Nyt sitten minkälainen nainen on mieleenne? Tuli siis mieleen tuosta toisesta aloituksesta. Jossa nainen ei saisi olla liian kiltti, mukautuva, alistuva, äitihahmo.. vaan pitäisi mukamas olla enemmän särmää ja hiton vaikeasti tavoiteltavissa? Että miehellä riittää mielenkiinto.
Kertokaapa miehet
143
935
Vastaukset
- Anonyymi
Blondi tai brunette. Toki punapääkin käy.
- AnonyymiUUSI
Mä en tykkää kaljuista miehistä 🤢
- Anonyymi
Haaveileva mies ajattelee aina liian myönteisesti ja pettyy, kun haaveili liikoja?
- Anonyymi
Useimmiten.
- Anonyymi
Siinä ketjussa ei missään kohtaa sanottu, että pitäisi olla "hiton vaikeasti tavoiteltavissa". Kannattaa säilyttää suhteellisuudentaju. Vaan siis en sekaannu tähän ketjuun sen enempää. En vain pidä vääristelystä. 🙂
-sen toisen ketjun aloittaja-- Anonyymi
Aloituksessa luki
"Miehet hullaantuvat naisiin, jotka eivät ole koko ajan saatavilla "
(ei suurta eroa) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksessa luki
(ei suurta eroa)Äärimmäisen suuri ero. Ikävää, että joillain ei ymmärryskyky oikein toimi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksessa luki
(ei suurta eroa)Jos noiden ihan älyttömän suuri keskinäinen ero on sinusta muutoin vaikeasti ymmärrettävä, niin yritän valaista sitä sinulle yksinkertaisella esimerkillä.
Jos olet töissä tai olet koskaan ollut töissä, niin oletko ollut koko ajan työantajasi saavutettavissa ja pyydettävissä paikalle? Oletko töissä 24/7, jokaikinen päivä vuodessa, koska tahansa, työnantajasi soittaa ja sinä saavut aina heti paikalla töihin, aina käy? Vai oletko ehkä rajoitetusti tavoitettavissa, et tee töitä iltaisin tai viikonloppuisin tai sovittujen työvuorojen ulkopuolella, etkä ota työpuheluita ja työposteja vastaan sovitun työaikasi ulkopuolella? Pidät lomat, joihin olet oikeutettu, eikä pomosi voi soittaa koska ikinä tahtookaan ja komentaa sinua töihin? Vai etkö ehkä ole koskaan työnantajasi tavoitettavissa, et vastaa puhelimeen, etkä koskaan käy työpaikallasi? Et ole koskaan minkäänlaisissa yhteyksissä työnantajaasi ja hän saa sinuun yhteyden vain lähettämällä jäljittäjät perääsi?
Minulla ei ole ollut ikinä mitään tiettyä tyyppiä josta pidän. Kemiaa joko on tai ei. Sana joka tulee mieleen unelmieni naisesta on "aitous", aito välittäminen ja toistemme kunnioittaminen.
- Anonyymi
Mulla sama homma. Aitous, aito välittäminen ja kunnioitus. Eikä myöskään tiettyä tyyppiä. Silmä mieltyy niin monenmoisiin.
Jasu
- Anonyymi
astronauit abvaruudessa... ievä kai jotain varaosiakin ISS:lle, mutyta ei ole kuin jossain pwelissä... initiating automatic dockinh compuyer....
- Anonyymi
Bondissa oli avaruustyttöjä :). Kemia, naisen ystävällisyys, myönteisyys ja lämminhenkisyys ovat iso plussa. Vaikeasti tavoiteltavat sopivat vain ekstroverteille ketkä ovat tottuneet lähestymään vastakkaista osapuolta.
Anonyymi kirjoitti:
Bondissa oli avaruustyttöjä :). Kemia, naisen ystävällisyys, myönteisyys ja lämminhenkisyys ovat iso plussa. Vaikeasti tavoiteltavat sopivat vain ekstroverteille ketkä ovat tottuneet lähestymään vastakkaista osapuolta.
Niin muuten onko introverttia vaikea lähestyä?🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jes!Super joo!
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Niin muuten onko introverttia vaikea lähestyä?🤔
On ainakin jos molemmat ovat sellaisia. Elämänkokemuksilla on väliä. Jos jonkun parisuhde on kerran kariutunut niin sen jälkeen niin käy helposti uudestaan uuden kumppanin kanssa. Näin minä asian näen. Luottamus ja toisaalta sen puute ovat oikeastaan ratkaisevia tekijöitä pariutumisen kannalta. Ehkä arkuus ja pelko lähestyä kaivattuaan selittyvät nekin luottamuspulalla, sillä toista ei oikein kunnolla tunne siinä alkuvaiheessa. Varmaan on niitäkin tapauksia että ensin ollaan jopa vuosien ajan kavereita ja ystäviä josta sitten syvenee lopulta parisuhde, mutta niitä keissejä on luultavasti vain harvassa.
Anonyymi kirjoitti:
On ainakin jos molemmat ovat sellaisia. Elämänkokemuksilla on väliä. Jos jonkun parisuhde on kerran kariutunut niin sen jälkeen niin käy helposti uudestaan uuden kumppanin kanssa. Näin minä asian näen. Luottamus ja toisaalta sen puute ovat oikeastaan ratkaisevia tekijöitä pariutumisen kannalta. Ehkä arkuus ja pelko lähestyä kaivattuaan selittyvät nekin luottamuspulalla, sillä toista ei oikein kunnolla tunne siinä alkuvaiheessa. Varmaan on niitäkin tapauksia että ensin ollaan jopa vuosien ajan kavereita ja ystäviä josta sitten syvenee lopulta parisuhde, mutta niitä keissejä on luultavasti vain harvassa.
Itse lukeudun hiljaisiin ihmisiin. Eli siitä on ollut etua jos kumppani on ollut puheliaampi. Eli jos olisi kaksi hiljaista introverttia niin olisi tosiaan haastetta saada puhetta aikaiseksi.
- AnonyymiUUSI
Haaveilija39 kirjoitti:
Itse lukeudun hiljaisiin ihmisiin. Eli siitä on ollut etua jos kumppani on ollut puheliaampi. Eli jos olisi kaksi hiljaista introverttia niin olisi tosiaan haastetta saada puhetta aikaiseksi.
Oikeassa seurassa introverttikin avautuu ja puhuu. Näin ainakin mulla. Vaikka introksi itseni miellänkin, osaan olla puheliaskin ihan vieraittenkin seurassa. Silleen oikeesti sosiaalinen ja helppo lähestyä tyyliin.
Siksi joillekin on tullut yllärinä, että olen oikeasti omissa oloissani parhaiten viihtyvä. 😅
En kaipaa sitä mölinää, vaikka osaan sen taidon itsekin.
Jasu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oikeassa seurassa introverttikin avautuu ja puhuu. Näin ainakin mulla. Vaikka introksi itseni miellänkin, osaan olla puheliaskin ihan vieraittenkin seurassa. Silleen oikeesti sosiaalinen ja helppo lähestyä tyyliin.
Siksi joillekin on tullut yllärinä, että olen oikeasti omissa oloissani parhaiten viihtyvä. 😅
En kaipaa sitä mölinää, vaikka osaan sen taidon itsekin.
JasuKun oikeen innostun puhumaan niin jää Dissekin toiseksi. 😂
Jasu
- Anonyymi
Nätti ja ymmärtää antaa. Tulee omillaankin toimeen.
- Anonyymi
😉🤩
- Anonyymi
Kyllä itsevarma ja vähän särmikäs saa pään kääntymään, mutta kovin pehmoinen hissukka ei niinkään.
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Sama juttu itselleni. Mitä hankalampi sen parempi.
Ei nyt mitenkään hirveän hankala tarvitse olla, mutta kyllä luonne ja mielipiteitä pitää löytyä.
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt mitenkään hirveän hankala tarvitse olla, mutta kyllä luonne ja mielipiteitä pitää löytyä.
Sori itse vähän liioittelin. Ei tietenkään liian hankala.
- AnonyymiUUSI
kaunis ja fiksu -lyhesti sanottuna.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
kaunis ja fiksu -lyhesti sanottuna.
Kauneus on makuasia ja fiksu voi olla noita tai olla olematta. Fiksu voi ihan yhtä hyvin olla myös tahdoton lössykkä.
- Anonyymi
joku pelijuttukin niin wrrä aiia mirfwen minun piräiasi kwkaiä jofrain mitä tyytöy haluavaisicAR JOA WI CÄT ITAWKÄÄN TIEDÄ...
- Anonyymi
Ei ole niin tarkkaa.
- Anonyymi
Ei tarvitse olla kaunotar. Normaali nätti käy oikein hyvin.
- Anonyymi
Varmaan jokainen nainen tietää sen omalla kohdallaan aika hyvin, ettei konkreettista vastausta saa asiaa kysyttäessä, jos sitä on edes koskaan tullut kysyneeksi. Ei sillä ainakaan ole täyden todellisuuden kanssa mitään tekemistä, jos ajattelee itseänsä.
- Anonyymi
Veit sanat suusta..leikki,leikki ja lopun nopan heitti..
- Anonyymi
Normaalivartaloinen, naurava ja olisi kivaa, jos osaisi sanoittaa tunteitaan.
Ja sellainen, joka tykkää suudelmista, kosketuksesta, haleista ja mielellään jonkin verran liikkuvainen.
Hyvämuotoinen perä olisi tietenkin kiva juttu :).
Tissiosasto koon ja muodon puolesta yhdentekevä, kunhan ovat luomut.- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Onko kokemuksia tuollaisista naisista?
Jos olisin kuvailemaani naiseen törmännyt elävässä elämässä, en olisi täällä asiasta keskustelemassa :).
-Arvaat kyllä kuka- Anonyymi kirjoitti:
Jos olisin kuvailemaani naiseen törmännyt elävässä elämässä, en olisi täällä asiasta keskustelemassa :).
-Arvaat kyllä kuka-No juu et varmaan😊 tsemppiä sulle unelma leidin hakuun🥰
- Anonyymi
bibuub gaysjiha gloltrjsuö bieeb bauseb jabssa,,,
- Anonyymi
hwerätyskellon vieressäj oku ätydin luvston Magnyum weaecin Dwrert Wagle .40" jos joku tunkeutuu assuntoon, heeätysdkellon vieressä..
- Anonyymi
no wi olw murtra hyvin islläni coisi olla... jogtin XDeret ERaflea< yöpöydällä osdottamassa...
Tumma & tulinen & pieni & hikinen.👄🫦💄💋
Haaveilija39 kirjoitti:
Miksi juuri hikinen?
Se on niin kiihoittavaa…!💓💓💓
Ja naisen kainalokarvat…! 😋👍
- Anonyymi
desert eagle....
https://fi.wikipedia.org/wiki/Spektrianalysaattori - Anonyymi
Minä tykkään kilteistä kivoista mukavista ja mukautuvista naisista joka on uskollinen ja luotettava ja saa olla äitihahmo sellainen hyvä emäntä ja hyvä vaimo semmosist minä tykkään ja ulkonäkö tosi tosi seksikäs ja kaunis ja olis sellainen tavallinen normaali ammattikoululais tyttö tai duunarinainen eli kunnollisista naisista pidän
- Anonyymi
Kiltti ja kiva kuulostaa mukavalle, muttei liian kilttikään saa olla ettei maailma potki päähän ja ettei siedä huonoa kohtelua. Itsetuntoa pitää olla jotta ymmärtää sanoa, ei käy kun ei käy.
Muutenhan sydämellisyys tekee naisesta ihanan ja lämmin henkinen on aina kivempi kun jäkättävä noita. Päivänselvää mullekin. Kiukkuperseitä ei kukaan jaksa.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiltti ja kiva kuulostaa mukavalle, muttei liian kilttikään saa olla ettei maailma potki päähän ja ettei siedä huonoa kohtelua. Itsetuntoa pitää olla jotta ymmärtää sanoa, ei käy kun ei käy.
Muutenhan sydämellisyys tekee naisesta ihanan ja lämmin henkinen on aina kivempi kun jäkättävä noita. Päivänselvää mullekin. Kiukkuperseitä ei kukaan jaksa.
JasuJuu ei huonoa kohtelua kenenkään tarvi sietää mutta olis se kiva kun sanoo pussatuttaa tai panetuttaa niin nainen vastaa niin minuakin tai kyllä hetikö tai kyllä käy ja tosiaankin kyllä käy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei huonoa kohtelua kenenkään tarvi sietää mutta olis se kiva kun sanoo pussatuttaa tai panetuttaa niin nainen vastaa niin minuakin tai kyllä hetikö tai kyllä käy ja tosiaankin kyllä käy
Eli viriili aina valmis kiuas tyyppiä? Aa, mä taas en tykkäisi, että naiselle sen enempää kun miehellekkään aina käy kaikki mitä mä sanon. Tuntuis, että oon suhteessa pomo ja mä en halua olla pomo vaan tasavertainen. On kokemusta kun toinen sanoo aina, joo tehää vaan jos sä haluat. Vittu. 😖
Kai sillä toisellakin on mielipide?
Tahto?
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli viriili aina valmis kiuas tyyppiä? Aa, mä taas en tykkäisi, että naiselle sen enempää kun miehellekkään aina käy kaikki mitä mä sanon. Tuntuis, että oon suhteessa pomo ja mä en halua olla pomo vaan tasavertainen. On kokemusta kun toinen sanoo aina, joo tehää vaan jos sä haluat. Vittu. 😖
Tahto?
JasuJa mulle taas seksi on asia mistä en ikinä suutu vaikka sanoisi jatkuvasti, ei nyt. 😅
Ei mua haittaa. Ei tarvi jos ei halua.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tahto?
JasuMutta seksi asioissa olis hyvä et aina sopii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mulle taas seksi on asia mistä en ikinä suutu vaikka sanoisi jatkuvasti, ei nyt. 😅
Ei mua haittaa. Ei tarvi jos ei halua.
JasuVoi sitä silti halata ja pusun päähän moiskauttaa, oot rakas vaikkei haluaiskaan seksiä.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta seksi asioissa olis hyvä et aina sopii
Heh, varmaan niille joille seksi on jotenkin rakastamisen kannalta tärkeää. Muuten koko tunne katoaa kun pieru lahkeesta. No mä en ole sellainen, mä rakastan kun mä rakastan.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, varmaan niille joille seksi on jotenkin rakastamisen kannalta tärkeää. Muuten koko tunne katoaa kun pieru lahkeesta. No mä en ole sellainen, mä rakastan kun mä rakastan.
JasuKyllä seksi kuuluu rakkauteen niin kyllä rakkaansa haluaa tyydyttää ja antaa hänelle nautintoa ja kyllä kivalle ja kiltille haluaa antaa orgasmeja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä seksi kuuluu rakkauteen niin kyllä rakkaansa haluaa tyydyttää ja antaa hänelle nautintoa ja kyllä kivalle ja kiltille haluaa antaa orgasmeja
Mjaa, kaikille se tyydytys ei ole tärkeinpiä tyydytyksiä suhteessa. 🙂
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JasuToiset meistä on fyysisen perään ja toiset henkisen tyydytyksen perään. Mä olen enempi jälkimmäistä sorttia. Henkin orgasmi menee fyysisten edelle, kun sulla on ihana kumppani rinnalla, se on sitä ilman mitään pillun räpläämisiäkin.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiset meistä on fyysisen perään ja toiset henkisen tyydytyksen perään. Mä olen enempi jälkimmäistä sorttia. Henkin orgasmi menee fyysisten edelle, kun sulla on ihana kumppani rinnalla, se on sitä ilman mitään pillun räpläämisiäkin.
JasuNiin moni muu asia, kun seksi tekee ihmisestä ihanan ja arvokkaan helmen. Sen ymmärtää ehkä vasta, kun kohtaa jotain sellaista mitä ei mikään määrä seksiä voi korvata eikä määrittää.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JasuEn halua naista jolle raha on rakkaus ja raha tuo tyydytyksen vaan haluan naisen ja rakkauden jota ei rahalla voi ostaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin moni muu asia, kun seksi tekee ihmisestä ihanan ja arvokkaan helmen. Sen ymmärtää ehkä vasta, kun kohtaa jotain sellaista mitä ei mikään määrä seksiä voi korvata eikä määrittää.
JasuKai se on sielun kauneus ja sielujen yhteys ja yhteen kietoutuminen, mitä mikään fyysinen ei voi määrittää. Mä olen hyvin henkinen olento, olematta edes uskovainen. 😅
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiset meistä on fyysisen perään ja toiset henkisen tyydytyksen perään. Mä olen enempi jälkimmäistä sorttia. Henkin orgasmi menee fyysisten edelle, kun sulla on ihana kumppani rinnalla, se on sitä ilman mitään pillun räpläämisiäkin.
JasuMutta pimppikin tarvii rakkautta ja ihanaa ja koko nainen tarvitsee orgasmeja ja rentoutuksia ja naisen orgasmit on oleellinen osa rakkautta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua naista jolle raha on rakkaus ja raha tuo tyydytyksen vaan haluan naisen ja rakkauden jota ei rahalla voi ostaa
Juu, eipä raha muuta olekkaan kun käyttöväline. Eikä tee onnelliseksi vaikka olis miten rikas, jollei ymmärrä muuta elämästä kun raha ja materia. Perseestä semmonen elämä.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai se on sielun kauneus ja sielujen yhteys ja yhteen kietoutuminen, mitä mikään fyysinen ei voi määrittää. Mä olen hyvin henkinen olento, olematta edes uskovainen. 😅
JasuKai minun täytyy nyt mennä tupakil ja yrittää mennä nukkumaan huomenna aikainen herätys kun on vapaa ajan töitä huomenna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, eipä raha muuta olekkaan kun käyttöväline. Eikä tee onnelliseksi vaikka olis miten rikas, jollei ymmärrä muuta elämästä kun raha ja materia. Perseestä semmonen elämä.
JasuOlen mielummin köyhä kuin kirkonrotta, kuin henkisesti köyhä. Vaan häivyn kun en ole mies ja miehiltä kysyttiin. 😄
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta pimppikin tarvii rakkautta ja ihanaa ja koko nainen tarvitsee orgasmeja ja rentoutuksia ja naisen orgasmit on oleellinen osa rakkautta
Kuka haluaa kuka ei. Sinulle se haluaminen on selvästi ydinkysymys. Saa olla, kunhan ymmärrät että me ihmiset arvostetaan erilaisia asiouta. Seksinnälkäiset harvoin tajuaa meitä, joille kaikki muu on oleellisempaa. Ei vaan leikkaa niin ei leikkaa. 😅
Jasu - Anonyymi
Täällä ois yksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka haluaa kuka ei. Sinulle se haluaminen on selvästi ydinkysymys. Saa olla, kunhan ymmärrät että me ihmiset arvostetaan erilaisia asiouta. Seksinnälkäiset harvoin tajuaa meitä, joille kaikki muu on oleellisempaa. Ei vaan leikkaa niin ei leikkaa. 😅
JasuHyvä kirjoitus, olen täysin samaa mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JasuEikä kukaan nainen halua miestä joka pettää, juo,haukkuu.koska hänellä itellä on niin huono olo.Mut ei tää mulle kuulu.Huonon olon saa pois puhumalla.Pettämisen rakastelemalla omaa vaimoaan.Niin mun mies parantui.Ja ollaan onnellisia.Ei oo vaikeeta.ollaan parhaassa ajassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä seksi kuuluu rakkauteen niin kyllä rakkaansa haluaa tyydyttää ja antaa hänelle nautintoa ja kyllä kivalle ja kiltille haluaa antaa orgasmeja
Kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin moni muu asia, kun seksi tekee ihmisestä ihanan ja arvokkaan helmen. Sen ymmärtää ehkä vasta, kun kohtaa jotain sellaista mitä ei mikään määrä seksiä voi korvata eikä määrittää.
JasuOlen samaa mieltä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta pimppikin tarvii rakkautta ja ihanaa ja koko nainen tarvitsee orgasmeja ja rentoutuksia ja naisen orgasmit on oleellinen osa rakkautta
Naisen ja miehen orgasmit (heterosuhteessa) on oleellinen osa rakkautta, kun molemmat niitä haluaa.
- Sheena
- Anonyymi
noniin joku tttl eveesrub trtröe ha bibuub aurrwb bibuuub qwb ruwsö cuwkö
- Anonyymi
niin no joo yfföjen miwlwasfä niin j<< Vdb<zxin gytgög yg<nxxi zt tollei guollei hhahah
- Anonyymi
No ei tietenkään pidä olla mikään nössö ja perästävedettävä kieli suusta roikkuen kaikkeen myöntyvä tapaus.
Mutta vaikeasti lähestyttäväkin on nounou.... ei hotsita mikään linnakeneitokaan.
Suht itsevarma, rento, itsestään ja elämästään huoltapitävä, jämäkkä amatsooni. Ei tarvitse ketään, mutta vierelle sopii myös mies. Ei ole mitään puolihomeista omakotitaloa odottamassa ilman kunnossapitoa tai jumalatonta lapsilaumaa ilman tietoakaan isistä, tai puolta talollista kissaa ja koiraa, jotka on otettu, kun ne on niiiiiiìin lutusia....No tuollainen nainen kuulostaa oikein erinomaiselta valinnalta. Kukapa sitä tosiaan haluaisi tuota lapsikatrasta varsinkaan kun eihän toisen lapsia voi rakastaa. Tai että kämppä olisi täynnä kissoja ja koiria.
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
No tuollainen nainen kuulostaa oikein erinomaiselta valinnalta. Kukapa sitä tosiaan haluaisi tuota lapsikatrasta varsinkaan kun eihän toisen lapsia voi rakastaa. Tai että kämppä olisi täynnä kissoja ja koiria.
Miksi toisen lspsia ei voisi rakastaa? 🤔
Lapset on aitoja, vilpittömiä ja puhtaita kaikesta p.skasta mitä yhteisö pahimmillaan tuo tullessaan.
Samoin ne eläimet....
Mutta jos nainen on haalinut itselleen jo itse ylitsepääsemättömät vaikeudet elämäänsä, niin miksi siihen pitäisi sotkeutua? Rakastua lapsiin, eläimiin myös? Anonyymi kirjoitti:
Miksi toisen lspsia ei voisi rakastaa? 🤔
Lapset on aitoja, vilpittömiä ja puhtaita kaikesta p.skasta mitä yhteisö pahimmillaan tuo tullessaan.
Samoin ne eläimet....
Mutta jos nainen on haalinut itselleen jo itse ylitsepääsemättömät vaikeudet elämäänsä, niin miksi siihen pitäisi sotkeutua? Rakastua lapsiin, eläimiin myös?Kiitos tästä ajatuksia herättävästä kommentista.
Riippuu niin ihmisestä ei kaikki pysty rakastamaan toisen lapsia.. Ei vaikka olisivatkin kuinka viattomia. Toki jos nyt tuolta kannalta ajattelen asiaa niin tosiaan eiköhän olisi jo ihan tarpeeksi kestämistä siinä omassa elämässä. Ei siinä varmasti olisi edes aikaa parisuhteelle.- Anonyymi
Höh, entäs 37 jyrsijää? 😜
Ei vaan. Mä valitsisin itsekin mielummin ne jyrsijät, kun kumppanin joka ei voi sietää mun kiintymystäni ja mielenkiintoani jyrsijöihin. Se on iso osa mua ja silloin mä en kelpaa itsenäni, jos jyrsijäni on este. Näin mä sen kokisin. Vain toinen jyrsijä hullu voi ymmärtää mun jyrsijähulluuttani. 😄
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan. Mä valitsisin itsekin mielummin ne jyrsijät, kun kumppanin joka ei voi sietää mun kiintymystäni ja mielenkiintoani jyrsijöihin. Se on iso osa mua ja silloin mä en kelpaa itsenäni, jos jyrsijäni on este. Näin mä sen kokisin. Vain toinen jyrsijä hullu voi ymmärtää mun jyrsijähulluuttani. 😄
JasuSä oot kyllä mieletön nainen.
Siis kun juttujasi lueskelee. Tuo energian määrä mikä susta lähtee.. siis että menet läpi vaikka harmaan kiven hoitaaksesi jyrsijöitä. Sulla ei varmasti aina ole helppoa terveydellisistä syistä. Eli ehdottomasti muiden asuinkumppaneiden täytyy hyväksyä heidät myös.- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Sä oot kyllä mieletön nainen.
Siis kun juttujasi lueskelee. Tuo energian määrä mikä susta lähtee.. siis että menet läpi vaikka harmaan kiven hoitaaksesi jyrsijöitä. Sulla ei varmasti aina ole helppoa terveydellisistä syistä. Eli ehdottomasti muiden asuinkumppaneiden täytyy hyväksyä heidät myös.Kai se on se intohimo elämään ja asioihin joista sen koostan, mikä pitää liikkeellä vaikka välillä voimat on koetuksella. En keksi muuta selitystä, kun kova tarve elää elämää ja mennä eteenpäin jarruista huolimatta. Henkinen voima kuljettaa fyysistä eteenpäin, vaikka olis miten poikkiteloin. 😊
Jasu - Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Kiitos tästä ajatuksia herättävästä kommentista.
Riippuu niin ihmisestä ei kaikki pysty rakastamaan toisen lapsia.. Ei vaikka olisivatkin kuinka viattomia. Toki jos nyt tuolta kannalta ajattelen asiaa niin tosiaan eiköhän olisi jo ihan tarpeeksi kestämistä siinä omassa elämässä. Ei siinä varmasti olisi edes aikaa parisuhteelle.Aikuiset ihmiset ei edes tajua mitä he ovat lapsilleen. Miten lapset tai ne eläimet tarvitsevat heitä...
Mutta itsekkäästi aikuiset hakee vain itselle jotain...
Mut mulle tuollaiset rotkot on pommeja. No thank you...
https://youtu.be/L6pBDiyZd2M?si=9FsUKEMqfBZYzbf-
Jos ei välitä lapsistaan, ei tule varmasti IKINÄ välittämään minustakaan. Petrin biisi on provo...mut totta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JasuNo miettisin, että lasketko määrällä välittämisesi? Oletko välittävämpi jos hoidat 80 jyrsijää?
Anonyymi kirjoitti:
Aikuiset ihmiset ei edes tajua mitä he ovat lapsilleen. Miten lapset tai ne eläimet tarvitsevat heitä...
Mutta itsekkäästi aikuiset hakee vain itselle jotain...
Mut mulle tuollaiset rotkot on pommeja. No thank you...
https://youtu.be/L6pBDiyZd2M?si=9FsUKEMqfBZYzbf-
Jos ei välitä lapsistaan, ei tule varmasti IKINÄ välittämään minustakaan. Petrin biisi on provo...mut totta.Aivan.🤯
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Aivan.🤯
Niinpä...
Eli suomeksi sanottuna ajatteleva aikuinen nainen on kovaa valuuttaa.
Höpöt tietty panee kaikkea tikkaista eteenpäin... Anonyymi kirjoitti:
Niinpä...
Eli suomeksi sanottuna ajatteleva aikuinen nainen on kovaa valuuttaa.
Höpöt tietty panee kaikkea tikkaista eteenpäin...Kuulostaa siltä kuin sulla olisi ollut huonoja kokemuksia juurikin noista höpöistä🥲 Ei muutaku pää pystyyn. Kyllä niitä järkeviäkin naisia on. Ei sitä joka rotkossa tosiaan kannata käydä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No miettisin, että lasketko määrällä välittämisesi? Oletko välittävämpi jos hoidat 80 jyrsijää?
Minulla on iso sydän ja määrälle riittää jokaiselle rakkautta. Toiset ei kykene rakastamaan yhtäkään eläintä ja hoitamaan hyvin. Minä pystyn ja monta.
Jasu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on iso sydän ja määrälle riittää jokaiselle rakkautta. Toiset ei kykene rakastamaan yhtäkään eläintä ja hoitamaan hyvin. Minä pystyn ja monta.
JasuTuollaista ei muutenkaan kukaan muu kysyisi, kun joku tuntematon netissä joka ei ikinä ole minua irl nähnyt ja voinut todeta, että olen mitä sanon. Ja pystyn mihin sanon pystyväni, myös määrään eläimiä jokaiselle antamaan aikaani ja rakkauttani.
Jasu - AnonyymiUUSI
Haaveilija39 kirjoitti:
No tuollainen nainen kuulostaa oikein erinomaiselta valinnalta. Kukapa sitä tosiaan haluaisi tuota lapsikatrasta varsinkaan kun eihän toisen lapsia voi rakastaa. Tai että kämppä olisi täynnä kissoja ja koiria.
Kyllä vaan voi rakastaa toisen lapsia!
- Sheena Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vaan voi rakastaa toisen lapsia!
- SheenaTiedän. Mutta myös nähneenä sen toisen puolen.
Se on hienoa jos siis sinä siihen myös kykenet.
- Anonyymi
udempi paedf<, <aifdä huonompi awskzi hwsh
Naismakuni on ollut samanlainen läpi elämän.
Hillitty, hiljainen, rauhallinen, sisältä lämmin ja pehmeä. Luonteeltaan mutkaton, osaa keskustella luontevasti.
Sängyssä nainen saisi olla myös hillitty, hitaasti lämpenevä, hellyydestä nauttiva.
Päällekäyvä, himokas nainen hämmentää, varsinkin silloin, kun itse en ole siihen valmis.- Anonyymi
Olen kaksijakoinen tuon suhteen.
Kuvailemasi hillitty ja sensuelli nainen kävisi, mutta toisinaan hän voisi myös olla hullu ämmä, syöjätär, nymfo ja munahaukka, joka käytännössä raiskaa miehensä.
Haluamansa saatuaan käpertyy kainaloon ja on hellyttävä naisolento jälleen.
Minulle siis kävisi nainen, jossa olisi nuo molemmat ominaisuudet vaihtelevasti.
Joskus raaka pikapano keittiössä seisaaltaan varoittamatta, naisen nuoleminen äkkiarvaamatta keittiön pöydällä orgasmiin, tai telkkaria sohvalla katsellessa reidelle laskeutuva käsi, lämmin halaus, pitkä katse, suuuuudelma ja siitä hiljaa eteenpäin, pehmeän hattaran lailla koskettaen, kuunnellen ja nuuhkien sitä toista ihmistä.
Oi, nainen joka olis välillä hyvä haltijatar, nunna ja ihana feminiinen olento.
Toisena hetkenä hirveä munahaukka, joka ottaa haluamansa käskemällä, ratsastamalla itsensä ekstaasiin, pitämällä miestä päästä kiinni nuolettaessaan tavaraansa ja käyttäytyy kuin pahinkin syöjätär.
Mutta voivatko nuo kaksi olla samassa naisessa?
-Arvaatte varmaan jälleen, kuka- Anonyymi kirjoitti:
Olen kaksijakoinen tuon suhteen.
Kuvailemasi hillitty ja sensuelli nainen kävisi, mutta toisinaan hän voisi myös olla hullu ämmä, syöjätär, nymfo ja munahaukka, joka käytännössä raiskaa miehensä.
Haluamansa saatuaan käpertyy kainaloon ja on hellyttävä naisolento jälleen.
Minulle siis kävisi nainen, jossa olisi nuo molemmat ominaisuudet vaihtelevasti.
Joskus raaka pikapano keittiössä seisaaltaan varoittamatta, naisen nuoleminen äkkiarvaamatta keittiön pöydällä orgasmiin, tai telkkaria sohvalla katsellessa reidelle laskeutuva käsi, lämmin halaus, pitkä katse, suuuuudelma ja siitä hiljaa eteenpäin, pehmeän hattaran lailla koskettaen, kuunnellen ja nuuhkien sitä toista ihmistä.
Oi, nainen joka olis välillä hyvä haltijatar, nunna ja ihana feminiinen olento.
Toisena hetkenä hirveä munahaukka, joka ottaa haluamansa käskemällä, ratsastamalla itsensä ekstaasiin, pitämällä miestä päästä kiinni nuolettaessaan tavaraansa ja käyttäytyy kuin pahinkin syöjätär.
Mutta voivatko nuo kaksi olla samassa naisessa?
-Arvaatte varmaan jälleen, kuka-Juu kyllä sulla on tuhmaa tekstiä.🔥🔥🔥
- Anonyymi
aijwe4ubwb oykka cyidswszsa ib kuga cyyxsb nswdejju buuzsfö kyioya jjjiba<b
ajatt4lin niin jotain josd tytyöyt katsoo niin Las V egasin tanssdityttöjä ehkä emmwe noin hy viä, mutta huv iksikin katsoa - Anonyymi
yuollainen huvittacs juttu kun juueikin yeitin tytöiltä kysyä josfrain pwlijurusra miknkälainwn oliai hauaka, niin wttä minä voin itese kerksiä mikä olisi mwillw hausaka... wttä noniiin
Jopa, ei liian kiltti eikä alistuva ja äitihahmo lähinnä lapsille. Ite oon tottunu järjestään asioita omin päin jo pikkulapsuudesta lähtien. Niin tiettyä vastusta saa olla. Tosin ei kannata olla vaikeasti tavoiteltava, koska siihen ei aika riitä. Tässä on muutenkin ollut kohtaamisongelmaa, niin saattaa mennä hyvä suhde sivusuun.
Tärkeämpää on oikeestaan olla jalat maassa ja ymmärtää, ettei ne tavaratkaan kauppoihin vaan tipahda, vaan tietää tuotantoketjut. En mitenkään liikoja vaadi, mulla itelläkin on merkkivaatteita, mutta tiettyä pyrkimystä eettisyyteen. Ei siis mitenkään mulle tilivelvollinen, mutta tietynlaiset arvot olla.Minkähän takia tää, mun konmentti ton tekstin alle tuli. Piti tulla omakseen, ei taas ynmärrä tätä palstaa!
- Anonyymi
Erikoista että tätä edes mietitään. Yleensähän on niin että mies yrittää löytää naisen eikä miehen mielipiteillä ole juuri merkitystä.
Miten niin yrittää? Tai siis totta kai voi yrittää mutta eikö siihen ole edes jotkut omat mieltymykset.. mitä etsit?
Niin, yrittäjä yrittää. Voi perustaa yrityksen. Mutta ei mitä tahansa yritystä, käsityöyrityksen.
JeroP kirjoitti:
Niin, yrittäjä yrittää. Voi perustaa yrityksen. Mutta ei mitä tahansa yritystä, käsityöyrityksen.
Kiitos illan nauruista😅
- Anonyymi
joku niin nukkuminen joku pitkäsääerinen tyttä päällä makzaamzasssa nukkumasxza kuin pehmeä peitto... kecään aurinkoas ocogrllrssa, aamunkoittoa...
kuin peiehmeänä peittonas päällä joku nainen... - Anonyymi
öiiöem eytyt' ;MADS eo mut vpo öaotaa jaislpks livos lim ejl' vsstovs kitti tip teöalpoti,omem moom soojem OISS avaseuusasemaan, siihwn kwskirryä nyr...
- Anonyymi
ytuo jännittää minua paljon mitä niilä oli 2 buotokasutya kai noin sikss kun tuo av aruusaswma ja erakwetti että pääswwkö hwlpoari...
- Anonyymi
Itsenäinen nainen joka ei tunnusta minua tarvitsevansa, sellainen kiinnostaa aina.
AV - Anonyymi
toai ikäcää joa jää jorwnkin lwuman avsruuyrrn nuo arstreonautit, onhan niillä ohjaqus5r4akwetteja joillas vähän ohjata juttuja....
wijleijumaan acsruuden tyhjyyyt Vai niin, vapaus kuolata 🙂.
Ulkoisesti sopivan sutjakka, himpun verran urheilullinen, sopusuhtainen.
Huumorintajuinen, avoin, rehellinen, lämminsydäminen, järkevä
Fantasiaosaston jätän tällä kertaa sikseen 🙂- Anonyymi
Tämäkin kysymys on epäoleellinen, koska ensin pitäisi olla olemassa naisille, että sitä olisi mielekästä pohtia. On helpompaa hyväksyä ja ymmärtää, ettei tässä maailmassa ole minulle rakkautta, ja kulkea vain omia polkujaan kuin etsiä hyväksyntää naisilta, joille ei ole olemassa. Maailmassa on muitakin ilon aiheita ja myös kauneutta, kun keskittyy itseensä ja omiin harrastuksiinsa.
Mutta sanottakoon vielä, että enemmän minulla on ollut työkavereina narsistisia ja kusipäisiä miehiä kuin naisia. Ehkä ongelma on juurikin tässä, että naiset viehättyvät dark triad miehistä. Minun mieleeni olisi siten nainen, joka ei viehäty dark triad miehistä.Höh, harmi jos et ole olemassa. No mutta nyt ainakin sait huomion eli et ole enää näkymätön. Mitäpä harrastat?
- Anonyymi
Kyllä naisessa särmää pitää olla. Ei kai kukaan normaali ihminen jaksa mitään joo joo ihmistä, jolle käy aina kaikki, eikä sillä ole yhtään omaa mielipidettä ja jonka koko elämä pyörii vain mun ympärilläni? Ei tuollaisesta voi tykätä kuin vain narsisti.
- Anonyymi
Ei minkäänlainen nainen. Piste. Sinkkuna on parempi. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Minä en noista tuon keskustelun aloitusväitteistä välitä.
Minun mielestä helppo elämä on kivaa, en kaipaa mitään ylimääräisiä haasteita.
Tärkeintä naisessa on se, että on tykkää ja nauttii seksistä, fyysinen olemus, jotta on edelliseen kyvykäs (eli hyvä ja aktiivinen sängyssä), sekä lisäksi täysipäisyys ja mieluiten helppo elämänkumppani ( eikä siis vaativa tai haastava ).
Tämmöstä täältä mökiltä.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Nykyään saattaisi tuntea kiinnostusta jonkinlaisen geishan ja AI:n yhdistelmään, eli eksistentiaaliseen elämän shakkikoneeseen, täytyyhän elämässä olla muutakin kuin pelkkä tyhjyys.
- Anonyymi
Joku Enisa Copilot, keskustelun aiheena filosofia, eksistentiaali-politiikka, vallankumouksellinen musiikki, ja suunnitelma globaalista vallankumouksesta tekoälyn tekemänä. hähä
https://www.youtube.com/watch?v=NcwRgfcUonw
- Anonyymi
Ulkokultainen pässinpää tuntee riittämättömyyttä jos olet jättäjä. Jos pullea,pässinpää maalittaa pulleita,jos hoikka,pässinpää haukkuu laudaksi. Pässinpää on tullut jätetyksi ja juurikin aiheesta.
- Anonyymi
Kiltti, kaunis, elämänmyönteinen ihana nainen johon voi luottaa
- AnonyymiUUSI
Yli satakiloinen plösö, jolla on vihreä, pinkki tai violetti sänkitukka, neljä numeroa liian ahtaat rikoot ja tupakka suupielessä, käsipuolessa kassi Lidlin halvinta kaljaa. Kokonaisuuden kruunaa chihuahua ja meluisa parvi erivärisiä jälkeläisiä. Kaikenlainen koulusivistys on ehdottomasti miinusta.
Siis noinko kuvailet sitä unelmiesi daamia joka on jo kainalossa? Eikö tuohon nyt sopisi paremmin (soma ja pieni pyöreä munkkini)?
- AnonyymiUUSI
Sellainen joka tekee itse aloitteen kun nykypäivänä mies ei sitä saa tehdä ja kuitenkin sen pitäisi se tehdä
- AnonyymiUUSI
niin missä se luti nyt on kun hänellä tuollaisia pieniä sairaanhoitojuttujakin mukana repussa heh
his vajavenou jyub guejiutysseoekuub kuyjasynubeb,,, joku.. - AnonyymiUUSI
Kuulemma pitäs olla yliluonnollinenmollakseen naiselle täydellinen vähintään teräsmies osata lukea ajatuksia pelastaa maailma olla sikarikas hyvän näköinen pitkä ja paksu se itsen pitäs olla pitkä treenattu vartalo vimosenpäälle tikissä sängyssä pitäs osata yhtä ja toista vähintään pitäs rahanosalta olla hyvä palkkanen työ
- AnonyymiUUSI
Minä rakastan naisia jotka on, rintavia,reiteviä ja perseviä. Oikein uhkeita ja seksinnälkäisiä puumanaisia.
Lämmin, empaattinen, sporttinen, seksikäs, söpö, hyvältä tuoksuva, mukava...
- AnonyymiUUSI
Onko mielikuvituskirsi sellainen?
Anonyymi kirjoitti:
Onko mielikuvituskirsi sellainen?
Mielikuvituksissa tietenkin on helppoa luoda täydellinen kumppani.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Mielikuvituksissa tietenkin on helppoa luoda täydellinen kumppani.
Ja jokainen meistä mielikuvittelee muista ihmisistä asioita, jotka ei ole edes totta. Niin hyviä kun huonojakin asioita.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Ja jokainen meistä mielikuvittelee muista ihmisistä asioita, jotka ei ole edes totta. Niin hyviä kun huonojakin asioita.
JasuNiinhän se menee. Jos ei toista tunne yhtään niin silloin vain oletetaan kaikkea ja uskotaan huhupuheita.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Niinhän se menee. Jos ei toista tunne yhtään niin silloin vain oletetaan kaikkea ja uskotaan huhupuheita.
Niin tai vaikkei kaikki usko huhupuheitakaan esim minä, mutta päättelee liian hätäisesti väärin. Jälkeenpäin voi huomata tehneensä arviointivirheitä.
Jasu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin tai vaikkei kaikki usko huhupuheitakaan esim minä, mutta päättelee liian hätäisesti väärin. Jälkeenpäin voi huomata tehneensä arviointivirheitä.
JasuHuhupuheita ei kannata ikinä ottaa ihan totena, mielummin arvioi itse aina kunkin ihmisen. Kun jokainen arvioi niin omista näkökulmistaan ja motiiveistaan muita, että voitte nähdä saman ihmisen ihan erilailla, kuin yö ja päivä.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
JasuOn kyllä helppoa tulla väärinymmärretyksi. Se olen havainnut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huhupuheita ei kannata ikinä ottaa ihan totena, mielummin arvioi itse aina kunkin ihmisen. Kun jokainen arvioi niin omista näkökulmistaan ja motiiveistaan muita, että voitte nähdä saman ihmisen ihan erilailla, kuin yö ja päivä.
JasuAika usein on käynyt niin, että joku on mulle kertonut työkaverista jotain negaa ja kun itse tutustun, en koe häntä samoin ja tuun juttuun hyvin. Kaikilla henkilökemiat ei vaan kohtaa ja näkemykset on tiukkoja tms. Mielummin siis AINA arvioi itse, kun että nielee muitten jutut yhtään asiaa tutkimatta.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Aika usein on käynyt niin, että joku on mulle kertonut työkaverista jotain negaa ja kun itse tutustun, en koe häntä samoin ja tuun juttuun hyvin. Kaikilla henkilökemiat ei vaan kohtaa ja näkemykset on tiukkoja tms. Mielummin siis AINA arvioi itse, kun että nielee muitten jutut yhtään asiaa tutkimatta.
JasuNo juuri niin. Itsehän sen paremmin tietää ja just nuo henkilökemiat on tärkeitä. Jos sitä ei ole niin siinä helposti hiertää kaikki asiat.
- AnonyymiUUSI
niin tietokoneeiden jutuissa niin että pitäisikövaihteeksi ostaa AMD:n prosewssori tasapuolisesti kun Inteliä ostanut monia peräkkäin.
- AnonyymiUUSI
niin joku pyöräilylenkkijuttu, tulikin arvaamattoman haasta ja pitkä... niin mulla voisi olla mukana jos joku haava tai loukkaantuminen, laastaria ja jotain sidetarpeitakin puhdistusainetta jne... :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 223522
Kyllä mä sua rakastan mutta ei me voida olla me
On tuhat syytä miksei vaan voida olla. Pitää sunkin hyväksyä se . Parempi kun ei nähdäkään enää, sattuu liikaa. Naiselle1041704- 1041328
- 661064
Manipuloitu Raamattu
Manipuloitu Raamattu https://www.youtube.com/watch?v=XOZ4C8qWWrQ Tässä leikkaamattomassa videossa Mauro Biglino käsitte3171002Jos sattumalta
kohdataan ja näet että minäkin näen sut niin a. lähdetkö pois b. sanot hei tai muuta c. katsot hiljaa ja odotat mitä71941Kertokaapa miehet
Nyt sitten minkälainen nainen on mieleenne? Tuli siis mieleen tuosta toisesta aloituksesta. Jossa nainen ei saisi olla l143935Lähtee järki sun kanssa mies
Mitä ihmettä sä minusta haluat? Ole rehellinen, ei tätä kestä erkkikään.60912Martina instassa kehuu omia nuorekkaita kasvojaan..
Kyllä on sitten nuorekas,not! Täynnä täytaineita tämä nainen ja näyttää joka päivä enemmän samalta kun joku naisista B151856- 67842