YLLÄPITÄJÄ HERÄTYS!!!

kyllästynyt

Täällä sivustolla on muutama provo: tom jones, Tehdaspena ja Alter Ego.

Eikös nyt jo kahdeksan vuoden provoilu riittäisi? Palstalla olisi tarkoitus puhua tatuoinneista RAKENTAVAAN sävyyn, mutta kolmikko jaksaa tatuoituja vain mollata.

27

182

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LeimaajanAnoppi

      Antaa kaikkien kukkien kukkia! Et ole itse yhtään sen parempi kuin he jos vaadit tuota. Ja mistä sinä tiedät mikä tämän palstan tarkoitus on, lukeeko se jossain?

      • opettele lukemaan

        Missä vaiheessa ap sanoi olevansa parempi kuin muut?

        tom jones nyt vaan on provonnut tällä palstalla todella monta vuotta, eiköhän hänen mielipiteensä ole tullut jo selväksi? Jos vihaa tatuointeja, ei sitä varten tarvitse aina uutta viestiketjua tehdä.


      • Opettele ymmärtämään
        opettele lukemaan kirjoitti:

        Missä vaiheessa ap sanoi olevansa parempi kuin muut?

        tom jones nyt vaan on provonnut tällä palstalla todella monta vuotta, eiköhän hänen mielipiteensä ole tullut jo selväksi? Jos vihaa tatuointeja, ei sitä varten tarvitse aina uutta viestiketjua tehdä.

        Eise sanonutkaan, kommentoija vaan totesi hänen olevan.


      • ei tod.....
        Opettele ymmärtämään kirjoitti:

        Eise sanonutkaan, kommentoija vaan totesi hänen olevan.

        Ennakkoluulot on top, joten sinäpä sen sanoit.


    • He saavat keskustella MIELIPITEISTÄNSÄ tatuoinneista mutta jos asia on puhtaasti solvaamista niin minulle voi ilmoittaa asiasta. myöskään pelkkä "tämä on mun mielipide/ tämä asia on justiinsa näin" ei riitä.

      Koitan pitää sivua kaikille mieluisana sen mitä kerkeän ja sattuu omaan silmään huuteluja tai muuta asiattomuutta osumaan.

      Tosiaan sivulla saa puhua positiivista tai negatiivista kunhan pysyy fiksuna keskusteluna

      • ihmettelijä

        Mutta onko sallittua yleistää? KAIKKI tatuoidut ovat huoria, merimiehiä, vankilassa istuneita, alamaailmasta, tyhmiä jne.??


      • ihmettelijä kirjoitti:

        Mutta onko sallittua yleistää? KAIKKI tatuoidut ovat huoria, merimiehiä, vankilassa istuneita, alamaailmasta, tyhmiä jne.??

        Laitappa että missä keskustelussa ja minä päivänä kommentoitu niin käyn poistamassa loukkaavat kommentit.
        Keskusteluissa voi kuitenkin olla tuo max 500 kommenttia joka on aikamoinen homma käydä läpi yhden miehen voimin jossei ole keskusteluun muuten osallistunut.

        Jo siinäkin on hommaa valvoa että itse aloitukset ovat asiallisia ja kun ihmiset turhaa nostavat joitain vuoden 2004 keskusteluja.


    • Riririririr

      On hienoa, että joku viitsii edes hiukan katsoa Jonesin ja muiden kiista kumppaneiden perään muiltakin kiireiltään :)! Hatun nosto luotsille !

    • Seuraaja

      Onkohan nyt asiallista, että Tom jones saa haukkua vanhempaa ihmistä "vihtahousuksi" toki tämän vanhemman ihmisenkään viesti ei ollut täysin asiallinen. Mutta pyydän, että tilanne rauhoitettaisiin jollain tavoin:)!

    • Seuraaja

      tom jones27.11.2014 17:550 SULJE
      Ota vaan vanha vihtahousu tatuointi, olosi tuntuu varmaan paljon nuoremmalta ja voit jatkaa "komentointiasi" samanhenkisten seurassa, hehee.


      Ketju: Lopullinen päätös

      • ...

        Tatuoitujen herkkänahkaisuus huipussaan, onko tosiaan vihtahousu liian loukkaava sana aikuiselle ihmiselle?


      • esimerkki nuorille
        ... kirjoitti:

        Tatuoitujen herkkänahkaisuus huipussaan, onko tosiaan vihtahousu liian loukkaava sana aikuiselle ihmiselle?

        Kuka aikuinen ihminen on niin lapsellinen, että muita haukkuu??


      • jepjepb
        ... kirjoitti:

        Tatuoitujen herkkänahkaisuus huipussaan, onko tosiaan vihtahousu liian loukkaava sana aikuiselle ihmiselle?

        Kysymys onkin siinä, että kyseinen henkilö väittää väittämästään ettei solvaa,loukkaa ketään suoranaisesti.


      • Lähti koko keskustelu pois kun olin jo yli puolet keskusteluista poistanut ja eipä se aloituskaan mikään paras ollut, kuitenkin voi päätellä että huonosta aloituksesta johtui huono kommentointi.

        Tietenkään en kaikkien kommentteja olisi halunnut poistaa mutta jos joku on kommentoinut jotain joka poistetaan niin tämä toinen kommentti menee siinä mukana.


      • suuri kiitos sinulle
        midnightkiller kirjoitti:

        Lähti koko keskustelu pois kun olin jo yli puolet keskusteluista poistanut ja eipä se aloituskaan mikään paras ollut, kuitenkin voi päätellä että huonosta aloituksesta johtui huono kommentointi.

        Tietenkään en kaikkien kommentteja olisi halunnut poistaa mutta jos joku on kommentoinut jotain joka poistetaan niin tämä toinen kommentti menee siinä mukana.

        Hyvä, että viitsit puuttua asiaan :)


    • Seuraaja94

      Tehdaspena 28.11.2014 20:550 SULJE
      Mitäpä jos sinä työntäisit pääsi perseeseesi ja imisit munaasi?

      Siis voiko näille ihmisille huomauttaa käyttäytymisestä? Edeltänyt komma ei ollut edes ilkeä, Ja samantien tämä välkky aukomassa päätään..

    • Eiiiiiiiiiiiiiiitaaa

      Tehdaspena
      28.11.2014 22:00
      0
      Sulje
      Ja suurella todennäköisyydellä tatuoitu nainen eli prostituoidulta näyttävä ihmisraunio. Naisella tatuointi tarkoittaa että on yleinen ja edullinen. Siitä kannattaa aina vihjaista, auttaa miehiä tekemään päätöksen

      Ketju : Tatuointi by: tom jones -.-

    • Asiallisuus hukassa?

      Eikö tuon äsköisen kommentin voisi poistaa? Loukkaavaa haukkua ihmisiä avohoitopotilaiksi, vaikkeivät sitä välttämättä ole.

    • mahtavaaaaaa

      midnightkiller, olet kyllä luotsi paikallaan :) Huvittavaa lukea, kuinka lyöt tj:lle ja kumppaneille luun kurkkuun!

      Olet hyvä luotsi, keep it up!

    • Katso peiliin.

      "kyllästynyt"

      Oletko teennäispelle ?

      • 1656

        Olen, entä sitten?

        Onko ihanaa olla moraalisaarnaaja? Mihin uskonlahkoon kuulut? Menen harrastamaan "tom jonesmaisuuksia" sen keskusteluareenalle.


      • Katso peiliin.
        1656 kirjoitti:

        Olen, entä sitten?

        Onko ihanaa olla moraalisaarnaaja? Mihin uskonlahkoon kuulut? Menen harrastamaan "tom jonesmaisuuksia" sen keskusteluareenalle.

        Tyhjän saa pyytämättäkin.
        Ja jokainen teennäispelle on idiootti.


      • tehdaspenaahda
        Katso peiliin. kirjoitti:

        Tyhjän saa pyytämättäkin.
        Ja jokainen teennäispelle on idiootti.

        Niin?


      • kyllästynyt

        En, kiitos kysymästä. Olen vain kyllästynyt vanhojen kääkkien lapselliseen valittamiseen lapsellisesta asiasta.


      • 1656
        Katso peiliin. kirjoitti:

        Tyhjän saa pyytämättäkin.
        Ja jokainen teennäispelle on idiootti.

        Idiootti idiootin tuntee. Oletko siis teennäispelle="idiootti"..? Ilmeisesti!


      • hhhhhhhhhhhmmmm
        kyllästynyt kirjoitti:

        En, kiitos kysymästä. Olen vain kyllästynyt vanhojen kääkkien lapselliseen valittamiseen lapsellisesta asiasta.

        Mikä on kääkki ?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      219
      1871
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1689
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      68
      1485
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1179
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1090
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1065
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1046
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      2
      970
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      940
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      871
    Aihe