Pahinta mitä sinulle on sanottu?

pahaasanaa

Varmaan meistä jokaiselle on joskus sanottu jotakin rumasti. Jotkut selviävät vähällä, toiset saavat kuunnella lähes päivittäin jatkuvaa huutelua ja syyllistämistä. Joskus sanoista ei tule välittäneeksi ja joskus siitä voi seurata pahaa mieltä ja itkua.

KYSYMYKSET:

1. Mikä on pahinta tai yksi pahimmista asioista mitä sinulle tai sinusta on sanottu?
2. Tiedätkö järkeenkäypää selitystä sille, miksi sinulle/sinusta sanottiin näin?
3. Sanottiinko tämä sinulle kasvotusten vai kuulitko asiasta salaa tai jonkun toisen kautta? Kuka tämä henkilö oli, koulukaveri, sukulainen, tuntematon...?
4. Jos sanottiin netissä, sanottiinko tämä niin että asianomainen näki sinun kuvasi tai videosi vai oliko tämä vain chatissa/foorumilla tapahtuvaa huutelua?
5. Miten reagoit siihen, mitä sinulle/sinusta sanottiin?

89

3651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tällasta..

      1. Haukuttiin homoksi ja vi*tun ääliöksi.
      2.En tiedä. Kai hän halusi jotenkin pahoittaa mieleni ja nöyryyttää minua sellaisella asialla mikä ei ollut ollenkaan totta.
      3. Yksi luokkalainen sanoi noin muiden kuullen. Oli niitä muitakin haukkumanimiä mut tuo oli yks mieleenpainuvin. Muutenkin itsetuntoni oli aika nollissa niin vielä piti tuollaista pask** laittaa niskaan.

      Mut ei tuossa ollut vielä kaikki, tulis paljon tekstiä jos alkaisin kiusaamisjuttujani tähän kirjottamaan.

      • :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

        1. KUOLE ja MÄ YRITÄN PETTÄÄ MUN BESUN ELÄMÄN ja MÄ TAPAN SUTT:(
        2. En:/
        3. Toi eka ja kolmas sanottii päin namaa, tokan sain kuullaa...
        4. Ei sanottu netissä.
        5. Itkin:'(


      • tälläinenelämä

        1. lehmäksi ja läskiksi.
        2.Halusivat kai mun pahoittaa mieleni? en oikein tiiä.
        3.Yksi luokkalainen tuli ja sanoi.
        4. Tapahtui netissä facebookissa. En edes ole siellä että sieltä käsin on helppo kiusata.
        5. Tulin vihaiseksi niille en halunnut puhua kauheesti heidän kaa.


    • moimoimoimoimoimoi

      päin naamaa huoraks haukuttu ainaki monta kertaa
      "ei kukaan sua tänne kaivannu" on kuultu myös monesti
      "poika joka seurustelee ton kaa on varmasti homo" (oon tyttö siis)

      ei mulle oikeastaan ikinä suoraan oo mtn kauheen hirveetä sanottu. Paskaa selän takana on puhuttu musta varmasti tosi paljon ja päälle on syljetty. Syrjintää oon saanu osakseni tosi paljo ala-asteella

      • huorantyksijä

        Mua haukutiin homoks läskiks (ku painan pojist eniten mutta oon vahvin ja pisin) ja seukasin sillo yhe tytön kaa jota haukutiin huoraks. Heti ku päätin suhteen nii haukunta loppu


    • itkinkokopäivän

      "Ite oot" "Turpa kii"

      • Sepäiväonkummitellut

        Kun sanoin puolisolleni, että et voi käyttää pyyhettä A1 vaan pitää käyttää A2 pyyhettä, hän sanoi että käytän pyyhettä YHH: Yhtä hyvin haalea!


      • maximuspoximus
        Sepäiväonkummitellut kirjoitti:

        Kun sanoin puolisolleni, että et voi käyttää pyyhettä A1 vaan pitää käyttää A2 pyyhettä, hän sanoi että käytän pyyhettä YHH: Yhtä hyvin haalea!

        mitähh?? :DDD miten ois vaik pyyhe TK: tussun kuivaaja?


      • Bustaaja :'mm
        Sepäiväonkummitellut kirjoitti:

        Kun sanoin puolisolleni, että et voi käyttää pyyhettä A1 vaan pitää käyttää A2 pyyhettä, hän sanoi että käytän pyyhettä YHH: Yhtä hyvin haalea!

        Tuo oli Simpsoneissa! Busted!


      • simpsonsfani
        Bustaaja :'mm kirjoitti:

        Tuo oli Simpsoneissa! Busted!

        simpsoneissa se oli: voitko käyttää pyyhetä NF MF:N sijaan, ja sit se sano et entä jos käyttäisin pyyhettä OPV, Onpa paljon väliä!


    • Nettikiusattu(ko)?

      1. No mieleenpainuvin juttu on ollu se kun mua haukuttiin lesboks tai se kun kaveri muokkas mun viestejä netissä niin, että mä muka haukuin sitä ja kaikki alko inhoo mua, koska mä mukamas haukuin mun kaveria. Niin ja tää sama tyyppi on sanonu mulle ainakin kerran, ettei se halua olla mun kaveri enää ja seuraavana päivänä se jutteli mulle tavallisesti, niin kun mitään ei olis tapahtunut.
      2. En, koska en oo haukkunu ketään, tai muutenkaan kiusannu. Oon aina yrittäny olla mukava toisil. Tosin tää tyyppi on haukkunu muitakin kun mua ja kerran tai pari se on sanonu, et sitä harmittaa kun sen vanhemmat ei antanu sen tehä jotain.
      3. Mua kiusattiin netissä, päivitettiin niinku tila ja sit haukuttiin. :(( Ja tää henkilö, joka teki sen oli mun paras kaveri. Oisin vieläkin sen paras kaveri, ellei meidän luokalle olis tullu uutta tyyppiä, jonka kanssa se alko kaveeraamaan.
      4. Ei nähny kuvaa just sil hetkel... ja joo siis molemmat tapaukset kävi netissä.
      5. No pienempänä, kun mul ei ollu oikein muita kavereita, mä itkin mut nykyään jos se lähettää jotain tommosta, niin mä vaan oon, niin kun en huomaiskaan.

    • minä vain

      1. Mikä on pahinta tai yksi pahimmista asioista mitä sinulle tai sinusta on sanottu?
      - Sanottiin, että opettele puhumaan.
      2. Tiedätkö järkeenkäypää selitystä sille, miksi sinulle/sinusta sanottiin näin?
      - Sanottiin sen takia, että olen hiljainen. Hiljaisuuteni takia minua on syrjitty ja minut on jätetty ulkopuolelle, suoraan päin naamaa haukkumista on ollut vain vähän.
      3. Sanottiinko tämä sinulle kasvotusten vai kuulitko asiasta salaa tai jonkun toisen kautta? Kuka tämä henkilö oli, koulukaveri, sukulainen, tuntematon...?
      - Ala-asteen opettajani sanoi luokan edessä. Samainen opettaja myös mm. pakotti minut ja erään toisen hiljaisen tytön puhumaan luokan edessä mikrofooniin (huom: vain me kaksi jouduimme luokan eteen) ja matki puhumistani koulun joulujuhlissa.
      5. Miten reagoit siihen, mitä sinulle/sinusta sanottiin?
      - Kerroin asiasta kotona ja opettaja sai pitkän ja vihaisen puhelinsoiton -> pyysi seuraavana päivänä anteeksi (luokan edessä). Ko. opettaja kuitenkin lopulta erotettiin virasta epäpätevyytensä takia.

      En tiedä kuulostiko erityisen kamalalta, mutta vielä 10 vuoden jälkeen nuo sanat kaikuvat päässäni. Ja onhan tuota samanlaista kommenttia tullut muiltakin opettajilta ja kavereilta, mutta 8 vuotiaana se oli aika kova isku muutenkin herkälle tytölle.

      Poikkean hieman asiastani, mutta mielestäni on hieman huvittavaa, että minussa olisi ollut vaikka kuinka paljon kiusaamisen aiheita: olin hiljainen nörttirillipää, kuka ei koskaan sanonut vastaan, olin outo ja pukeuduin hassusti (minulla oli ns. strutsi-efekti: kun minä en näe muita, muut eivät näe minua-> pukeuduin mustiin ja kuljin pää painuksissa). Silti koulussa kiusaaminen rajoittui vain syrjimiseen, kuiskimiseen, selän takana nauramiseen, halveksiviin katseisiin ja vahingoniloon, kun joku joutui parikseni jossakin tehtävässä. Puhuin hiljaisuudestani sen takia, että se on asia, joka on vaikuttanut minuun eniten. Kuitenkin kommentit, kuten "miks sä oot tommonen? mikset sä oo siisti niinku *nimi*?", "sä oot helposti manipuloitavissa", "mä en ois sun kaa jos *nimi* ois tääl" ja "kasvata selkäranka" ovat tulleet kaikkein läheisimpien kavereideni suusta. Ihmettelyn syyni on siis se, että vaikka materiaalia olisi ollu vaikka minkälaiseen kiusaamiseen, niin kaikista ihmisistä vain omat kaverini kokivat tarpeelliseksi ilmaista huonommuuteni ääneen..

      • svafgafg

        Voi hitto mikä kusipää tuo sinun opettajasi! Olen pahoillani puolestasi. :/ Itsekin olen joskus joutunut hiljaisuuteni takia esim. vastailemaan opettajan kysymyksiin tai lukemaan ääneen muita enemmän, mutta tuollaista ei ole vastaan onneksi tullut.


    • ihan jokapäiväisii sanoi

      Luokkalaiset pojat haukkuu lehmäksi,huoraksi ja läskiksi.
      ja öö iha päi naamaa tultu sanoo :// kukaa ei tiedä,ja juu oon alkanu itkee siiy monen monta kertaa :(

    • syrjitty. hylkiö.

      Haukut: outo, vammanen, rumilus, itsekeskeinen, hullu, sairas, rasittava, pelkuri, luuseri, idiootti, ääliö, tyhmä, anorektikko, typerys, joutava ihminen, mykkä, paska, tapa ittes jne... Paras kaverikin pisti välit poikki kun aloin puhumaan uskon asioista, sano ettei halua enää pitää yhteyttä, sen äitikin haukkunu tekstarilla, olen sen mielestä täysin turha ihminen maan päällä ja sille ois ihan sama vaikka mut tapettas, silpottas, murhattas, raiskattas .... tai vaikka pommitettas, en voi vihata häntä, mutta ikävöin joka päivä, olen erittäin yksinäinen ihminen, jolla ei ole kavereita joita tavata, minua on syrjitty koko ikä koulussa, senkin takia olen nykyään erittäin hiljainen vieraille, tuskin pystyy edes katsomaan päin puhuessa ym. en käy enää juuri missään tai ainakin välttelen kaikkia sosiaalisia tilanteita, pakenen aina kotiin kaikkea hirveää , olen ollut monta vuotta tai aina erakko , mutta nykyisin olen täysi erakko, joka välttelee kaikkea sosiaalista, ihmisten ilmoja, vieraita ihmisiä ... elelen perheeni kanssa , muita en tapaa, eikä ketään ulkopuolista edes kiinnosta tuhlata aikaansa minuun, olen suht onnellinen kai, en olisi tässä jaarittelemassa näitä joutavia jos en olisi uskossa, jos en uskoisi olisin takuuvarmasti ainakin puolikuollut zombi maan päällä vetämässä huumeita tuolla jossain, on monta kertaa käyny mielessä, Jumala vain ei pitäisi siitä joten olen lopulta hylännyt nuo hillittömät ajatukset vaikka niitä tuntuu väkisin tulevan jonkin ajan päästä uudelleen, todennäköisesti muutan jonnekkin tunturille tai metsään erakkomökkiin loppuiäksi, siellä jonkun pienen kanalan pidän, hevosen että pääsen lähtemään minne huvittaa, jonkun vuohen , koska tuskin kuitenkaan kaupassa käyn eli täytyy siis rakentaa omavaraistalous .

      • ...

        Oletko löytänyt paikkaa seurakunnassa? Siellähän käy myös nuoria, toivottavasti sinunkin paikkakunnallasi on nuorten kokoontumisia. Varmasti ihan toisenlainen tunnelma ja suhtautuminen.


    • OSMIIJETO

      Että oon mailman ilkein ihminen jota ei tarvittais ollenkaan

      • Emotyttö_01

        1. Mikä on pahinta tai yksi pahimmista asioista mitä sinulle tai sinusta on sanottu? "Oot niin ruma, arvoton ja hirvee että sut pitöis tappaa.
        2. Tiedätkö järkeenkäypää selitystä sille, miksi sinulle/sinusta sanottiin näin? En, kai siks koska olin ujo ja erilainen.
        3. Sanottiinko tämä sinulle kasvotusten vai kuulitko asiasta salaa tai jonkun toisen kautta? Kuka tämä henkilö oli, koulukaveri, sukulainen, tuntematon...? Kasvotusten tuli sanomaan, ja se oli ihastukseni :(
        4. Jos sanottiin netissä, sanottiinko tämä niin että asianomainen näki sinun kuvasi tai videosi vai oliko tämä vain chatissa/foorumilla tapahtuvaa huutelua?
        5. Miten reagoit siihen, mitä sinulle/sinusta sanottiin? Tuli paha mieli. Pääsin surusta kuitenkin nopeasti yli.


    • Masentunut:(

      1. Mikä on pahinta tai yksi pahimmista asioista mitä sinulle tai sinusta on sanottu?Että jos kuolisin nii kukaan ei välittäs
      2. Tiedätkö järkeenkäypää selitystä sille, miksi sinulle/sinusta sanottiin näin?En,aina olin sille mukava,lainasin rahaa yms.
      3. Sanottiinko tämä sinulle kasvotusten vai kuulitko asiasta salaa tai jonkun toisen kautta? Kuka tämä henkilö oli, koulukaveri, sukulainen, tuntematon...?En voi kertoo.....
      4. Jos sanottiin netissä, sanottiinko tämä niin että asianomainen näki sinun kuvasi tai videosi vai oliko tämä vain chatissa/foorumilla tapahtuvaa huutelua? Ei ollu missään noista.
      5. Miten reagoit siihen, mitä sinulle/sinusta sanottiin?Murruin ja se asia vainoo mua yhä.

      • Masentunut:(

        *1.Että jos kuolisin nii ketää ei haittas tai välittäs


    • meik4

      1 olen siis synnytyksen jälkeisen komlikaatioiden takia henkisesti jäänyt jälkeen jos vain muutama ihminen tiesi elämässäni ja kaverini sitten riitatilanteessa tokaisee minulle: "kato peiliin ja aikuisti, ai niin ethän sä pysty ku oot vammane"

      2. Riitatilanteissa haukuttiin toisiammi puolin ja toisin, mutta minä en ollut se joka meni henkilökohtaisuuksiin.

      3. Aikuismaisesti kännykällä.

      5. en jaksa enään välittää enkä pyydellä anteeksi sitä millaiseksi olen syntynyt.

    • mis-vitus

      MYYDÄaKS TÄÄL SITÄ ASPIRIINIA?

    • 98 tyttö

      1. Mikä on pahinta tai yksi pahimmista asioista mitä sinulle tai sinusta on sanottu?
      Haukuttu huoraksi :/
      2. Tiedätkö järkeenkäypää selitystä sille, miksi sinulle/sinusta sanottiin näin?
      Koska kateellisuus
      3. Sanottiinko tämä sinulle kasvotusten vai kuulitko asiasta salaa tai jonkun toisen kautta? Kuka tämä henkilö oli, koulukaveri, sukulainen, tuntematon...?
      Joku tuntematon
      4. Jos sanottiin netissä, sanottiinko tämä niin että asianomainen näki sinun kuvasi tai videosi vai oliko tämä vain chatissa/foorumilla tapahtuvaa huutelua?
      5. Miten reagoit siihen, mitä sinulle/sinusta sanottiin?
      En oikeen välittänyt kun en ees koko tyyppiä tuntenu

    • TuttuVaiTuntematon

      1. Läski! Sun pitäis kuolla. Kuka sua vois rakastaa. Sä oot niin läski et uppoot pohjaan niiku kivi(harrastan uintii)
      2. Oon vähä ylipainonen
      3. Koulukaveri
      4. Ei oo olla netti kiusaamista
      5. Itkin. Masennuin

    • huoranpenikka

      1. Mikä on pahinta tai yksi pahimmista asioista mitä sinulle tai sinusta on sanottu?
      - Haukuttu huoraksi. Pieni kaupunki, kaikki kuulivat sen. Ja ihan virallisessa merkityksessä, että olisin ottanut rahaa ky. toimenpiteestä. Tuolloin olin vielä neitsyt ja kilpaurheilija, ilmeisesti tämä aiheutti sitten joissakin närää.

      2. Tiedätkö järkeenkäypää selitystä sille, miksi sinulle/sinusta sanottiin näin?
      - En mitään 100% varmaa. Ilmeisesti vain yleinen olemukseni oli liikaa.

      3. Sanottiinko tämä sinulle kasvotusten vai kuulitko asiasta salaa tai jonkun toisen kautta? Kuka tämä henkilö oli, koulukaveri, sukulainen, tuntematon...?
      - Kuulin parhaalta kaveriltani joka tämän oli kuullut isoveljeltään. (joka juttua levitti...)

      4. Jos sanottiin netissä, sanottiinko tämä niin että asianomainen näki sinun kuvasi tai videosi vai oliko tämä vain chatissa/foorumilla tapahtuvaa huutelua?
      - Netissä alettiin huutelemaan myös, tuolloin IRC-Galleria oli suosittu ja siellä huudeltiin. Kyseltiin myös ovatko intiimeimmät kuvat vain kavereille vai laitanko näkyviin myös galleriaan. Kuulemma olin sellaisiakin lähetellyt, mutta kukaan ei koskaan kuvia ollut nähnyt.

      5. Miten reagoit siihen, mitä sinulle/sinusta sanottiin?
      - En mennyt enää kouluun vaan keskityin treenaamaan. Isäni suuttui tuosta todella paljon ja otti yhteyttä poliisiin. Sitten keskusteltiin näiden kahden henkilön kanssa (bestikseni isoveli ja isoveljen tyttökaveri) jotka juttua olivat eniten liikkeelle laittaneet ja joiden nimi nousi ylös. Mitään korvauksia en ikinä saanut, kämäisen anteeksipyynnön vain. Edelleen kymmenen vuoden kuluttua tuo sana koskee ja inhoan käydä vanhalla kotipaikalla.

    • 2+18

      1. Sun hiukset näyttää ihan ripulilta(:D) oot vitun paska homo siinä ja siinä
      2. se sanoja vihas mua koska olin sen kaverin ystävä
      3. kasvotusten
      4. -
      5.öö en mää oikeen enää muista. :D sanoin sille jotain inhottavaa takas...

    • metalandheels

      1. Mikä on pahinta tai yksi pahimmista asioista mitä sinulle tai sinusta on sanottu?
      => "sut pitäisi ampua", "tee itsemurha","sä oot v*tun ruma" , "jos sä kuolet, kukaan ei jää kaipaamaan sua"

      2. Tiedätkö järkeenkäypää selitystä sille, miksi sinulle/sinusta sanottiin näin?
      => Varmaankin kateus, kun menestyn koulussa eikä mulla oo mitään ongelmia kotona.


      3. Sanottiinko tämä sinulle kasvotusten vai kuulitko asiasta salaa tai jonkun toisen kautta? Kuka tämä henkilö oli, koulukaveri, sukulainen, tuntematon...?
      => kasvotusten, pari poikaa samalta ja rinnakkaisluokalta.

      4. Jos sanottiin netissä, sanottiinko tämä niin että asianomainen näki sinun kuvasi tai videosi vai oliko tämä vain chatissa/foorumilla tapahtuvaa huutelua?

      --
      5. Miten reagoit siihen, mitä sinulle/sinusta sanottiin?
      => Alkuun kerroin luokanvalvojalle ja se vain pahensi tilannetta. Sitten en enää jaksanut valittaa ja en vain välittänyt mitä he mulle sanoivat. Sitten se vain loppui, kun ne huomas että mä en huomioi niitä :)

      • Puustizka

        Siis oikeesti ihan samoi mulle mut mä en toipunu enkä pystyny vastaamaan ja vielki traumat :(


    • emmäätih

      Kyllähän nyt jotku frendit aina välillä kuittailee mitä niistä välittämään :)

      • asdaddsfgc

        1. Haukuttiin homoksi.
        2. Oon hetero nii en loukkaantunu siitä.
        3. Frendi
        5. Servasin sen.


    • säälittävänot

      1. Mikä on pahinta tai yksi pahimmista asioista mitä sinulle tai sinusta on sanottu?
      Oltiin sun kaveri vaan koska olit niin säälittävä.
      2. Tiedätkö järkeenkäypää selitystä sille, miksi sinulle/sinusta sanottiin näin?
      Olin vähän toisenlainen kuin muut ikäluokkaani kuuluvat tytöt
      3. Sanottiinko tämä sinulle kasvotusten vai kuulitko asiasta salaa tai jonkun toisen kautta? Kuka tämä henkilö oli, koulukaveri, sukulainen, tuntematon...?
      Sanottiin päin naamaa välkäl. Ihmiset joita pidin kavereina tuohon aikaan.

      5. Miten reagoit siihen, mitä sinulle/sinusta sanottiin?
      Pahoitin mieleni koska oletin ett oltiin kavereit, mut pääsin siit yli hetken pääst

    • minäää

      1. Minua on haukuttu läskiksi ja lesboksi vaikka en ole lesbo
      2. Olen hieman muita pyöreämpi että sillä varmaan selitys läskille mutta toinen on ihan tuulesta temmattu
      3. Sekä että
      4. Se tapahtui koulussa
      5. Jos olin huonolla tuulella aloin rageemaan mutta muuten olin kuin en huomaisi

    • Rankkaa

      1. SÄ OOT ELÄINRÄÄKKÄÄJÄ! ONNEKSI OLIVIA (=edes mennyt koirani R.I.P.) KUOLI, ETTÄ SEN EI TARVINNU ENÄÄ KESTÄÄ SUA!!! Tämän sanoi yksi ex-ystävistäni.
      2. En tiedä. En ole eläinrääkkääjä! Valvoin Olivian kanssa sen yön. Aamuun asti. :'(
      3. Ystävä ja päin naamaa.
      4. Ei netissä
      5. Nielin huutoni ja itkuni. Jälkeenpäin vasta "tajusin", mitä oli tapahtunut ja itku pääsi. Välit poikki kyseisen henkilön kanssa.

    • KiusaajatOnPaskoja

      1.Mua katottiin silmiin ja kaikkia mun rumuuksia alettiin luettelemaan.
      2.Kusipää joka on kiusannut ihmisiä koulun alusta asti ja siksi jopa vaihtanut koulua.
      3.Sanoja on yksinkertaisesti KUSIPÄÄ. Ehkä sen faija koskettelee sitä.
      4.Köksäntunnilla.
      5.Yritin vastustaa kiusausta tökätä sen ääliön päähän puukolla pari reikää joista se kusi pääsis valumaan ulos.

      • Ala-asteelaisia?

        Vertailkaahan noita kommentteja, eipä ole omaperäisyydellä pilattuja. Ne varmaan harjoittelee kotona kaapissa oikeaa äänensävyä, jonka on matkinut ensin muilta. Tarve haukkumiseen lähtee näistä ihmisistä itsestään, epävarmuutta nyt ainakin kovasti arvailen syyksi. Seuratkaa joskus ihan tosissaan ulkopuolisen silmin näiden touhuja ja keskinäistä kommunikointia. Säälittävä näky. Koppava ilme kasvoilla on tietysti pakko pitää koko päivän, vaikka sydän märkänisi.


    • pikkuinen98

      1. ruma, huora, hyi vittu
      2. Oon ollut koko lapsuuteni tosi kiusattu, ja haluttiin satuttaa kaikin mahdollisin keinoin.
      3. sanottiin usein kasvotusten tai huudeltiin perään. tosin, kerran kuulin myös kaverin kautta. haukkujat olivat samassa koulussa olevia idiootteja, kerran myös yksi (luultavasti kiusaaja) tuli fb:ssä feikkiprofiililla mulle huutelemaan noita, ja kommentoi kuviin.
      4.noh feikkiprofiililla pyydettiin kaveriks, sitte ajattelemattomuuttani hyväksyin sen, ja alko vuodattaan kaikkea paskaa aluksi yksityischattiin ja myös kommentoimalla kuviin, juuri näitä ruma, huora jne. ihan perusjuttuja mulle.
      5. yritän aina esittää, ettei minuun sattuisi se, mutta kotona sitten itken usein juuri noiden sanojen takia, sillä ne ovat saaneet itsetunnon todellakin nolliin.
      masennus johtuu ihan tuosta kiusaamisesta ja niiden raapaisemista arvista :(

    • Julma elämä^

      1.Sä oot säälittävä läski halpaperheestä!Sun mutsiski on nii paska et ei töitä saa ja ilmeisesti ostatte kaiken kirpputoreilta!Siskos on pieni paskaläjä ja isäs diilari.Miten syväl sun elämäs on nii säällittävää!
      2.En tiedä..
      3.Asia sanottiin kuudennen luokan ekanapäivän(viime syksynä)
      4.-
      5.Itkin ja kotona otin puukon esille ja viilsin.

      • Julma elämä^

        Isäni käytti huumeitä 15vuotta sitten.Istui linnass ja on nyt ihan lainkuuliainen mies.Äitini oli tuolloin hoito vapaalla kun siskoni oli vielä pieni.
        Nämä asiat jäivät kiusaajalta huomioimatta.


    • Puustizka

      1. "Et sä oo mun kaveri, mä toivon että sä kuolisit"
      2.ensin esitteli kaveria ja sitten teki tylyn lopetuksen käyttääkseen salaisuuksia minusta kiusaukseen.
      3.kasvotusten suoraan henkilöltä
      4.-
      5. Järkytyin ja lähdin itkien pois (olin silloin aika pieni)

    • salidasali

      1. Mikä on pahinta tai yksi pahimmista asioista mitä sinulle tai sinusta on sanottu?
      - seuraavana päivänä isäni kuolemasta minulle huudettiin käytävällä
      "mee sinne hautaan nussii isääs"
      2. Tiedätkö järkeenkäypää selitystä sille, miksi sinulle/sinusta sanottiin näin?
      - Minua kiusattiin koko koulunkäynti ajan eli 12 vuotta. Olin erinlainen niin olin helppo kohde kiusattavaksi, kai se muille aiheutti mielihyvää
      3. Sanottiinko tämä sinulle kasvotusten vai kuulitko asiasta salaa tai jonkun toisen kautta? Kuka tämä henkilö oli, koulukaveri, sukulainen, tuntematon...?
      - Koulussani oli 10 kiusaajia, haukkuivat kasvotusten, kirjoittelivat pulpetteihin ja seiniin ja puhuivat seläntakana.
      5. Miten reagoit siihen, mitä sinulle/sinusta sanottiin?
      - Aluksi yritin olla välittämättä, sitten sanoin takaisin, lopulta lähdin aina koulusta itkien kotiin kun en enään kestänyt.

    • awayfromsunshine

      1. "N*ekeri, painu sinne Japaniin takas"
      2. En
      3. Kasvotusten
      5. Mietin välillä, mikä minussa on vikana, kun minua tällä nimellä haukutaan, kun en edes ole sellainen. Onko minun vikani, että olen tälläinen. En pysty pukemaan asiaa sanoiksi

    • surullinen ):

      no on mua haukuttu aknen takii vaikka miks ja nykyään pelkään olla ihmisten ulottuvilla yleensä yritän pysyy piilossa ):

    • pullA6

      Vinkki:vedä kiusaajaa turpii ja selvittäkää asia opettajan kaa (huom. Elkää antako anteeks sille opettajan edes)

    • fnfn

      1. Mikä on pahinta tai yksi pahimmista asioista mitä sinulle tai sinusta on sanottu?
      - Minulle oli vitosella jätetty lappu pulpetille, missä luki "Leikkaa hiukses :)", tiedän, ettei se vaikuta kovin pahalle, mutta pienelle, epävarmalle, syrjitylle vitosluokkalaiselle tytölle, joka kaikenlisäksi oli hyvin ylpeä pitkistä hiuksistaan, se oli loukkaavaa. Se oli vuonna 2006, kun oli hartioille ulottuvat kerroksittain leikatut hiukset muotia. Lisäksi minuun on monta kertaa katsottu ja sanottu "hyi vittu" tai muuta vastaavaa ja syljetty jalkoihin, mutta olen turtunut siihen.

      2. Tiedätkö järkeenkäypää selitystä sille, miksi sinulle/sinusta sanottiin näin?
      - Koska minulla oli erilaiset hiukset kuin muilla, en ollut leikannut niitä sen ajan muotiin. Lisäksi olin erilainen ja ujo ja vähän nörttimäinen, minkä vuoksi minua ei hyväksytty, olihan parilla muullakin hiukset leikkaamatta.

      3. Sanottiinko tämä sinulle kasvotusten vai kuulitko asiasta salaa tai jonkun toisen kautta? Kuka tämä henkilö oli, koulukaveri, sukulainen, tuntematon...?
      - En tiedä kuka lapun jätti, eli ei siis sanottu suoraan.

      4. Jos sanottiin netissä, sanottiinko tämä niin että asianomainen näki sinun kuvasi tai videosi vai oliko tämä vain chatissa/foorumilla tapahtuvaa huutelua? -
      5. Miten reagoit siihen, mitä sinulle/sinusta sanottiin? - Rypistin lapun penaaliini ja laitoin sen kotona roskiin. Se kalvoi minua siihen asti kunnes leikkasin hiukseni ja kalvaa vieläkin, koska olin sitä ennen ollut suhtkoht itsevarma itsestäni ja hyväksynyt itseni sellaisena kuin olin syrjimisestä huolimatta, mutta lapun jälkeen se oli historiaa.

    • suitableú9ê

      yksi asia. ei ystävää, tappouhauksia joka pvä, kirjeitä, sp...

    • tytteli15v

      1: haukuttiin "saatanan tyhmäksi", uhattiin hakata sun muuta ihanaa.
      2.Tiedän syyn mutta se ei ole todellakaan järkiperäinen enkä jaksa sitä nyt tähän sepustaa, tulis pitkä. Liittyy yhden hakemuksen täyttämiseen O_o
      3. Vanhempi :(
      4.-
      5. Huusin takasin: Saat turpaas

      oli elämäni kamalin tilanne toi, onneksi ei oo muuta pahempaa ollu ://

      • solo loco con una lobo.

        Kiusattavat, open itse ollut koko elämäni fyysisesti ja henkisesti kiusattavana.. Ykkösluokalla Yks kusipää potkasi mua niin että tuli viikko sairaalaa. Opettajat eivät tehneet mitään. Lopulta kakkosella vedin sitä jannua turpiin, että tuntu hyvältä... :) Mutta yhtäkkiä opettajat puuttuivat asiaan. Jouduin jälki-istuntoon. Ja minut saman tyyppi lavasti syylliseksi kun oli itse heitellyt autoja lumipalloilla. Turpiin vedon jälkeen oli kussut pulloon ja yrittänyt juottaa mulle. Meni kyllä suuhun asti... Hyi vittu! :|

        sit mä päätin et mä en enää jaksa...
        otin sakset ja leikkasin pullon kahtia ja heitin sisällön Sen paskiaisen niskaan. ;) Vanhempani ottivat minut jatkuvan kiusaamisen takia koulusta pois. Olin kotikoulussa 3 vuotta. Numeroni nousivat seiskasta kymppiin.

        Lopulta muutimme muualle ja menin uudestaan kouluun 4. Luokalle. Olin luvannut itselleni että olisin vahva kuin rautakanki ja ponnahtava kuin kuminauha. Mutta kaikkihan tietävät että kun rautakankea hakkaa jatkuvasti niin Se menee kolhuille ja kun kuminauhaa venyttää tarpeeksi paljon, Se katkeaa... Joten sain kavereita. Ja myös vihamiehiä jotka vihasivat minua koska olin heitä parempi. Lopulta kiusaamisen takia rautakanki kolhuuntui... Aloin valehtelemaan. Ja sitä jatkui kunnes kaikki tuli selville. Lopetin valehtelemisen, mutta niinkuin kaikki tietää, luottamusta on vaikea saada takaisin. Lopulta 2012, olin ollut vuoden koulussa, periaatteella kuminauha. Jos joku haukkuu, hauku takaisin ja vedä kuonoon.
        Lopulta oli vikatikki kun tyttöystävääni kiusattiin. Hakkasin kiusaajat sairaalaan. Oikein olan takaa. Monet alkoivat pelkäämään minua.
        Tyttöystäväni kunnioitti minua koska suojelin häntä. En antanut hänen aloittaa tupakan polttoa. Mutta sitten kuminauha katkesi. Parhaan ystäväni äiti. Alkoi pitämään minua idioottina, ja sai kun saikin poikansa mukaansa. Paras ystäväni ei enää puhunut minulle.

        Jouduin muuttamaan pois. Tyttöystäväni yritti estää minua ja on vieläkin yhteyksissä.

        Olen tällä hetkellä 13.


    • Tätä.en.unohda.

      1. 'Big deal, sun isäs kuoli....'
      2. En tiedä syytä miksi kyseinen henkilö sanoi näin..
      3. Sanottiin mulle päin naamaa ja kaveriporukka tytön ympärillä, olin silloin leirillä yksin huoneessani, tunsin tyypin vain hänen kiusaamisensa takia.
      4. Tätä ei sanottu netissä, vaan päin naamaa.
      5. Aluksi katsoin tän jutun sanonutta vihaisesti ja myötähäpeällisesti, sitten en voinut sille mitään, että aloin shokki-itkeä, kunnes kiusaajat hätääntyivät ja esittivät kaveria kun ohjaajat tulivat... Yritin puhua ohjaajille, mutta en saanut sanaakaan itkemiseni läpi.


      Isäni siis menehtyi sydänkohtaukseen kun olin 8-vuotias.Näin isin kuoleman ;( olen tällä hetkellä 12v

    • ..... .

      Tulin uudeksi 7 lk ja joku 8lk koko koulun "kingi" tuli porukoineen haukkuun mua homoks ja pikku paskaks ne haukku monia kertoja sitte se "kingi" tönäs mua. Mä sanoin sille nyt vittu teit virheen ja cedin turpaan sitä se rupes itkeen ja lähti porukkansa kans meneen eikä mua oo sen jälkeen kiusattu

    • mä vaan..

      Mieleeni tulee ensimmäisenä mieleen, kun viidennellä istuin yksin penkillä ja yksi luokkani pojista tuli vetäsemään penkin altani ja koko luokka nauroi minulle, sitten itse sanomisiin kaikki alkoi huudella että kilpaa kuinka huono olen ja liian kiltti häirikkö luokalle, sitten alkoi "Tiina ei puolustaisi itseään vaikka hänet yritettäisiin raiskata" sitten muut alkoi huutaan että kuka hänet haluaisi raiskata. Ja kaikki alkoi huutaan että hyi vittu, muuta pois oot niin vitun ruma ja miehennäköinen, rinnaton ja sillä ei ole edes alkanut menkkoja (yksi järkevä tyttö tokaisi :))) sitten kaikki alkoivat haukkumaan mua transuksi. Voisin jatkaa vaikka iät ja ajat, noita tapahtui niin paljon ja muistan kun kaikki nauroi aina mulle.. 9v elämästäni oli yhtä helvettiä, kun jouduin viettämään sen erityisluokalla keskittymis vaikeuksieni takia. Ja siksi varmana kiusasivat, koska en sopinut joukkoon kun en ollut "pahis".

    • lovegame2

      1. pahin asia mitä mulle sanottiin, on että "sä oot tosi ruma tyttö" ja toinen että poika tuijottaa mua ja sitte kääntyy, vilkasee olkansa yli ja huutaa et "sä oot ruma". ja on mulle sanottu että sä oot läski, sullon pienet tissit yms.
      2. en ole mikään suosittu. minua oikeastaan kiusattiinkin yhteen väliin. ja tottahan nuo kaikki haukkumiset ovat, olen ruma, minulla on pienet rinnat ja olen leveärakenteinen, eli näytän läskiltä.
      3. pari asiaa on sanottu kasvotusten, mutta joistakin asioista olen kuullut kavereiltani, miten mua on haukuttu. useimmiten mun ex-ystävät mua haukkuu.
      4. ----
      5. itsetunto lopahti pohjamutiin ja ajattelen, että olen turha tyttö, ei tämmösen rumiluksen pitäs edes olla olemassa. olen viillellyt ja ajatellut joskus itsemurhaa.

    • _koulukiusattu_

      1. '' *nimi* nyt sä kuolet!'' ja ''haluaksä kuolla?!'' - molemmat samalta henkilöltä...

      2. Hänen mukaan olen muka vittuillut hänelle, mikä ihmetyttää sillä hän on itse myöskin vittuillut minulle.

      3. Tuli käytävällä sanomaan naaman eteen, ja yritti kuristaa minua.

      4. -

      5. En tiedä mitä pitäis sanoa. Haluaisin kertoa tästä jolle kulle, mutta en uskalla sillä tämä nimeltä mainitsematon henkilö uhkasi tosissaan tappaa minut jos kerron asiasta jollekkin.

    • :'(

      1. En ookkan ennen kokeillu noin pientä.

      2. Mulla on pieni penis.

      3. Juuri kun aktiin oli tarkotus ryhtyä niin sit tyttö sano niin.

      4. Ei sanottu netissä vaan päin naama pienen hymyn kanssa.

      5. Ajattelin et kyl mä ny sen tiedän, mut ei sitä tarvii päin naamaa sanoo. Ja sit sanoin tälle tytölle et 'Muuta ei oo nyt saatavilla'

    • kiusaajat rääpãleit

      jos mun pikkubroidii kiusataan joskus mä voin sanoa et ne kiusaajat tulee katumaan

    • Usvaunicorn

      1. Vitun mursu tapa ittes
      2. En tiedä.. En edes ole mikään "mursu", vaikken kyllä mikään anettekaan.
      3. Ihan kasvotusten, se oli sellainen tyyppi jota en ole ikinä ennen nähnytkään.
      4. -
      5. Olin välittämättä. Huonommassa mielentilassa olisin varmaan posauttanut sanojaa kuulaan.

    • Forever young

      1. Mikä on pahinta tai yksi pahimmista asioista mitä sinulle tai sinusta on sanottu?
      2. Tiedätkö järkeenkäypää selitystä sille, miksi sinulle/sinusta sanottiin näin?
      3. Sanottiinko tämä sinulle kasvotusten vai kuulitko asiasta salaa tai jonkun toisen kautta? Kuka tämä henkilö oli, koulukaveri, sukulainen, tuntematon...?
      4. Jos sanottiin netissä, sanottiinko tämä niin että asianomainen näki sinun kuvasi tai videosi vai oliko tämä vain chatissa/foorumilla tapahtuvaa huutelua?
      5. Miten reagoit siihen, mitä sinulle/sinusta sanottiin?

      1. "vit*n läski", "Hyi helv**ti sä ja sun kihara tukkas!" "Vit** sä haiset paskalta, maalaisjuntti!"
      2. Enpä tiedä, varmaan siksi koska olen kotoisin maalta, mutta ahkerasti käytin/käytän dödöä joten tuo viimeinen kommentti ei voi pitää paikkansa ja kun mulla on luonnonkihara tukka (kellään mulla meidän luokalla ei ole :'D) ja toki koska en ole ikinä ollut mikään lauta eikä musta koskaan tulekkaan sellaista.
      3.Kasvotusten.. hyvä etten purskahtanut itkuun.. olin tuolloin 4lk. Luokkalaiseni tyttö sanoi tämän minulle.
      4. -
      5. En muista tarkasti mutta ainakin sanoin että "sä olet vain kade mun hiuksille" ja siihen tyttö vastasi naureskellen "Kuka nyt olisi kade tuollaiselle rumilukselle?" muut tytöt purskahtivat nauruun.. Pidättelin itkua ja juoksin tyttöjen vessaan.. sillä sitten itkettiin . :'(

    • ~lonely~

      1. Mikä on pahinta tai yksi pahimmista asioista mitä sinulle tai sinusta on sanottu?
      -" kuole pois vitun lehmä oot vaan kaikkien tiellä" "kattokaa, tuol se huora taas lyllertää" "juokse kovempaa läskiperse"

      2. Tiedätkö järkeenkäypää selitystä sille, miksi sinulle/sinusta sanottiin näin?
      -en tiedä, olin se luokan hiljaisin ja aina yksin.

      3. Sanottiinko tämä sinulle kasvotusten vai kuulitko asiasta salaa tai jonkun toisen kautta? Kuka tämä henkilö oli, koulukaveri, sukulainen, tuntematon...?
      - Haukuttiin ihan päin naamaa ja luokkalaiset pojat ja osa tytöistä

      4.--

      5. Miten reagoit siihen, mitä sinulle/sinusta sanottiin?
      - ainahan se itku tuli ja lähdin sitten useesti kesken koulupäivän pois.

      • ~lonely~

        Ja kyllä nuo ja monet muutkin haukkumissanat soivat vieläkin päässä ei niitä voi millään unohtaa koskaan :/


    • Paskapää laiha

      1. Paskapää laiha voimistelija -.-
      2. En todellakaa!
      3. Kuulin kaverilta, ja entinen luokkalainen ei oltu kaverei.
      4. Siis ihan irl tapahtunu..
      5. No en nyt sillee erityisesti mitenkää (joo, hölmö vastaus!) Mut ihansama, ei kuitenkaa ollu kauheen kivaa -.-

    • kyösti54

      HAIIIIII MIE OON MUSTALAINEN JA HARRASTAN RAVEI. NO, KERRAN MIUN RAVI HEVOSII PILIKATTII JA ISOT POIJJAAT UHKASI TEHDÄ NIIST MEET VURZTIII LÄHIN MUN RAVI KÄRRYILLÄ PAKOO MUT NE OTTI MIUT NIIDEN MERSUIL KIINNI JA VEI MUN HEVOISENI MAGGARA TEHTAAL :,,(

      NII JA TIETTY TOI ON PAHINTA MITÄ ON SANOTTU!!!
      HEVOS VIHA ON HIRVEÄÄ!!!!!!!!!!

    • uneton.

      1. Mikä on pahinta tai yksi pahimmista asioista mitä sinulle tai sinusta on sanottu?
      - huoraks, läskiks ja rumaks ainakin usein, kyttyräseläks kerran :D ja selän takana oon kuullu että oon läski, kävelen oudosti, vedän mahan sisään ja mulla on pienet tissit :DDDD

      2. Tiedätkö järkeenkäypää selitystä sille, miksi sinulle/sinusta sanottiin näin?
      - ehkä oon jonkun muun mielestä ruma ja läski, huorasta en kyllä osaa sanoo. mulla kyllä oli aika huono ryhti vuosi sitte, siitä varmaan kyttyräselkä, ja pienet tissit nyt on tosiasia

      3. Sanottiinko tämä sinulle kasvotusten vai kuulitko asiasta salaa tai jonkun toisen kautta? Kuka tämä henkilö oli, koulukaveri, sukulainen, tuntematon...?
      - huoraa, läskiä ja rumaa on haukuttu päin naamaa useempi luokkalainen, kaverilta kuulin tuosta että vedän mahan sisään koska oon niin läski yms, ja sen sano yks samaa koulua käyvä, jota kylläkin huudellaan huoraks.

      4. Jos sanottiin netissä, sanottiinko tämä niin että asianomainen näki sinun kuvasi tai videosi vai oliko tämä vain chatissa/foorumilla tapahtuvaa huutelua?
      - facebookissa sanottiin kyttyräseläks :D

      5. Miten reagoit siihen, mitä sinulle/sinusta sanottiin?
      - yleensä nauran ja meen juttuun mukaan, "joo ihan vitun huora panen jokaista vastaantulijaa". jos jonkun päivä paranee koska saa haukkua mua ja levittää paskaa niin anti mennä vaa :)

    • jaaha3

      Vitun ruma läskipaska

      toi on mun pahin kiusaamislausahdus. en oo ees läski enkä ruma mun mielest

    • cutepolish

      No mulle sanottiin semmonen asia, mitä tytöt ei tykkää kuulla.
      Mua on kehuttu älyttömän kauniiks, mut eihän kaikki tykkää.
      Noh, olin tos kaverin kanssa n. 1,5.v sitten uimahallissa, kun harrastin uintii.
      Siin oltiin suihkus ja sit juteltiin jotain. Sit mun kaveri vaa sano: (yks tyyppi) sano, et se ei ymmärrä miks (yks tyyppi) tykkää susta, mut jos se tykkäis (yhdestä toisesta tyypistä) sen se ymmärtäis.
      Se tuntu tosi pahalta. ;( Olis voinu kaveri jättää kertomatta.
      Oma luokkalainen tyttö sano sen.

    • KYÖSTIIIIIII

      HEVOSVIHA ON EDELLEEN HIRVEÄÄ!!!!!

    • kiusattu123

      Mua haukuttii sormittajaks ku yks entinen kaveri oli nii ilkee et juorus pojille sellasen valheen ja sit tottakai ne pojat usko sen ja sen jälkee mua haukuttii sormittajaks aika kauan ja se ei ollu kivaa. Onneks se on nyt jo loppun, mut itkin sille monet illat et miks ihmeessä se sano sillee :[

    • Kiusaajat_hävetkää

      1. Musta on aina levitelty oikeeestaan perättömiö juoruja. Kaikki on aina tietänyt että ne ei ole totta mutta luokkamme suosituimmat pojat niitä huuteliniin kaikki piti niitä juttuja hauskoina..sit on kaikkee "vittu oot ruma lehmä", "et tuu koskaan saamaan kketään", sit on näitä perus: tyhmä nolo hullu vammanen..:/

    • aika kiusattu

      1. läski limapallo
      2.koska en ole yhtä ¨atleettinen¨kuin muut pojat
      3. sanottiin
      4.ei sanottu
      5.haistatin paskat

      (lisäys: se tapahtui liikunta tunnilla sisäjalkapallosaa

    • rsthsh

      Koulussa kaverit kysyivät silloin tällöin minulta että olenko oikeasti tehnyt jotakin, mitä muut olivat heille minusta kertoneet. Perättömiä juoruja.

      Sanoin kavereilleni etteivät ne todellakaan pidä paikkaansa, mutta lopulta menetin kuitenkin nämä ystäväni, koska he eivät millään uskoneet minua, vaan näitä huhuja. : (

    • KeepStrong

      Olen 14 vuotias poika, kiusattu koska pelaan minecraftia (3-5 tuntia viikossa). Nämä kiusaajat hoitavat asiansa aikuismaisesti kännykällä. :) älkää välittäkö jos joku tekee niin, katuu vaan myöhemmin... Anyways keep strong ja opiskelkaa kivasti, se tulee auttamaan PALJON (tulevaisuus)mutta mä en ite välitä sontaaka niitten viesteistä kiska tiedän kuitenkin että aikuisena tilanne on eri ;).

    • tosi kiusaajakovis

      "Nämä kiusaajat hoitavat asiansa aikuismaisesti kännykällä."

      Etköhän sä saa syyttää ihan itteäs ku oot niille numeros antanu :D

    • tyttö 13

      1. Mikä on pahinta tai yksi pahimmista asioista mitä sinulle tai sinusta on sanottu?
      Eläin, "SÄ ET OLE EDES IHMINEN" Hyi miten ruma, huora, saamaton huora, jakorasia, anorektikko, olio, (ku ne o nähny mut ne oksentaa), aknenaama...
      2. Tiedätkö järkeenkäypää selitystä sille, miksi sinulle/sinusta sanottiin näin?
      Se parantaa niide mainetta.
      3. Sanottiinko tämä sinulle kasvotusten vai kuulitko asiasta salaa tai jonkun toisen kautta? Kuka tämä henkilö oli, koulukaveri, sukulainen, tuntematon...?
      Pahimma asia kuulin parhaa kaveri kaverilta ku se kerto et paraskaveri oli puhunu must selätakana
      4. Jos sanottiin netissä, sanottiinko tämä niin että asianomainen näki sinun kuvasi tai videosi vai oliko tämä vain chatissa/foorumilla tapahtuvaa huutelua?
      Netissä mut jätetää rauhaa, tai sanotaa et oon rumimma poja kaa ollu sekstaamas vessois
      5. Miten reagoit siihen, mitä sinulle/sinusta sanottiin?
      Lyön niitä ( :) joskus tunnillaki) tai tuhahdan tai en tee mitää.... Mut se joskus o aik ikävää ku ne ei pidä mua ees ihmisenä.

    • 13v

      1.Mikä on pahinta tai yksi pahimmista asioista mitä sinulle tai sinusta on sanottu?
      Mua on haukuttu painoni takia (olen normaalipainoinen, mutta muut olivat alipainoisia). Ja mua on haukuttu, koska mulla meni "liian" hyvin. Mä saan hyvii arvosanoi ja mun vanhemmat on yhessä, asutaan suht isos talos ja jne... Mut varmaa pahin, mitä mulle on sanottu on: "Kukaan ei kaipaa sua" se oli aikaa, jolloin jäin ihan yksin.

      2. Tiedätkö järkeenkäypää selitystä sille, miksi sinulle/sinusta sanottiin näin?
      No ehkä kaikki halus et niilki menis hyvi... Mut se että minut jätettiin yksin, niin en keksi selitystä

      3. Sanottiinko tämä sinulle kasvotusten vai kuulitko asiasta salaa tai jonkun toisen kautta? Kuka tämä henkilö oli, koulukaveri, sukulainen, tuntematon...?
      Kasvotusten

      4. Jos sanottiin netissä, sanottiinko tämä niin että asianomainen näki sinun kuvasi tai videosi vai oliko tämä vain chatissa/foorumilla tapahtuvaa huutelua?
      Sanottiin päin naamaa, mutta pahimmat sanottiin chatissä

      5. Miten reagoit siihen, mitä sinulle/sinusta sanottiin?
      En vastannut viestiin, mutta itkin tajuttuani seuraavana päivänä olevani ihan yksin.

    • mukko

      Mulle ollaan sanottu että kukaan ei pidä susta. Mulle se oli ihan vitun sama :D

    • aika "hyvin" menee...

      mua haukutaa jatkuvasti rutoksi ja ne haukkujat sanoo myös et tapa ittes...

      haukkujista en oo varma koska mua haukutaan nimettömänä askissa ja joskus päin naamaa jotkun seiskaluokkalaiset pikkuset inttää(oon kasilla siis)

      eikai mun pitäis välittää tollaset, enkä varmaa välittäiskää mut mulla on nii huono omatunto enkä kehtaa ees pistää pipoo päähän tai huppua koska pelkään et kaikki vaa haukkuu rumaks ja läskiks...

      en puhu täst kellekkää mut tällee randomina on kiva avautuu :) en ite hauku tai kiusaa ketää

      kyl kai välillä itken ja masennun, välil viiltelen

    • älkäätehköikinänäin

      Pahin, mitä minulle on käynyt oli seiskalla äikäntunnilla. Yks tyttö oli pölissyt liikaa ja ope käski mun vaihtaa sen kanssa paikkoja. Justiin kun oltiin vaihtamassa paikkoja, pojat alkoivat huutelee "Hyiijjj!" ja "Yäk!" ja katsoivat sitä raukka-parkaa jonka viereen minä jouduin istumaan säälivästi. Opettaja oli paikalla, muttei tehnyt mitään.
      En reagoinut mitenkään, mutta seuraavalla välitunnilla pidättelin hampaat irvessä itkua.
      En tiedä, miksi näin tehtiin. Varmaan, koska olen läski, ruma, hiljainen, epämuodikas, ujo ja paska. Ja koska ala-asteen luokkalaiseni varmaan kertoilivat minusta niin imartelevia juttuja.
      Onneksi tämä on jo loppunut. Mutta vieläkin muistellessa tulee vedet silmiin. Nyt jos joku tulisi vastaavasti aukomaan päätään, servaisin takaisin tai kertoisin kavereilleni.

    • plöää

      'jos et osaa tehdä yhtään mitään oikein niin mulle ihan sama vaikka häipyisit tästä maailmasta saatanan paska'
      en tiedä onko pahin ja mieleenpainuvin, tästä kun ei ole kauaa kun äitini tän mulle päin naamaa. Reaktio oli 'no ei vittu sitte, minäpä kuolen' ja marssin huoneeseeni. en edes itkenyt. Kerroin kaverille, lähdin lenkille ja nauroin myöhemmin miten helvetin säälittävä mun äiti osaa olla.

    • minävaa

      hmm..

      Varmaa "mee viiltelee ittees vitun huora" ja syy sille varmaan oli se ku jäin yhelle mun entiselle kaverille kii viiltelystä, ja se sanottii ihan suoraa ja menin ulos istumaa

    • Heiskanen..

      1. Tee itsemurha tapa itsesi, vitun tampio, luuseri
      2. En.
      3. Sanottiin netissä
      5. Rupesin harkitsemaan kiusaajan murhaa.

    • XDDD

      Kun mun ihastus sano et se vihaa mua kaiken sen jälkeen sattuu <3

    • Surullinen_

      Mun BFF teki niin et meiän piti olla yhdessä ulkona, ja sitten siel oli muita meiän luokkalaisii... Sit ne ehdotti e metäis uimaan mut en saa mennä jos ei ole aikuisia valvomassa... Ja se BFF oli luvannut et oltais yhdessä ja sitte se jätti mut yksin ja meni uimaan muiden kanssaD,:

    • Elzixx

      Ainoa ystäväni sanoi minulle:
      Kaikki meiän koulussa vihaa sua. Me ei voida olla enää kavereita.
      Se on ja tulee olemaan pahinta mitä mulle on sanottu.

    • fnvnfgfgb

      1. sul ei oo kavereita, oot ruma, oot varmaan tosi tyhmä ku luulet saavas mut
      2. en tiedä, mulla on kavereita ja tiesin kyl et se ei vois tykätä musta
      3. viestillä, ihastus sano ku sai jotenki tietää et tykkäsin siitä mut... se on oikeestaan paskiainen joten enpä tykänny enää kauaa
      4. -
      5. meinasin itkee mut olin kaverini ja jonku sen kaverin kaa joten en itkeny ja myöhemmin ku olin ykskn tajusin et mun on ihan turha itkee sellasen tyypin takia joka voi vaan haukkuu ihmistä joka on ihastunu siihen... mut silti jotenki tavallaan uskoin sitä ja oon pari kertaa meinannu yöllä alkaa itkeen sen takia

    • Puoliorpo

      1. Isäni oli kuollut kun olin 13-vuotias, ja jo viikon päästä siitä koulussa luokkani pahin mulkku letkautti, että "isäs oli taatelintallaaja ja kuoli, kun yritti tallata liian isoa". Selvennyksenä, että isäni oli ihan kantasuomalainen ja sukututkimustakin on tehty sen verran että molemmilta puolilta kantaisät on Saksasta parin vuosisadan takaa.

      2. Kusipäisyys riittää selitykseksi, tämä tyyppi ei nimittäin tiennyt isästäni mitään.

      3. Vasten naamaa välitunnilla. Sanoja luokan kovis.

      4. -

      5. Kiehahdin mielettömästi ja yritin käydä päälle. Tyyppi lähti yllätyksekseni karkuun, eikä enää siitä asiasta nälvinyt.

    • mmnnbhh

      KYSYMYKSET:

      1. Mikä on pahinta tai yksi pahimmista asioista mitä sinulle tai sinusta on sanottu?
      2. Tiedätkö järkeenkäypää selitystä sille, miksi sinulle/sinusta sanottiin näin?
      3. Sanottiinko tämä sinulle kasvotusten vai kuulitko asiasta salaa tai jonkun toisen kautta? Kuka tämä henkilö oli, koulukaveri, sukulainen, tuntematon...?
      4. Jos sanottiin netissä, sanottiinko tämä niin että asianomainen näki sinun kuvasi tai videosi vai oliko tämä vain chatissa/foorumilla tapahtuvaa huutelua?
      5. Miten reagoit siihen, mitä sinulle/sinusta sanottiin?


      1. Meil oli liikkatunti ja nää kyseiset tytöt oli naureskellu mulle koko tunnin ja mulle riitti ja menin istumaa liikkasalin penkille ja sit nää tytöt päätti tulla lähemmäks mua ja kuulin siinä sitte ku ne puhu ja joku niistä sitte sano "Hakkaisin ton jos tos ei olis opettajaa"
      2. En tiiä miks nii sanottii mulle mut kai niil oli mua vastaa jotai vaik en KOSKAAN ollu puhunu näille tytöille ja ne ei ollu ees meijän luokal vaa ne oli erityisluokal ja kävi vaa meijä liikkatunneil mut silti ne valitsi mut silmätikuks
      3. Kuulin ku ne puhu mun vieressä just sillee et varmasti kuulisin
      4.-
      5.No siinä tilanteessa menin lukkoo ja opeki tuli kysyy miksen pelaa muitten kaa mut en siinä saanu sanottuu et kuulin et nää tytöt haluis hakkaa mut joten päätin vaa sanoo et en vain halua pelata. Mut kyl siinä ku kotii menin ni itku pääs. Mut voi luoja onneks en enää oo yläasteella täst tapahtumast on vuos aikaa. Mut oon ollu kiusattu perjaattees koko peruskoulun

    • Anonyymi

      Mä kerro mitä mulle sanottu nyt 7luokalla olin tänään luokassa sit mun kaveri näytti yhtä peli juttuu, enkä jaksanut kattoo sitä koska mulla oli tosi huono olo,sit mun kaveri sano et toivottavasti sun idiootti isä kuolee syöpään ,mun kaveri suuttu mulle sit siitä kun en kattonut ja mun isällä on siis aivokasvain todettu joku 3 viikkoa sitten:( sit mun kaveri yleensä läpällä lyö mua tai potkii joka päivä. tänään se löi nii kovaa et mulle tuli käteen mustelma sellanen aika iso ja se siis löi mua penaalilla, ja se mustelma on isoin mitä mulle on tullut mun kaverin takii. ja muuteski on tullu mustelmii sen takii et mun kaveri/lyö tai potkii ja sitte yleensä haukkuu mua ja yms ollaan tunnettu sen mun kaverin kaa 1lk saakka.

    • Anonyymi

      Sanat eivät tapa.

    • Anonyymi

      Hei!

      Olisiko teillä ehdotuksia kuinka kiusaaminen voitaisiin estää?
      Omalla kohdallani se liittyi kouluaikaan. Vapaa-ajalla sitä ei juurikaan tapahtunut.
      Kiusaajat siirtyivät ammatillisiin oppilaitoksiin peruskoulun jälkeen. Lukioaikana koulukaverit olivat mukavia.

      Esim. olisiko jo ala-asteella kouluun otettava oppiaineeksi "Yhteistyö ja käytöstavat".

    • Anonyymi

      Samalla luokalla ollut poika haukkui mun kuollutta isää. Isäni siis kuoli kun olin viisi vuotias. Yläasteella tämä poika aloitti naureskelun ja ivaamisen isästäni jota ei siis koskaan ees tuntenut. Tän pojan vanhemmat oli umpipöljiä niin sieltä ne puheet on lähteny. Olin tietysti suruissani ja raivoissani tästä mut en pystyny antaa köniin koska olin heiveröinen tyttö ja mulla ei ollu isoveljeä tai ketään muutakaan puolustajaa. Tästä jo vuosia aikaa ja elämä hyvää tosin kuin tällä koulukiusaajalla.Niin yläaste kiusaajani jotka oli niitä kingejä koulussa on nykyään linnassa tai haudassa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe