Ooks sää baanal vai kotosal?
Naine mikä buuugii?
27
208
Vastaukset
- huokaustensilta_
kotisohval katon voicee. Väsyttää.....
- hyvä_
En kumpaakaan, jotain siltä väliltä. Huomenna sit...
- Jossainmaailmalla
siis siellä missä en välttämättä haluaisi, mutta olen vaan.
- eioleok
Omin tämän, kun kuulostaa tutulta. ;D
Kotona sohvalla pötkötän ja ajattelen yhtä karvakorvan .....- onksok
Häh? Mitä karvoi korvassa?
- höröplöö
Hörökorva
- onksok
höröplöö kirjoitti:
Hörökorva
sorry kultsi, mut ei kyl sit mulle toi.
- eioleok
onksok kirjoitti:
Häh? Mitä karvoi korvassa?
Ei oikeasti kenelläkään. Unohda. :D
- Ikävääää
Vielä kotona.
- täälläpätäällä
Täällä odottelen sinua, mutta huomenna menossa.
- onksok
Meeks tänne vai sinne toisee kaupunkii?
- täälläpätäällä
No, eiköhän täällä ihan riittävästi paikkoja ole.
- lnz
onksok kirjoitti:
Meeks tänne vai sinne toisee kaupunkii?
Kaipa tonne T kaupunkiin kun täällä N:ssa ei oo oikeen mitään... Nähdäänkö siellä "naapuri"? ;)
- taksilsit
lnz kirjoitti:
Kaipa tonne T kaupunkiin kun täällä N:ssa ei oo oikeen mitään... Nähdäänkö siellä "naapuri"? ;)
Huomennaks sää meet? Jos sää mukaas otat. Viimeks ei kelvannu.
- lnz
taksilsit kirjoitti:
Huomennaks sää meet? Jos sää mukaas otat. Viimeks ei kelvannu.
No mihin aikaan mennään?? Juu taksilla tottakai! ;)
- siiheplustunti
lnz kirjoitti:
No mihin aikaan mennään?? Juu taksilla tottakai! ;)
Moneltaks sää oot lähös?
- lnz
siiheplustunti kirjoitti:
Moneltaks sää oot lähös?
Oisko siinä ysilt hyvä? Tuu sä sit hakeen mut sen taksin kans, eiks je! Mihin baariin tms. mennään?
- MähänSanoin
:D :D Heiii, nyt joku koijaa sua. Voithan sä tietenkin lähtee mutta tuo en kyllä nyt ollut minä. Minä en käy baarissa kuin max kerran kuussa ja tämän kuun kerta meni jo.
- Tiäsmut
Onks toi jotai sun frendei ?
- lnz
Tiäsmut kirjoitti:
Ei... mutta täähän on iha hauskaa kun ei voi varmaksi tietää tuleeko huomenna taksi hakeen vai ei... tiedät missä asun ja mm.puhelinnumeroni, mut pitäiskö varmuudeks laittaa jotain tunnisteita? Kerro jotain musta....
- tunnetaaks
lnz kirjoitti:
Ei... mutta täähän on iha hauskaa kun ei voi varmaksi tietää tuleeko huomenna taksi hakeen vai ei... tiedät missä asun ja mm.puhelinnumeroni, mut pitäiskö varmuudeks laittaa jotain tunnisteita? Kerro jotain musta....
Kerro sää susta. Mää tiiän sen naise jo täält ja sen frendit myös. 15 niit sen frendei tääl. Kuka sää niistä oot?
- Väkeekupipoo
Tiäsmut kirjoitti:
En minä tunnista kuka milloinkin niistä kirjoittaa. Tuon kylläkin luulen tunnistavani. :) Tää on vähän outoa. :D
- tuunkskylää
Väkeekupipoo kirjoitti:
En minä tunnista kuka milloinkin niistä kirjoittaa. Tuon kylläkin luulen tunnistavani. :) Tää on vähän outoa. :D
Joku frendis? Tunteeks se mut? Mitäs sää sit huomenna teet?
- lnz
tunnetaaks kirjoitti:
Kerro sää susta. Mää tiiän sen naise jo täält ja sen frendit myös. 15 niit sen frendei tääl. Kuka sää niistä oot?
Ok, mulla tummat hiukset, asun susta n. alle 2 kilsan päästä, mutta en usko että sä mun kavereita tunnet... sun vuoro kertoo itsestäsi!
- Naisefrendikö
lnz kirjoitti:
Ok, mulla tummat hiukset, asun susta n. alle 2 kilsan päästä, mutta en usko että sä mun kavereita tunnet... sun vuoro kertoo itsestäsi!
Emmää ketää tummaa naista kaipaa.
- flunssailenkotona
tuunkskylää kirjoitti:
Joku frendis? Tunteeks se mut? Mitäs sää sit huomenna teet?
Taidan jättää kommentoimatta ja antaa hänen kertoa mitä haluaa. Sen verran sanon että taidamme olla samaa vuosimallia :) Menee mielenkiintoiseksi tämä homma :D
- sivustaseuraajax
Joo, täähän on mielenkiintoista! Missä kaupungissa tapahtuu "tällaista saippuaa"?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000600977824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92431Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2071746Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221491- 711000
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41947Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?74852Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57842En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43802Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä76722