Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Saako uskovaisille nauraa päin naamaa?

onko_ihan_ok

Mitä mieltä olette?

27

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pääkonttorin

      Jos se helpottaa naurajan omaa pahaa oloa, niin mikä ettei. Terveellä ihmisellä ei ole tarvetta epänormaaliin käytökseen, kuten toisen loukkaamiseen.

    • Nuda_veritas

      Jotkut helluntailaiset ottavat sen jopa peräti loukkauksena jos heille ei naura päin naamaa!
      Mutta minä en naura!

    • Nuda_veritas

      Jotkut helluntailaiset ottavat sen jopa peräti loukkauksena jos heille ei naura päin naamaa!
      Mutta minä en naura vaikka kuinka siitä loukkaantuisivat!

      • Nuda_veritas

        Katsokaapas kun saattaapi varmaan olla jopa helluntailaisiakin koomikoita ja jos niille ei naura niin sehän vetääpi niiltä mielen matalaksi pitkäksi aikaa!
        Uskossa olevia koomikoita löytyy, kuten esim. Mikko Vaismaa, tunnetaan tunnustuksellisena kristittynä stand up -koomikkona.
        T. Hakkarainen?


    • Ei_naureta

      Jos joku aikuinen ihminen uskoo Joulupukkiin ja kertoo juttuja Korvatunturin lahjapajasta ja lentävistä poroista, niin minä tajuan heti tämän henkilön olevan psyykkisesti sairas. Ei sairaalle ihmiselle pidä nauraa, vaan yrittää auttaa ja ymmärtää.

      Aivan vastaava tilanne on uskovaisten kanssa. He ovat sairaita, eivätkä siten itse ymmärrä elävänsä harhaisessa, epätodllisessa tilassa.

      • minäenooapina

        Ateisteillekaan ei saa nauraa kun totisella naamalla selittävät olevansa apinoita.


      • Ällös_valehtele

        Olet ilmeisen harhainen ihminen, sillä kukaan ateisti ei ole VARMASTI koskaan sanonut olevansa apina. Miksi haluat siis valehdella?


      • Nuda_veritas
        minäenooapina kirjoitti:

        Ateisteillekaan ei saa nauraa kun totisella naamalla selittävät olevansa apinoita.

        Helluntailaisillekaan ei saa nauraa kun totisella naamalla selittävät olevansa uskosta osattomia.

        Kukaan ei ole väittänyt itse olevansa apina.
        Ihminen on kehittynyt apinasta. Sinäkin ihmisenä.
        Uskoon tullut helluntailainenkin on kehittynyt vanhasta ihmisestä uudeksi ihmiseksi, muttei silti katso olevansa enään uskosta osaton.


      • Biologi_Keravalta

        Ihminen ei ole kehittynyt apinasta, vaan ihmisellä ja apinoilla on yhteinen esi-isä. Olemme siis serkkuja.

        Elämä on syntynyt meressä. Ensimmäiset esi-isämme olvat yksisoluisia kuten bakteerit. Sitten seurasi, madot, kalat, sammakoeläimet, nisäkkäät ja edelleen "homo sapiens" eli me.

        Kaikki tämä kehityskulku nähdään paitsi fossiileista, niin myös nykytekniikalla meidän perimästämme, siis DNA-paljastaa eläinten sukulaisuhteet.


      • TaivastenValtakuntaTulee
        Biologi_Keravalta kirjoitti:

        Ihminen ei ole kehittynyt apinasta, vaan ihmisellä ja apinoilla on yhteinen esi-isä. Olemme siis serkkuja.

        Elämä on syntynyt meressä. Ensimmäiset esi-isämme olvat yksisoluisia kuten bakteerit. Sitten seurasi, madot, kalat, sammakoeläimet, nisäkkäät ja edelleen "homo sapiens" eli me.

        Kaikki tämä kehityskulku nähdään paitsi fossiileista, niin myös nykytekniikalla meidän perimästämme, siis DNA-paljastaa eläinten sukulaisuhteet.

        HUH HUIJAA, mitä jargoniaa taas... :(

        Ole sinä sitten apinasta kehittynyt, minä en - Vaan olen Jumalan luoma, ainutlaatuinen ja arvokas luomus, joka perii Jumalan Valtakunnan muiden Jeesusten omien kanssa!


    • Hihhiii

      Saa! Minäkin nauran usein... itselleni.

    • Maailma nauraa meitä päin naaman ja vielä sylkee sen perään, Niin jos sulla on tarvetta ja täytyy sen tehdä niin hyvä . Se on ihan oikein miten se menee raamatun mukaisesti ja täytyy mennä kun niin on kirjoitettu !! Ole oikein siunattu !! : )

      • Nuda_veritas

        Rukoilun aihe että vainottaisiin? Ole kiltti ja rupee vainoon mua! Joohan?!

        Matteus 5
        10 Autuaita ovat ne, joita vanhurskauden tähden vainotaan, sillä heidän on taivasten valtakunta.


    • muutensaa

      Mielellään ei ihan suoraan eikä kovin läheltä että säästyy sentään monilta taudeilta joita jumalattomat levittävät ympäriinsä köhien joka paikassa jolloin tippurit ja syylät ja aidsit lentävät ympärrinsä, joita ainakin eräs maanosan väestö kantaa oliko se joka neljäs dokumentin mukaan jonka eilen katsoin yleltä.

      eli jos parikymmipisillä on kymmeniä nylkytyskumppaneita joka viikko uusi, niin ei ole ihme että pesua on tautien vaimaamaa jumalatonta rupusakkia joiden hoitoon uskovienkin veroeurot hupenee.

      eli jos saa pyyttä ettei siis naura ihan suoraan vasten kasvoja vaan hiukan vinosti ja vastatuuleen.

    • Onko ne nämät jotka nauravat ---> elikä otin cops ---> Natsiliikkeen alkuajan jäsenet olivat miltei yksinomaan homoja

      William Shirerin kaksiosoinen teos Kolmannen valtakunnan nousu ja tuho perustuu laajaan lähdemateriaaliin ja sitä pidetään alansa klassikkona. Shirerin mukaan natsiliikkeen alkuajan jäsenet olivat miltei yksinomaan homoja. Militantti homoseksuaali kapteeni Ernst Röhm oli alkavan natsiliikkeen merkittävin johtaja.

      Varhaiset natsit ihailivat antiikin soturien välistä homoerotiikkaa ja olivat juutalaisvastaisia. Bremenin yliopiston professori Lothar Machtan herätti kohua vuonna 2001 kirjallaan The Hidden Hitler, joka sisälsi todistusaineisto Hitlerin homoseksuaalisista taipumuksista ja homosuhteista. Ernst Röhm otti suojatikseen Adolf Hitlerin, jonka ura natsipuolueessa eteni sen jälkeen kuin raketti!

      Miksi natsit sitten alkoivat vainota homoja? Homoseksuaalin historioitsijan Harry Oosterhuisin mukaan natsien homovainot eivät olleet yhtä systemaattisia kuin juutalaisvainot. Natsipropagandan mukaan homot olivat pelkureita, pehmeitä ja epäluotettavia, arjalaisten tosimiesten vastakohtia. Hitler käytti homoutta tekosyynä eliminoidakseen poliittisia vastustajiaan. Siitä syystä hän teloitti myös Ernst Röhmin., vaikka tiesi tämän homoudesta jo paljon aiemmin. Vasemmistolaisten syytösten mukaan Hitler-nuorisoryhmissä vieteltiin poikia homoseksiin. Röhmin ja muiden natsipomojen murhaamisen jälkeen Hitler ilmoitti Röhmin seuraajalle puhdistaneensa natsipuolueen homoista, jotta jokainen äiti uskaltaisi lähettää poikansa SA-puolueeseen ja Hitler-nuorisoryhmiin.

      Homoliikkeen ”machohaara” ilmenee nykyään poika-mies - rakastajien ryhmissä, Tom of Finland – homojen kerhoissa ja jopa uusnatsiryhmissä. Brittiläinen homolehti Attitude (2004) julkaisi artikkelin, jonka mukaan melkein kaikki korkean luokan fasistit kolmenkymmenen edellisvuoden aikana olivat olleet homoja. Luetteloon kuuluvat muun muassa uusnatsijohtaja Michael Kuhne sekä edesmenneet äärioikeistolaispoliitikot Pim Fortyin ja Jorg Haider.

    • bää

      Savonarola
      Mielenkiintoista, mutta ovatko kaikki kristityt miehet homoja kun haaveilevat häistä nuorena kuolleen juutalaismiehen kanssa. Vai peräti eläimeen sekaantujia, kun miestä kutsutaan lampaaksi. Teurastettu karitsa ?

      • Bror-Erik

        Elämme mielenkiintoisia aikoja karitsojen ja homojen suhteen!


    • Bror-Erik

      Minä nauran uskovaiselle aina kun hän avaa evankelilluukkunsa eli suunsa.Joskus jos huvitukseksi jaksan pitempään tuomiopäivää ja taivahanhalvausta uhmaten kuunnella
      ovidivisioonan paskanjauhantaa saatan revetä näitten juuttaitten eessä! Ihan syystä :)

    • Bror-Erik

      Minä nauran uskovaiselle aina kun hän avaa evankelilluukkunsa eli suunsa.

    • oitapoja

      No aatteleppa ite, että kuuluuko hyviin tapoihin nauraa toiselle päin naamaa? Jos naurat, niin se kertoo enemmän sinusta kuin vastapuolesta.

    • ollahyvävain

      Voithan sinä aloittaa vaikkapa meitin vanhimmasta kansankirkosta.
      Mene sinne ja aloita niistä piispoista. Mene hekottemaan nokaneteen ja hihittele kunnolla. Pyrskähtele siellä vaikka saarnojen aikoina.
      Kyllä ne siellä ymmärtävät sinua aloittaja hyvin.

    • Einaispaimenuudelle

      Pilkkaamismielessä ei. Hyväntahtoisesti saa. Pilkatessa uskovaa hän saa siitä hyvän palkan. Pilkkaaja saa pahalle kuuluvan palkan.

      " Erityisesti tietäkää, että lopun aikoina tulee pilkkaajia, jotka ovat omien himojensa vietävinä."

      2.Piet. 3:3

      Lopun aikoja elämme ja tämäkin lopun aikojen kuvaus millaisia ihmisiä ajassamme elää, on jo tätä päivää. On pilkkaajia ja esiaviollisen seksin harjoittajia, rahalle ahneita, kunnianhimoisia jne erilaisten himojen täyttämiä paatuneita jumalattomia.

    • Maria-Elisabet

      Naura pois! En välitä tippaakaa, sillä"se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa" ja tiedätkö missä? Mutta ei kylläkään toisille ihmisille!

    • Itkekää-ja-valittkaa

      Ps. 2

      1 Miksi pakanat pauhaavat ja kansat turhia ajattelevat?
      2 Maan kuninkaat nousevat, ruhtinaat yhdessä neuvottelevat Herraa ja hänen voideltuansa vastaan:
      3 "Katkaiskaamme heidän kahleensa, heittäkäämme päältämme heidän köytensä".
      4 Hän, joka taivaassa asuu, nauraa; Herra pilkkaa heitä.

      Jumala nauraa ja pilkkaa uskovia jotka eivät tahdo parannusta tehdä !

      Joten, voitte rauhassa nauraa uskovia, sillä he ovat sen ansainneet !

    • kokeile

      No alappa naureskelemaan uskoville päin naamaa. Mene kirkkoon ja nauraa hekota siellä jokaisen edessä. Sillä tavalla pääset tarvitsemaasi hoitoon hyvin nopeasti. Kokeile edes!

      • kulttuuriaseon

        Ei kirkoissa ole uskovia.


      • Niinkuin-Eliaskin-teki

        no Psalmi 2 ei lopu vielä tähän, joten kun Jumala on nauranut kylliksi, ja Jumalan viha on saanut kyllänsä, tulee rangaitus eli kuolema.

        ja tätä tämän päivän uskovat eivät tahdo nähdä.
        ja se päivä kun uskovat etsivät leipää, taivaan mannaa, Jumala pilkkaaa heitä ja tappaa ja tuhoaa !

        no en vielä mene heidän eteensä sillä ei ole vielä aika kypsä, se on Jeesus, Elävän Jumalan Poika vielä tahtoo pelastaa edes sen yhden, mutta jossain vaiheessa Isä ottaa asian omakseen ja sitten ei ole enää uskovilla aikaa !

        Muistakaa Ananias !

        Ap. t. 5:3 Mutta Pietari sanoi: "Ananias, miksi on saatana täyttänyt sinun sydämesi, niin että koetit pettää Pyhää Henkeä ja kätkit osan maatilan hinnasta?

        Ap. t. 5:5 Kun Ananias kuuli nämä sanat, kaatui hän maahan ja heitti henkensä. Ja suuri pelko valtasi kaikki, jotka sen kuulivat.

        Pietari ei tappanut ananasta vaan Kaikkivaltias Herra Sebaot !

        Jumala ei kauaan enää jaksa kuunella USKOVIEN pilkkaa !
        ja Jeesus "hiki hatussa" Rukoilee uskovien puolesta, Kaikkienpyhimässä, aamusta iltaan !

        Hepr. 7:25 jonka tähden hän myös voi täydellisesti pelastaa ne, jotka hänen kauttaan Jumalan tykö tulevat, koska hän aina elää rukoillakseen heidän puolestansa.

        Joten te uskovat jotka rakastatte vääryyttä ja valhetta, itkekää ja valittakaa, sillä niinkuin vesi tulee/sataa taivaasta se tekee sen mitä varten se on lähetetty.

        Jes. 55:8 Sillä minun ajatukseni eivät ole teidän ajatuksianne, eivätkä teidän tienne ole minun teitäni, sanoo Herra.
        9 Vaan niin paljon korkeampi kuin taivas on maata, ovat minun tieni korkeammat teidän teitänne ja minun ajatukseni teidän ajatuksianne.
        10 Sillä niinkuin sade ja lumi, joka taivaasta tulee, ei sinne palaja, vaan kostuttaa maan, tekee sen hedelmälliseksi ja kasvavaksi, antaa kylväjälle siemenen ja syöjälle leivän,
        11 niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.


        Jes. 28:1 Voi Efraimin juopuneitten ylvästä kruunua ja sen kunnian loisteen kuihtuvata kukkaa, joka on kukkulan laella, viinistä päihtyneitten lihavan laakson keskellä!
        2 Katso, Herralta tulee hän, joka on väkevä ja voimallinen, niinkuin raesade, rajumyrsky. Niinkuin rankkasade, väkeväin tulvavetten kuohu, hän voimalla maahan kaataa

        Juopuneet uskovat ! itkekää ja valittakaa !

        Matt. 7:23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
        24 Sentähden on jokainen, joka kuulee nämä minun sanani ja tekee niiden mukaan, verrattava ymmärtäväiseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi.
        25 Ja rankkasade lankesi, ja virrat tulvivat, ja tuulet puhalsivat ja syöksyivät sitä huonetta vastaan, mutta se ei sortunut, sillä se oli kalliolle perustettu.
        26 Ja jokainen, joka kuulee nämä minun sanani eikä tee niiden mukaan, on verrattava tyhmään mieheen, joka huoneensa hiekalle rakensi.
        27 Ja rankkasade lankesi, ja virrat tulvivat, ja tuulet puhalsivat ja syöksähtivät sitä huonetta vastaan, ja se sortui, ja sen sortuminen oli suuri."
        _________________

        hah hah kurjat syntisäkit, vieläkö tahdotte SITÄ kevät ja syys sadetta !
        Totisesti, totisesti, sanon teille, ei teidän tarvitse kauaan sitä enää odottaa !

        Itkekää ja valittakaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2464
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2163
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1360
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe