Parempaa tietämystä vailla

tnen

Mikähän vikana kun auto seissyt pari päivää pihalla tolpassa kiinni (lämmittäny on siis tunnin ajan molempina päivinä) eikä nyt starttaa. Bensaa on jne auto pelittänyt hienosti aikasemmin. Vaihdoin uuden akun viime keväänä, mutta nyt ei pihahdakkaan. Naapurilta sain apuvirtaa mutta ei auttanut mitään. Ei edes yritä käynnistää.. Onkohan starttimoottori paskana..? En omista akkulaturia eikä tunnu tästä naapuristakaan löytyvän. Kiitos jos joku osais vähän jelppaa!

9

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tnen

      Osaako kukaan kertoo mistä kysymys?

    • autohuolto1

      kerro mikä auto vuosimalli.

      • tnen

        Corolla -96


      • yksi koodi
        tnen kirjoitti:

        Corolla -96

        Joo äkkiä kun käy vikadiagnoosit läpi niin löytyy yksi koodi, -Corolla -96, no periaatteessa sen saa kuitattua soittamalla Kuusakoski Oy:lle.


    • Elvis oli kala

      Nyt ei ole jutun perusteella ihan selvää se, että pyörittääkö starttimoottori moottoria vai ei.
      Termi " ei starttaa" voi tarkoitaa, että auton starttimoottori pyörittää moottoria, mutta moottori ei käynnisty tai vaihtoehtoisesti, että starttimoottori on aivan hiljaa.

      • tnen

        .. Moottori ei käynnisty. Osaisko joku vastata vähän hyödyllisemmin. Lähinnä että kuulostaako akussa olevan vika, miksi ei virtaa edes apuvirralla? Mitä tuossa on voinu tapahtua? Kiitos vaan vastauksista kuitenkin.


      • korjaamolle-vaan
        tnen kirjoitti:

        .. Moottori ei käynnisty. Osaisko joku vastata vähän hyödyllisemmin. Lähinnä että kuulostaako akussa olevan vika, miksi ei virtaa edes apuvirralla? Mitä tuossa on voinu tapahtua? Kiitos vaan vastauksista kuitenkin.

        Vie korjaamolle äläkä ala ite sohlaan auton kanssa.


    • Vie pajalle!

      Kun et osaa kertoa mitään muuta kuin että auto ei käynnisty, niin mahdoton niistä kolmestatuhannesta eri vaihtoehdosta on arpoa sinulle se oikea. Toisaalta et tiedolla mitään tekisikään kun et osaisi vikaa korjata.

      Se kyselysi vastaa täysin tilannetta, että minä tivaisin sinulta että miksi se tuo naapurin Matti ei vastaa mitään kun siltä kysyy. Maata röhnöttää vain.

    • Monttööri

      Vaihda jarrunesteet se auttaa melkein kaikkiin vikoihin !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3360
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2882
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2750
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2658
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2554
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2375
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1853
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1787
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1664
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      150
      1510
    Aihe