Tee aloite, älä saa mitään vastausta naiselta...

M12345

Osoitus huonoista käytöstavoista. Jos itse on ollut rohkea ja tehnyt aloitteen ja haluaisi oikeasti tutustua naiseen, niin vastaanotto on otsikon mukainen. Vaikka olisikin se viiden viestin rajoitus niin ei se estä esim. sähköpostiin vastaamista. On normaalia, että lähestynyt osapuoli ei välttämättä kiinnosta, mutta korrektia olisi vastata toiselle, vaikka sitten ettei kiinnosta. Kaiken lisäksi myös kuvattomat profiilit tekevät tätä. Itselläni on asialliset kuvat palvelussa.... Mikä mättää?

44

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko tarkistanut

      että varmasti vastaat naisen ihannekumppanikriteerejä? Jos olet viisikymppinen mies, joka postailee oman ikäistä kumppania hakeville parikymppisille mimmeille, on aivan turha itkeä täällä etteivät naiset vastaa...

      • Miäs34Treee

        Kirjoitan nyt varmaan tuhannennen kerran tänne tähän samaan valitukseen kun "mies ei vastaa kriteerejä" että:
        -Lähetän (lähetin) viestejä ikäisilleni naisille -5v
        -Lähetin viestejä saman maakunnan naisille (Pirkanmaa)
        -Lähetin viestejä naisille joiden kriteereihin sovin
        -Lähetin viestejä naisille jotka sopivat omiin kriteereiheni
        -Lähetin hänelle henkilökohtaisesti tehdyn viestin en yleistä jonka voisi laittaa kaikille
        -Lähetin asiallisia viestejä en törkeyksiä

        Tulos 34v pirkanmaalaisella miehellä pyöreä nolla vastauksien suhteen
        Millainen sitten olen:
        -Vakkari duunissa
        -Hyvät harrastukset
        -Myös sosiaalinen sekä omaa aikaakin tarvitseva
        -Normaali vartaloinen
        -180 pitkä, 85kg
        -Siististi ikäisekseni pukeutuva nuorekas
        -Terve kaikilta osin hygieeninen ehjät hampaat jne
        -Velaton ja talous kunnossa
        -Oma asunto, auto jne

        Tässä muutamia mainitakseni ja tulos todellakin että en kelpaa. Profiilini kattava ja siitä saa irti myös huumoria unohtamatta. Kuvia on useampi kokovartalo kuvia ja tuoreita sellaisia. Siniset silmänikin niistä on nähtävissä.

        Täältä saa aina vaan lukea että väärät miehet väärän ikäiset lähestyy törkeillä viesteillä niin siksi ei vastata. Mikään näistä väitteistä ei sovi minuun ja siitä huolimatta en saanut vastauksia. Myös naisten tilastoista näin että esim viestirajatkaan eivät ole täyttyneet joten siitäkin voi päätellä että mulle ei vastata vaan vastaamattomuuden ilosta.

        Tästä johtuen olen aloitteeton ja sen mainitsen nykyään profiilissanikin. Jos jotain kiinnostaa niin kirjoittakoon. Itse en enään yhdellekään ensimmäistä viestiä laita.


      • trollibensa
        Miäs34Treee kirjoitti:

        Kirjoitan nyt varmaan tuhannennen kerran tänne tähän samaan valitukseen kun "mies ei vastaa kriteerejä" että:
        -Lähetän (lähetin) viestejä ikäisilleni naisille -5v
        -Lähetin viestejä saman maakunnan naisille (Pirkanmaa)
        -Lähetin viestejä naisille joiden kriteereihin sovin
        -Lähetin viestejä naisille jotka sopivat omiin kriteereiheni
        -Lähetin hänelle henkilökohtaisesti tehdyn viestin en yleistä jonka voisi laittaa kaikille
        -Lähetin asiallisia viestejä en törkeyksiä

        Tulos 34v pirkanmaalaisella miehellä pyöreä nolla vastauksien suhteen
        Millainen sitten olen:
        -Vakkari duunissa
        -Hyvät harrastukset
        -Myös sosiaalinen sekä omaa aikaakin tarvitseva
        -Normaali vartaloinen
        -180 pitkä, 85kg
        -Siististi ikäisekseni pukeutuva nuorekas
        -Terve kaikilta osin hygieeninen ehjät hampaat jne
        -Velaton ja talous kunnossa
        -Oma asunto, auto jne

        Tässä muutamia mainitakseni ja tulos todellakin että en kelpaa. Profiilini kattava ja siitä saa irti myös huumoria unohtamatta. Kuvia on useampi kokovartalo kuvia ja tuoreita sellaisia. Siniset silmänikin niistä on nähtävissä.

        Täältä saa aina vaan lukea että väärät miehet väärän ikäiset lähestyy törkeillä viesteillä niin siksi ei vastata. Mikään näistä väitteistä ei sovi minuun ja siitä huolimatta en saanut vastauksia. Myös naisten tilastoista näin että esim viestirajatkaan eivät ole täyttyneet joten siitäkin voi päätellä että mulle ei vastata vaan vastaamattomuuden ilosta.

        Tästä johtuen olen aloitteeton ja sen mainitsen nykyään profiilissanikin. Jos jotain kiinnostaa niin kirjoittakoon. Itse en enään yhdellekään ensimmäistä viestiä laita.

        Trollaat tai sitten kirjoitat todella typeriä avausviestejä naisille. Voi myös olla että profiilisi "huumori" on niin pa skaa että se karkoittaa kaikki.

        Vastaamalla kahdellekymmenelle naiselle (joiden kanssa kriteerit ovat päällisin puolin ok), lyhyesti ja ytimekkäästi saa 3-7 kpl vastauksia, jopa enemmän.

        Toki tänä päivänä esim. suoli24 treffipalsta on marginaalinen koska lähes kaikki hiukankaan fiksummat (jos nyt sellaista sattuu hakemaan) ovat siirtyneet muihin välineisiin, eli siinä mielessä on tavallaan turhaa enää opetella kyseisen median taitoja, olkoonkin että niistä valtaosa toimii muissakin.


      • haluan hoikan
        Miäs34Treee kirjoitti:

        Kirjoitan nyt varmaan tuhannennen kerran tänne tähän samaan valitukseen kun "mies ei vastaa kriteerejä" että:
        -Lähetän (lähetin) viestejä ikäisilleni naisille -5v
        -Lähetin viestejä saman maakunnan naisille (Pirkanmaa)
        -Lähetin viestejä naisille joiden kriteereihin sovin
        -Lähetin viestejä naisille jotka sopivat omiin kriteereiheni
        -Lähetin hänelle henkilökohtaisesti tehdyn viestin en yleistä jonka voisi laittaa kaikille
        -Lähetin asiallisia viestejä en törkeyksiä

        Tulos 34v pirkanmaalaisella miehellä pyöreä nolla vastauksien suhteen
        Millainen sitten olen:
        -Vakkari duunissa
        -Hyvät harrastukset
        -Myös sosiaalinen sekä omaa aikaakin tarvitseva
        -Normaali vartaloinen
        -180 pitkä, 85kg
        -Siististi ikäisekseni pukeutuva nuorekas
        -Terve kaikilta osin hygieeninen ehjät hampaat jne
        -Velaton ja talous kunnossa
        -Oma asunto, auto jne

        Tässä muutamia mainitakseni ja tulos todellakin että en kelpaa. Profiilini kattava ja siitä saa irti myös huumoria unohtamatta. Kuvia on useampi kokovartalo kuvia ja tuoreita sellaisia. Siniset silmänikin niistä on nähtävissä.

        Täältä saa aina vaan lukea että väärät miehet väärän ikäiset lähestyy törkeillä viesteillä niin siksi ei vastata. Mikään näistä väitteistä ei sovi minuun ja siitä huolimatta en saanut vastauksia. Myös naisten tilastoista näin että esim viestirajatkaan eivät ole täyttyneet joten siitäkin voi päätellä että mulle ei vastata vaan vastaamattomuuden ilosta.

        Tästä johtuen olen aloitteeton ja sen mainitsen nykyään profiilissanikin. Jos jotain kiinnostaa niin kirjoittakoon. Itse en enään yhdellekään ensimmäistä viestiä laita.

        "-Normaali vartaloinen
        -180 pitkä, 85kg"

        Näillä mitoilla olet ylipainoinen.


      • vitun ämmä
        haluan hoikan kirjoitti:

        "-Normaali vartaloinen
        -180 pitkä, 85kg"

        Näillä mitoilla olet ylipainoinen.

        Haista ämmä paska. Mä painan 90 ja 180 pitkä ja olen vielä mikki hiiri verrattuna mun bodattuihin kavereihini.

        Nainen ei sensijaan ei saa painaa koskaan yli 65kg!!!


      • Normi settii
        haluan hoikan kirjoitti:

        "-Normaali vartaloinen
        -180 pitkä, 85kg"

        Näillä mitoilla olet ylipainoinen.

        Hah!! Ei todellakaan ole. Noilla mitoilla mies todellakin on normaali painoinen. Edes roikkuvaa vatsaa ei tuossa suhteessa ole. Väittäisin miehen olevan jopa hieman lihaksikas.


      • 16+12
        Miäs34Treee kirjoitti:

        Kirjoitan nyt varmaan tuhannennen kerran tänne tähän samaan valitukseen kun "mies ei vastaa kriteerejä" että:
        -Lähetän (lähetin) viestejä ikäisilleni naisille -5v
        -Lähetin viestejä saman maakunnan naisille (Pirkanmaa)
        -Lähetin viestejä naisille joiden kriteereihin sovin
        -Lähetin viestejä naisille jotka sopivat omiin kriteereiheni
        -Lähetin hänelle henkilökohtaisesti tehdyn viestin en yleistä jonka voisi laittaa kaikille
        -Lähetin asiallisia viestejä en törkeyksiä

        Tulos 34v pirkanmaalaisella miehellä pyöreä nolla vastauksien suhteen
        Millainen sitten olen:
        -Vakkari duunissa
        -Hyvät harrastukset
        -Myös sosiaalinen sekä omaa aikaakin tarvitseva
        -Normaali vartaloinen
        -180 pitkä, 85kg
        -Siististi ikäisekseni pukeutuva nuorekas
        -Terve kaikilta osin hygieeninen ehjät hampaat jne
        -Velaton ja talous kunnossa
        -Oma asunto, auto jne

        Tässä muutamia mainitakseni ja tulos todellakin että en kelpaa. Profiilini kattava ja siitä saa irti myös huumoria unohtamatta. Kuvia on useampi kokovartalo kuvia ja tuoreita sellaisia. Siniset silmänikin niistä on nähtävissä.

        Täältä saa aina vaan lukea että väärät miehet väärän ikäiset lähestyy törkeillä viesteillä niin siksi ei vastata. Mikään näistä väitteistä ei sovi minuun ja siitä huolimatta en saanut vastauksia. Myös naisten tilastoista näin että esim viestirajatkaan eivät ole täyttyneet joten siitäkin voi päätellä että mulle ei vastata vaan vastaamattomuuden ilosta.

        Tästä johtuen olen aloitteeton ja sen mainitsen nykyään profiilissanikin. Jos jotain kiinnostaa niin kirjoittakoon. Itse en enään yhdellekään ensimmäistä viestiä laita.

        Mullakin oli pitkään sellainen ilmoitus netissä, joka oli monenkin mimmin mielestä tosi hyvä ja osuva / samalla hauska kuvaus musta. Monella kuvalla varustettuna. En asu Posiolla, enkä ole renttu/ hunningolla. Ei siihen silti vastannut juuri kukaan. Tositarkoituksella paketilla sain vähän enemmän näkyvyyttä, joten sitten homma rupesi pelittämään paremmin ja pääsi oikeasti tututustumaankin niihin naisiin. Tietty oman aktiivisuuden lisääminen viestittelyyn. Niinä kausina, kun mulla vaan oli ilmoitus siellä roikkumassa, niin ei sitä kukaan käynyt edes katsomassa.


      • mrtrolol
        vitun ämmä kirjoitti:

        Haista ämmä paska. Mä painan 90 ja 180 pitkä ja olen vielä mikki hiiri verrattuna mun bodattuihin kavereihini.

        Nainen ei sensijaan ei saa painaa koskaan yli 65kg!!!

        "
        Nainen ei sensijaan ei saa painaa koskaan yli 65kg!!! "

        https://www.youtube.com/watch?v=oavMtUWDBTM


      • plääskiä
        haluan hoikan kirjoitti:

        "-Normaali vartaloinen
        -180 pitkä, 85kg"

        Näillä mitoilla olet ylipainoinen.

        Mä oon kanssa vähän pläski. BMI ~30. Rasvarosentti 16%


      • vääristyny omakuva
        vitun ämmä kirjoitti:

        Haista ämmä paska. Mä painan 90 ja 180 pitkä ja olen vielä mikki hiiri verrattuna mun bodattuihin kavereihini.

        Nainen ei sensijaan ei saa painaa koskaan yli 65kg!!!

        Olet siis läski sinäkin. Ja se on yleinen miesten harhaluulo että pitäs olla joku hirvee proteiiniperse. Oikeesti todella harvat viehättyy bodareista.

        "Nainen ei sensijaan ei saa painaa koskaan yli 65kg!!! "

        No onnee vaan hakuun :D voithan sä saadakin sellasen alle 150cm tolla painolla.


      • ylipainonen on
        Normi settii kirjoitti:

        Hah!! Ei todellakaan ole. Noilla mitoilla mies todellakin on normaali painoinen. Edes roikkuvaa vatsaa ei tuossa suhteessa ole. Väittäisin miehen olevan jopa hieman lihaksikas.

        BMI mittareiden mukaan. 80kg 180cm on vielä normaalipainossa. Moni näyttää aavistuksen pönäkältä jo tässäkin painossa, tai sitten ovat valehdelleet kilonsa alaspäin.

        "Edes roikkuvaa vatsaa ei tuossa suhteessa ole. Väittäisin miehen olevan jopa hieman lihaksikas. "

        Niinhän ne kaikki väittää joilla se "muutama kilo" on ylimäärästä. Sitten treffeille ilmaantuu joku pingviininmuotonen kaljamahanen riukukäsi :D


      • Kauhiaa
        vitun ämmä kirjoitti:

        Haista ämmä paska. Mä painan 90 ja 180 pitkä ja olen vielä mikki hiiri verrattuna mun bodattuihin kavereihini.

        Nainen ei sensijaan ei saa painaa koskaan yli 65kg!!!

        " Nainen ei sensijaan ei saa painaa koskaan yli 65kg!!! "

        http://www.fitoona.com/kuvat/#prettyPhoto[gallery]/33/

        Tuossa yksi about 65kg valtamerilaiva raiskaa juoksumattoa. On se kieltämättä kamalaa katsottavaa... :D


      • kauhiaa

      • Ewwk
        ylipainonen on kirjoitti:

        BMI mittareiden mukaan. 80kg 180cm on vielä normaalipainossa. Moni näyttää aavistuksen pönäkältä jo tässäkin painossa, tai sitten ovat valehdelleet kilonsa alaspäin.

        "Edes roikkuvaa vatsaa ei tuossa suhteessa ole. Väittäisin miehen olevan jopa hieman lihaksikas. "

        Niinhän ne kaikki väittää joilla se "muutama kilo" on ylimäärästä. Sitten treffeille ilmaantuu joku pingviininmuotonen kaljamahanen riukukäsi :D

        No sitten ongelma on sinun pinnallisuudessa ei missään muussa. Kuten huomaat tuo on sulla se ainoa seikka jolla valitset parisuhteen niin sitten toimit näin. Tarvitseeko omaa erinomaisuuttaan natsimaisesti muille tuoda esille.


      • omat vartalomaut
        Ewwk kirjoitti:

        No sitten ongelma on sinun pinnallisuudessa ei missään muussa. Kuten huomaat tuo on sulla se ainoa seikka jolla valitset parisuhteen niin sitten toimit näin. Tarvitseeko omaa erinomaisuuttaan natsimaisesti muille tuoda esille.

        No ihan samoinhan sinäkin olet pinnallinen natsi jos et huolis sitä 150cm ja 65 kiloista. Sadan kilon keijukaisista puhumattakaan...
        Onko se sitten pinnallista jos haluaa yhtä terveen näköstä vartaloa mitä itselläkin (bmi 19) on. Minkä sille voi ettei läskit ja ylilihaksikkaat vaan kiinnosta eroottisessa mielessä, mutta kai sellaseen pitäs joidenkin mielestä tyytyä.


      • 4+14
        ylipainonen on kirjoitti:

        BMI mittareiden mukaan. 80kg 180cm on vielä normaalipainossa. Moni näyttää aavistuksen pönäkältä jo tässäkin painossa, tai sitten ovat valehdelleet kilonsa alaspäin.

        "Edes roikkuvaa vatsaa ei tuossa suhteessa ole. Väittäisin miehen olevan jopa hieman lihaksikas. "

        Niinhän ne kaikki väittää joilla se "muutama kilo" on ylimäärästä. Sitten treffeille ilmaantuu joku pingviininmuotonen kaljamahanen riukukäsi :D

        Mitä sillä BMI:llä tekee jos se menee persiilleen heti jos erehdyt salilla käymään?


      • mrtrolol
        omat vartalomaut kirjoitti:

        No ihan samoinhan sinäkin olet pinnallinen natsi jos et huolis sitä 150cm ja 65 kiloista. Sadan kilon keijukaisista puhumattakaan...
        Onko se sitten pinnallista jos haluaa yhtä terveen näköstä vartaloa mitä itselläkin (bmi 19) on. Minkä sille voi ettei läskit ja ylilihaksikkaat vaan kiinnosta eroottisessa mielessä, mutta kai sellaseen pitäs joidenkin mielestä tyytyä.

        Ja taas:

        https://www.youtube.com/watch?v=oavMtUWDBTM


    • M12345

      Nuori mies olen ja aloitteita teen suunnilleen oman ikäisilleni nuorille naisille että...

    • myös mies

      Oon ite tullu siihen tulokseen, että on melkein parempi, että ei vastaa, koska muuten on vaikea tietää, että onko oikeasti kiinnostunut vai ei. Tuskin naiset jaksaa vastata useille kymmenille (ellei jopa sadoille) miehille, että "ei kiitos, ei kiinnosta" tai muuten yrittää nätisti ilmaista, että ei halua jatkaa yhteydenpitoa. Jos ei vastaa, niin tarkoittaa, että ei kiinnosta. Itseäni enemmän ärsyttää se, että vastaa viestiin ja pitää yhteyttä, sitten sitä viestittelee naisen kanssa ja sitten ku pyytää treffeille katoaa kuin tuhka tuuleen. Parempi, kun ei vastaa, niin eipähän jää epäselväksi, että kiinnostaako vai ei.

      Itse olen myös jättänyt vastaamatta naisille, jotka ei kiinnosta juuri sen takia, että en halua jatkaa yhteydenpitoa ja antaa toiselle turhaa toivoa.

      • Ryhmähali

        Juu nettijutut on tätä :(.
        Viestittelin aikani, erään miehen kanssa ja laitoin pyynnöstä peruskuvani hänelle. Hänen kuvansa oli suht samaa luokkaa.
        Hän kiitti kuvasta ja ilmoitti, että tästä onkin hyvä jatkaa, hymysuun kanssa.
        Siis hän todellakin jatkoi, jonkun muun kanssa.
        Totta on, etten itse enää viitsi laittaa kuin harvoin viestiä takaisin, etten ole kiinnostunut. Viestitulva miehiltä on joskus liiallista ja varsin asiatontakin.
        Kun mies on lähestynyt, oikeasti ajatusta käyttäen, mielestäni on asiallista vastata vaikkei kiinnostusta olisi.
        Harmi kun monet alkavat epätoivoisen pommituksen, vaikka järkisyihin vetoaisin.
        Joskus on kärsivällisyys koetuksella, suljen sivuni ja palaan takaisin, kun palaan.


      • trollibensa
        Ryhmähali kirjoitti:

        Juu nettijutut on tätä :(.
        Viestittelin aikani, erään miehen kanssa ja laitoin pyynnöstä peruskuvani hänelle. Hänen kuvansa oli suht samaa luokkaa.
        Hän kiitti kuvasta ja ilmoitti, että tästä onkin hyvä jatkaa, hymysuun kanssa.
        Siis hän todellakin jatkoi, jonkun muun kanssa.
        Totta on, etten itse enää viitsi laittaa kuin harvoin viestiä takaisin, etten ole kiinnostunut. Viestitulva miehiltä on joskus liiallista ja varsin asiatontakin.
        Kun mies on lähestynyt, oikeasti ajatusta käyttäen, mielestäni on asiallista vastata vaikkei kiinnostusta olisi.
        Harmi kun monet alkavat epätoivoisen pommituksen, vaikka järkisyihin vetoaisin.
        Joskus on kärsivällisyys koetuksella, suljen sivuni ja palaan takaisin, kun palaan.

        Pahin juttu mitä naiselle voi tehdä on sanoa ei. Sen oppii jokainen mies jo teini-ikäisenä. Sen vuoksi miehillä kynnys ilmoittaa pakeista edes sähköisesti on erittäin iso.

        Toisinpäin asia ei ole ongelma koska mies oppii saamaan pakkeja jatkuvalla syötöllä ja jos ei opi, ei ole kumppania hakemassakaan.

        Tasa-arvoa siis :D


    • mr magoo

      Naiset siel vaan testaa sitä kuluisaa markkina arvoaan.. On varattuja ja jokusen päivän roikkuu siel nähdäkseen saako viestejä 10 vai 100. Ei kohoteta lutkien itsetuntoa yhtään enempää laittamalla niille viestejä!

    • dpotti

      Viiden viestin rajoitus tuli jo mainittua. En viitsi maksaa, että saan kirjoittaa kiitos, mutta ei kiitos.
      Toinen syy etten vastaa on saadun viestin tökeryys tyyliin aletaanko olee tai kelpaako seura. Kun profiilissakaan ei kummempi tietoja miehestä eikä viesti ole mistään kotoisin, mitä turhaa vastata simpukalle tai kirjoitustaidottomalle.
      Kuvattomille enkä ukkomiehille vastaa, miksi vastaisin?

      • kohta nelikymppinen

        Ei ne omanikäiset naiset vastaa ikinä.
        Nuoret naiset joskus kirjoittelee että haluanko seksiä ja tietty suostun koska eihän sitä 20-25 v naisen seksi ehdotuksista kieltäydytä.


    • 16+12

      Tee aloite, älä saa mitään vastausta naiselta --> sitä ei kiinnostanut --> Siirry seuraavaan, jota ehkä voisi kiinnostaa. Aika simppeliä mielestäni?

      Ja jos nyt sanot, että pitäis vastata silloin "kiitos, mutta ei kiitos", niin suuttuuhan moni tuommoisesta. Alkaa inttäminen, että "Ai että miksi ei kiitos?" ja "Et sä voi tietää, kun et oo tutustunut muhun..." Yms. Tai ainakin sellaisia tunteita noi kiitos, ei kiitos viestit mussa herätti, vaikka en tietenkään koskaan sellaista ruvennutkaan inttämään. Korkeintaan kiitin vastauksesta ja toivottelin "Hyvää kesän jatkoa, ja onnea etsintään.. :) " Monesta paikasta olen lukenut/ kuullut, että moni mies sanoo nuo "miksi ei?" ajatukset ääneenkin. Sekös v*tuttaa kohdehenkilöitä, ja ymmärrän sen ihan hyvin.

      Joo tiedän miehenä, että on turhauttavaa, kun yksi kymmenestä vastaa takaisin. Mutta tarkemmin ottaen mitäpä sitä oikeastaan lätisemään, jos ei kiinnosta? Kun naisilla nyt on kymmeniä keskustelukumppaneita joista valita, niin tokihan ne valitsee sellaiset jotka heitä kiinnostaa? Välillä ei varmaan kiinnosta kirjoitella kenenkään kanssa. Ei minuakaan kiinnostaisi, jos seuraa tulisi muutenkin liiankin kanssa. :D

      Mutta perusjamppana (ulkonäöltä) yhteydenpito vaatii kyllä omaakin aktiivisuutta. Tai joskus on ollut aktiivisia mimmejäkin, ja ne on yleensä ollutkin sellaisia tapauksia, että on ihan treffeillekkin päästy. Omalla kohdalla suurin osa omasta tai mimmin aloitteesta lähteneistä livetreffeistä päätyi pienen ajan kanssa vähintään sänkyyn, ja jotkut niistä sitten ihan parisuhteeseenkin asti. Yksi kaverikin tuli vuosien varrella nettideiteistä löydettyä. Joo teidän että ei ole mikään saavutus, ja kaikki ei sellaista hae, mutta seksi on pääasiassa ihan mukavaa, ja kuuluu mulla osana parinvalintaprosessia. Nykyisin olen onnellisessa parisuhteessa.

      Eli jos se mimmi suostuu tulemaan netistä ulos, niin silloin se varmaan on jotain oikeastikkin hakemassa. Niistä sitten valkkaat semmoiset mitkä itseäsi kiinnostaa/ heitä kiinnostaa vielä sen jälkeenkin kun on treffattu. Jatka siis kalastamista. Eiköhän se kala koukkuun tarraa, kun jaksaa kokeilla viehettään monessa eri paikassa. (Eli monelle eri naiselle joiden kriteereihin sovit ja joista itse pidät). Sitten kun tulee hyvä kala, niin unohda muut äläkä päästä sitä yhtä karkuun. :D Tai tietenkin sulla pitää olla vielä niinkin hyvä tuuri, että se kala tykkää myös susta. Aina ei käy tuuri, mutta joillekkin on joskus kuulemma käynyt silleen. :)

    • Millainen sitten olen:
      -Vakkari duunissa
      -Hyvät harrastukset
      -Myös sosiaalinen sekä omaa aikaakin tarvitseva
      -Normaali vartaloinen
      -180 pitkä, 85kg
      -Siististi ikäisekseni pukeutuva nuorekas
      -Terve kaikilta osin hygieeninen ehjät hampaat jne
      -Velaton ja talous kunnossa
      -Oma asunto, auto jne


      Entä mikä sinusta tekee kiinnostavan? Ei nainen kiinnostu miehestä siksi, että hänellä on ehjät hampaat tai hänellä on oma asunto.

      • Ghhhhhjjjdffjj

        Sä olet Helka ilkein ämmä mitä tiedän


      • 16+12

        Kyllä jotkut kiinnostuu noista tylsyyksistä huolimatta. Jos se jamppa on kohteen mielestä muutenkin kiinnostava. Riippuu aina ihan tapauksesta, mikä kenenkin mielestä on kiinnostavaa. Aloittajan pitää vaan löytää se omansa joka hänestä kiinnostuu / pitää. Ihan livenä.


      • 16+12
        16+12 kirjoitti:

        Kyllä jotkut kiinnostuu noista tylsyyksistä huolimatta. Jos se jamppa on kohteen mielestä muutenkin kiinnostava. Riippuu aina ihan tapauksesta, mikä kenenkin mielestä on kiinnostavaa. Aloittajan pitää vaan löytää se omansa joka hänestä kiinnostuu / pitää. Ihan livenä.

        Ja se livetreffeille pääsy ainakin omalla kohdallani vaati aikaa ja evästä tuuria. Mistään ns. yhteensopivuuksista profiilien perusteella en huomannu olevan apua, vaan riippui ihan tähtien asennosta, olinko onnistunut laittamaan viestiä sellaiselle mimmille jota sattui profiilini, ja livedeittaaminen kiinnostamaan. Joskus tuli tämmöisiäkin osumia. Tietty katoin aina ennen viestin laittamista, että sovin mimmin hakemaan, mutta eipä sillä tuntunut olevan juuri merkitystä takaisin vastaamiseen.


      • Miäs34Treee

        Kuule helka! Oletat että leveilen näillä itsestään selvyyksillä profiilissani. Mainitsen nämä vaan tätä palstaa varten koska joka kerta jos täällä joku puhuu miksi ei saa vastauksia niin ensimmäisenä aletaan luettelemoimaan edellämainittuja syitä tai seurauksi miksi vastauksia ei tule joten lyhensin keskustelua niin että kerroin ne asiat jo etukäteen mitä kirjoituksestani tulisi kuitenkin seuraamaan.


      • Ghhhhhjjjdffjj kirjoitti:

        Sä olet Helka ilkein ämmä mitä tiedän

        Mikä tuossa oli ilkeää? Aloittaja ihmetteli, miksei saa vastauksia, ja minä kysyin kysymyksen joka uskoakseni on naisten näkökulmasta olennainen: mikä hänestä tekee kiinnostavan.

        Mutta eihän teidän ole pakko välittää naisten kommenteista, jos kerran tiedätte, millaisiin profiileihin naiset vastaavat.


      • 16+12 kirjoitti:

        Kyllä jotkut kiinnostuu noista tylsyyksistä huolimatta. Jos se jamppa on kohteen mielestä muutenkin kiinnostava. Riippuu aina ihan tapauksesta, mikä kenenkin mielestä on kiinnostavaa. Aloittajan pitää vaan löytää se omansa joka hänestä kiinnostuu / pitää. Ihan livenä.

        "Jos se jamppa on kohteen mielestä muutenkin kiinnostava."

        Tuota juuri ajoin takaa. Todennäköisesti naiset _edellyttävät_, että mies huolehtii hygieniastaan ja hampaistaan, mutta ei se tee miehestä kiinnostavaa. Ensin pitää olla jotain, mistä hänessä kiinnostuu, vasta sen jälkeen on merkitystä sillä täyttääkö hän tuon kaltaiset perusvaatimukset.


      • 16+12
        Miäs34Treee kirjoitti:

        Kuule helka! Oletat että leveilen näillä itsestään selvyyksillä profiilissani. Mainitsen nämä vaan tätä palstaa varten koska joka kerta jos täällä joku puhuu miksi ei saa vastauksia niin ensimmäisenä aletaan luettelemoimaan edellämainittuja syitä tai seurauksi miksi vastauksia ei tule joten lyhensin keskustelua niin että kerroin ne asiat jo etukäteen mitä kirjoituksestani tulisi kuitenkin seuraamaan.

        "Kuule helka! Oletat että leveilen näillä itsestään selvyyksillä profiilissani. Mainitsen nämä vaan tätä palstaa varten koska joka kerta jos täällä joku puhuu miksi ei saa vastauksia niin ensimmäisenä aletaan luettelemoimaan edellämainittuja syitä tai seurauksi miksi vastauksia ei tule joten lyhensin keskustelua niin että kerroin ne asiat jo etukäteen mitä kirjoituksestani tulisi kuitenkin seuraamaan. "

        No eikö oikeasti KUKAAN vastaa? Herää kyllä ihmetys, että kenellä sä oikein kirjoittelet? :D Kun itsekkin paljon "huonommilla" ns. lähtökohdilla, ja vielä suhteellisen pölhön näköisenä ja lyhyenläntänä kaverina, sain kuitenkin silloin tällöin jopa oma-aloitteisia viestejä ja jotkut mimmeistä jopa vastasivat takaisinkin. Se noin 10% Sisältäen "Kiitti, Ei kiitti.." viestit ja muut yhden lauseen vastaukset, jotka ei enää jutustelua jatkaneet.


      • Hhjjkkh
        16+12 kirjoitti:

        "Kuule helka! Oletat että leveilen näillä itsestään selvyyksillä profiilissani. Mainitsen nämä vaan tätä palstaa varten koska joka kerta jos täällä joku puhuu miksi ei saa vastauksia niin ensimmäisenä aletaan luettelemoimaan edellämainittuja syitä tai seurauksi miksi vastauksia ei tule joten lyhensin keskustelua niin että kerroin ne asiat jo etukäteen mitä kirjoituksestani tulisi kuitenkin seuraamaan. "

        No eikö oikeasti KUKAAN vastaa? Herää kyllä ihmetys, että kenellä sä oikein kirjoittelet? :D Kun itsekkin paljon "huonommilla" ns. lähtökohdilla, ja vielä suhteellisen pölhön näköisenä ja lyhyenläntänä kaverina, sain kuitenkin silloin tällöin jopa oma-aloitteisia viestejä ja jotkut mimmeistä jopa vastasivat takaisinkin. Se noin 10% Sisältäen "Kiitti, Ei kiitti.." viestit ja muut yhden lauseen vastaukset, jotka ei enää jutustelua jatkaneet.

        Nirso vaan eikä laske niitä ei kelpoja vastanneita mukaan?


      • 16+12
        Hhjjkkh kirjoitti:

        Nirso vaan eikä laske niitä ei kelpoja vastanneita mukaan?

        Näin saattaa olla. Tai ehkä jos laittelee jotain häiriintyneitä aloitusviestejä, niin sitten ei KUKAAN vastaa. Ehkä kyse on laiskuudesta aloitteiden teossa ( tyyliin 5 aloitetta tehtynä) Tai ehkä kyse on vaan pelkästä trollaamisesta... Mutta kovin uskottavalta tuo ei kuulosta.

        Omien kokemusteni mukaan, noilla perusasiat kunnossa, lähtökohdilla ja asiallisilla viesteillä noin 10% naisista vastasi jotain takaisin. Tietty osa oli hyvin harvasanaisia, ja osa suoraan "kiitti ei kiitti" linjalla, mutta ehkä yksi kahdestakymmenestä kiinnostui sen verran, että treffeille mentiin. Suurin osa niistä ei toimineet syystä tai toisesta, mutta tulipahan ainakin koitettua. Lopulta sitten galaxit räjähti ja palaset osui kohdalleen. Nyt on yli puoli vuotta takana, ja tulevaisuutta tässä suunnitellaan.


      • Antakaa kun arvaan
        16+12 kirjoitti:

        "Kuule helka! Oletat että leveilen näillä itsestään selvyyksillä profiilissani. Mainitsen nämä vaan tätä palstaa varten koska joka kerta jos täällä joku puhuu miksi ei saa vastauksia niin ensimmäisenä aletaan luettelemoimaan edellämainittuja syitä tai seurauksi miksi vastauksia ei tule joten lyhensin keskustelua niin että kerroin ne asiat jo etukäteen mitä kirjoituksestani tulisi kuitenkin seuraamaan. "

        No eikö oikeasti KUKAAN vastaa? Herää kyllä ihmetys, että kenellä sä oikein kirjoittelet? :D Kun itsekkin paljon "huonommilla" ns. lähtökohdilla, ja vielä suhteellisen pölhön näköisenä ja lyhyenläntänä kaverina, sain kuitenkin silloin tällöin jopa oma-aloitteisia viestejä ja jotkut mimmeistä jopa vastasivat takaisinkin. Se noin 10% Sisältäen "Kiitti, Ei kiitti.." viestit ja muut yhden lauseen vastaukset, jotka ei enää jutustelua jatkaneet.

        Siellä on haussa nätti ja hoikka. Ja sitä haetaan jostain Kihniöstä.


      • 69+69
        16+12 kirjoitti:

        Näin saattaa olla. Tai ehkä jos laittelee jotain häiriintyneitä aloitusviestejä, niin sitten ei KUKAAN vastaa. Ehkä kyse on laiskuudesta aloitteiden teossa ( tyyliin 5 aloitetta tehtynä) Tai ehkä kyse on vaan pelkästä trollaamisesta... Mutta kovin uskottavalta tuo ei kuulosta.

        Omien kokemusteni mukaan, noilla perusasiat kunnossa, lähtökohdilla ja asiallisilla viesteillä noin 10% naisista vastasi jotain takaisin. Tietty osa oli hyvin harvasanaisia, ja osa suoraan "kiitti ei kiitti" linjalla, mutta ehkä yksi kahdestakymmenestä kiinnostui sen verran, että treffeille mentiin. Suurin osa niistä ei toimineet syystä tai toisesta, mutta tulipahan ainakin koitettua. Lopulta sitten galaxit räjähti ja palaset osui kohdalleen. Nyt on yli puoli vuotta takana, ja tulevaisuutta tässä suunnitellaan.

        Ja roikut edelleen nettideittailu palstalla? Luulis että ihmisellä jolla on suhde katsottuna olisi muutakin tekemistä. Pelkkä trolli sinä olet et muuta.


      • 16+12
        69+69 kirjoitti:

        Ja roikut edelleen nettideittailu palstalla? Luulis että ihmisellä jolla on suhde katsottuna olisi muutakin tekemistä. Pelkkä trolli sinä olet et muuta.

        "Ja roikut edelleen nettideittailu palstalla? Luulis että ihmisellä jolla on suhde katsottuna olisi muutakin tekemistä. Pelkkä trolli sinä olet et muuta."

        No miksi tänne ei saisi kertoa koskaan mitään positiivista? Ei noita mun kirjoituksiani edes kettuiluna voi kovin helposti ottaa.


      • 11+3
        69+69 kirjoitti:

        Ja roikut edelleen nettideittailu palstalla? Luulis että ihmisellä jolla on suhde katsottuna olisi muutakin tekemistä. Pelkkä trolli sinä olet et muuta.

        Jos ei täällä kirjoittelisi myös ne miehet jotka ovat jo kumppanin nettitreffeiltä löytäneet niin vetäisit johtopäätöksen että kukaan mies ei löydä seuraa nettitreffeiltä. Motiivisi tälle tosin jää epäselväksi.


      • 3+1
        helka kirjoitti:

        Mikä tuossa oli ilkeää? Aloittaja ihmetteli, miksei saa vastauksia, ja minä kysyin kysymyksen joka uskoakseni on naisten näkökulmasta olennainen: mikä hänestä tekee kiinnostavan.

        Mutta eihän teidän ole pakko välittää naisten kommenteista, jos kerran tiedätte, millaisiin profiileihin naiset vastaavat.

        Helkahan paljastaa koko homman ettei nettideiteillä pärjää aloittajan kaltainen hyvä mies.
        Miehen pitää olla joku varattu renttu, saakelin komia tai sit vähintään 100000 euroa tienaava toimitusjohtaja koulutuksineen ennen kuin naisen kainnattaa vaivautua edes vastaamaan. Sitä kun ei kannata edes paria viestiä vaihtaa ja kokeilla miten se juttu luistaa jos olet normaali mies.


      • Miäs34Treee
        16+12 kirjoitti:

        "Kuule helka! Oletat että leveilen näillä itsestään selvyyksillä profiilissani. Mainitsen nämä vaan tätä palstaa varten koska joka kerta jos täällä joku puhuu miksi ei saa vastauksia niin ensimmäisenä aletaan luettelemoimaan edellämainittuja syitä tai seurauksi miksi vastauksia ei tule joten lyhensin keskustelua niin että kerroin ne asiat jo etukäteen mitä kirjoituksestani tulisi kuitenkin seuraamaan. "

        No eikö oikeasti KUKAAN vastaa? Herää kyllä ihmetys, että kenellä sä oikein kirjoittelet? :D Kun itsekkin paljon "huonommilla" ns. lähtökohdilla, ja vielä suhteellisen pölhön näköisenä ja lyhyenläntänä kaverina, sain kuitenkin silloin tällöin jopa oma-aloitteisia viestejä ja jotkut mimmeistä jopa vastasivat takaisinkin. Se noin 10% Sisältäen "Kiitti, Ei kiitti.." viestit ja muut yhden lauseen vastaukset, jotka ei enää jutustelua jatkaneet.

        Ei oikeasti kukaan vastaa. Ja vaikka täällä ilkeillään että teet kuitenkin idioottimaisia avauksia niin senverran minäkin omaan vuorovaikutustaitoa että tiedän kyllä mikä on idioottimaista ja mikä normaalia. En tiedä sitten mikä on. Ja avausten teot olen lopettanut kokonaan juurikin sentakia kun niihin ei koskaan vastata. En voi kuvitella mitään muuta syytä kuin pinnallisuuden. Mun kuva käydään katsomassa ja todetaan edes profiilia lukematta että tuolle en kirjoita ja toinen on se että ei osata alkeellisempiakaan käytöstapoja ja vaikka kiittää lähestymisestä ja todeta ystävällisesti että ei nyt kiinnosta. Nostaisin tuollaisen vastaavalle hattua koska siitä kuvastuu se että lapsuudesta on edes käytöstavat opittu. Viesti rajoituksilla on turha selittää koska silloin kun niitä ei ollut oli käytös aivan samanlaista. Jokainen vastaamattomuudesta nauttiva idiootti miettiköön että miltä se tuntuu jos ihan normaali elämässä kaupan kassa sua tervehtii iloisesti. Katsotko naaman ja toteat että tuolle en sano mitään ja pidät turpasi tukossa? Kyllä se jos mikä antaa sulkeutuneen kuvan koko ihmisestä. Ihan samoin kuin nettideiteillä.


      • lyhytläskimies

        Mä olen läski mies ja saanu kyllä vastauksia, kun olen laittanu viestejä lihaville naisille ku pitää se oma taso jossaivaihees tunnustaa.. ei muuta ;)


    • 16+12

      "Tietty katoin aina ennen viestin laittamista, että sovin mimmin hakemaan, mutta eipä sillä tuntunut olevan juuri merkitystä takaisin vastaamiseen. "

      Ja tuon päättelin siitä, että viestittelin myös hyvin suppeilla / väljillä hakuprofiileilla online oleville mimmeille. Eli en heistä juuri mitään tiennyt paitsi kuvan, ja mitä muuta nyt sattuivatkin jakamaan. Osa lieni vaan sen takia tehneet profiilin, että pääsisivät itse valkkaamaan, mutta osa vastasi kyllä noistakin takaisin. Ihan sattumanvaraista tuntui olevan

    • KOKEILIN-VAAN

      kdjaoÖDJpa c,aks akdA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe