Töitä Nivalassa??

Pätkätyötön 5

Onkos tietoa missä firmassa voisi kannattaa käydä töitä kyselemässä Nivalassa?

31

1062

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuudentorvi...

      Ikävä kyllä se on täysin mahdotonta ellet ole lestadiolainen! Aikun työllistämiskurssille voit päästä josta valmistuu työttömäksi mutta saat siltä ajalta rahaa, siinä kaikki!

    • apuli

      Lestadiolaisilla on kyllä kadehdittavan hyvät systeemit. Yrittäjähenkisiä ihmisiä joilla on valmiit yhteydet ympäri suomea.
      Tieten melkein kaikki alueen puuteollisuuden yritykset on tätä klaania ja valtaosa loppuistakin aloista.
      Itse useassakin l-pos firmassa työskennelleenä varsinkin kesäduunareiden sukulaisuussuhteet monesti pisti hymyilyttämään. Serkkua ja sen sukulaista suurin osa ja pikkaisen eri säännöillä kuin me muut syntiset.
      Ja suunnilleen kaikki insinööriopiskelioita, ainakin yhdellä työmaalla jossa olin.

      Tällä tahdilla kymmenen vuotta eteenpäin niin täällä oikeasti suurin osa kehittyvistä firmoista on uskonveljien vetämiä.

      Itte sitä mieltä että pääasia että mulle töitä, muuten sama onko työnantaja hindu vai joku muu hihhuli.

    • lesta

      Lestojen firmat tahtoo vain kaatua.

    • 235345

      Mitäs nämä lestatiolaisten virmat sitten on? Vissi jotain ruokakauppoja.

      Kannattaa kysyä teollisuuden -alan yrityksistä

    • Ei Vl

      Kyllä se vaan näin on, että Larssien firmat menestyy. Ja ne sukulaissuhteet on vain positiivisia, että tunnet henkilöt ja uskallat palkata heitä töihin vaikka nyt kesäduunareiksi. Jos oisin itse firman bosse, niin ensimmäisenä ehtisin työntekijät heidän joukostaan.

    • lessu1

      Protestilistaa kun katsoo niin lestojen "yritykset" siellä mainostaa

    • ykas

      minäkin kävinkyseleen oisko töitä,sanoivat onhan meillä ,mutta eisulle,sitäminä vain onkotöitä,

      • Noka Meva

        Kyllä meillä sen verran on työtä kuin sinä teet.


    • Tervevaan

      En ole Lestadiolainen ja vieläpä muualta muuttanut ja töitä on ollut aina. Mitä ihmeen itkua tuo lestaadiojuttu on?

    • piilolessu

      Et ole ilmeisesti kauaa nivalassa asunut. kyllä se sulle vielä selviää

      • Tervevaan

        Ei edelleenkään avaudu tuo Lestadiolaisjuttu. Eivät oleminua haitanneet, enkä minä heitä.


      • töihin vaan
        Tervevaan kirjoitti:

        Ei edelleenkään avaudu tuo Lestadiolaisjuttu. Eivät oleminua haitanneet, enkä minä heitä.

        Näimpä ja töitä kyllä löytyy, jos vaivautuu kyselemään ja on työtä pelkäämätön. Työkkäristä ei kukaan tuu töihin kyseleen.


      • fakta tieto
        töihin vaan kirjoitti:

        Näimpä ja töitä kyllä löytyy, jos vaivautuu kyselemään ja on työtä pelkäämätön. Työkkäristä ei kukaan tuu töihin kyseleen.

        Nivalan firmoissa on yleisesti työnantaja puolella asennevamma ja se estää pääsyn kaikilta jotka eivät ole lestoja ellet pääse sitten suhteilla! Nivalassa toimii myös rikollinen hyväveli järjestelmä.

        Naapuri kuntiin voit päästä töihin mutta et nivalaan ja tämän voit ottaa ihan faktana! Säästät aikaa ja hermoja kun et käy edes kysymässä mistään nivalasta! Parempi suunnata nokka suosiolla haapajärvelle tai ylivieskaan! Myös kateus kumpuaa muuten nivalassa ja myös johtoporras soittelee toisiin paikallisiin yrityksiin että älkää vain niitä tai sitä palkatko! Soon ihan turha narista mitään muuta minä tiedän miten nivalassa toimitaan tämä on puhdasta faktaa...


      • no joopa joo
        fakta tieto kirjoitti:

        Nivalan firmoissa on yleisesti työnantaja puolella asennevamma ja se estää pääsyn kaikilta jotka eivät ole lestoja ellet pääse sitten suhteilla! Nivalassa toimii myös rikollinen hyväveli järjestelmä.

        Naapuri kuntiin voit päästä töihin mutta et nivalaan ja tämän voit ottaa ihan faktana! Säästät aikaa ja hermoja kun et käy edes kysymässä mistään nivalasta! Parempi suunnata nokka suosiolla haapajärvelle tai ylivieskaan! Myös kateus kumpuaa muuten nivalassa ja myös johtoporras soittelee toisiin paikallisiin yrityksiin että älkää vain niitä tai sitä palkatko! Soon ihan turha narista mitään muuta minä tiedän miten nivalassa toimitaan tämä on puhdasta faktaa...

        Jaa, no eipä oo omassa työnhaussa näkyny, vaikkei olekkaan minkäänlaisia suhteita mihinkään suuntaan työpaikkojen suhteen.


      • xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
        no joopa joo kirjoitti:

        Jaa, no eipä oo omassa työnhaussa näkyny, vaikkei olekkaan minkäänlaisia suhteita mihinkään suuntaan työpaikkojen suhteen.

        no joopa joo on provo! Kaikki tietää mikä on meininki nivalassa.


    • Nivalasta Hpj töihin

      Joo kyllä se on ihan turha Nivalasta löytyy mitään töitä.
      Toki onhan se itsestäänkin aika paljon kiinni minkälainen ja miten taitava työntekijä on.

      Tähän nimeltä mainitsemattomaan uskonnoliseen suuntautumiseen kallistuminen auttaa joka tapauksessa työn saantiin Nivalassa.

    • HULLU LESTATIOLAINEN

      rupeavat vain olemaan sisäsiittoisia nuo uskonveljet keskenään. alkaa ÄO- laskea sukupolvi kerrallaan ja järki ei riitä pitämään isän aloittamaa firmaa pystyssä

    • Oululainen*

      No kokkeileppa perustaa ite firma.

    • MrJuha82ennustaja

      Työttömyys suuri.
      Tulee talouskatastrofi, etenki jos Kokoomus tekee yhä virheitä.

    • Hullu lestaatiolaine

      En voi perustaa firmaa. Olen jo neljännen polven lerrstaatiolainen jonka vanhemmat ovat samalta kylältä tai läheltä. Olen siis tyhmä

    • Tervevaan

      Tasan vuosi on Nivalassa asuttu ja kerran olen lennosta jo vaihtanut työpaikkaa. Täällä on paljon piilotyöpaikkoja kun vaan kiertelee ja kyselee.
      Jos muuta ei löydy niin puhelinmyyntiä ainakin, sitä voi tehdä kunnes löytää jotain muuta, joson muuta tarvis löytää.
      Kyllä täältä hommia saa kun vaan haluaa. En todellakaan ole mikään erikoismies ja silti olen töitä saanut.

      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

        Älä viitsi yrittää valehdella ihmisille! Täällä asuvat kyllä tietää että olet trolli sellaisia piilotyöpaikkoja ei ole tarjolla ainakaan sellaisille jotka eivät kuulu kyseiseen uskonlahkoon.


      • työläinen

        Kerro toki meillekin mitkä firmat on niitä piilotyöpaikan antajia joissa hommia piisaa, vai etkai vaan yrittänyt huiputtaa? Sano firma niin minäkin lähtisin tältä istumalta hakemaan duunia sieltä. Ikävä vain että taisit vaan kuzettaa, täällä mitään töitä oo...


    • Tervevaan

      Kaupankassat mm.
      -LIDL
      -S-Market
      -K-Market
      Nivalan autopaja Oy hakee asentajaa.
      ISS siivoustehtäviä
      R-kioski -kauppias
      Sairaan hoitajaa haetaan.
      Staff point etsii myös vuokramiehiä.

      Puhelinmyynti hommaa löytyy myös Nivalastaja sitä on aina, työvoima pula!


      senkun valitsette!

    • Niisseo

      Suppea valikoima alkaa oleen työntekijöistä, ainakin heistä jotka haluavat yrityksen parasta, haluavat ottaa vastuuta, ovat iloisia, rehellisiä ja muuten vaan positiivisia elämään...mistä johtuu? Vielä on kuitenki jossain timanttejakin jäljellä.

      • töitävaikkamuillejak

        Kai se muutameihin ammateihin sijoittumista haittaa jos on tatskaa sielä sun täällä ja muutenkin "lökäpöksy meinki" päällänsä.
        Housut ylös, tukka ojennukseen ja hymyä huuleen!


    • Veronmaksajientekijä

      Meiltä ei ainakaan lökäpöksyt töitä saa! Myöskään ylihurskas jakaussivulla suorahousu ei käy.
      Normaali henkilöitä ilman ylilyöntejä työllistyy kokoajan. Eli älä hanki tatuointeja näkyvälle paikalle, jos olet mies älä pidä naisten vaatteita tai koruja (korvakorut)
      Hymyile, katso silmiin ja kätetle.

      • vihaan kaltaisiasi

        Niin justiin taas... Tyypillistä Nivalaista kusipäisyyttä ja kateutta ja ikärasismia nuoria ja nuorekkaita kohtaan! Minä en kuule tuommoselle paukapäälle ees tulis hommiin vaikka saisin tunnissa 6000euroa. Palkkaa vaan niitä jussi suomisia ja matti meikäläisiä 80luvun sinisissä leviksen 501 farkuissa ja suomi t paidoissa. Miksi nuoret ei sais eikä muut ihmiset semmoista mikä on nykypäivänä suosittua ja kuuminta hottia? Vai vi-tuttaako kun et itse ole enää nuori eikä naiset enää kato sillä silmällä? Maailma kehittyy ja muoti muuttuu et voi vaatia että kaikki on samanlaisia kuin itse olet ollut aikanaan. Pitää olla suvaitsevainen ja tasapuolinen kaikille...

        Cheek ja Musta barbaari on hyviä


      • veronmaksajientekijä
        vihaan kaltaisiasi kirjoitti:

        Niin justiin taas... Tyypillistä Nivalaista kusipäisyyttä ja kateutta ja ikärasismia nuoria ja nuorekkaita kohtaan! Minä en kuule tuommoselle paukapäälle ees tulis hommiin vaikka saisin tunnissa 6000euroa. Palkkaa vaan niitä jussi suomisia ja matti meikäläisiä 80luvun sinisissä leviksen 501 farkuissa ja suomi t paidoissa. Miksi nuoret ei sais eikä muut ihmiset semmoista mikä on nykypäivänä suosittua ja kuuminta hottia? Vai vi-tuttaako kun et itse ole enää nuori eikä naiset enää kato sillä silmällä? Maailma kehittyy ja muoti muuttuu et voi vaatia että kaikki on samanlaisia kuin itse olet ollut aikanaan. Pitää olla suvaitsevainen ja tasapuolinen kaikille...

        Cheek ja Musta barbaari on hyviä

        "Siviilissä" saa olla melkein kuin haluaa, Asiakkaani ovat aikuisia ihmisiä ja alaani liittyy läheisesti luottamus.
        Varmaan sinunkin mielestäsi keskiverto katu-uskottavalla heavy muusikolla ei voi olla suorat housut ja jakaus tiukasti vasemmalla päätämyöten.
        Varmaan ymmärrät että esimerkiksi poliisilla on tietynlaiset normit että hänet voidaan ottaa vakavasti!

        Näin on meidänkin "firmassa"

        Myös teksti tai kieli jota käytetään konfliktitilanteissa on tärkeä harkita tarkkaan.
        Ilmaisut:
        -kusipäisyyttä
        -vi-tuttaako
        Eivät sovi korrektiin kielenkäyttöön. Kukaan asiakkaistani ei tuli asiakkaasesi jos käytät ongelmatilanteissa tuollaista kieltä.

        Suvaitsevaisuus ja tasapuolisuus ovat täysin muuta kuin sitä että ilmentää eleillään kielellään tai pukeutumisellaan jotakin äärilaitaa.

        Cheek on ok, varsinkin biisit joissa on lauluosuuksia pelkän räpin sijaan. Musta barbaari on varmaankin nuorten/lasten mieleen, poikani 11v pitää hänen musiikistaan.


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        veronmaksajientekijä kirjoitti:

        "Siviilissä" saa olla melkein kuin haluaa, Asiakkaani ovat aikuisia ihmisiä ja alaani liittyy läheisesti luottamus.
        Varmaan sinunkin mielestäsi keskiverto katu-uskottavalla heavy muusikolla ei voi olla suorat housut ja jakaus tiukasti vasemmalla päätämyöten.
        Varmaan ymmärrät että esimerkiksi poliisilla on tietynlaiset normit että hänet voidaan ottaa vakavasti!

        Näin on meidänkin "firmassa"

        Myös teksti tai kieli jota käytetään konfliktitilanteissa on tärkeä harkita tarkkaan.
        Ilmaisut:
        -kusipäisyyttä
        -vi-tuttaako
        Eivät sovi korrektiin kielenkäyttöön. Kukaan asiakkaistani ei tuli asiakkaasesi jos käytät ongelmatilanteissa tuollaista kieltä.

        Suvaitsevaisuus ja tasapuolisuus ovat täysin muuta kuin sitä että ilmentää eleillään kielellään tai pukeutumisellaan jotakin äärilaitaa.

        Cheek on ok, varsinkin biisit joissa on lauluosuuksia pelkän räpin sijaan. Musta barbaari on varmaankin nuorten/lasten mieleen, poikani 11v pitää hänen musiikistaan.

        Tässäpä työnantajille hieman purtavaa ei kannata liikaa nirsoilla...

        http://www.youtube.com/watch?v=apYuFLE7djU

        Kyllä luulis löysemmätkin housut kelpaavan jos muut on näitä ;)


      • oksa
        veronmaksajientekijä kirjoitti:

        "Siviilissä" saa olla melkein kuin haluaa, Asiakkaani ovat aikuisia ihmisiä ja alaani liittyy läheisesti luottamus.
        Varmaan sinunkin mielestäsi keskiverto katu-uskottavalla heavy muusikolla ei voi olla suorat housut ja jakaus tiukasti vasemmalla päätämyöten.
        Varmaan ymmärrät että esimerkiksi poliisilla on tietynlaiset normit että hänet voidaan ottaa vakavasti!

        Näin on meidänkin "firmassa"

        Myös teksti tai kieli jota käytetään konfliktitilanteissa on tärkeä harkita tarkkaan.
        Ilmaisut:
        -kusipäisyyttä
        -vi-tuttaako
        Eivät sovi korrektiin kielenkäyttöön. Kukaan asiakkaistani ei tuli asiakkaasesi jos käytät ongelmatilanteissa tuollaista kieltä.

        Suvaitsevaisuus ja tasapuolisuus ovat täysin muuta kuin sitä että ilmentää eleillään kielellään tai pukeutumisellaan jotakin äärilaitaa.

        Cheek on ok, varsinkin biisit joissa on lauluosuuksia pelkän räpin sijaan. Musta barbaari on varmaankin nuorten/lasten mieleen, poikani 11v pitää hänen musiikistaan.

        Työttömiä ja köyhiä taas kyykytetään

        http://www.youtube.com/watch?v=bHuBE3Zw-c4


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      78
      3218
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1972
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1841
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1528
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1375
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1099
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1028
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      844
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      830
    Aihe