en uskalla työntää mun sisää mitää..(tytöt!)

tosioutoihminen

En tiiä et mikä mulla on mutta en uskalla työntää mitää mun sisää y know.. oon siis 15 tyttö. En uskalla tyydyttää itteeni et työntäisin jtn sisään enkä uskalla ees tamppoonia laittaa.. onko muilla samaa asiaa? Ja oon tyydyttäny itteeni jostain 8v asti. Mut vaa poreammeella, suihkulla, sormilla ja sähköhammasharjalla..

14

3653

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tötötöttötötö

      Eipä sitä kannata työntää itsensä sisään mitään. Esim. banaaninkuoressa on myrkkyjä joten ilman kortsua ei kannata lykkiä sisälle -sama asia muidenkin esineiden kanssa-, tulee antibioottikuuri (lääkäriltä saatava).

      • Rohkeasti kokeilemaan!

        Ei ole antibioottikuuria näkynyt.

        Totta kai kannattaa tutustua kehoonsa ja ottaa selville mikä itsestään tuntuu hyvälle! Siinä apuna voi käyttää kaikennäkösiä esineitä (esim. hiusharja). Ekaksi kumminkin kannattaa aloittaa ohuimmista esineistä kuten meikkusudit yms. Ellei sitten halua kivuliasta ja hyvin epävarmaa ekaa kertaa.

        PS. Ja jos orgasmin haluat, kannattaa hieroa klitorista (kuhmura emättimen ja rakon yläpuolella). Ja tähänkin voit soveltaa eri esineitä kuten sähköhammasharjaa tai suihkua!


      • ei se aivan noin ole

        Esineiden pitää olla puhtaita nii ei tuu tulehduksia. Ei siitä bananista tulehdusta saa jos sen on huuhdellut vedellä, kortsun kaa se on vaan mukavempi /luistavampi siks sen monet siihen päälle.


      • Tyhmäkin ymmärtää
        ei se aivan noin ole kirjoitti:

        Esineiden pitää olla puhtaita nii ei tuu tulehduksia. Ei siitä bananista tulehdusta saa jos sen on huuhdellut vedellä, kortsun kaa se on vaan mukavempi /luistavampi siks sen monet siihen päälle.

        Tietäsit vaan niistä myrkyistä siinä kuoren päällä. Eivät ne kaikki vedellä lähde


      • ei se aivan noin ole
        ei se aivan noin ole kirjoitti:

        Esineiden pitää olla puhtaita nii ei tuu tulehduksia. Ei siitä bananista tulehdusta saa jos sen on huuhdellut vedellä, kortsun kaa se on vaan mukavempi /luistavampi siks sen monet siihen päälle.

        Ylös kerkis tulla hyvä neuvokin. Rohkeesti vaan kokeileen ei sitä tarvi pelätä, se on oikeesti sitten kivaa kun kekkaa sen jutskan :) Jokainen ihminen on yksilöllinen ja jokainen tykkää eri asioista. Toisilla klitoris voii olla niin herkkä ettei aivan sen päältä voi hieroo että pitää vähän sen sivusta, täytyy vain itse löytää se mikä tuntuu hyvälle.

        Sisälle jos tahdot työntää jotain niin ohuet esineet on todellakin ekoilla keroilla parhaita. Kannattaa työntää ihaan rauhallisesti vähän kerrallaan.

        tsemppiä ja hyvää talvee sinulle! :)


      • hemulipemuli
        Tyhmäkin ymmärtää kirjoitti:

        Tietäsit vaan niistä myrkyistä siinä kuoren päällä. Eivät ne kaikki vedellä lähde

        Mäkään en oo vielä antibiottia saanut vaikka oon ilman korsuu laittannu banskuu


      • kokeiltu on

        Olet oikeassa, banaani on kuoreltaan aika hauras joka imee kasvimyrkkyjä sisälleen hyvin. Pinta on tahmea vaikka sileä, kudos kuoressa hauras, kokeilin heinätupossa ja syötin hevoselle. Sen irvistys kertoi omaa kieltään, sitä ei uskoisi miten pahalta sille banaaninkuori maistuu ja siinä todella on kaikki myrkyt. Ne ei poistu vain huuhetelemalla, kaikki eläimetkin välttää kuoren syömistä ja se kertoo myrkyistä.


      • hohhoijaaaa
        hemulipemuli kirjoitti:

        Mäkään en oo vielä antibiottia saanut vaikka oon ilman korsuu laittannu banskuu

        onpa teil sitte ollu hyvä tuuri. osta dildo niin eipä tartte tulehduksia pelätä


    • ain sissän sormia pese hyvin sormet kun työnät nesissän voi jotain tauti tulla sun sissän

    • dfrgrtgr

      Kaikessa on myrkkyjä mutta et saa tautia edes banaanin syömisestä kuorineen saati sillä runkkaamisesta. Järki käteen.

      Suosittelen ensin koklaamaan ihan sormia ja kun ne alkaa tuntua liian pieniltä, ja oikeesti haluut sisääs jotain muuta niin vasta sitten. Pakolla ei kannata yrittää tunkea.

      • Ei kivaa,,,,.

        Myrkky vaikuttaa alapään limakalvoon erilailla kuin suun limakalvoon.


      • Ei kivaa,,,,.
        Ei kivaa,,,,. kirjoitti:

        Myrkky vaikuttaa alapään limakalvoon erilailla kuin suun limakalvoon.

        Eihän siitä nyt tautia tule välttämättä, mutta tulehdus voi helposti tulla nimenomaa banaanin kuoren myrkkyjen takia.


    • voiskojokuvastata?

      Sanokaa ny et mikä se orgasmi on mitä kaikki hokee. :o Ja toinen juttu voisiko joku selventää mikä on klitoris. Ärhjs. Olen 13v ja tyttö enkä tiedä..

      • Moijj

        Orgasmi on fyysinen ja psykologinen kliimaksi, joka aiheutuu seksuaalisen kiihottumisen laukeamisesta. Useimmiten orgasmi aiheutuu sukupuolielinten stimulaatiosta, kuten itsetyydytyksestä tai yhdynnästä, ja on sen päätepiste.

        Häpykieli eli klitoris on osa naisen ulkoisia sukupuolielimiä. Se on erittäin tuntoherkkä. Häpykielellä on suuri merkitys seksuaalisuudessa. Sitä on sanottu ihmisruumiin ainoaksi osaksi, jolla ei ole muuta tehtävää kuin mielihyvän tuottaminen, mutta kun se lisää naisen yhdyntähalukkuutta, se mielihyvän tuottamisen lisäksi kasvattaa raskauden mahdollisuutta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      682
      5087
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3534
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3287
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2543
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2369
    6. 261
      1960
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1487
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      99
      1389
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1369
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1150
    Aihe