuitenkaan mitään voinut tehdä

    • Alakoululainen

      Juu.. :( Munkin ihastus muutti ja besukin muutti!! Ja tää on ihan totta!

    • 18 plus 1

      Sanoisin ``Voi paska. No se oli tuhoontuomittu juttu jokatapaukses`` Sit ehkä vetäsisin hanskaan tai joisin yksinää viinaa. Tai miksei molempia

    • En voi ajatella

      Tulisin niin surulliseksi että tappaisin itseni

    • Eisemuutaonneks:)

      Ajatukseni tiivistettynä yhteen sanaan: Kuolen

    • jjj__

      Mulle on käynyt niin. Se on parasta mitä voi tapahtua, koska ei tarvi enää epämääräistä silmäpeliä yms ilman minkäänlaista vastakaikua=ei stressiä.

      En näe mitään surullista siinä

    • jooo ,

      No. Unohtaisin koko jätkän todnäk :D Koska en oo ees ihastunut vaan lähinnä kiinnostunut atm ja kaukosuhteeseen enää koskaan rupea..

    • popo2

      kuolisin :((

    • Fuck my life :/

      Jotenki puuttuva olo heti kun oon yksin. Ihastus lähti 4kk Hollantiin opiskeleen...

    • Surugirli

      Mun ihastus muuttaa pois.Oon tosi surullinen koska en oo koskaan tykänny kestään muusta ja välillämme oli jotain...Mun ihastus muuttaa jtn 300km päähän.Muut koulujn pojat on ihan tyhmiä ja tylsiä joten joudun kestämään niin kauan kunnes vaihan taas luokkaa...

    • kylläsesiitä

      Eihän siinä mitään. Se olis sit vaan kaksi kertaa enemmän pyöräilyä perjantaisin. Tyttöystävä asuu 50km päässä ja ei oo varaa autokorttiin, mutta pyörällä pääsee. Ei tekis pahaa pyöräillä 100km naisen perässä. Onhan sitä pyörilty pidempiäkin matkoja.

    • Tyttös00

      Matkaisin ite viel kauemmas :D matkailu on ihanaa ja ois helpompi unohtaa vähä Sit myöhemmi näkisin sen meiän muitten kamujen kans ja välimatka ois tekosyy tulla lähelle :") Halaisin sitä vaa kavereina

    • Idioot

      Pelkälle ihastukselle pelkät sentterit pyatyy ja uutta tilalle

    • Matkaeiooliianpikä

      Oma kulta asuu ~600km päässä, muttta mikään matka ei oo liian pitkä erottamaan meitä <3

    • gay1

      Mun ihastus hakee samaan lukioon ku mää (ollaan ysillä). Mutta se ei välttämättä pääse sinne koska sen keskiarvo on siinä ihan rajoilla että pääseekö. Ja jossei se pääse niin se menee varmaan johonkin amikseen tossa lähi kaupungissa (matkaa sinne noin 15km) ja luulisin että se asuu silti täällä ja menee sinne bussilla. Mutta silti toivon niin paljon että se pääsee siihen lukioon <3.

    • 16925

      Minäpä muistan vielä nuorena ku joskus ajoin pyörällä nykyisen vaimoni perään 200 kilometriä. Ja sitten vietin viikon siellä ja menin takaisin kotoseen mamman helmaan.

    • Sosad

      Mun ihastus muuttaa johki 28 kilsan päähä :(

    • iwue

      oma ihastus asuu muutenkin 100km päässä :)

    • Surunmurtama

      Mutti 600km päähän musta :(((

    • Epätoivonen

      Mun ihastus muutti:( ennen niitten muuttoo olin jo ihan surun murtama, mut sitte ku ne muutti ni aina välil illalla itkin ja näin unii iit mis kaikki oli hyvin, aamulla ku heräsin ja muistelin unta rupesin taas itkee, olin ihan rikki. No sitte olin sanonu kaikille et en tykkää siit enää ( koska muuten ois kiusotellu ja sitä en ois siinä tilanteessa yksinkertasesti kestäny) ja tein suuren virheen koska ne muutti takas. Se mun ihastus luuli sitte etten tykkää siitä enää j nytte en tiiä miten kerron sille uudestaa et tykkään siitä :(

    • Kauha-Guru

      Tappaisin hänet

    • ertgrt

      No oispahan muutaman sata kilometriä lähempänä ku nykysin

    • Elämäonpaskaa

      Mun yks pakolais ihastus muuttaa huomen täält pois 😳 (ei onneks kovin kauaks mut tyylii jonnekki 30-40km päähän musta) Asuu viel tän päivän tossa mun lähel ja sit lähtee 😭 Toivottavasti en saa paskaa niskaa tosta 😥

      • Kävelet vaan pimeellä sen ohi niin se kyllä raiskaa sut.


    • stalkattu.ukkuun

      HUH! Piti ihan tarkkaan katsoa kommentit... meinas sydän lyödä tyhjää.

    • suru18

      Omaa rakasta ei jätetä vaik muuttai toiselle puolelle koko maapalloo, en itse luovuttais ennenku ois pakko, enkä sillonkaan helposti. Oma entinen (yhä rakas tosin) rakas asui melkein 600km päässä. Välimatka ei merkinny itselle mitään, hänen seuraan halusi aina, eikä mikään etäisyys tai raha vaikuttanut liikaa suhteen etenemiseen.
      Rakkaani ilmoitti nyt 1,5v yhdessä olon jälkeen että haluaa olla yksin, ei suhdetta kenenkään kanssa todennäköisesti ikinä.
      Tää tietenki sattu muhun todella paljon ja sattuu yhä. En ole luovuttanut hänen suhteeseen vieläkään enkä tule luovuttamaan. Vaikka monia lähes yhtä ihania voisikin löytyä, ei hänen tasoistaan ole.
      Meidä luonteet sopi toisillemme täydellisesti, tykättiin täsmälleen samoista asioista, kumpikaan ei polttanut eikä juonut. Tiedettiin mitä toinen oli sanomassa jo ilmeen perusteella ja vietettiin parasta mahdollista aikaa yhdessä.
      Muistan jokaikisen yhteisen hetken ja tunnen itseni onnekkaaksi jo siitä että sain olla hänen kanssaan edes hetken. Ulkonäöltä myös oma nais-ihanne ja kaikin puolin täydellinen nainen.

      • Ei muulla oo väliä, kunhan nainen antaa pillua ja osaa kokata.


    • homomomo

      Tai sit kannattaa ryhtyä homoksi niin ei ole naisia ikävä.

      • Mutta silloin pitäisi saada miehiä, ei se varmaan ole sen helpompaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1652
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1379
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      68
      842
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      723
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe