T. Rapo tutkintapyynnöstä

Luulen, arvelen, huh

Rapo kirjoittaa tutkintapyynnössä, jossa vaaditaan rangaistusta Rinnevaaralle ja entiselle hallitukselle mm. seuraavaa: "Emme voineet enää viivytellä näiden rikosepäilyjen lähettämistä... ja pelkäämme, että hän on pyrkimässä takaisin Pyhäjärven virkaan. Ainakin hänet on nähty parikertaa Matkahuollossa ja ABC- huoltoasemalla neuvottelemassa Pyhäjärvisten henkilöiden kanssa."
Tulee mieleen että tarkkaan on seurattu. Eikö Suomessa ole matkustusvapautta?
Perin kovaa ja raakaa on tutkintapyynnön tekijöiden teksti. Uskon 100 rosenttisesti entisen hallituksen rehelliseen toimintaan. Entä nyt?

67

1237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ole nimismies enä

Tänä iltana NIMISMIES TARMO RAPO julistaa kihurauhan. Onko kaupunki ostanut nimismiehen arvonimen? Eläkeläinen kait on.

• Lemmy 1

On meillä hurskas ja hyväntahtoinen kihurauhan julistaja.

• lukenut Paikallisest

Itse on arvonimen saanut sisäasiainministeriön päätöksellä eikä ole maksanut mitään. Ole rauhassa.

• tomaatteja

Onko mädät tomaatit valmiina?

• mitä tarmo?

Järkyttävä tutkintapyyntö ja se vielä järkyttäävämpää, että Piispanen on lähettänyt sen syyttäjälle harkintaan.

Voi Pyhä Pietari.

• ML?

" Minä olen tuon tutkintapyynnön myös konkreettisesti koonnut ja kirjoittanut.."
      ..." että Pyhäjärven kuntapolitiikka ei tervehdy eikä muutu laillisempaan suuntaan muuta kuin rikosilmoitusten kautta...."Kantelut ym joita olemme valmistelleet jo yli vuoden ajan, eivät johda asiassa kuitenkaan mihinkään, ja esim. kunnianloukkausrikokset ehtivät vain vanhenemaan kantelujen turhia tuloksia odotelless...", kirjoittaa Minä, Tarmo Rapo
      "Minä allekirjoittanut olen kerännyt tutkintapyynnön sisältävät asiat monelt taholta ja keskustellut kaupungintalon henkilökunnan ja etenkin allekirjoittaneiden valtuutettujen kanssa kymmeniä kertoja siitä......"
      Allekirjoittajat ovat" Taimi Piippo, Tarmo Rapo,Asko Torssonen, Asko Kauranen
      Markku Fält, Paavo Leskinen, Jari Aittokoski ja Kimmo Sarkkinen" 26.11.2012
      "Emme voi enää viivytellä.... ja pelkäämme, että hän on pyrkimässsä takaisin Pyhäjärven virkaan", sanotaan myös kirjoituksessa
      .
      "Minä Kirsti Kinnusen vaadin rangaistusta kaupunginjohtaja Tita Rinnevaaralle.Vaadin rangaistusta myös Aarne Liuskalle ja Raija Leppäharjulle, jos....Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Liuska joka tapauksessa aloitti minun asemaani työntekijänä ja myös minun henkilökohtaisen arvostelemisen, jota Leppäharju sitten jatkoi..." (Kyseessä asia, jolloin Aarne Liuska oli sitä mieltä, ettei valmistelusihteeri Kinnunnen voi olla tarkastuslautakunnan sihteerinä asemansa vuoksi. Hän esitti, että tarkastusyhteisöstä olisi lautakunnan sihteeri. ) Mikäs tuossa?Röyhkeäksi ovat käyneet!!

"Minä Sami Laukkanen vaadin Tita Rinnevaaralle, Tyyne Tuikalle, Raija Leppäharjulle ja Pekka Päivärinnalle kaikille rangaistusta..."

Että tämmöstä tämä. Jokilaaksojen Poliisille 26.11.2012

"Pyydämme poliisia tutkimaan, onko kaupunginjohtaja, kaupunginhallituksen jäsenet ja valtuuston puheenjohtaja Päivärinta syyllistyneet............"

Aivan hienoa hallintoa Pyhäjärvellä.

Eikös tämä Eeva-Riitta Pappila ollutkin jonkiinmoinen pääluottamusmies
      Sitäkin ihmetellään, että maatalouslomittaja on ollut kaupunginviraston toimihenkilöiden pääluottamusmies? Kuka on/keitä ovat kaupungintalon työntekijät, joilla tällaiseen on aikaa, mistä Rapo kirjoittelee. Pois,pois .. Hekin puhuvat virkavastuulla, kuten Rapokin luottamustehtävässään. Minusta alkaa tuntua jo siltä, että ketähän vastaan tässä on syyte nostettava? Muuten eivät asiat näytä selviävän.

• noita nimiä

tuossa lukiessa, piippoo,torssosta, kaurasa,rappoo.....
        mutta onko kangasharju pompanna porukasta sivuun.....
        Hänkin on ollut tuossa uusikeskustan surku porukassa.

• Anonyymi
        noita nimiä kirjoitti:

tuossa lukiessa, piippoo,torssosta, kaurasa,rappoo.....
        mutta onko kangasharju pompanna porukasta sivuun.....
        Hänkin on ollut tuossa uusikeskustan surku porukassa.

Yksi pikkulepakko eksynyt miehiseen seuraan, aika outoa.
        On teillä ollut mellevät melskeet.

• Kupit meni nurin.

Minä olen tutkintapyynnön lukenut. Siinä on silkkaa vihaa ja katkeruutta sekä kaunaa, kaikki ei sanoiksi ole mahtunut, epäselväksi se ei taatusti jää.
      Negatiivisia ääritunteita rivin välitkin pursuten.

• P.Ösilö

Missähän tutkintapyynnössä ei ole vihaa ja kaunaa?

• heikon merkki
        P.Ösilö kirjoitti:

Missähän tutkintapyynnössä ei ole vihaa ja kaunaa?

Rapon kirjoittamassa ei pitäisi olla, vaan kun silti on. Hän nimittäin alleviivaten itse korostaa "tässä tutkintapyynnössä ei ole mitään vihaa eikä kostonhimoa".
        Hassu vanha huohottava mies.

• P.Ösilö
        heikon merkki kirjoitti:

Rapon kirjoittamassa ei pitäisi olla, vaan kun silti on. Hän nimittäin alleviivaten itse korostaa "tässä tutkintapyynnössä ei ole mitään vihaa eikä kostonhimoa".
        Hassu vanha huohottava mies.

Taitaapi olla meistä kuitenkin pätevin näissä asioissa!
        Jos epäilynä on esim. törkeä virka-aseman väärinkäyttö, niin saa siinä olla vähän vihaakin, vaikkapa vain veronmaksajana!

• seliseli
        P.Ösilö kirjoitti:

Jos epäilynä on esim. törkeä virka-aseman väärinkäyttö, niin saa siinä olla vähän vihaakin, vaikkapa vain veronmaksajana!

Ihan itsekö "tarmokkaana" vastailet keskusteluissa ja puolustelet tyhmiä sanojasi?

• Rajapyykin stoppi
        seliseli kirjoitti:

Ihan itsekö "tarmokkaana" vastailet keskusteluissa ja puolustelet tyhmiä sanojasi?

Justiinsa "hassu vanha huohottava ja hikoileva mies". Tarvitseekohan hän apua portailla lakikirjojen ja todistajalausuntojen kantamisessa?
        Minusta mies on aivan liian ylipätevä pikku paikkakunnan poliittisen pulunpaskan lapiointiin. Menisi muihin hommiin pätemään.
        Kunhan ei hänen ylilyövä ristiretkensä päättyisi kohtalokkaasti?
        Ettei hänen hovilleen kävisi kuten kävi piskuiselle Suomelle jokin miesaika sitten, kun uhoten lähtivät rajoja siirtämään?

• Loiskiehuntaa
        P.Ösilö kirjoitti:

Jos tutkintapyyntöjä on tehty on poliisin ja syyttäjän tehtävä,arvioida asia, keskustelupalstojenjuristit eivät siihen pysty.
        Tämäon sitä kuulua loiskiehuntaa.

• kavereita jahdataan

Oliko Rauhanruhtinas Kihuilla armollinen, kun kihurauhan julisti.

On kaveri niin alamittainen kuin olla ja voi. Että kehtaakin. Vielä kättä puristaa.

• vanha ämmä!!

Luulen, arvelen, olen kuullut. Eeva-Riita Pappila on paras todistaja, rohkea nainen.

Varmaan suku välttyy sakoilta.

• Pienipiiripyörii

• Ettehän pillastu?

Ovathan ne, näin huhutaan. Samoin Rapo ja Fält.
      On ihan helppoa siirtää oma näkemys, on helppo syöttää pihankulmalta uskottavasti mitä pirulliseen mieleen sattuu juolahtamaan juonta punoessa.
      Omat "salaiset kansiot" ovat jonkun peukalon alla, johon sopivasti aina silloin tällöin naputtaen saadaan tahto ja tarkoitussuunta läpi. Tarkoitusperä eikä tahto ei ole useinkaan hyvä.
      He ovat paikallisia "fbi-hoovereita", valvovat ja julistavat, ovat itse itsensä ikään kuin puhtauden ja laillisuuden valvojiksi kuntalaisten edessä tykö tehneet, mutta hyvin tavallisia kuolevaisia ovat. Ihan niin kuin minä tai sinä.
      Kun ei käytetä sanaa kiristys, niin käytetään sanaa uuttaminen tai ymppääminen.

Eikä tarvitse "juoruviestiasialle" autolla liikkua, joten kenenkään autoja ei nähdä tulevan eikä menevän "sielläpäin".
      He ovat jo siinä, rakkaat naapurini.

• lomalla Heinolassa

On aivan uskomatonta, mitä Tarmo Rapo on levittänyt Tita Rinnevaarasta Heinolaan.
      Ja jukka Tikanmäki myös. Nyt kun olen niistä tarkemmin saanut tietää, on mahdotonta uskoa, mitä kauhuja tämä kaksikko on.

Ja minkä vuoksi? Siinäpä tuhannen taalan kysymys.Voisi ajatella, että olisi ollut onnellinen, kun hänet valittiin Heinolaan. Mutta ei, kauheita valheita, ala-arvoista
      toimintaa sähköpostein, puheluin ja lehtikirjoituksin.
      Ja nyt täällä Pyhäjärvellä tämä meno ja meininki?

• hyvä meininki

hyvä on meno ja varsinkin meininki! Pari luuseria taas itkee kun muuta ei osaa...

• peukkua nostaa
        hyvä meininki kirjoitti:

hyvä on meno ja varsinkin meininki! Pari luuseria taas itkee kun muuta ei osaa...

Aivan oikein, että asiat selvitetään pohjamutia myöten, ei kukaan noita tutkintapyyntöjä tee, jos niissä ei olisi perää. Siinähän selviää ne Pyhäjärvisten kiusaajat, mistä joku yhdistys muistuttaa valtuustosalissakin ja piiri pieni taitaa pyöriä edelleen ja voi niitä työntekijä ressukoita, jos edelliset vallanpitäjät pääsisi takaisin valtaan, hyvä etteivät pääse, jospa saisivat rötöstelystään sen verran tuomiota, että menettäsivät luottamustoimensakin.

• Kansalainen

Toiset syyllistetään tietämättään rikokseen ja heidät saalistetaan maalitauluiksi.

Toiset sen sijaan voivat tehdä tietoisesti rikoksia, ja silti luovivat avustettuna lain ulottumattomiin ja eivät jää koskaan kiinni.

• Ei luovi

Voi voi kun ei se yhteiskunta sillä tavalla pyöri! Kyllä rikoksista aina rangaistuksen saa!

• Susia ovat
        Ei luovi kirjoitti:

Voi voi kun ei se yhteiskunta sillä tavalla pyöri! Kyllä rikoksista aina rangaistuksen saa!

Kyllä virkamiehet ovat paremmin sujeltuja kuin petoeläimet.

• Tuskin.

Niinkö?

• Pyhäjärvisten paras.

Mitäs tuosta enää jauhaa. ,eikös se eronnut jo vuosia sitten, ei täällä kukaan vanhoja kaipaa.

• Tuskin.

Niinkö?

• ystävä8

Tarmo on hyvä ihminen, suotta yritätte mustamaalata

• Joo.

Onhan se, maistettu.

• lue ja ymmärrä

HYVÄ IHMINEN????

• atteisti

Erittäin fiksu ja ystävällinen kaikkia kohtaan, ei haittaa vaikka on kirkkovaltuustossakin

• Raskas A-sarjalainen

Onhan hän, kelle tahtoo, mutta niin ovat myös hänen syvästi vihaamansa ja vainoamansa ihmiset.
      Itse olen jo pitkään tiedostanut, mikä vaarallinen pahuus asuu" hymyilevän, rauhallisen ja lähestyttävän" ihmisen sisimmässä.
      Kavahdan ja pyrin pysyttelemään mahdollisimman kaukana hänen vaikuttavuuspiiristään.
      Kun on paha salaa, ja teot tehdään salaisesti, se on muille tuhoisampaa, kuin että on paha julkisesti, niihin pystynee muut suhtautumaan jotenkin.

Selkään puukottaja on oikea termi hänelle.

• kerrontaa kuunnellut

Olen ymmärtänyt, että rikosilmoitusta ei voi tehdä kuin salaisesti eli ei julkisesti. Silloin kävisi huonosti, jos sen tekisi vaikkapa lehden sivuilla. Koko joukko on tehnyt alun perin rikosilmoituksen siitä yksinkertaisesta syystä, että kyseisellä päätöksellä aiheutettiin kaupungille suurta taloudellista vahinkoa ystävän hyväksi. Taustalla on myös pitkälliset kiusaamiset, joiden kohteeksi joutui moni alainen ja yksi parhaimmista joutui sen vuoksi myös eroamaan, mikä oli kaupungille suuri kunnallishallinnon osaamisen menetys.
        Muutenkaan ei saa olla tapana, että pieniäkään rikosasioita käsitellään julkisuudessa ennen kuin syyttäjä on tehnyt niiden suhteen ratkaisunsa. Ihmisen oikeusturva vaatii sitä. Luottamusmiehille on julkisesti kerrottu myös siitä, että Rinnevaara teki rikosilmoituksen Raposta, että tämä on antanut vääriä tietoja hänestä julkisuuteen. Syyttäjä on tehnyt asiassa syyttämättäjättämispäätöksen, koska julkisuuden henkilön on kestettävä itseensä kohdistuvaa kovaakin arvosteluja eikä Rapo ole tarkoittanut sähköpostikirjoituksiaan toisille leviteltäväksi. Tätä Rapon "syyllistymistä kunnianloukkaukseen" on kerrottu näillä palstoilla jo monia kuukausia, vaikka se ei ole ollut syyttäjän mielestä rikos..

• Hyvä huomata

Täällä yritetään mustata jokainen. Tarmo on mies paikallaan ystävällinen ja ajatteleva.

• Olemus tulemus

Pidä käsityksesi, jokainen tarvitsee ystävää.
      Toivottavasti jaksat tukea häntä vielä silloinkin, kun saat totuuden toisesta piilotetusta persoonasta eteesi.

• tosonniin

Hyvä ihminen, puolustaa kiusattuja ja kaltoin kohdeltuja, ei ole herrojen pyllyn nuolija, varmaan joku entinen rikollinen yrittää mustamaalata häntä, saanut ehkä tuomion aikoinaan ja nyttemmin jahtaa ilmanaikuisilla jutuilla

• eiköhelevetisä

Kuka helevetti on menny tarmon sisälle ja piiloutunu sinne, pers oonako...

• Tuskin.

Niinkö?

• hämähämäh

minkälaista selkäänpuukottamista on tämä, nimettömänä, p..n jauhaminen ja nimellä esiinnostettavien ihmisten parjaus ja vihjailut. Kirjoita nimelläsi itse niin jotain kanttia on jutuillasikin. Selkäänpuukottamista pahimman jälkeen.

• räkyräky

Tuskin uskaltavat sellaiseen

• Barabbas vain

Kyllä minua todella ihmetyttää, kun täällä Pyhäjärvellä jatkuvasti huudetaan Rinnevaaran perään, "PÄÄSTÄ MEILLE BARABBAS!"

• Okranen

Kyllä teille tutkimuspyynnön tekijät ja todistelijat tulevat hallakylmät. Vihassa nostattamanne käsittely on kesken ja sakeana ilmassa lentelevät huhut loksahtelevat paikoilleen.
      Eipä taida yksikään huhu löytää todellista jalansijaa, pilkka osuu omaan nilkkaanne.

Nimet tulevat esiin. Puhdistettuina.

• onko näin?

Rapohan on parasta Pyhäjärvellä. Tikanmäki ei kuuleman mukaan tule toimeen, ellei Rapo ole asioiden takapiruna.

• juonikkoja

no voi ei, jos parasta paikallista -tason mittarina ovat nuo siamilaisveljekset, niin se selittääkin tismalleen henkilökemiavaikeudet, lapselliset riidat ja kaikkinaisen kehittymättömyyden.

• ??????????????

Mistäpä tuota haastelet.

• äitee auta

No jokainen järkevä ihminen tietää vähemmästäkin mistä nuo pro johtaja parkkisen hölynpölyt on lähtösin, ne on sieltä äitin maidosta varmaan

• Uskosit jo

Kuten on siamilaiskaksosveljesten pahuuskin , äitin maidosta? Isistähän ei aina tiedä, kuka hän kulloinkin on. Äiti on lähes 100% varma.
      Toisin sanoen "äitee auta" , vieläkö siitä imettämisestä.

• jäädään kuulolle

On todettava, että eipä uskoisi tuon asteisen virkamiehen kirjoittelevan Heinolaan moista tekstiä, mitä on ollut luettavissa.
      Törkeää, "älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi" Mitä se on?
      Kertokaapa se vaikka "sana sunnuntaiksi" palstalla.

• vanahakaveri

Assuuko se tarmo vielä pyhäjärvellä

• eiolenäkyny

lienee lähtenyt kauas pois..... ihan sama missä luuraa.

• ystävänne

Jos Lex Kittilä ei kelpaa esimerkiksi myös Pyhäjärven toiminnasta, niin sanopa? Luepa
      koko Suomen Kuvalehden juttu. Pitkä on , mutta loppupuolella on juuri sitä pyhäjärvistä toimintaa kuvaavaa. Niin samaa, ettei sanotuksi saa. On siinä ollut Pro Pyhäjärvi porukalla kestämistä, mutta kestäkää, valoa on tunnelin päässä.

• kaikki.aikanaan

Eiköhän me kaikki olla menossa vuorollaan valoa kohti!

• kolme.vuotta.kuitti

Kukahan se hymyilee vieläkin?

• Keväälläjoo

Hymyä huuleen ja kohti kesää.

• terveiset.etelästä
        Keväälläjoo kirjoitti:

Hymyä huuleen ja kohti kesää.

Arvoisa Heinolan kaupunginhallituksen puheenjohtaja

Olen HYKS:ista (HYKS Peijas) v. 2011 eläköitynyt neurologian ylilääkäri. En yleensä puutu asioihin, jotka eivät minulle kuulu, mutta tässä tapauksessa se on mielestäni kansalaisvelvollisuus. Muutama kuukausi sitten havaitsin TV:stä hämmästyksekseni, että Tita Rinnevaara on valittu Heinolan kaupunginjohtajaksi. Nyt luin Helsingin sanomista, en lainkaan hämmästyksekseni, että Heinolassa on ilmennyt ongelmia.

Minut houkuteltiin työskentelemään Epilepsiasäätiön tutkimuskeskus Neurossa (Helsingissä) melko suurin lupauksin vuonna 2004, joten otin pitkähkön virkavapaan kunnallisesta virastani. Tita Rinnevaara toimi laitoksen johtajana. En ole koskaan tavannut johtajaa, joka olisi yhtä kykenemätön henkilöstön johtamisessa, mutta taitava pitämään laitoksen hallitusta hyvällä tuulella. Kaikki kehityssuunnitelmat, joita tekemään minut oli nähdäkseni taloon palkattu, jäivät hänen pöydälleen makaamaan. Laitoksen toiminta lamaantui etenevästi, kun pätevät lääkärit poistuivat talosta ja toimintaa pyöritettiin keikkalääkäreillä, jotka saapuivat etäisyyksiltä Turku - Oulu. Minun odotettiin suhdeverkostojeni kautta hankkivan neurologeja ja unihäiriölääkäreitä taloon. Selvisi pian, että johtaja oli ainakin koko entisen Uudenmaanläänin alueella niin kuuluisa, että värväysyrityksilleni naureskeltiin railakkaasti. Talon henkilökunta oli hankkinut tietoja myös Tita Rinnevaaran aiemmista työpaikoista (mm. yksityinen lääkärikeskus, jonka nimeä en nyt muista ja tuskin olisi enää sama). Vakavat ongelmat henkilöstön kanssa olivat ilmeisesti toistuneet.

Itse poistuin Epilepsiasäätiön tutkimuskeskus Neurosta ja palasin kunnalliseen työhöni virkavapaani päätyttyä. Vähän myöhemmin Neuron hallitus päätyi irtisanomaan Tita Rinnevaaran, kun tilanne ilmeisesti oli täysin kriisiytynyt. Henkilökohtaisesti jouduin asian kanssa tekemisiin, kun Tita Rinnevaara haki oikeusteitse korvauksia laittomasta irtisanomisesta ja minutkin haastettiin todistamaan. Lopputulos oli, että hän sai korvauksia, joiden määrästä minulla ei ole tietoa. N. vuotta myöhemmin Neuro ajautui konkurssiin.

Henkilökohtaisesti en ole joutunut varsinaisesti kärsimään Tita Rinnevaaran toiminnasta, lähinnä turhauduin. Kuitenkin Neuron pitkäaikaisen henkilökunnan ahdinko oli niin vakava, että vastaavaa ei tulisi millään työpaikalla kärsiä.

Joten Taivaan nimessä: Jos vielä voitte, hankkiutukaa vs kaupunginjohtajasta eroon. Hakupapereissa lienee jonkinlainen CV? Haastatelkaapa aiempia työnantajia ja työyhteisöjä!!!

Pyydän anteeksi asiaan puuttumistani, mutta en muutakaan voinut

Terveisin
        Marjaana Luisto
        Neurologian ylilääkäri
        HYKS Peijaksen sairaala
        eläkkkeellä

• Minuakin.säälittää
        terveiset.etelästä kirjoitti:

Olen HYKS:ista (HYKS Peijas) v. 2011 eläköitynyt neurologian ylilääkäri. En yleensä puutu asioihin, jotka eivät minulle kuulu, mutta tässä tapauksessa se on mielestäni kansalaisvelvollisuus. Muutama kuukausi sitten havaitsin TV:stä hämmästyksekseni, että Tita Rinnevaara on valittu Heinolan kaupunginjohtajaksi. Nyt luin Helsingin sanomista, en lainkaan hämmästyksekseni, että Heinolassa on ilmennyt ongelmia.

Minut houkuteltiin työskentelemään Epilepsiasäätiön tutkimuskeskus Neurossa (Helsingissä) melko suurin lupauksin vuonna 2004, joten otin pitkähkön virkavapaan kunnallisesta virastani. Tita Rinnevaara toimi laitoksen johtajana. En ole koskaan tavannut johtajaa, joka olisi yhtä kykenemätön henkilöstön johtamisessa, mutta taitava pitämään laitoksen hallitusta hyvällä tuulella. Kaikki kehityssuunnitelmat, joita tekemään minut oli nähdäkseni taloon palkattu, jäivät hänen pöydälleen makaamaan. Laitoksen toiminta lamaantui etenevästi, kun pätevät lääkärit poistuivat talosta ja toimintaa pyöritettiin keikkalääkäreillä, jotka saapuivat etäisyyksiltä Turku - Oulu. Minun odotettiin suhdeverkostojeni kautta hankkivan neurologeja ja unihäiriölääkäreitä taloon. Selvisi pian, että johtaja oli ainakin koko entisen Uudenmaanläänin alueella niin kuuluisa, että värväysyrityksilleni naureskeltiin railakkaasti. Talon henkilökunta oli hankkinut tietoja myös Tita Rinnevaaran aiemmista työpaikoista (mm. yksityinen lääkärikeskus, jonka nimeä en nyt muista ja tuskin olisi enää sama). Vakavat ongelmat henkilöstön kanssa olivat ilmeisesti toistuneet.

Itse poistuin Epilepsiasäätiön tutkimuskeskus Neurosta ja palasin kunnalliseen työhöni virkavapaani päätyttyä. Vähän myöhemmin Neuron hallitus päätyi irtisanomaan Tita Rinnevaaran, kun tilanne ilmeisesti oli täysin kriisiytynyt. Henkilökohtaisesti jouduin asian kanssa tekemisiin, kun Tita Rinnevaara haki oikeusteitse korvauksia laittomasta irtisanomisesta ja minutkin haastettiin todistamaan. Lopputulos oli, että hän sai korvauksia, joiden määrästä minulla ei ole tietoa. N. vuotta myöhemmin Neuro ajautui konkurssiin.

Henkilökohtaisesti en ole joutunut varsinaisesti kärsimään Tita Rinnevaaran toiminnasta, lähinnä turhauduin. Kuitenkin Neuron pitkäaikaisen henkilökunnan ahdinko oli niin vakava, että vastaavaa ei tulisi millään työpaikalla kärsiä.

Joten Taivaan nimessä: Jos vielä voitte, hankkiutukaa vs kaupunginjohtajasta eroon. Hakupapereissa lienee jonkinlainen CV? Haastatelkaapa aiempia työnantajia ja työyhteisöjä!!!

Terveisin
        Marjaana Luisto
        Neurologian ylilääkäri
        HYKS Peijaksen sairaala
        eläkkkeellä

HÄH???
        On luppopäivä ja TR & pilleripöhinät ay osaston kahviaika.

• Anonyymi

On ilmeisesti näin, että nyt isot pojat tutinoissaan pinnan alla kuplivasta ja luikertelevasta paljastumispelosta?
        Miksi yli 10 v vanhat jutut täällä? Rinnevaara on ollutta ja mennyttä, mutta nämä rapo ym ovat yhä hämmentämässä sivusta...

• Anonyymi
        terveiset.etelästä kirjoitti:

Terveisin
        Marjaana Luisto
        Neurologian ylilääkäri
        HYKS Peijaksen sairaala
        eläkkkeellä

Toisen kirjeen julkaiseminen on rikos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ilmeisesti näin, että nyt isot pojat tutinoissaan pinnan alla kuplivasta ja luikertelevasta paljastumispelosta?
        Miksi yli 10 v vanhat jutut täällä? Rinnevaara on ollutta ja mennyttä, mutta nämä rapo ym ovat yhä hämmentämässä sivusta...

On, on on ja on, outoja tarinoita, puolin ja toisin. Katkeruus paistaa alkukirjoituksesta lähtien, kateus ja kauna paistaa kirkkaasti läpi.
        Meiltäpäin lähteneet jutut näyttää olevan pintaraapaisua, mikä tämän jutun ydin lienee todellisuudessa.
        Meilläpäin elelevät jatkavat samoja touhujaan, ulottaen jopa tavallisiin kuntalaisiin takapirun tehtailuaan.
        Koska Heinolan kirjeet saataneen kunnan historiikkiin, vaikkapa omana "herttasarjanpalana".
        Viihde ei tekisi pahaa tähän ankeuteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On, on on ja on, outoja tarinoita, puolin ja toisin. Katkeruus paistaa alkukirjoituksesta lähtien, kateus ja kauna paistaa kirkkaasti läpi.
        Meiltäpäin lähteneet jutut näyttää olevan pintaraapaisua, mikä tämän jutun ydin lienee todellisuudessa.
        Meilläpäin elelevät jatkavat samoja touhujaan, ulottaen jopa tavallisiin kuntalaisiin takapirun tehtailuaan.
        Koska Heinolan kirjeet saataneen kunnan historiikkiin, vaikkapa omana "herttasarjanpalana".
        Viihde ei tekisi pahaa tähän ankeuteen.

Oletko "kielitaitoinen" Rinnevaaran apuri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko "kielitaitoinen" Rinnevaaran apuri

Uskovainen Heikki tuollaisia kirjoittaa!!!!!!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskovainen Heikki tuollaisia kirjoittaa!!!!!!!!!!

Heikistä en tiedä, mutta pääsitkö sinä "toteuttamaan itseäsi"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heikistä en tiedä, mutta pääsitkö sinä "toteuttamaan itseäsi"?

HEIKILLÄ EI SEISO MUUTA KUIN JÄRKI!! MOT

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rappaport valvoo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raimolla kieli on jäykkä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisen kirjeen julkaiseminen on rikos.

Ehei, jos kirje on rikoksen aiheuttaja, käsi joka sitä kirjoittaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      271
      1683
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      46
      1543
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      151
      1251
    4. 140
      1056
    5. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      1037
    6. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      991
    7. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      73
      943
    8. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      451
      925
    9. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      47
      891
    10. Kesä ja nuorison mopoilu

Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta
      Suomussalmi
      152
      867
    Aihe