NETTIRAKKAUS

rakastunut?

onko jollakin omia kokemuksia netin kautta rakastumisesta? voiko olla mahdollista rakastua ihmiseen jota ei ole nähnyt livenä!? minusta tuntuu,että olen rakastunut ja oikein kunnolla.tämä ei ole mitään teini-ihastusta sillä ikää on jo paljon. kertokaa joku,voiko tämä olla oikeea rakkautta ja loppuuko rakkaus kun sitten vihdoin tämän rakkauteni kohteen tapaan? tämä tunne sattuu olemaan vielä molemminpuolista!

50

9712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bootsitar

      et voi olla rakastunut kyseiseen ihmiseen ilman että olet tavannut häntä.mahdotonta.korkeintaan voit olla hullaantunut hänen juttuihinsa.rakastua voit jos tapaatte mutta ei muuten..ehkei hän edes vastaa todellisuudessa sinun odotuksiasi täysin.

      • lara

        kyllä viestittelemällä voi ihastua toisen kertomiin asioihin ja antamaan huomioon, mutta rakastuminen on mielestäni hölmöä ja edesvastuutonta. kenenkään ei tulisi olla niin avoin, että rakastuisi pelkän kirjoittelun välityksellä toiseen ja tuntemattomaan henkilöön...pitäis olla helpompiakin ja kauniimpiakin tapoja.


      • bootsitar
        lara kirjoitti:

        kyllä viestittelemällä voi ihastua toisen kertomiin asioihin ja antamaan huomioon, mutta rakastuminen on mielestäni hölmöä ja edesvastuutonta. kenenkään ei tulisi olla niin avoin, että rakastuisi pelkän kirjoittelun välityksellä toiseen ja tuntemattomaan henkilöön...pitäis olla helpompiakin ja kauniimpiakin tapoja.

        olen samaa mieltä..


    • Minnie

      Nii... No ei kai kukaan nyt voi väittää, että et sä et todellakaan ois rakastunu. Jos kerta ikää on, niin luulis, että sen ite tietää. Mun mielestä se on todellakin mahdollista. Toivottavasti vaan molemmat ootte puhuneet totta. Se on nimittäin kaiken A ja O. Parasta sun ja sen toisenki kannalta ois nyt se, että yrittäisitte sopia tapaamisen. Sen jälkeen varmaan on jo vähä niinku valastuneempi fiilis.
      Onhan niitä paljon netin kautta toisensa löytäneitä. Toivottavasti teilläkin kaikki menis purkkiin... =) Toivotan onnea matkaan!

      • nainen vm79

        Ite tapasin chatissa nykyisen seurustelukumppani-
        ni.Mailattiin ensin muutama vko ja sitten ehdotin
        tapaamista. Halusin nähdä hänet mahdollisimman
        pian,että pääsisin siitä eroon,jos se ei ollutkaan
        sellainen kuin oli kertonut. No,kun ensimmäisen
        kerran sitten nähtiin,ni se oli rakkautta ensi sil
        mäyksellä.. Ja seurusteltu on kohta vuosi ja väli
        matkaakin on,toivottavasti ei kauaa.. =)
        Toivotan sulle onnea,ja ole vaan oma itsesi. Mutta
        älä myöskään kuvittele liikoja.


    • Repe Ruutikallo

      Ihastua voi, mutta rakastumiseen en jaksa uskoa. Rakastuminenhan meinaa, että tiedät olevasi yhä rakastunut sittenkin kun olet nähnyt vastapuolen luonnossa, oli hän sitten millainen Notre Damen kellonsoittaja hyvänsä. Aika paljon tiedetty! Jos siis voit olla varma siitä, olet rakastunut...

      Luulisin olevani jonkinlainen asiantuntija, kun olen pari kertaa saanut ilon olla tällaisen ihastuksen kohteena - tapaaminen onneksi ei sitten ainakaan pilannut niitä asioita. Eli kyllä "terve" rakastuminen edellyttää tapaamisia ja on syytäkin edellyttää, sillä ihminen voi antaa täysin väärän kuvan itsestään ja olemuksestaan pelkän kirjoittelun ja soittelunkin voimin.

      Hieman leikillisesti sanoisin, että jos olet kirjoittanut kaverillesi lukuisia pitkiä meilejä aloittaen kaikki virkkeet pienellä alkukirjaimella ja kaveri on jaksanut ne lukea saamatta päätään kipeäksi, hän varmaan ON rakastunut... mulla kyllä tökkisi!

      • Ihailija

        Kyllä minäkin olen vähän sinuun ihastunut, Repe, sinun hyvän järjenjuoksun ja huumorin tähden.
        Enpäs sano kuka olen, otapas selvää.


    • Ajatar

      Kyllä mielestäni:)Tapaaminen on lähinnä ulkonäön toteamista. Mikäli olet ollut siis rehellinen kirjeenvaihdossasi. Olet mutkattomasti kertonut myös huonot puolesi, mitenkään selittelemättä:)Samoin hän.Tietysti tämä vaatii pitempää yhteydenpitoa ja uskallusta laittaa itsensä peliin aidosti. Kaikki eivät siihen kykene.Olen huomannut, että ihmisillä on helposti taipumus esittää parempaa kuin onkaan. Miksi?Kaikkihan paljastuu kuitenkin. Jos ei toiselle kelpaa omana itsenään niin antaa sitten olla kelpaamati:) Itse olen varattu ja kirjoitellut kamuna useammankin kanssa, sekä naisten että miesten.Yleensä jostain syystä miehet kirjoittavat kuitenkin enemmän. Ajan kanssa hioutunut timantti esille ja nyt kirjoitan kaverin kanssa, jota kutsun sielunveljeksi. Hän on huikea ilo elämääni ja olen onnellinen hänestä, vaikkei meillä ole tarkoitus koskaan tavatakaan. Luokitellaanko tämä tunne sitten nettirakkaudeksi vai miksi, mutta pelkästään se, että voin kirjoitella hänen kanssaan kaikesta mahdollisesta ja mahdottomastakin, on kyllä antanut henkisesti paljon. Mikäli olet seurustelusuhdetta rakentamassa niin toivotan onnea. Olen vahvasti sitä mieltä, että tekstit pitemmän päälle paljastavat ihmisestä enemmän kuin ulkonäkö. Sehän luonnollisesti tulee mukaan kuvaan, kun treffit järjestetään.Muista kuitenkin, että jos jostain syystä kaikki ei menekään niinkuin pitää, niin vastassasi on ihminen.Ystävyys voi jäädä, vaikkei seurustelu jatkuisikaan:)

      • Bullfighter

        Oma kokemukseni on , että ne sielunveljet on tarvittaessa niin kovin helppo unohtaa .


      • Ajatar
        Bullfighter kirjoitti:

        Oma kokemukseni on , että ne sielunveljet on tarvittaessa niin kovin helppo unohtaa .

        tätä mun sielunveljeä..hän on ylitse muiden, häntä ei yksinkertaisesti voi unohtaa:)))Toivottavasti sä et unohda sielunsisartasi, etkä anna huonojen hetkien viedä positiivisuutta elämästäsi:)


      • Anonyymi

        Outoa että haluaa parisuhteen ohella, muita sielunkumppaneita ja syvällisiä keskustelutovereita. Montakohan tuntia se vie oikeasti aikaa oman aidon,live, todellisen oman rakkaan kohtaamisesta.
        Henkistä pettämistä moinen.


    • In Love

      mä olin ainakin aivan rakastuneena yhteen tyyppiin netin välityksellä... kyllä se on mahdollista sisin on tärkein! :)

    • Väiski

      Saattaa sitä senkin kautta rakastua, jos ajatukset tuntuu synkkaavan yhteen, joka ainakin kestävässä suhteessa on erittäin tärkeä piirre.
      Mut voihan se rakkauden tunne hävitäkin, jos on asettanut itselleen tiettyjä kriteereitä,joita toinen sit ei täytäkkään...ei muuta kuin pidä tunteestasi kiinni terv. elämää nähnyt ja kokenut.

      • Kati

        Itsekin ihanstuin todella erääseen meilikaveriin ja oikein odotin hänen kirjeitään, joita tipahtelikin miltei joka päivä. Kaveri oli aivan mielettömän hyvä kirjoittamaan ja kertomaan tunteistaan ja elämästään, mutta sitten kun vihdoin tavattiin, ei hän saanut oikein sanaa suustaan. Kyse ei ollut ujoudesta, vaan hän vaan oli hiljainen ihminen, joka ei sitten sopinut itselleni ollenkaan. Harmi sinänsä, itse taas päinvastoin olen aika huono kirjoittelemaan, mutta puhun livenä paljon mieluummin. Tavatkaa ihmeessä, ei se ulkonäkö todellakaan se tärkein asia ole, silloin vaan saat varmuuden tästä ihmisestä.


      • Anonyymi

        Enemmän musta tuntuu, et netissä jotenki romantikko rakkautta ja kun kaipuu on kova, komea tai kaunis ulkokuori ja huomio saada sydämmen tykyttämään kaipauksesta.
        - ei sillä mitään tekemistä todellisen rakkauden kanssa oo. Missä jaetaan arvot, etiikka, moraali, määritetään yhdessä parisuhteen rajat ja millaisen parisuhteen haluaa. Ajankäyttö, vastuunkanto ym... onko tasavertainen ja vastavuoroinen suhde vai hetken huuma/hullaannus


    • L-M

      Rakastuminen on täysin mahdollista. Tässähän tutustutaan toisen sisimpään, mikäli puhutaan totta. Ulkonäöllä ja joillain poikkeavuuksilla ei ole mitään merkitystä oikeassa ihmissuhteessa. Enkä myöskään ole mikään nuori hupakko, paljonkin elämänkokemusta... Itse olin rehellinen, ehkä liiankin, en ymmärrä miksi rakkauteni kohde häipyi..En jaksa uskoa hänen olleen NIIN hyvä näyttelijä. On niitäkin, muttei hän. Minä tunnen sen sielunveljeyden ja -rakkauden myös. Seurustelen sielutasolla kumppanini kanssa - kun ei muuten voi. Rakkaus ei häivy mihinkään (vaikka voisi olla paljon helpompaa jos, mutta kun ei), en edes halua että se tunne häipyy, kun sellaisen on saanut. Tiedän että kohtaamme...Niin myös Te! Ole onnellinen ja tee Hänet onnelliseksi! Rakkautta ei ole koskaan liikaa, oli se tullut kohdalle sitten missä tahansa... Lämmöllä!

      • Totta tämäkin

        Lisäisin tuohon että JOS myös ulkonäkö miellyttää toista. Nähdessä sekin on tärkeää ja voi käydäkin "hupsista heijaa...." tyyppi onkin aivan toisenlainen kuin on ajatellut. Voi kokea vierautta, se "sielunveli tai -sisko" onkin täysin vieras ihminen ulkoiselta olemukseltaan. Aikansa vie siihenkin tutustua.
        Se riippuu niin ihmisestä kenelle ulkonäkö on tärkeä ja kenelle ei. Jos tärkeimpänä pitää ajatusten tasoa ja hyväksyy toisen ulkonäön voi onnistua.


    • onnellinen

      mie olen rakastunut... netissä, ja tapaaminen vain syvensi juttua... mie uson todella että kannattaa kokeilla.... kuhan piät jären mukana myös... onnee siulkii

    • Caaleppi

      ...sanoisin että naiset rakastuvat helpommin kirjoituksen perusteella kuin miehet.
      Olen tavannut toistakymmentä nettinaista ja kahta lukuunottamatta he tapaamisella lähes söivät minut, olivat vielä varmoja että se mailailu riittää tunteiden perusteeksi.
      En aloittanut kenenkään kanssa suhdetta, siis kyllä se kemiakin merkkaa ainakin mulle paljon, paljon helpompi tavata naisia tanssipaikoilla livenä, näkee heti millanen vastapuoli on, nettitouhuissa paikalle kun voi ilmestyä millainen suttura tahansa!

      Voit sä ollakki rakastunu siihen kundiin, rakkauteen kuitesaki tarvitaan kaks jotka tuntee samoin, kun meet tapaamiseen niin mene vastapestynä ja siisteissä puhtaissa vaatteissa ja satsaa siihen vähän, niin ja varaudu että todellisuus on erilaista kuin tämä nettimaailma.

      • julia

        Niin mäkin aluksi epäröin että voisko netissä syttynyt rakkaus johtaa mihinkään. Ensi tapaaminen vain vahvisti rakkautta ja nyt olemme onnellisesti naimisissa! ONNEA!


      • Ajatar

        Ehkä tahtomattasikin sait minut hilpeäksi kirjoituksellasi..vai että kannibalismiakin ilmeni..ja sottusutturoita..oi elämä, kyllä tämä on hauskaa välillä:)))


    • Aikuinen

      Siis, tämähän on tälläistä joko henkisesti tai fyysillisesti, kesken kasvuisten juttuja. Itse juuri äskettäin lopetin yhteyden pidon erääseen naiseen koska hän rupesi kuvittelemaan että olisi rakastunut muhun vaikka ei olla(eikä tullakkaan) tavattu. Nyt puhun parikymppisestä ihmisestä, eikä ole eka kerta kun näin tapahtuu. Kyllä pitäisi järkeä sen verran päässä olla että rakastuminen kyllä tapahtuu pitkällä aika jänteellä.

      • Ajatar

        En ole henkisesti jälkeenjäänyt aikuinen nainen mielestäni.Kuitenkin netissäkin voi kolahtaa..miksei siellä kuin muuallakin?Totta on, että se on teinimäistä touhua, kun lyhyen tuttavuuden jälkeen ollaan jo perhettä melkein perustamassa:)Ihminen raadollisuuksineen paljastuu pitemmän kaavan mukaan:)


    • Orvokki

      että tunne on molemminpuolista ja miten voit olla siitä varma pelkän mailailun perusteella. Itse olen tavannut muutaman netin kautta ja no olen saanut ikuiset ystävät heistä, kemiat ei vain osuneet yksiin. Ja tällä hetkellä on uusi "nettirakkaus" käynnissä kunhan tapaamme, saa nähäd kuin käy. Mutta onnea ja ole rehellinen.

    • Kaiken se kestää..?

      Joo,tätä nettirakkautta voi kai yhtä hyvin verrata kirjeenvaihto-rakkauteen.?Mulla on myös ikää reilusti yli 30,eli en ole enää kersa.Koko ikäni olen harrastanut kirjeenvaihtoa,sekä miesten että naisten kanssa,pelkällä ystävyydellä.Eniten ulkomaille.Mutta ikinä ei ole mitään sykähdystä tapahtunut yhdenkään miehen kohdalla.Osaan terveesti suhtautua kirjesuhteisiin.Ne ovat ystävyyttä.Nyt on vain päässyt käymään niin,että eräs ihminen(mies)on pääsyt sohauttamaan minua vähän pintaa syvemmälle vaikka emme ole edes koskaan nähneet.Olemme olleet kirjeenvaihdossa nyt 2 vuotta.Kaikki on tapahtunut täysin pikkuhiljaa ja varkain.Tyyppi kun asustaa vaan toisella puolen maapalloa,siksi en ota asiaa vakavasti.Mutta tunne on molemminpuolinen.Ei meidän varmaan ole tarkoitettu tapaavan.Mutta antaa murusen onnea kuitenkin.Olen nähnyt hänen kuvansa,montakin,ja hän miellyttää mua kaikintavoin myös ulkonäöltään.Omani on myös hänellä.Mutta,niinkuin jo sanoin,tämä on vain tämmöinen,kirjesuhde.En edes tiedä kiinnostaisiko hän enää jos oikeasti tapaisimme.Voisi olla kauhea pettymys.En valokuvienkaan perusteella kuvittelisi mitään!Mutta,tässä mun tarinani.
      Ja sitten sitä ROHKAISUA! Tunnen tällä hetkellä 2 tapausta jossa on menty naimisiin nettirakkauden päätteeksi,ja ollaan yhä naimisissa.Eli,kyllä se mahdollista on!SElvää konkreettista näyttöhän siitä on.Mutta, sen saman sanon sulle,jota niin moni muukin tässä kehottaa,että ole rehellinen,äläkä odota liikoja.Voit vielä vaikka yllättyä iloisesti!

    • pienimyy

      moi.mä olin rakastunut melkein puolivuotta,aina kun meidän piti tavata se sano en jaksa ajaa,auto rikki tai ei ole rahaa,ja hiljattain se pakottio jonkun teinin sanoon puhelimeen että se oli antanut puhelimen sille,ettn enää soittaisi sille,ja me kun suunniteltiin lapsia,perhettä,tulevaisuutta yleensäkin,tai ainakin mä luulin niin...ja olin rakastunut.se vaan oli niin ihana,mutta mun takia ei viitsinyt ajaa 300 kilometriä.onnea nyt kumminkin,toivottavasti se ei satuta sua yhtä pahasti kun mua..

    • Anastasia paasela

      Luuletko että ihmisen paskuus tai luonne!!!Paljastuu mnetissä ja vitut..Miten sinä voit rakastua johonkiin ihmiseen jos et tunne häntä.sairasta.

      • lihapulla

        Nastja, mul on ikävä sua..


      • lihapullasi

        Oi, ja vieläkin mä kaipaan sua...


    • Syysneiti

      itse löysin rakkaani netistä..

      tosin suosittelen ettet sano rakastuneesi
      ennenkuin olet nähnyt ihmisen livenä..

      kirjoituksiin on helppo rakastua..

      mutta se kertoo enemmän ja todellisuuden
      kun näet hänet..

      onnea toivottaen,
      Syysneiti

    • Pian naimisissa

      Itse olen löytänyt tulevan vaimoni netin deitti-ilmoitukseni perusteella ja olimme molemmat todella ihastuneita toisiimme jo ennen kuin nähtiin. Olimme molemmat tosin huomanneet jo aiemmin ettei meilinvaihto kerro toisesta välttämättä ihan kaikkea, joten odotukset eivät olleet kuitenkaan liian korkealla. Ensimmäisellä tapaamisella oli kuitenkin jo molemmille selvää että tämä on se oikea :)

      Suosittelen tapaamista siinä vaiheessa kun toinen alkaa tuntua enemmän kuin ystävältä, mutta muista varautua pettymykseenkin. Onhan parempi yllättyä positiivisesti kuin negatiivisesti :) Ja vaikkei tämä se oikea olisikaan, niin kyllä se oikeakin vielä vastaan tulee.

      Itsekin löysin sen oikean ihmisen yllättävänkin läheltä.. emme vain sattuneet livenä ihan samoihin ympyröihin, jolloin olisimme voineet tutustua toisiimme syvemmin.

      • Epäilevä 30+ mies

        Myönnän, että olen aika hämmentynyt aina kun luen jonkun löytäneen rakkauden nettipalstalta. Edellä käyty keskustelu oli mielenkiintoinen lukea. Minä en ole koskaan löytänyt netistä mitään pitkäaikaisempaa seuraa. Miehen ei ole niinkään helppo löytää netistä naisseuraa, koska kokemukseni mukaan naiset vastaavat ilmoitukseen aika vähän, ja toisaalta naiset saavat kuulemma omiin ilmoituksiinsa hirveän läjän vastauksia, joista lienee varaa valita. Olen huomannut, että toista ei voi oppia tuntemaan kirjeitse niin kuin pitäisi, ainakin jos halajaa rakkaussuhdetta. Tapaaminen ratkaisee kaiken: homma kaatuu tai jatkuu pidemmän tai lyhyemmäm ajan. Itse en enää kehtaa yrittääkään netistä mitään seuraa saada. Saati muutakaan: me ihmiset olemme pohjimmiltamme aika yhteensovittamattomia. En ole mitenkään huononnäköinen tai vaikealuonteinen, ei vaan onnistu. Kohtalon johdatustako, ehkä.


      • Nettitreffi
        Epäilevä 30+ mies kirjoitti:

        Myönnän, että olen aika hämmentynyt aina kun luen jonkun löytäneen rakkauden nettipalstalta. Edellä käyty keskustelu oli mielenkiintoinen lukea. Minä en ole koskaan löytänyt netistä mitään pitkäaikaisempaa seuraa. Miehen ei ole niinkään helppo löytää netistä naisseuraa, koska kokemukseni mukaan naiset vastaavat ilmoitukseen aika vähän, ja toisaalta naiset saavat kuulemma omiin ilmoituksiinsa hirveän läjän vastauksia, joista lienee varaa valita. Olen huomannut, että toista ei voi oppia tuntemaan kirjeitse niin kuin pitäisi, ainakin jos halajaa rakkaussuhdetta. Tapaaminen ratkaisee kaiken: homma kaatuu tai jatkuu pidemmän tai lyhyemmäm ajan. Itse en enää kehtaa yrittääkään netistä mitään seuraa saada. Saati muutakaan: me ihmiset olemme pohjimmiltamme aika yhteensovittamattomia. En ole mitenkään huononnäköinen tai vaikealuonteinen, ei vaan onnistu. Kohtalon johdatustako, ehkä.

        Kohtalo puuttuu peliin silloin kun sen on tarkoitus. Eka kertaa chatteilemassa ja tutkailemasa ja näin kävi..tavattiin ja yhä yhdessä. Aika näyttää kuinka käy. Tunteita löytyy kummaltakin..rakkautta ensi silmäyksellä? Uskomattomalta se tuntuu itsestäkin..

        Jatka siis sinäkin yhä aktiivisesti.. chattinimi voi vaikuttaa paljon..
        (Ikää saman verran ku sulla eli ei mitään teinijuttua..)


      • nainen1
        Epäilevä 30+ mies kirjoitti:

        Myönnän, että olen aika hämmentynyt aina kun luen jonkun löytäneen rakkauden nettipalstalta. Edellä käyty keskustelu oli mielenkiintoinen lukea. Minä en ole koskaan löytänyt netistä mitään pitkäaikaisempaa seuraa. Miehen ei ole niinkään helppo löytää netistä naisseuraa, koska kokemukseni mukaan naiset vastaavat ilmoitukseen aika vähän, ja toisaalta naiset saavat kuulemma omiin ilmoituksiinsa hirveän läjän vastauksia, joista lienee varaa valita. Olen huomannut, että toista ei voi oppia tuntemaan kirjeitse niin kuin pitäisi, ainakin jos halajaa rakkaussuhdetta. Tapaaminen ratkaisee kaiken: homma kaatuu tai jatkuu pidemmän tai lyhyemmäm ajan. Itse en enää kehtaa yrittääkään netistä mitään seuraa saada. Saati muutakaan: me ihmiset olemme pohjimmiltamme aika yhteensovittamattomia. En ole mitenkään huononnäköinen tai vaikealuonteinen, ei vaan onnistu. Kohtalon johdatustako, ehkä.

        Olen samaa mieltä Epäilevän kanssa...ei onnistu...vaikka miten yrittäisi...paitsi petipuuhiin riittäisi, vaan kun se ei käy !


      • Lucky-Me

        Minulle Ja Puolisolleni kävi samoin :) Rakkaus syventyi ja luotto toiseen ihmiseen .
        Pelko sitoutumisesta alkuun pelotti.Mutta päätin antaa Elämälle tialisuuden .Ja Onneksi olin rohkea. Tsemppiä ja Uskoa tulevaan Jokaiselle .


    • omansa löytänyt

      netistä tavata elämänsä rakkauden. Nykyisen ja tosiaan elämäni miehen kanssa aloitimme netissä 2 v sitten, tapasimme noin 3 kuukauden päästä ja nyt asumme yhdessä, naimisiin menossa ja lapsikin on tulossa. Eikä ollut teinirakkautta, olemme molemmat jo täyttäneet 40v. Alku ei ollut helppoa meille pitkän välimatkan vuoksi, vaan nyt olemme samaisen yhteisen velallisen katon alla. Se oikea voi tulla koska tahansa ja missä hyvänsä eteen, vaikka netissä. Ennen vanhaa kirjeitä kirjottettin, nyt mailataan.
      Noi V... jutut jätä huomiotta, Panosta ystävyyteesi ihmiseen jonka kirjeiden avulla olet oppinut tuntemaan, hyväksy, huomio, kunnioita, ole rehellinen ja ehkäpä yllätyt positiivisesti kun tapaatte. Onnea matkaan.

    • sini

      Rakastua voi näkemättäkin. Onhan sitä joka tapauksessa sokea sitten rakastuneena. Rakastua voi myös monta kertaa niinkuin rakastaakin. Vanhojen laulujen sanat eivät aina pidä paikkaansa. Sielun sympatia on ratkaisevaa.

    • napero

      Hei sulle!
      Kyllä voi, tai minä ihastuin
      ihanaan ihmiseen, netissä!
      Mutta kun tavattiin, niin silloin rakastuin!

      Tuntui aivan uskomattomalta, että tällä
      tavalla voi löytää, sellaisen
      ihmisen, joka tosiaan tuntuu olevan,;
      SE AINOA OIKEA!!

      En minäkään, ole mikään teini,enää
      takana 14vuoden eroon päätynyt avioliitto,
      kaikkine ongelmineen,

      Ja nyt olen melko varma, että tämä
      ihana mies on elämäni mies!

      Toivon sulle kaikkea hyvää, alkavassa suhteessasi
      sillä jokainen meistä on onnensa ansainnut!

      Aurinkoista orastavaa alkukevättä
      Ja kaikkea hyvää, ja ihanaa suhteeseenne!

    • reija

      moi!mä tapsin yhn aivan ihanan pojan netissä ja hän tulee tänne ensi kuussa.
      mä rakastuin häneen aika nopeasti,hän oli niin erillainen ku muut,

    • mä vaan...

      siis kyllä ihminen voi rakastua vaikka ei oo edes nähny koko henkilöä....eikö esimerkiksi sokeet voi rakastua koska nehän on juuri niitä ihmisiä jotka eivät nää yhtikäs mitään..!?ajatelkaa vähän ihmiset...mulla on muuten ihan sama juttu...en oo mikään teini mutta olen myös tainnut rakastua kyseiseen tyyppiin....me ollaan pidetty yhteyttä jo jonkin aikaa ja ollaan lähetetty kuvat ja kaikki...tottakai ihminen voi rakastua...ihan kehen vaan...vaikka naapuriinsa...ihmisiähän me kaikki ollaan....think about it....

    • filosofin alku

      siis kun kysytään, mihin ihminen voi rakastua, niin ainakin omakohtaisesti voisin kyllä puoltaa erittäin paljon sitä, että miksei muka vois rakastua johonkin netissä tai netin kautta.. ihminen nyt kumminkin (ainakin useimmat) on sellanen, joka ihastuu melkeimpä heti sellaiseen, mikä on miellyttävä, kohtelias ja osoittaa jonkinlaista myötätuntoa myös toista kohtaan. (lähinnä ihmissuhteet)... no kumminkin.. toivottavasti se ei sitte kaadu johkin aivan typerään asiaan teillä..

    • timppa

      täältä mie löysin nykyisen kultani. Ensin kun juteltiin, niin pikku hiljaa siinä ihastus roihahti. Ja sitten kun nähtiin, niin se oli menoa...:))) Nyt ollaan naimisissa.

    • pallero

      netin kautta voi rakastua, itselleni kävi niin, olimme jutelleet netin kautta jo kuukausia kunnes sitten päätimme juhannuksena tavbata, hänellä oli minun kuvani minulla ei hänen, kun tapasimme ihastuin häneen päätä pahkaa, vaikka hän onkin minua 7-vuotta vanhempi niin siltikään ikä ei ole meille este, nykyään asumme yhdessä ja rakastamme päivä päivältä toisiamme enemmän ja enemmän

    • minä vain

      sulle jos olet löytänyt sydänystävän netistä. Omalle kohdalle on käynyt aivan samoin ja tapaamista suunnitelemme ensi viikolle. Hiukan pelottaa mutta haluan tavata naisen jonka kanssa olen mailaillaut jo 5 kuukautta, häntä pelottaa omien sanojensa mukaa yhtä paljon, olemme kuin kaksi värisevää haavanlehteä luulisin ja kumpikaan ei saa sanaa ulos suusta. On helpompi kirjotella kuin puhua. Mutta tapaamme ja sitten se näkee. Onnea sulle matkaan ja sun nettiystävällesi, niin kun monet jo ovat sanoneet:rehellisyys, kunnioitus, avoimuus ja positiivisuus on A ja O. Jos ei kemiat toimi kun tapaatte/me tapaamme paras olla rehellinen.
      Toivottavasti käy hyvin sekä sun ja mun.

    • totuudenkertoja-

      Ei.

    • Sklge

      Voi, puhuu oma kokemus.2003 netissä rakastuttiin, tavattiin, seurusteltiin ja erottiin mutta edelleen hyviä ystäviä ollaan. Onnea matkaan! :) ♡

    • Masentunut85

      Hmm, mistäs nyt alottaisin.... Noh, kumminkin niin 2013 sain suomi24 treffeissä viestin ja sit olin myytyä miestä, rakastuin niin täysin ja olin menossa naisen luo pohjois savoon, tosin se matka tyssäs, mutta siitä huolimatta niin rakastan häntä vielä tänäpäivänäkin.... Kuvissa ja webcam keskusteluissa voi rakastuia yhtä hyvin ihmiseen kuin livenäkin, joten ei se epänormaalia ole. Oman kokemuksen perusteella niin kyllä itse ainakin uskon nettirakkauteen. Ps, olisin saannut viel muutama kk sitten mahdollisuuden mennä kyseisen henkilön luo mutta en pässyt matkaan. Tsemppiä sulle.

    • Raparalle

      Olet ihastunut mielikuvaan jonka olet ihmisestä saanut. Todellinen kestävä rakkaus muodostuu vasta ajan myötä.

    • Anonyymi

      Voihan se olla ihan mahdollista mutta ny itse oppineena kannattaa todella miettiä onko se kaiken sen arvoista si kun viimein tajuaa että toinen ei osaa kuin valehdella

    • Anonyymi

      Ei voi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      2177
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      2175
    4. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      2175
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      2174
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      2174
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      2173
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      2173
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      2173
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      2173
    Aihe