Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tulikiven Harmaja

anu 55

Joopa joo!
Harmajasta katkeaa tulipesän kivet eikä tehdas korvaansa lotkauta useista
yhteyspyynnöistä huolimatta. Tulikivellä takuu on vain lupaus.

9

5651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • normaalia

      Se on normaalia. Ts että kivet eivät kestä tulta ja että tehdas viisveisaa .

    • Tulikivi Oyj

      Pyydän ottamaan suoraan yhteyttä tehtaalle Tulikivi Oyj:n tekniseen tukeen. Yhteystiedot löytyvät tuotteen takuukortista tai nettisivuiltamme www.tulikivi.fi.

    • julli

      onko tulikiven toiminta laillista myyvät tuotetta joka ei kestä kuin 7vuotta ja pesäkivet murenevat ja sitten rahastetaan kuluttajia korjaamalla pesät kovalla hinnalla ja taas 7vuotta niin sama juttu kyllä mielestäni takkojen pitäisi kestää monta vuotta enemmän olenkin aikeissa tehdä ryhmä kantelun kuluttasuoja asiamiehelle kun vielä saan muutaman lisää joukkoon

      • minävaantaas

        voi jeesus, katopa mitä takatekeleitä on marketeissa, osassa prässättyjä tuli 'tiiliä' jotka kestää tasan 2 vuotta. eli alkaa toi 7v nykymittapuun mukaan olla jo kunnioitettava lukema ;)


      • Miromir

        Mulla uus auto auto, hinta kymmenkertainen, pitäis varmaan kestää 200 vuotta


    • julli111jr

      sinulle minävaantaas minulle vakuutettiin takkaa muurattaessa että kestää minun ikäni enkä ole vielä kuollut ota paremmin selvää mikä on hyvin tehdyn takan ikä se kestää varmasti 100 vuotta

    • paskatakka

      Vähän on vanha keskustelu mutta ongelma sama oletko saanut mitään vastausta tulikiveltä.Täällä olis kans kaksi HARMAJA takan ostanutta ja sama vika kivet katkeilee ja yrittävät vaan pitkittää asiaa että takuu menis umpeen ja vois pestä kädet mutta ku ei onnistu ku on teko vika.

    • kajahtanutko-olet

      Et sitten ensimmäisestä viisastunut,vai ostitko samantien kaksi?

    • Kidevesiveks

      Tulikiven leivinuunista arinakivet tohjona . Tuhkaimuriin on mennyt jo iso osa. Luin jostain että kun vuolukivi kuumenee niin kidevesi menee taivaan tuuliin ja kiven kasassa pitävät sidokset tuhoutuvat. Ei kovin viisasta tehdä tulisijoja vuolukivestä vai mitä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2328
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      42
      1537
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1467
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      73
      1254
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe