Miltä se tuntuu kun poika tunkee kyrpänsä sun pilluun ja miltä tuntuu suihin otto???
tytöt
8
343
Vastaukset
- riippuu
se riippuu henkilöstä
- kokenut
Se tekee hyvää kunhan sen tekee rauhassa kyrpä on pehmeä ja sit kun se lauke tulee ihanaa sperma suuhuun
- Suikkiin
Ihana tunne,joka leviää koko "alapäähän" Lantiolihaksia treenamalla voi vaikuttaa pillun puristusta siellä olevaan kyrpään !!! Suuhoito pojalle....Aivan ihanaa !! Lopuksi se sykkivä elin lähes kurkussasi,kun se purkautuu ja lämmintä spermaa tulee...tulee... Nielen ....
- Taivaallista
Tuntuu todella hyvältä,kunhan olen märkä/liukas !!!! Suikkihommelit ihania ! ...ja se sykkivä elin suussasi,kun se nytkähtelee ja pumppaa spermaan kurkkuun !!!! NAMMM !!!
- viivi09876
Hyi miten epäsiistiä ottaa pojan pissaletku suuhun. Voi olla myös sitä valkoista töhnää nahan alla.
- umppa
Jos siellä töhnää, sanot pojalle, että pesee vehkeensä.
Hyi mä sain täältä oksennustaudin. Mä en ainakaa haluu mitään kuvottavaa spermaa mun suuhun. Sitä paitsi siitä voi saada aidsin tai jonku muun sukupuolitaudin. Ja jos mun suuhun tungettais jonku kyrpä nii mä varmaa tukehtuisin siihe.
- iditidomoj
xDDD sä ja sun aidsis. Tolla asenteella et tule koskaan saamaan seksiä. Sinulla on ihan väärä käsitys koko suihin otosta. Ja miten muka tukehtuisit siihen? Ei sitä kyrpää siellä kurkussa 5 minuuttia pidetä...
On aika epätodennäköistä saada sukupuolitauti, koska aika monet käyttävät kondomia ja pitävät huolen hygieniasta. Sitä paitsi, sukupuolitauteja voidaan hoitaa. Ja tuskin sä nyt menet sänkyyn tuntemattoman ihmisen kanssa, josta et tiedä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1256388Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766195Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie716143Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443982Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482405Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1301447- 131289
- 1871118
- 64950