4H:n palkat ovat olleet jo myöhässä kohta kuukauden . Voiko tästä tehdä jonkinsortin jutun että palkkoja ei makseta ajallaan ?
4H-Yhdistyksen palkat myöhässä.
3
468
Vastaukset
- Samatäällä
Et ole ainut minullakin on myöhässä 4H:n palkka jo kohta kuukauden ja syynä on kuulemma uusi laskujärjestelmä
- mekkaloitsija
Ei sen pitäisi olla mikään syy. Työnantajan pitää huolehtia että työntekijät saavat palkat ajoissa vaikka lainaa ottamalla tms.
Kuten eräs työnantaja ei ollut saanut maksua tehdystä työstä ja ei työn tilaaja meinannut millään maksaa niin se työnantaja meni pankkiin ja otti LAINAN jotta saa palkat työntekiköille ajoissa.
Se kun pian menee niin jos palkka ei tule ajoissa että työntekijät lähtee.
Jos mun palkka ei ajoissa tulisi niin nousisi mekkala. Jos ei muu auttaisi niin liittoon soittaisin. kannattaa selvittää onko teillä oikeutta saada jotain korvausta tusta ajasta kun olette rahatta olleet myöhästyneen palkan takia.
Kannattaa huolella selvittää omat oikeudet kuten minäkin tiedän tasan tarkkaan mitä mulle milloinkin kuuluu ja yksikin lipsahdus niin nousee mekkala. - palkka**
Kannattaa ottaa yhteys suoraan palkanlaskijaan niin asia selviää samantien.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1352220
Mies olet edelleen rakas ja tärkeä
Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.871819Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt711733Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1091597- 561312
Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1801164- 571137
Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942371119Ihastuksen halaaminen
Oletko halannut mielitiettyäsi? Miltä ensimmäinen halaus tuntui, onko jäänyt mieleen? 🫂491102Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451067