Olen sauvakävelyllä.
Onko teidän mielestänne sauvakävely vai hetken muotivillitys vai oletteko kokeneet sen
vaikutukset omassa liikunnassanne positiivisina ?
Sauvakävelyllä
56
1914
Vastaukset
- yks sauvoja kävelyttävä nainen
Olen nauttinut sauvakävelyistä paljon voi kävell paljon rivakammin ja kunnolla on kädet mukana, saa niska-hartiaseutuun hyvää liikettä myös.
Tehokkaampaa kävely sauvojen kanssa kuin ilman .
Ennen sauvakävlyä venyttelen ja myös sen kävelylenkin jällkeen , Tekee niin hyvää olen piristynyt todella paljon ja kunto kohennut ja mielialakin kun ulkoilee samalla sopivasti
Kävelylenkit on yleensä sellaisia tunnin kävelylenkkejä vähintäin 4 kertaa viikossa joskus on jokapäiväkin .
Jatketaan vain samaa rataa niin ei vanhuus iske liian aikaisin ja pysytään terveempinä pidempään
ja mielikin positiivisena- Sauvo en
Sauvoin vai sauvoitta?
Tarvan ohje pätee tänäänkin:
"Ylös, ulos ja lenkille!" - tuulentupa
Sauvo en kirjoitti:
Sauvoin vai sauvoitta?
Tarvan ohje pätee tänäänkin:
"Ylös, ulos ja lenkille!"Tuulentupia värkätähän.
Lähtisivät vähä tuulettamahan ittiänsä
niin saattaas joku ajatuskin löytyä,
päästä meinaan, nii-in; omastapa hyvionkin.
- fiiuliN
Sauvakävely on tosiaankin terveellinen harrastus.
Mutta kyllä sen suosio varmaankin ajankuluun , jollei lopu, niin ainakin harvenee.
Löydetään joku uusi laji ja mennään siihen mukaan, silloin heitetään sauvat nurkkaan.
Minun sauvani ovat jo nurkassaan lojuneet runsaan vuoden,
kun tyttäreni osti ne äitienpäivälahjaksi, eikä tiennyt varmaa mittaa, niin osti sellaiset jatkettavat jotka kopisevat
vaikka mitä kumeja kärkiin laittaisi.
Ja minua häiritsee tuo kopina.- tynnyri
Palstan tyhjä kolina häiritsee.
Mikä on se voima, joka saa aurinkorannikolla löhöävän häiriköimään palstalle tänne kymään Pohjolaan. Vaihtaisi edes joskus levyä.
Mene lenkille, siellä voi joku ajatuskin eksyä piposi alle.
Pesänkin saattaisi tehdä? - fiiuliN
tynnyri kirjoitti:
Mikä on se voima, joka saa aurinkorannikolla löhöävän häiriköimään palstalle tänne kymään Pohjolaan. Vaihtaisi edes joskus levyä.
Pesänkin saattaisi tehdä?Minkätakia minulle motkotat etelän auringosta???
En ole auringosta nähnyt vilaustakaan moneen kuukauteen, aina vaan sataa.
Eihän vielä siltikään pipoa tarvita,
vaikka ollaan täällä kylmässä sateessakin.
(Poistanetkohan tämänkin ketjun kun nikkini huomasit, niinhän kävi 80 palstalla) - peilissäsi
fiiuliN kirjoitti:
Minkätakia minulle motkotat etelän auringosta???
En ole auringosta nähnyt vilaustakaan moneen kuukauteen, aina vaan sataa.
Eihän vielä siltikään pipoa tarvita,
vaikka ollaan täällä kylmässä sateessakin.
(Poistanetkohan tämänkin ketjun kun nikkini huomasit, niinhän kävi 80 palstalla)Peilissäsi näät erään pahimmista palstan nakertajista.
tynnyri kirjoitti:
Pesänkin saattaisi tehdä?Kerro minullekin missa olen hairikoinyt?
- fiiuliN
Ruuneperi kirjoitti:
Kerro minullekin missa olen hairikoinyt?
Varmaankin joku yhdistää meidät yhdeksi ja samaksi.
tynnyri kirjoitti:
Pesänkin saattaisi tehdä?Miksi Aurinkorannikolla oleva ei saisi kirjoittaa palstalla, varsinkin kun hanta parjaat jatkuvasti ja aiheetta?
Kohdita arvostelusi edes oikeaan henkiloon ja kirjoita itsenasi. Onko liian vaikeaa??Ruuneperi kirjoitti:
Miksi Aurinkorannikolla oleva ei saisi kirjoittaa palstalla, varsinkin kun hanta parjaat jatkuvasti ja aiheetta?
Kohdita arvostelusi edes oikeaan henkiloon ja kirjoita itsenasi. Onko liian vaikeaa??Uskomaton olet.
En milloinkaan ole pyrkinyt estämään sinua enempää kuin ketään muutakaan lausumasta mielipidettään vaan aina pyrkinyt puolustamaan jokaiselle kuuluvaa ihmisoikeutta.
Sinä sensijaan olet itse siihen syyllistynyt lukemattomia kertoja.
Olet muuten kirjoittanut harhauttavasti Hajupojan nikiölläkin ja ilmeisesti muillakin, mutta sitä asiaa en edes viitsi tonkia.
"Aurinkorannikoltakin" tulet usein häiriköimään
ja nämä ovat sinusta alkaneita ja elät harhoissasi kuin hevonen, "joka pelkää jopa piiskan varjoa", jonka olen usein kertonut.
Tuohon edelliseen en edes ottaisi kantaa ellen sattumoisin lukenut kun oli tämnään ainoa viesti ketjussa.
Vastaisit joskus asiallisesti vaikkapa meilillä esittäen linkin kuten minä teen sinun kohdallasi.
Pakko käydä tätä palstalla kun muuten taas kerrot etten vastaa.
En viitsi edes sinun "klarailuusi" vastailla.
Entisenä sheriffinä tietänet, että et pääse vastuustasi luopumalla tehtävästä.
Vaitiolo sitoo sinua edelleen !- minämummeliini vaan
Ruuneperi kirjoitti:
Miksi Aurinkorannikolla oleva ei saisi kirjoittaa palstalla, varsinkin kun hanta parjaat jatkuvasti ja aiheetta?
Kohdita arvostelusi edes oikeaan henkiloon ja kirjoita itsenasi. Onko liian vaikeaa??Sinä saat kirjoittaa äläkä välitä ollenkaan mitä jotkut kateelliset yrittää jauhaa ja häiritä .
Ikävää ,että, ne jotka eivät voi toisia sulattaa mitnekään ,eikä antaa tilaa kellekkään ,eivät osaa poistua palstalta tai olla huomioimatta niiden kirjoituksia, jotka heidän mielenrauhaansa niin häiritsee.Itsekkäitä ja itserakkaita ovat,kun jokapaikassa pitäisi päästä olemaan sen maailmannapa ,hyi olkoon .
Kyllä on kateellisia ja uteliaita ne ja luulevat olevansa tämän palstan tai palstojen määrääjiä .
Onneksi kaikki saa tänne kirjoittaa .
Jatka Ruunerperi vaan jatka kirjoittelua .
Odottelen että voin lukea niitä edelleen . - ruupermanni
Ruuneperi kirjoitti:
Kerro minullekin missa olen hairikoinyt?
Monellako nikillä tämä ex.sefu törkyilee muistamatta törkyviestejään SEFU-ajoiltaankaan.
- Kirjar11
mutta eräs naapuri tuossa käy lenkillä päivittäin. Hän sanoi innostuneensa työtovereiden aloitulsesta ja kokee sen hyväksi liikunnaksi.
Käyn kyllä lenkillä, mutta ei ole tullut kävelysauvoja vielä hankittua, ja nuo hiihtämisessä käyttämäni sauvat ovat liian pitkät tuohon tarkoitukseen. Pitääköhän hankkia ja aloitta tuo suosittu liikuntamuoto.- fiiuliN
Juuri nuo kirjoitusvirheesi johdattivat minut jalkojesi jäljille.
Miksi tuolla tavalla oikein teet?
Matkit toisten nikkejä. fiiuliN kirjoitti:
Matkit toisten nikkejä.olin se minä, tein vain muita hommia tässä koneella ja en viitsinyt alaa kirjautumaan sisään kun viestin olin jo kirjoittanut.
Minä vierilin myön baarissa näin ilman vakiasua.- Sini-vuokko
fiiuliN kirjoitti:
Matkit toisten nikkejä.tälläisiin aloituksiin yleensä vastaat fiiuliN,etkö ole saanut jo hajusteita tarpeeksi,siksi ihmettelen kun sanoit että et jaksa,tälläisen luulisi näännyttävän,suo anteeksi eihän se minulle kuulu kenelle vastaat ja kenelle et.Vastasin tuolla jo sinun aloittamaasi ketjuun,mutta en odota että sinä vastaat minulle.Oli vain hauska sinun avaukseen vastata.
- Sini-vuokko
kirjar kirjoitti:
olin se minä, tein vain muita hommia tässä koneella ja en viitsinyt alaa kirjautumaan sisään kun viestin olin jo kirjoittanut.
Minä vierilin myön baarissa näin ilman vakiasua.erehdyin sinusta saako anteeksi jos kauniisti pyytää.
Sini-vuokko kirjoitti:
erehdyin sinusta saako anteeksi jos kauniisti pyytää.
Miten erehdyit, ei minulla ole ollut ollut siitä tietoa, en tiedä mitä erehtymiselläsi tarkoitat, mutta väliäkö sillä. Anteeksihan voin silti antaa.
Unohda jos erehdyit, eihän täällä voi ketään oikeasti tuntea, sinun jutuistasi olen kuitenkin pitänyt ja samassa veneessähän me olemme, keikkuu tai ei, soudellaan vain eteenpäinkin yhteistuumin.- ellumari
Sini-vuokko kirjoitti:
tälläisiin aloituksiin yleensä vastaat fiiuliN,etkö ole saanut jo hajusteita tarpeeksi,siksi ihmettelen kun sanoit että et jaksa,tälläisen luulisi näännyttävän,suo anteeksi eihän se minulle kuulu kenelle vastaat ja kenelle et.Vastasin tuolla jo sinun aloittamaasi ketjuun,mutta en odota että sinä vastaat minulle.Oli vain hauska sinun avaukseen vastata.
vaikka viime aikoina palstoilla on ollut niin paljon häiriköiviä kirjoituksia, että kannattaakin katsoa kenelle vastaa ja mitä.
Liena..anteeksi Fiiulinhan on rekannut nikkinsä.
Siellä varmaan puhuu aito entinen Liena, vaikkakaan ei tietenkin kaikille ehdikään vastailemaan. Kiireitä pitää!!) - fiiuliN
kirjar kirjoitti:
olin se minä, tein vain muita hommia tässä koneella ja en viitsinyt alaa kirjautumaan sisään kun viestin olin jo kirjoittanut.
Minä vierilin myön baarissa näin ilman vakiasua.Oli niin paljon kirjoitusvirheitä että tosiaankin luulin toiseksi.
Sinulla oli varmaankin kiire, sillä en ole koskaan huomanut sinun kirjoituksissai virheitä.
Anteeksi kovasti erehdykseni.
Tämmöistä se pilanteko teettää. - fiiuliN
ellumari kirjoitti:
vaikka viime aikoina palstoilla on ollut niin paljon häiriköiviä kirjoituksia, että kannattaakin katsoa kenelle vastaa ja mitä.
Liena..anteeksi Fiiulinhan on rekannut nikkinsä.
Siellä varmaan puhuu aito entinen Liena, vaikkakaan ei tietenkin kaikille ehdikään vastailemaan. Kiireitä pitää!!)Anteeksi kaikilta tosiaankin, kun en osaa aina kirjoittaa.
Joskus kyllästyn kaikkeen niin että oikein itseänikin suututtaa.
Saan sellaisia kirjoitus puuskia, silloin kirjoitan mitä kenellekin sattuu. Toisinaan tulee toppi, kukaan ei saa vastausta.
Minä katsos olen paljon vanhempi kuin te muut, kaikkihan voi laittaa vanhuuden syyksi, eikö vaan? - fiiuliN
Sini-vuokko kirjoitti:
tälläisiin aloituksiin yleensä vastaat fiiuliN,etkö ole saanut jo hajusteita tarpeeksi,siksi ihmettelen kun sanoit että et jaksa,tälläisen luulisi näännyttävän,suo anteeksi eihän se minulle kuulu kenelle vastaat ja kenelle et.Vastasin tuolla jo sinun aloittamaasi ketjuun,mutta en odota että sinä vastaat minulle.Oli vain hauska sinun avaukseen vastata.
Sinähän oletkin vielä melko uusi tuttavuus.
Ei ole mikään ihme etten ole sinulle ehtinyt vastaamaan.
Olen pahoillani jos et pidä siitä kun vastailen Kaidepuulle, mutta sen nikin takanakin on elävä ihminen.
Ehkä hänkin kaipaa vastauksia typeriin viesteihinsä. - ellumari
fiiuliN kirjoitti:
Anteeksi kaikilta tosiaankin, kun en osaa aina kirjoittaa.
Joskus kyllästyn kaikkeen niin että oikein itseänikin suututtaa.
Saan sellaisia kirjoitus puuskia, silloin kirjoitan mitä kenellekin sattuu. Toisinaan tulee toppi, kukaan ei saa vastausta.
Minä katsos olen paljon vanhempi kuin te muut, kaikkihan voi laittaa vanhuuden syyksi, eikö vaan?Galleriapalstan kuvassa meinaan.
Muuten mukavan näköinen tontti siinä ympärilläsi.
Omenapuita, vai olivatko luumu ja kirsikkapuita?
Tuosta valokuvasta vielä. Minäkin ajattelin laittaa kuvani, mutta sitten ajattelin, että olkoon.
Me ihmiset olemme kaikki tavallamme ristiriitaisia. Sinä vähättelet itseäsi ja sanot meneväsi Skillanin uudessa Baarissakin nurkkapöytään, vaikka reipaasti ja rohkeasti "uskallat" laittaa valokuvasi. Minä en laita kuvaa, mutta en ehkä koskaan ole tunnustautunut araksi.
Olisi muuten mukava nähdäkin kaikkien niiden kuva, joiden kanssa kirjoittelee. Minulla on yksi todella "kuvauksellinen" kuva noin kuuden vuoden takaa.Olen siinä kuin Tabe Slior nuorempana.
Muistatko sen sensaatio Taben? Siihen aikaan, meidän nuoruudessamme hän oli kuuluisuus ja aika kysenalaisin keinoin. Nykyisin tuollaiset tempaukset ovat aivan tavallisia, jokapäiväisä juttuja. - fiiuliN
ellumari kirjoitti:
Galleriapalstan kuvassa meinaan.
Muuten mukavan näköinen tontti siinä ympärilläsi.
Omenapuita, vai olivatko luumu ja kirsikkapuita?
Tuosta valokuvasta vielä. Minäkin ajattelin laittaa kuvani, mutta sitten ajattelin, että olkoon.
Me ihmiset olemme kaikki tavallamme ristiriitaisia. Sinä vähättelet itseäsi ja sanot meneväsi Skillanin uudessa Baarissakin nurkkapöytään, vaikka reipaasti ja rohkeasti "uskallat" laittaa valokuvasi. Minä en laita kuvaa, mutta en ehkä koskaan ole tunnustautunut araksi.
Olisi muuten mukava nähdäkin kaikkien niiden kuva, joiden kanssa kirjoittelee. Minulla on yksi todella "kuvauksellinen" kuva noin kuuden vuoden takaa.Olen siinä kuin Tabe Slior nuorempana.
Muistatko sen sensaatio Taben? Siihen aikaan, meidän nuoruudessamme hän oli kuuluisuus ja aika kysenalaisin keinoin. Nykyisin tuollaiset tempaukset ovat aivan tavallisia, jokapäiväisä juttuja.Kehunnastasi kuvastani.
Rohkenin pistää sen tuonne Galleriaan, koska ei siinä rumuuteni ja vanhuuteni näy kun se on niin pieni kuva ja satuin nauramaan.
Eihän ne maisemat oikein muuten kauniita ole, mutta naapurin rakennukset kylläkin.
Koivutkaan ei ole vielä oikein lehteviä ja tulppaanit hieman jo surkastuneet. On siinä sekä omenapuita, että luumupensaita pensas-aidassa.
Otettu tänä keväänä.
Taidankin vaihtaa Galleriaani toisen kuvan joka otettiin eräässä pimeässä ravintolassa , siinä näkyy rypytkin.
Kyllä minä olen aika ujo ja jännittäjä.
Kyllä minä muistan Tabe Slior:in .
Pistä ihmeessä kuvasi näkyville. - ellumari
fiiuliN kirjoitti:
Kehunnastasi kuvastani.
Rohkenin pistää sen tuonne Galleriaan, koska ei siinä rumuuteni ja vanhuuteni näy kun se on niin pieni kuva ja satuin nauramaan.
Eihän ne maisemat oikein muuten kauniita ole, mutta naapurin rakennukset kylläkin.
Koivutkaan ei ole vielä oikein lehteviä ja tulppaanit hieman jo surkastuneet. On siinä sekä omenapuita, että luumupensaita pensas-aidassa.
Otettu tänä keväänä.
Taidankin vaihtaa Galleriaani toisen kuvan joka otettiin eräässä pimeässä ravintolassa , siinä näkyy rypytkin.
Kyllä minä olen aika ujo ja jännittäjä.
Kyllä minä muistan Tabe Slior:in .
Pistä ihmeessä kuvasi näkyville.ainakin 10 muuta palstalaisten kuvaa,niin minäkin laitan omani.Meidän ikäryhmämme kirjoittajien kuvia ja ainakin samalla vuosikymmenellä otettuja.
Ujo ja jännittäjäkö sinä siis olet?
No, sehän selittää "harvasanaisuutesi."
Ei tällä koneella kyllä jaksa joka päivä istua kirjoittelemassa. Tänään oli poikkeuksellinen päivä. Ei tarvinnut lähteä töihin ja ulkonakin oli niin harmaata ja ankean näköistä. Muutaman kilometrin lenkin tein ja pistäydyin siskoani tervehtimässä. - fiiuliN
ellumari kirjoitti:
ainakin 10 muuta palstalaisten kuvaa,niin minäkin laitan omani.Meidän ikäryhmämme kirjoittajien kuvia ja ainakin samalla vuosikymmenellä otettuja.
Ujo ja jännittäjäkö sinä siis olet?
No, sehän selittää "harvasanaisuutesi."
Ei tällä koneella kyllä jaksa joka päivä istua kirjoittelemassa. Tänään oli poikkeuksellinen päivä. Ei tarvinnut lähteä töihin ja ulkonakin oli niin harmaata ja ankean näköistä. Muutaman kilometrin lenkin tein ja pistäydyin siskoani tervehtimässä.Olen tosiaankin jännittäjä ja arka ihmisten keskuudessa. Muutenkaan en osaa seurustella, tämä kirjoitus käy helpommin.
Kyllä minä liian paljon istuskelen tällä koneella, mutta katselen muuallakin.
Olen jo niin lapsellinen että olen viihtynyt tuolla "piirrä ja arvaa" jutuissakin.
Minä olen koko päivän ollut lenkille lähdössä mutta lähtemisestä ei vain ole tullut mitään.
Jospa sitten huomenna........ - ellumari
fiiuliN kirjoitti:
Olen tosiaankin jännittäjä ja arka ihmisten keskuudessa. Muutenkaan en osaa seurustella, tämä kirjoitus käy helpommin.
Kyllä minä liian paljon istuskelen tällä koneella, mutta katselen muuallakin.
Olen jo niin lapsellinen että olen viihtynyt tuolla "piirrä ja arvaa" jutuissakin.
Minä olen koko päivän ollut lenkille lähdössä mutta lähtemisestä ei vain ole tullut mitään.
Jospa sitten huomenna........minulla on säkillinen sipuleita ostettu istutettaviksi meidän maapaikkaamme, mikä on sisareni ja hänen tytäriensä ja vävyjensä, sekä minun yhteinen vanha maalaistalo.
Luulen, ettei ole mitenkään myöhäistä istuttaa niitä vielä, vaikka ollaankin jo näin pitkällä syksyssä.
Minäkin olen aika lapsellinen, vaikka en osaa piirtää, enkä läheskään aina arvatakaan.
Lenkille lähtöä minä en jätä yleensä väliin. Teen vaikka pienemmän happihyppelyn.
Älä sinäkään huomenna ole niin veltto,että jäät koko päiväksi sisätiloihin!
- fiiuliN
Kun koko kanalauma tuli ketjusi pilaamaan.
- ihmettelijä
En voi kuin ihmetellä.
Toivottelen hyvää
- Prinsessa Ruususen unta,
ei kuitenkaan sataa vuotta ! - Hajun puolesta
Hajupojan puolesta ojennan teille "sauvakävelylle" innolla osallistuneille ruusukimpun, jonka voinette jakaa haluamallanne tavalla ja ojentaa jonkun kauniin kukkasen myös ystävienne iloksi
http://www.kordes-rosen.com/
Hiiren kohdistimella voitte avata mieluisimman kohdan ja valita ihan vapaasti sen kauneimman ruusun. - meilaten
Hajun puolesta kirjoitti:
Hajupojan puolesta ojennan teille "sauvakävelylle" innolla osallistuneille ruusukimpun, jonka voinette jakaa haluamallanne tavalla ja ojentaa jonkun kauniin kukkasen myös ystävienne iloksi
http://www.kordes-rosen.com/
Hiiren kohdistimella voitte avata mieluisimman kohdan ja valita ihan vapaasti sen kauneimman ruusun.Ruusukortti olisi mukava lähettää ystävälle vaikka meilaten:
http://www.kordes-rosen.com/deutsch/index.html
Kukahan saa sinulta tänään kauniin ruusukortin? - ystävälle
meilaten kirjoitti:
Ruusukortti olisi mukava lähettää ystävälle vaikka meilaten:
http://www.kordes-rosen.com/deutsch/index.html
Kukahan saa sinulta tänään kauniin ruusukortin?Teen poikkeuksen ja kerron saaneeni tänään ysatävältäni hänen 14.9.2004 lähettämän tervehdyksaen Italiasta.
- Hitaita on herrain kiireet, sanottiin aikoinaan.
Ruusutkin olisivat jo kuihtuneet matkalla.
Millaisia kokemuksia itsellänne on postin kulun kommelluksista?
Vedonlyöntiin/Naurettavaa 60 palstalla taisi vastaus tulla jo otsikossa. Polle juo sangollisen alta aikayksikön, hyvä kun saan lasillisen minäkin.
- Ihmettelijä
Voi pyhä pieru, miten on taso laskenut palstoilla 60 ja tälläkin. Muutama nikki suvaitsee keskustella vain keskenään lapsellisia tarinoita.
Toista oli vielä vuosi sitten, mutta kaikki hauskat ketjut ovat kadonneet, uusi nikkipolvi on jyrännyt hyvät kirjoittajat mieron teille. Ihmettelijä kirjoitti:
Voi pyhä pieru, miten on taso laskenut palstoilla 60 ja tälläkin. Muutama nikki suvaitsee keskustella vain keskenään lapsellisia tarinoita.
Toista oli vielä vuosi sitten, mutta kaikki hauskat ketjut ovat kadonneet, uusi nikkipolvi on jyrännyt hyvät kirjoittajat mieron teille.keskustelu aloite.
Täällä ei vain kelpaa mikään,olen minäkin jonkun aloitteen tehnyt,ei vain näy keskustelua syntyvän,ilkeilyä vain.
Lapsellisilla ketjuilla pyrimme hauskuuttamaan toisiamme ja suomme kaikille jutun paikan,viestin tuomisen,kyllä asiaakin voi puhua ja varmaan vastaukset tulevar asiallisina,huumorilla höystettynä.
Olemme kyllästyneet ainaiseen ilkeilyyn ja näissä mielestäsi lapsellisilla ketjuilla on varmaa ,että ei tosissaan ilkeillä,eikä pahaa mieltä haluta.
Aloita tasokkaampi ketju,katsotaan miten lähtee kulkemaan,sitä minä ainakin toivon,
ystävällisesti ,Skillan- rehellisesti
SkillaN kirjoitti:
keskustelu aloite.
Täällä ei vain kelpaa mikään,olen minäkin jonkun aloitteen tehnyt,ei vain näy keskustelua syntyvän,ilkeilyä vain.
Lapsellisilla ketjuilla pyrimme hauskuuttamaan toisiamme ja suomme kaikille jutun paikan,viestin tuomisen,kyllä asiaakin voi puhua ja varmaan vastaukset tulevar asiallisina,huumorilla höystettynä.
Olemme kyllästyneet ainaiseen ilkeilyyn ja näissä mielestäsi lapsellisilla ketjuilla on varmaa ,että ei tosissaan ilkeillä,eikä pahaa mieltä haluta.
Aloita tasokkaampi ketju,katsotaan miten lähtee kulkemaan,sitä minä ainakin toivon,
ystävällisesti ,SkillanKun rehellisiä ollaan niin ilkeilijöitä ovat jopka paikassa hössöttävät muorit Reeneperin ja maalaismiehen avustamina.
Keskustelun avaajalla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
Voitte joutessanne vaikka tutkia asian. - tutkiskelija
Ihmettelijä kirjoitti:
Toista oli vielä vuosi sitten, mutta kaikki hauskat ketjut ovat kadonneet, uusi nikkipolvi on jyrännyt hyvät kirjoittajat mieron teille.Taso on parantunut ja kirjoittajain määrä hurjasti kasvanut ajasta ennen Hajupoikaa.
Tuolloin Ruuneperin johdolla vain kinattiin ja sitä hän jatkaa edelleen aurinkorannoilta saakka kuten ennenkin.
Kun palstan häiriköt Ruuneperin ja MdK:n johdolla yrittäisivät edes asiallissutta niin mikä tietää
vaikka tulisi hyväkin. - kopsari
tutkiskelija kirjoitti:
Taso on parantunut ja kirjoittajain määrä hurjasti kasvanut ajasta ennen Hajupoikaa.
Tuolloin Ruuneperin johdolla vain kinattiin ja sitä hän jatkaa edelleen aurinkorannoilta saakka kuten ennenkin.
Kun palstan häiriköt Ruuneperin ja MdK:n johdolla yrittäisivät edes asiallissutta niin mikä tietää
vaikka tulisi hyväkin.Kas näin !
Suursiivousta palstalla ennen Hajupoikaa. Kukas olikaan sheriffi ja kukkona tunkion laella.
Ka kun ei tule mieleen....
Tutkikaa itse ja ihmetelkää:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000016&conference=563&posting=20500000000200835 - fiiuliN
rehellisesti kirjoitti:
Kun rehellisiä ollaan niin ilkeilijöitä ovat jopka paikassa hössöttävät muorit Reeneperin ja maalaismiehen avustamina.
Voitte joutessanne vaikka tutkia asian.IP-osoite muuttuu heti kun yhteyden nettiin katkaisee. Tai vaikka kirjoittaisi kaverin koneella niin silloin ei voi tutkia kuka on kijoittanut mitäkin.
Monella kaiken lisäksi on ueampikin kone käytössään ja kirjastoissa niitä on useampiakin. rehellisesti kirjoitti:
Kun rehellisiä ollaan niin ilkeilijöitä ovat jopka paikassa hössöttävät muorit Reeneperin ja maalaismiehen avustamina.
Voitte joutessanne vaikka tutkia asian.tutkia,en huomannut tulleeni väärään ketjuun.
Piti kiertämäni,mutta aina ei noita nikkejä arvaa,sori vaan,yritän välttää ja olla tarkempi.
Se tyhmääkin tyhmempi ,SkillaN- tutkiskelija
fiiuliN kirjoitti:
IP-osoite muuttuu heti kun yhteyden nettiin katkaisee. Tai vaikka kirjoittaisi kaverin koneella niin silloin ei voi tutkia kuka on kijoittanut mitäkin.
Monella kaiken lisäksi on ueampikin kone käytössään ja kirjastoissa niitä on useampiakin."Kielimurteesikin ilmaisee sinut" sanottiin eräälle hiilivalkealla istuskelleelle pari vuosituhatt sitten.
Ainakin minulle on aivan turhaa nikkien vaihto, mutta on kokonaan toinen juttu viitsinkö siihen puuttua.
Joku MdK kailottaa kaiken aikaa miten hän tietää jopa koneenkin jolta kirjoittelen.
Lystinsä kullakin !
Melko varmasti kykenee päättelemään tekstistä onko kirjoittaja mies tai nainen ja myös muita asioita.
Itse en suurin surmin ala kertomaan yksityisyyteen liittyvää, jonka joku on muutoin kertonut. Pyrin kirjoittamaan siitä mitä palstoilla kirjoitellaan.
Joitain ärsyttää noitten linkkien käyttö.
Kopioinnin kohdallani aloitti aikanaan MdK tuoden vanhoja juttuja jotka eivät edes liittyneet asiaan. Linkkin on hyvä kun siitä näkee asiayhteydenkin jossa kerrottu. - tutkiskelija
SkillaN kirjoitti:
tutkia,en huomannut tulleeni väärään ketjuun.
Piti kiertämäni,mutta aina ei noita nikkejä arvaa,sori vaan,yritän välttää ja olla tarkempi.
Se tyhmääkin tyhmempi ,SkillaNJos joku sanoo olevansa tyhmä niin se on hänen oma asiansa. Itse pyrin kirjoittamaan siitä keskustelusta ja siihen liittyvästä.
Typerästi kirjoitit, tarkoittaa juuri sitä, että on kirjoittanut asiaan tutustumatta eikä henkilöä sinänsä.
Tyhmä ihminen voi olla ystävänä hyvinkin miellyttävä, en sen enkä oppisivistyksen tai aseman perusteella valikoi ystäviäni.
Viisaammiltaan toki oppii ehken enemmän uutta ? - fiiuliN
kopsari kirjoitti:
Kas näin !
Suursiivousta palstalla ennen Hajupoikaa. Kukas olikaan sheriffi ja kukkona tunkion laella.
Ka kun ei tule mieleen....
Tutkikaa itse ja ihmetelkää:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000016&conference=563&posting=20500000000200835Tuosta linkistä, joka on peräisin kahden vuoden takaisista kirjoituksista, huomaa saman kuin Kauniista ja levottomista, ei ole tyyli mihinkään muuttunut.
Näyttelijät ovat vaihtuneet sarjassa, kuten täällä nikit, juoni ja tapahtumat vaan eivät edisty minnekään toiseen suuntaan. fiiuliN kirjoitti:
Tuosta linkistä, joka on peräisin kahden vuoden takaisista kirjoituksista, huomaa saman kuin Kauniista ja levottomista, ei ole tyyli mihinkään muuttunut.
Näyttelijät ovat vaihtuneet sarjassa, kuten täällä nikit, juoni ja tapahtumat vaan eivät edisty minnekään toiseen suuntaan.Tätä yritän kertoa. Eräs "häiriköijä" uusi nikkinsä "aito MdK" - anna mun kaikki kesää -
sillä ei asiat miksikään muutu kun vaihtaa paitta toisinpäin kuten tukkisavotassa konsanaan.
Muistanet, että olen vastannut sinulle, mutta se mitä tiedämme on meidän välistä.
Toivon että asiat voidaan puhua kahdenkesken kun yhteystiedot kerran on olemassa.
Minusta tämä nikkeilyhomma saisi jo loppua kun asiallista asiaakin on puitavaksi.- fiiuliN
KaidePuu kirjoitti:
Tätä yritän kertoa. Eräs "häiriköijä" uusi nikkinsä "aito MdK" - anna mun kaikki kesää -
sillä ei asiat miksikään muutu kun vaihtaa paitta toisinpäin kuten tukkisavotassa konsanaan.
Muistanet, että olen vastannut sinulle, mutta se mitä tiedämme on meidän välistä.
Toivon että asiat voidaan puhua kahdenkesken kun yhteystiedot kerran on olemassa.
Minusta tämä nikkeilyhomma saisi jo loppua kun asiallista asiaakin on puitavaksi.aiemmin olekaan huomannut viestiäsi, mutta mitä ihmessä vihjailet?
Paltsalla kirjoitetut jutut ovat palstalla kirjoitettuja. - Varovainen
KaidePuu kirjoitti:
Tätä yritän kertoa. Eräs "häiriköijä" uusi nikkinsä "aito MdK" - anna mun kaikki kesää -
Minusta tämä nikkeilyhomma saisi jo loppua kun asiallista asiaakin on puitavaksi.On varmasti sinulla syytä olla varovainen
toistenkin palstalla olevien meiliystäviesi kanssa.
Ei kaikki ole sitä miltä näyttää.
Muista että olen varoittanut. - tunnemme
Varovainen kirjoitti:
On varmasti sinulla syytä olla varovainen
toistenkin palstalla olevien meiliystäviesi kanssa.
Ei kaikki ole sitä miltä näyttää.
Muista että olen varoittanut.Enpä tiedä kenelle varoituksen sanat oli tarkoitettu. Tunnen toki nähä häiriköitsiät,
joten minulle sana ei liene tarkoitettu. tutkiskelija kirjoitti:
Taso on parantunut ja kirjoittajain määrä hurjasti kasvanut ajasta ennen Hajupoikaa.
vaikka tulisi hyväkin.Jos vaitat minun kinailevan niin nayta missa!!
- ihmeissään oleva
tutkiskelija kirjoitti:
Jos joku sanoo olevansa tyhmä niin se on hänen oma asiansa. Itse pyrin kirjoittamaan siitä keskustelusta ja siihen liittyvästä.
Typerästi kirjoitit, tarkoittaa juuri sitä, että on kirjoittanut asiaan tutustumatta eikä henkilöä sinänsä.
Tyhmä ihminen voi olla ystävänä hyvinkin miellyttävä, en sen enkä oppisivistyksen tai aseman perusteella valikoi ystäviäni.
Viisaammiltaan toki oppii ehken enemmän uutta ?Mitä ihmettä sinä arvostelet muiden kirjoituksia,
kun et ole kertaakaan ottatut itsekkään kantaa
kirjoituksen aloitukseen, sauvakävelyyn,?
Miksi silloin puutut omituisilla kommenteilla
koko asiaan, joilla ei ole kyseisen asian kanssa
mitään tekemistä ??????
- sauvat on
Sauvakävelyllä poikkesin kirjastoon ja muutman viestin. Jatkan matkaa ehken 5 - 10 km ja sitten saunaan !
Toivon, että saunan jälkeen vaaka näyttäisi ystävällisiä numeroita eli 2 - 3 kg vähemmän kuin lähteissä ?- Kirsikka
Hauska lukea sauva-,keppikävelyn liikunta muotona olevan suosittu palstoillakin. Sauvat antavat jämäkkyyttä liikuntaan, varsinkin jos kävelee seurassa.
Mutta äh ja puh sellainen kävely jossa kiirehditään "veren maku" suussa vauhdilla ettei
tahdo pysyä mukana, en pidä ollenkaan.
Kuntoutuksena sauvakävely on terää koko kropalle, saahan siitä hyvää mieltä koko päiväksi.
Palkkioksi espresso kahvia tilkka ja päivän toimiin. - Helena
Kirsikka kirjoitti:
Hauska lukea sauva-,keppikävelyn liikunta muotona olevan suosittu palstoillakin. Sauvat antavat jämäkkyyttä liikuntaan, varsinkin jos kävelee seurassa.
Mutta äh ja puh sellainen kävely jossa kiirehditään "veren maku" suussa vauhdilla ettei
tahdo pysyä mukana, en pidä ollenkaan.
Kuntoutuksena sauvakävely on terää koko kropalle, saahan siitä hyvää mieltä koko päiväksi.
Palkkioksi espresso kahvia tilkka ja päivän toimiin.Hei Kirsikka! Kiva tavata! Kuntoilu maistuu!
Kuntoilemaan tästä olen minäkin lähdössä, salille. Jos olkapääni ei kokeilusta olisi oireillut, olisin jo hankkinut omat sauvat, niin hyvältä se muuten tuntui. No, kävelin ilman sauvoja joukossa, nyttemmin sitten yksikseni, aika-ajoin, ilmojen ja inspiraation mukaan. - Kirsikka
Helena kirjoitti:
Hei Kirsikka! Kiva tavata! Kuntoilu maistuu!
Kuntoilemaan tästä olen minäkin lähdössä, salille. Jos olkapääni ei kokeilusta olisi oireillut, olisin jo hankkinut omat sauvat, niin hyvältä se muuten tuntui. No, kävelin ilman sauvoja joukossa, nyttemmin sitten yksikseni, aika-ajoin, ilmojen ja inspiraation mukaan.Vaikka en halua ongelmistani suuremmin huudella, syy hiljaisuuteeni on ollut polveen kohdistuneet toimenpiteet. Ei sentään polviproteesin tarvetta ole. Eihän sitä viitsi kirjoitella jos pitää kipulääkkeitä käyttää, nyt se aika on jo onnellisesti taaksejäänyttä.
Hyvin olen kuitenkin saanut kuntoutettua itseni ja kävelykin onnistuu miltei normaalilla tavalla.
Sauvat senkun suihkivat aamupäivällä, elämä tuntuu jo hyvältä. Suunnittelen matkaa etelään, siellähän senora L ja Ruuneperi paistattelevat päivää. - Helena04
Kirsikka kirjoitti:
Vaikka en halua ongelmistani suuremmin huudella, syy hiljaisuuteeni on ollut polveen kohdistuneet toimenpiteet. Ei sentään polviproteesin tarvetta ole. Eihän sitä viitsi kirjoitella jos pitää kipulääkkeitä käyttää, nyt se aika on jo onnellisesti taaksejäänyttä.
Hyvin olen kuitenkin saanut kuntoutettua itseni ja kävelykin onnistuu miltei normaalilla tavalla.
Sauvat senkun suihkivat aamupäivällä, elämä tuntuu jo hyvältä. Suunnittelen matkaa etelään, siellähän senora L ja Ruuneperi paistattelevat päivää.Sinut ja polvikremppasi, olet ollut monasti mielessäni, miettinyt vointiasi. Aikansa se paraneminen ottaa ja oikea kuntoutus hyväksi. Hyvä kuulla kuntoutuksen onnistuneen.
Niin, siellähän nuo onnelliset paistattelevat, lämmössä. Tässä jonkun aikaa vielä sinnittelen minäkin ja sitten menoks`.
Sauvakävelyllä edelleen aina ulkona ja uimahalliinkin, jossa TALON ROLLAATTORI PUKUKOPILLA VALMIINA OOTTAA - PALVELU PELAA ! !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185398
- 715138
- 914174
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753640Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603258- 432831
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541969- 421852
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381703