kalliilla kun halvalla ei saa
missä myydään käytettyjä tietokoneita
6
304
Vastaukset
- Vastausta
Netissähän niitä kaupitellaan yksityisten toimesta. Kodinkoneliikkeissä myydään yleensä vain uusia kodinkoneita. Kirpputoreilla en käy , mutta periaatteessa joku voisi myydä.. (en kovin paljoa usko) Tekniset Sipilästä voi löytyä satunnaisesti vaihdossa tullut läppäri , mutta enemmän käytetyistä löytyy valkosta puolta ( pesukone, j-kaappi ,liesi yms )
- ...
Netissä. Kannattaa selailla yrityksille edelleenmyyvien sivujakin. Halvasta lähtöhinnasta lähtee helposti joku kymppi pois pyytäessä.
- Pienpehmo
Tori.fi ?
Tässä linkki http://www.tori.fi/pirkanmaa/tietotekniikka?ca=11&w=1&cg=5030&st=s&st=k&st=u&st=h&st=g
Huomaa, että ostaessasi yksityiseltä olet aina omillasi, jos laite osottautuu vialliseksi. - Sinuhe1
Hei!
Olen hankkinut koneeni ja täältä: http://www.tietokonekierratys.com/
Liike on Hämeenkyrössä, asiantunteva ja ystävällinen palvelu. Laitteita on joka lähtöön. - Wesu
Tarjolla esim. Konepaketteja Acer M661 keskusosalla, Vista käyttis, 19" näyttö, 2003 office lisenssi, perusohjelmat valmiiksi asennettu, myös virustorjunta. 149€
Kannettavia Lenovo ThinkPad T61 tai vastaavia alk. 240€
Wema Service Oy Tampere / Sarankulma 041 5566872. - moi1
www.streetmedia.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883204Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3202809Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911556Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401252Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621242Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281031- 74990
- 79987
- 117960
- 72924