Koneen vaihto

V O L V O

Mulla on 6v päästä museoikään pääsevä auto, mutta motti kosahti. Oon pitäny autoa tosi hyvänä ja tarkotus ois museokatastaa. Mutta kysymys kuuluu, saanko vanhan motin tilalle vaihtaa samassa mallisarjassa käytetyn isomman motin?

3

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helppo hommeli.

      Eipä tuohon mitään estettä ole mikäli se vaihdettava kone on päältä päin "oikean"näköinen=alkuperäiskoneen kaltaiseksi naamioitu tai samassa mallisarjassa olevan näköiseksi eli pikkujutuilla tyyliin ilmanputsari,maalailu,apulaitteiden saaminen orkkistyyliseksi ym mikä tarkoittaa että noin maallikon ja ei minkään Volvo spesialistin silmiin on oikeannäköinen.
      Kyseessähän ei ole mikään vuosikatsastus tms jossa jarrujen ym juttujen on oltava semmoiset kuin tuon tehokkaamman koneen kera kuului.
      perus MR katsastaja ei välttämättä ole mikään merkin erikoisasiantuntija,näkeehän hän kumminkin jos pyritty ihan oikeaoppisesti harrasteautoon,silloin ei turhia nipoteta.
      Mikäänhän ei estä sinua muuttamasta koko autoa sen isokoneisen tyyppiseksi eli jos "parempi"versio muutenkin miellyttäisi, hommaa vastaavat osat jostain romusta tai sieltä täältä keräillen yksittäin.
      lisävarusteet on eri juttu ja niitähän voi lisäillä mielensä mukaan jos orkkistyylisiä&oikeaoppisia.
      Esitteitä,kuvia,kirjallisuutta jne mukaan ja niistä myös itse näet miltä se pitää näyttää.

      • On nettiautossa ollut joskus joitain sekasikiöitä, joita kuitenkin museoreikisteröidyksi on ainakin myynti-ilmoituksessa sanottu.

        Koneen koko, mittaristo, maski, jarrutehostin yms. ovat joissain autoissa sekäsikiöyhdistelmä jota ei alunperin ole ollut ja selviää ihan vanhoja lehtiä lukemalla millainen se auto on alunperin ollut, mutta museotarkastajat eivät välttämättä lue.

        En tarkoita tässä Volvoa, vaan autoja ylipäänsä.


    • Onnistuu se

      Kyllä se koneen vaihto onnistuus, Volvolla ihan hyvin esin B19/B21/B23 menee samaan sarjaan ja heittämällä paikalleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4177
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4026
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3642
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3029
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2751
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2528
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2528
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2406
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2299
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2245
    Aihe