Linuxistit = vainoharhaisia

I love Windows

olen lueskellut tätä sodat-palstaa ja tehnyt havainnon tosta linuxporukasta.
ovat kauheen vainoharhaisia nuo linuxien käyttäjät! Pelkäävät kuin ruttoa jonkin facebookin, googlen, chromen ja microsoftin ohjelmien ja palveluiden käyttöä.

jotkut jotain kummaa tor-verkkoa ja -selainta käyttävät ja joku sekopää on joku kumma "survival instinct" hörhöilijä.

minä tunnen vaikka miten monta NORMAALIA ihmistä, jotka tyytyväisinä käyttää Windowsia, facebookia, googlea jne. eivätkä pelkää hysteerisesti jotain "vakoilua".

taitaapi olla joo niin että linuxien käyttö pilaa ihmisen mielenterveyden ja ajaa käyttäjänsä paranoidiseen skitsofreniaan.

28

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A-lien

      Hyi mitä asiatonta hyökkäystä käyttäjiä kohtaan.

      • I love Windows

        aijaa!?
        no minkäs kannan alien otat siihen linuxistiin, joka rääkyy täällä vaikka miten paljon, että Windowsin käyttäjät ovat idiootteja sekä ku$ipäitä ja mitä milloinkin ja vihaa uskovia ja kirkkoa ja vaatii uskovien tuhoamista? taisi vaatia joskus windowsin käyttäjienkin tuhoamista ja keskitysleirille siirtämistä.

        eikö se jos mikä ole törkeää vihapuhetta?


      • A-lien
        I love Windows kirjoitti:

        aijaa!?
        no minkäs kannan alien otat siihen linuxistiin, joka rääkyy täällä vaikka miten paljon, että Windowsin käyttäjät ovat idiootteja sekä ku$ipäitä ja mitä milloinkin ja vihaa uskovia ja kirkkoa ja vaatii uskovien tuhoamista? taisi vaatia joskus windowsin käyttäjienkin tuhoamista ja keskitysleirille siirtämistä.

        eikö se jos mikä ole törkeää vihapuhetta?

        Saman kannan


      • uskovaiset pois
        I love Windows kirjoitti:

        aijaa!?
        no minkäs kannan alien otat siihen linuxistiin, joka rääkyy täällä vaikka miten paljon, että Windowsin käyttäjät ovat idiootteja sekä ku$ipäitä ja mitä milloinkin ja vihaa uskovia ja kirkkoa ja vaatii uskovien tuhoamista? taisi vaatia joskus windowsin käyttäjienkin tuhoamista ja keskitysleirille siirtämistä.

        eikö se jos mikä ole törkeää vihapuhetta?

        Ei vaan se on asiallista vihapuhetta ja aiheellista. Uskovaiset ovat riesa 2000-luvun modernissa maailmassa. ISIS osoitaa mihin uskonto johtaa. Päivi Räsänen on vaara demokratialle uskonsa takia. Uskovaiset PITÄÄ hävittää maan päältä.


    • windows imee

      Joidenkin ihmisten Linuxin käyttö pilaa windows-käyttäjien mielenterveyden ja ajaa käyttäjänsä paranoidiseen skitsofreniaan.

    • Tubutin tuhoo...†

      Windowsin käyttäjät eivät ole herkkäuskoisia kuten tubutin linuksistit väittävät. Itse asiassa olen erittäin tarkka mihin uskon. Uskon Jumalaan, joulupukkiin ja Microsoftiin. Ja linuks tubuttajia kieltäydyn ehdottomasti uskomasta.

      • en usko

        Uskot siis olemattomiin olentoihin. Jumala on satuolento, samoin kuin joulupukki. Minä en usko mihinkään ja hyväksyn vain tieteen faktat sekä fysiikan lait.


    • Linuks Vainoharha †

      Tuohan se on linukshihhulin ominaisuus - vainoharhaisuus - tiedä sitten mistä se johtuu?

      Epäilen vahvasti, että juuri linuksista? Tätä perustelen sillä, että normaali Windowsia käyttävä ei moista sairautta sairasta! Ne kuuluu linuks-leiriin 100%:sti.

      • Loistava Linux

        Milläs sitten oman vainoharhaisuutesi selität? Olen luotettavalta taholta (taisi olla Tri Windows Mieli-ala) kuullut, että winkura, josta myös usein kiertoilmaisua "käyttöjärjestelmä" (heh-heh) käytetään, aiheuttaa moisen syndrooman. Kaikeksi onneksi sen käyttäjien jatkuva väheneminen vähentää myös vaivan yleisyyttä. Mobiilipuolihan on jo melkein vapautunut tästä "käyttöjärjestelmästä".


      • Loistava Linux kirjoitti:

        Milläs sitten oman vainoharhaisuutesi selität? Olen luotettavalta taholta (taisi olla Tri Windows Mieli-ala) kuullut, että winkura, josta myös usein kiertoilmaisua "käyttöjärjestelmä" (heh-heh) käytetään, aiheuttaa moisen syndrooman. Kaikeksi onneksi sen käyttäjien jatkuva väheneminen vähentää myös vaivan yleisyyttä. Mobiilipuolihan on jo melkein vapautunut tästä "käyttöjärjestelmästä".

        Vindovs aiheuttaa hyvin vakavia vainoharhoja - muuallakin kuin persiassa!

        Karikin luulee minua vieläkin joksikin "Mikaksi" jonka hän on keksinyt omasta päästään.


      • vanha sanonta
        Tri.Windows Mieli-ala kirjoitti:

        Vindovs aiheuttaa hyvin vakavia vainoharhoja - muuallakin kuin persiassa!

        Karikin luulee minua vieläkin joksikin "Mikaksi" jonka hän on keksinyt omasta päästään.

        Missä windows, siellä vainoharhat.


      • Kiljua Hiskille
        vanha sanonta kirjoitti:

        Missä windows, siellä vainoharhat.

        Hiski uskoo kiljuun, humalaan ja kaikkivaltiaaseen krapulaan.


      • I love Windows

        takuulla se linukskäyttis on keskeinen syy linuxhihhulien vainoharhaisuuteen, sen täytyy olla selittävä tekijä.

        windows-ihmiset ovat normaaleita tavallisia kansalaisia eikä mitään äärimmäisyysihmisiä, kuten esim tuo omituinen trukkikuski vai mikä lie, joka multinikkinä täällä riehuu windowsia, microsoftia ja uskovia vastaan. ja taitaa pelätä jotain "vakoilua". ketä siellä NSA:ssa jonkun omituisen trukkikuskin sekoilut tietokoneella edes kiinnostaa, ei ketään!


      • Tubutin tuhoo...†
        Tri.Windows Mieli-ala kirjoitti:

        Vindovs aiheuttaa hyvin vakavia vainoharhoja - muuallakin kuin persiassa!

        Karikin luulee minua vieläkin joksikin "Mikaksi" jonka hän on keksinyt omasta päästään.

        http://imgur.com/zLlzpJ4

        Ei luule, vaan tietää!


      • Tubutin tuhoo...† kirjoitti:

        http://imgur.com/zLlzpJ4

        Ei luule, vaan tietää!

        Nyt kari paljastui, että sinäkin käytät androidia! Kukapa sellaisen moniajottoman VP-kurttauksen huolisi.


      • Linuks - Gay †
        Tri.Windows Mieli-ala kirjoitti:

        Nyt kari paljastui, että sinäkin käytät androidia! Kukapa sellaisen moniajottoman VP-kurttauksen huolisi.

        Onko tuossa viestissä allekirjoitusta? Tiedä, vaikka Mika yrittäisi tuotakin kautta saada "kavereita" itselleen.....


      • harhaaonvain
        Tri.Windows Mieli-ala kirjoitti:

        Vindovs aiheuttaa hyvin vakavia vainoharhoja - muuallakin kuin persiassa!

        Karikin luulee minua vieläkin joksikin "Mikaksi" jonka hän on keksinyt omasta päästään.

        "Karikin luulee minua vieläkin joksikin "Mikaksi" jonka hän on keksinyt omasta päästään."
        Nytkö taas on se mieli-ala että luulet että tämä niin sanottu karikin luulee että luulet olevasi joku mika.
        Keksitkö kaikki aina ihan omasta päästä vai onko ne mieli-alasta johtuvia vainoharhoja?


    • Survival instinct

      Survivalistit elävät kun muut kuolevat kriisiaikana nälkään, janoon ja väkivaltaan. Survivalismin ydin on VALMISTAUTUA jo kauan ennen kuin mitään kriittistä tapahtuu. Survivalismi on oppi eloonjäämisestä oloissa joissa muu väestö kuolee.

      • Et sä meitä hämää..†

        Sinä Mika olet "Survival instinct"


    • witut winukasta

      lukematta muita vastauksia:


      EN PELKÄÄ vakoilua vaan olen ...tanan kyllästynyt tuohon windowsin toimimattomuuteen. Milloin joku suorittanut laittoman toiminnon jne...

      Vuodesta 2006 olen ollut linux käyttäjä ja ei ole tarvinnut katua... Pitäisi vaan nyt lopettaa noiden windows koneiden ongelmien kanssa painivien auttaminen - alkaa kyllästyttämään...

    • jeps.

      Höpötystä, Linux Mint on käytössä vain siksi koska se on nopea ja toimiva, kaikki sovellukset mitä tarviin toimii Mintissä. Ja käytän kyllä Chromea, Facebookkia, Youtubea jne.

    • Nyt myönnän

      Olin monien mielestä vainoharhainen kun käytin windowsia ja pelkäsin vakoilua, mutta se loppui kun asensin Ubuntun. Toki ei vainoharhasta voi puhua, jos asia on tosi...

    • harhaanjohtaja vt.

      Jotkut taitavat olla sitten harhaisia jos toiset ovat vainoharhaisia.
      Kyllä harhaisuus helpottaa kun nauttii tohtoori mielia-ala-puolisen määräämiä.

    • ei ole harhaa

      Ei siinä ole mitään vainoharhaista, jos ihminen haluaa suojeööa yksityisyyttään ja pysyä viranomaiskontrollin ulkopuolella käyttämällä turvallista Linuxia ja yksityisyyden takaavia selainlaajennoksia sekä TOR-verkkoa. Kenelläkään ei ole velvollisuutta toimia avoimesti netissä, eikä omalla nimellään.

    • läppäri m20

      Toimii liinux sen verran sitä kokeillut , en huomaa vielä moitittavaa kun oppii käyttämään.

    • töttöröö

      "taitaapi olla joo niin että linuxien käyttö pilaa ihmisen mielenterveyden ja ajaa käyttäjänsä paranoidiseen skitsofreniaan."

      Jep, Linux-käyttäjiä vaivaa selvästikin "vjalotekuštšaja šizofrenija", samoin kuin Neuvostoliiton toisinajattelijoita.

    • vainoharhaisimmat yksilöt löytyvät kylläkin ubuntu palstalta.
      käy vaikka huviksesi kokeilemassa keskustella ubuntun ongelmista.

    • ei vainoharhaa

      Ei oman yksityisyytensä suojeleminen ole mitenkään vainoharhaista. Miksi yhteiskunnalla pitäisi olla mitään oikeutta seurata ihmisten elämää netissä millään tavalla? Internet on vapaasatama eikä mikään valtio.

      Totta kai jokaisen tulee huolehtia tietojensa salaamisesta ja tietoturvsta, jotta viranomaiset eivät saa tietoa mistään mitä ihmiset tekevät. Tehkööt poliisi työnsä ulkona ja ilman nettiä.

      Fobba ja muut nettipoliisit haistakoot paska.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      375
      1401
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1223
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1160
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      155
      1008
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      915
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      866
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      780
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      766
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      84
      749
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      642
    Aihe