"Sverigedemokraattine Mattias Karlsson kertoo FB:ssä eillisestä uimahallireissustaan, joka kuvaa erityisen hyvin kuningaskunnan tapahtumia:
https://www.facebook.com/mattias.karlsson.9889
"SD:n Kronobergin vuositapaamisen jälkeen päätimme mennä lasten ja muutaman perhetuttavan kanssa Växjön uimahalliin viettämään mukavaa iltapäivää, mutta sellainen siitä ei tullut..
Ilmapiiri uimahallissa oli epäsiisti ja turvaton, eikä tuntunut ollenkaan lapsiystävälliseltä.
Kun huomasimme, että joku oli oksentanut altaaseen päätimme lopettaa uimahommat ja lähteä syömään. Matkalla uimahallin kahvioon näimme kaksi ruotsalaista nuorta tyttöä, jotka näyttivät olevan suunniltaan ja he kertoivat hallivalvojalle, että olivat tulleet seksuaalisesti ahdistelluksi muutaman lähi- Idästä tulleen miehen toimesta.
Päätimme jättää hallin kokonaan ja mennä kotiin.
Suihkutiloissakin oli kiivas tunnelma. Kun menin pukeutumishuoneeseen auttamaan nuorinta poikaani kuulin yhtäkkiä kiljumista ja meteliä. Kuulin, kuinka hallivalvoja ryntäsi paikalle ja hän veti mukanaan muuatta vanhempaa ruotsalaista miestä, joka oli kiihtynyt. Heidän perässään tulee nuori pelokas poika, joka kertoo isälleen minunkin kuullen mitä suihkussa oli tapahtunut.
pojan mukaan oli "ulkomaalaisista pojista" koostunut pieni jengi päättänyt, että sauna kuuluu heille ja se, joka uskaltaa tulla saunaan on "ruotsidemokraatti". Tämä vanhempi mies oli viis veisannut poikien uhittelusta ja menny saunaan, mutta pojat todellakin olivat alkaneet lyödä häntä.
Lähdin pukeutumishuoneesta lapsien kanssa.
Aulassa tunnelma oli myös kiihtynyt. Yksi henkilö kertoi minulle, että poliisi oli paikalla ja lisää tulossa, koska joku nuori tyttö oli joutunut seksuaalisen häirinnän kohteeksi usean arabin taholta. Kyseessä oli eri tapahtuma, kuin ne kaksi aiemmin hallivahdin kanssa puhunutta tyttöä. Tämä oli siis uusi oma tapahtumansa ja kolmen tunnin aikana, jonka olimme hallissa, tapahtui siis kaksi seksuaalista häirintää.
Surullisena lähdin uimahallista, jossa joskus nuorena poikana olin uinut ja päätin, että ihan heti en lapsieni kanssa sinne mene."
Sanotaanpa tähän nyt se lisäys, että Växjö on pahasti rikastunut alue. Omasta kokemuksesta: yhden kerran olen käynyt vahingossa Tenstan uimahallissa (olin luultavasti jonkinlaisessa mielenhäiriössä) ja kokemukseni olivat samansuuntaisia. Tosin hallissa ollut yhtään ainoaa ruotsalaista ja minä ainoana pohjoismaalaisena. Merkillepantavaa oli, että hallissa ei ollut yhtään ainoaa naista, ei uuruotsalaisia eikä ruotsalaisia. Nuoria tyttöjä oli ja arviolta vanhimmat naissukupuoliset olivat jotain 9-10 vuotiaita. Mutta tunnelma oli aivan sekasortoinen. Uusruotsalaiset ravasivat ympäri hallia kuin riivatut ja pennut hyppivät altaaseen ihmisten niskaan ja heittelivät palloja ja kusivat altaaseen kuin pikku apinat. Itsekin päätin silloin, että ei ikinä enää uimahalliin, jos siellä on enemmälti uusruotsalaisia.
EDIT 2: asiasta kirjoittaa myös Smålandsposten:
http://www.smp.se/vaxjo/tonarsflickor-antastade-i-simhallen/
"
Linkki kirjoitukseen:
http://hommaforum.org/index.php/topic,98883.0.html
Tämmöistä Ruotsin uimahalleissa nykyään (sairasta
105
2559
Vastaukset
- aivan_turhia
Uimahallit lakkautettava!
- Myrskyn_merkit
Apinat kotiin tai siperiaan, tännen niitä ei saa jättää eikä varsinkaan antaa lisääntyä meidän verovaroilla tuettuna, kuten Ruotsissa on tehty.
- tätäontilattu
Myrskyn_merkit kirjoitti:
Apinat kotiin tai siperiaan, tännen niitä ei saa jättää eikä varsinkaan antaa lisääntyä meidän verovaroilla tuettuna, kuten Ruotsissa on tehty.
Apinat on Suomessa , pysyvät ja lisääntyvät.
Nuin ne juuri käyttäytyvän uimahalleissa ja muualla.
Nooh! mitäs muuta olette apinoilta odottaneet ? - neuvonion
Joo ja vesi lopetettava.
- sattuuhan.sitä
tätäontilattu kirjoitti:
Apinat on Suomessa , pysyvät ja lisääntyvät.
Nuin ne juuri käyttäytyvän uimahalleissa ja muualla.
Nooh! mitäs muuta olette apinoilta odottaneet ?Ainahan apinat saattavat kompastua liukkailla kaakelilattioilla ja lyödä takaraivonsa paskaksi.
Sitä minä vain ajattelen.
- ei_samaa_Suomeen
Voimme vielä vaikuttaa, että Suomessa ei tapahtuisi vastaavaa. Siksi annankin ääneni kantasuomalaisten arvojen puolustajille, eli perussuomalaisille.
- sadasdadsasdd
Viime vaaleissa Persut lahjoittivat äänesi kaikkein mamu-myönteisimmille puolueille, eli vasemmistoliitolle ja vihreille.
- Kokoomuksen_Katainen
valitsi mielummin Vasemmistoliiton ja Vihreät hallitukseen kuin Perussuomalaiset.
- hahhihhaa
Jopa oli tarinaa. Uskokoon ken haluaa. Menikö tosiaan 3 tuntia tuon kaiken huomaamiseen.
Miksi niin kauan siellä viivyttiin oksennuksen keskelläkin.
ps.pisteiden...piiip - KukkaPeppiina
hahhihhaa kirjoitti:
Jopa oli tarinaa. Uskokoon ken haluaa. Menikö tosiaan 3 tuntia tuon kaiken huomaamiseen.
ps.pisteiden...piiipJoo, ei ne oo tollasii ja lisäxi ne osaa käsitellä naisii.
- näillämennäänjatkoon
Kokoomuksen_Katainen kirjoitti:
valitsi mielummin Vasemmistoliiton ja Vihreät hallitukseen kuin Perussuomalaiset.
Tyhjänpäiväisintä porukkaa mitä politiikassa olla voi,juuri vasemmisto ja vihreät.
Uusi hallitus Kepu persut ja sossut. Kolme puoluetta riittää hyvin. - itsesuojelu
näillämennäänjatkoon kirjoitti:
Tyhjänpäiväisintä porukkaa mitä politiikassa olla voi,juuri vasemmisto ja vihreät.
Uusi hallitus Kepu persut ja sossut. Kolme puoluetta riittää hyvin.Musuja kohta koko maa täynnä,jos vasurit ja vihreät pääsevät hallitsemaan.
Eivät kylläkään pääse,sen verran kansa osaa äänestää pilipali porukat suohon. - lopetettava
hahhihhaa kirjoitti:
ps.pisteiden...piiipTäyttä totta suomessakin...arabit käyvät teinityttöihin kiinni aliomaan vaikkei valtamedia sitä uutisoi.
Eikä tytöt mielellään puhu asiasta.
Arabeilla on käsitys,että seksi on vapaata pohjoimaissa ja kun tytöt pukeutuvat seksikkäästi näin kuvittelevat arabit näiden olevan vapaata riistaa! - LoppuONtultava
Saksassa on viranomaiset ohjeistaneet teinityttöjä pukeutumaan vähemmän paljastavasti, ettei heidän olemukseksensa kiihoota beduiineja...tähänkö on tultu EUroopassa. Maumaubeduiinien sterilisointi on otettava pikemmin käyttöön tai keksittävä tehokas lopullinen ratkaisu.
- Munasahlin
Ja kaikesta tuosta saavat kiittää rakakita sosiaalidemokraattejaan.
- Tawja
IHANAA!
Aivan paratiisinomainen monikulttuuriuden taivas!- MINÄkin
Niin, KUKAAN ei jää ilman *ulkkua, jopa lokin*aska*ukkakin saapi kunnolla KYYTIÄ :D, nytvaan kaikki puutostautiset uimahalleille uimasilleen :D
- hgfd
Ruotsiinkin haluttiin monikulttuurista rikkautta ja sitä myös saatiin.
- sairaita_ovat
Taitavat ihannoida itsensä vinksahtaneiksi ohjelmoineiden pervoliittojakin
- ruotsinsuomalaine
Niin saatiin.
Mustat hallitsevat katuja ruotsin suurimmissa kaupungeissa.
Valkoinen mies on varuillaan aina kaduilla kulkiessaan.
Ja tämä on taivahan tosi!! - toivottavasti.ei
Eräskin suomalainen perhe muutti takaisin Suomeen kun tyttäriä ahdistelivat apinat koulussa Tukholmassa
- Asiantuntija_sanoi_tvssä
Eräs vasemmistolainen "tutkija" sanoi juuri tv:ssä maahanmuuttoon liittyen, että "kyllä me tämmöiset silloin tällöin tapahtuvat lasten ahdistelut ja raiskaukset voimme aivan hyvin kestää".
- Tosi-tapaus
Se tutkija on nyt merkitty, mitä se tarkoittaa, en kerro.
- meitä.syrjitään
Nuo apilat jotka rikastavat kummasti oman kulttuurin tännekin Eikä heitä saa edes opastaa suomalaisen tavoille isällisesti neuvojen
- MamuPäivät
En menis samaan liemeen/saunaan/suihkuun....
- veteraani
Mamuille oma ghetto perustettava! Venäjälle!
- Itsepä_tilasivat
Apupannahan ennen rasismia pakoon lähtöään saarnasi siitä, että keharimamut tulevat "valtaamaan tilaa" suomalaisilta.
No, Ruotsissa ne ovat jo sen tilan vallanneet, joten sitä saa mitä tilaa. - Sääntöjä
Voi ettekö tiedäkään onhan Suomessa ihan vastaavaa - mutta kontrolli pelaa ehkä paremmin ja siksi ihan räikeimmät jäävät tapahtumatta. Mutta lähentelyjä mm. tyttöjä kohtaan on myös ns. kylpylä-uimaloissa ja vastaavissa halleissakin! Saunaan mennään pesemättä eli suihkussa käymättä, ja uimahousuissaan ennen ja jälkeen uinnin vaikka kaikki tietää että se on kielletty ja merkittykin ovipieliin selkeillä kuvilla useimmiten ja myös "sanallista viestintää" on kuulutuksin monella kielellä ollut, joskin isoin ja H:gin paras uintikeskus on vähentänyt sitä siis kuulutuksia uinti- ja saunomistavoistamme! Ilm. ettei vieraamme'' loukkaannu suotta!?
Olen itsekin muutaman kerran "ohjeistanut" käytäntöjämme, ja saanut joskus mekoista palautetta ja viestintää takaisin!
Tämä on sekä nuoremman että jo varttuneemman mamu-väestön osalle kohdistuvaa ongelmaa! Joillan on toki sitä "uskonnollista" ettei housuja riisuta edes peseytymisen ajaksi, somalit ja jotkut hindut yms. käyttäytyy näin, jopa vanhempiensa porukoissa!
Kerran tai oikeastaan useamman - eräs bulgariarialais-mieslääkärin (työpaikka Helsingin terveyskeskuksessa) intialais-poikaystävä oli höyrysaunassa housut jalassaan josta huomautin suihkun puolella kuten saunassakin, ja sain sellaisen "suvaitsemattoman" leiman ja syytökset jopa rasismiin viitaten, molemmilta lääkäri puhuu suomea ja toteisi myös meidän on suvaittava ja hyväksyttävä tämän kaltaiset jutut! Olin toista mieltä MEILLÄ uimahalleissa ja muualla on samat säännöt ja ohjeet kaikille uidessa ja saunoessakin!
Ko. lääkärille on ilmeisen vaikea tajuta miksi nämä säännöt ovat ja koskevat kaikkia, - niin hygienian kuin muiden käytäntöjen suhteen - miksei siis uimahousuja saunaan!
On olemassa mm. kloori joka vapautuu kuumassa ja aiheuttaa ongelmia pahimmillaan hengittäessä! Lika ja bakteerit saunasta veteen ja niin edelleen, jos ei pestä tms.!
Uutta ja tuntematonta kaupungin terveyskeskuslääkärille nähtävästi sekin kuten vastaanotoillaan potilaan tutkiminen josta miehen tunnistinkin! - Suomessakin_yhä_enemmän
Tuolla foorumilla oli kommentteja, mm.:
"Reipas meininki uimahallissa! Saman tyyppistä rikastusta kuin mitä oli juuri äskettäin Amorellalla.
Olen itsekin havahtunut tähän tilanteeseen tyttären isänä. Pitää aina miettiä kahteen kertaan ennen kuin uskaltaa laittaa tytärtään minnekään oli sitten kyse uimahallista, jostain kerhosta, Heurekasta, Linnanmäestä, elokuviin menemisestä, hampurilaisella käymisestä tms.
Itse asiassa olen huomannut itsestäni, että tarkkailen ympäristöä ja eri paikkoja koko ajan sillä silmällä, kuinka rikastunutta meininkiä niissä on. Ja tämän perusteella teen riskiarviointia siitä, kuinka turvallista tyttäreni on tältä osin mennä minnekin.
Tällaiseksi on arkielämä muuttunut Suomessakin. Syyllistyn mieluusti rasismiin, profilointiin, ennakkoluuloisuuteen ja kaikkeen muuhunkin syntiin, jos se vaan osaltaan edesauttaa tyttäreni turvallisuutta. Pahempaakin olen tosin tehnyt: 1980-luvulla olin neuvostavastainen ja se oli huomattavasti raskauttavampi synti kuin olla tänä päivänä rasisti.
Taidan ollakin aikamoinen syntisäkki, voi minua..."
Ja ruotsissa asuvalta:
"Omalla kuntosalillani, jossa käyn, on sauna ja sitten on erikseen saunallinen uima- allasosaso. Osa arabeista tulee saunaan ja suihkuun kalsarit jalassa kuten myös uima- altaaseen tullaan suoraan kalsarit jalassa ilman suihkua. Suomessahan jokaiselle lapselle taottiin päähän, että suihkun kautta saunaan ja altaaseen.
Olen valinnut kyseisen salin sen ilmapiirin takia. Enemmistö käyttäjistä on valkoihoisia sekä jonkin verran kiinalaisia tms (Huawein, Panasonicin yms konttorit vieressä) ja rääkyviä arabeja ei ole kuin se pakollinen, mitä joka puolella nyt on menipä mihin ikinä tahansa. "- nyt_asia_on_näin
Jos äänestit sosialisteja ta vihervasemmistoa olet saanut sitä mitä halusit;) Isän ja suvunmiesten on vaalittava tyttölasten ja naisten siveyttä. Yksin liikkuvat naiset ovat siveettetömiä ja näin vieraiden kulttuurien käytettävissä.
- olette_rasisteja
Jokainen, joka havaitsee myös ulkomaalais- ja maahanmuuttajataustaisten huonon käytöksen kantasuomalaisten ohella, on rasisti ja tulee vangita tai ainakin poistaa työpaikaltaan.
- neveragainnn
itse olen kokenut ahdistelua itiksen uimahallissa, tekijänä ylläri ylläri ählämit. se on muuttumassa aika bazaariksi.
- KukkaPeppiina
Ne osaa käsitellä naisii. Six me halutaa monikulttuurii suomeenki.
- VITUTTAANYSVERÖT
Älkää valittako, tehkää jotain sen eteen jotta olot pysyvät siedettävinä!
Vastatkaa samalla mitalla ja alkakaa huutamaan täysillä kyllä sitä kieltä ymmärtää rättipäämamutkin! - Tillvekkan
Ruotsistaniin en jalallanikaan astu niin kauan kun vanha valjuntta vaientaa siellä opposition ja meno on tollasta sekasortoo
- yhäedelleen
Eihän se mitään demokratiaa ole,että 13% ihmisistä on pannaan julistettu.
Seuraavissa vaaleissa 26% luultavsti/toivottavsti.
Mutta täällä minä olen asunut jo vuosikymmeniä.
- neekeröintiä
Menkää vaikka itiksen uimahalliin niin näette ihan samanlaista menoa. Siellä ne nyrkillätapettavat neekeriapinat mölisevät, riehuvat ja ahdistelevat pikkutyttöjä.
- miksi_isät
Päästävät tyttönsä uimahalleihin , en ymmärrä?
- KukkaPeppiina
miksi_isät kirjoitti:
Päästävät tyttönsä uimahalleihin , en ymmärrä?
Ne ei osaa käsitellä naisii niin sen takia ne päästää tutustuun MIEHIIN jotka osaa käsitellä naisii.
- ähhhhääälllhällääh
KukkaPeppiina kirjoitti:
Ne ei osaa käsitellä naisii niin sen takia ne päästää tutustuun MIEHIIN jotka osaa käsitellä naisii.
Joko oot tiineenä niiden muiden ohella? Osaahan ne sen taidon miten pikkupissiksiä paneskellaan ja horoiksi holotetaan facessa, jaellaan tietoa niistä ihquista, jotka beduiinien kiilusilmiä ihquuvat...
- lhcöhcöhcölh
Ainoastaa juutalaiset luovat kaaosta ja terrorisoivat maailmaa.
Juutalaisvetoinen Usa hyökkää oopiumin takia Vietnamiin saamme vietnamilaisia elätettäviksemme
Juutalaisvetoinen Usa hyökkää oopiumin takia Afganistaniin saamme afganistanilaisia elätettäviksemme
Juutalaisvetoinen Usa hyökkää öljyn takia Irakiin saamme irakilaisia elätettäviksemme
Juutalaisvetoisen Usan tuella juutalaisvaltio Israel terrorisoi Lähi-Itää saamme palestiinalaisia elätettäviksemme
Juutalaisvetoinen Usa/CIA terrorisoi Etelä-Amerikkaa luonnonrikkauksien ja kokaiinin takia saamme latinoita
Juutalaisvetoinen Usa laatii suunnitelman "Arabialainen kevät", ja laittaa asialle ulkoistetun esinahkansa NATO:n, NATO pommittaa Libyaa 26 000 kertaa ja saamme libyalaisia ja maassa olleet vierastyöläiset elätettäviksemme.
Sama toistuu nyt Syyriassa, mutta ilman NATO:n pommikampanjaa
Juutalaiset illuminazionistit iskivät New Yorkiin tappaen heti yli 3000 ihmistä, tätä False Flagiä seuranneissa sodissa on kuollut ja haavoittunut jo miljoonia ihmisiä, sadat tuhannet ovat joutuneet maanpakoon tänne Eurooppaan meidänkin elätettäviksi.
http://www.911missinglinks.com/
Now you will discover the definitive truth about 9/11Miksi menitte mukaan Usan johtamiin ryöstelykoalitioihin?- illuminaatti
Vai niin. En tiennytkään, että Vietnamin ja Syyrian sodatkin liittyivät uimahalliongelmiin. Pitikö siellä olla juutalaisille oma uimahalli, vai mitä tarkoitat?
- Eiköpäätoimi
Lännen ryöstelysodat ajavat muslimit Lännen uimahalleihin sotaa pakoon.
- Paljastukset
Juutalaisrouva joka vetää Ruotsissa mokutusjärjestöä nimeltä Padeia, ilveilee miten he juutalaiset ovat koko EU-alueen mamutuksen primus moottoreita, ja miten tällainen hulluus on kuulemma ihan pakollinen länsimaille:
https://www.youtube.com/watch?v=5jl-OJJVAEg
- vajakitTakaisin
Neeekereiden ja arabien älykkyysosamäärat ovat maailman alhaisimnmat.
Siinä tieteellinen selitys.
Mutta miksi näitä vajakkeja rahdataan Eurooppaan ???
Kertokaa SDP:n hyyskä-ämmät se !!!- Syy_Ja_Seuraus
Hyyskä-ämmät eivät viihdy jos ei alamaiset ovat kaltaisiaan. Siinä se koko totuus.
- ählämiteisähläääääääääää
Ettekö osaa uimahallissa Suomalaiset tehdä yhteistyötä???
En voisi kuvitella omassa uimahallissani tapahtuvan, eikä muuten tapahdu!
Millaisia persejalkoja oikein olette???????- miksi_
Eli pitäisikö mielestäsi suomalaistenkin alkaa neekeröimään ja ahdistelemaan pikkutyttöjä yhteistyössä neekereiden kanssa? Miksi?
- sosialisti_isät
miksi_ kirjoitti:
Eli pitäisikö mielestäsi suomalaistenkin alkaa neekeröimään ja ahdistelemaan pikkutyttöjä yhteistyössä neekereiden kanssa? Miksi?
antavat mielellään tyttärensä uusiolajien käyttöön.
- Korjausliike
sosialisti_isät kirjoitti:
Eivät ole uusioaji vaan paremminvoivia. Katainen opetti näin.
- KukkaPeppiina
sosialisti_isät kirjoitti:
No mutku ne osaa käsitellä naisii.
- Siisiälä
Onneksi Halla-aho kirjoittaa teesejään eduskuntavaaleihin, ja annetaan äänemme Perussuomalaisille huuhtikuussa!
- Fuckislam
Muslimit ulos Euroopasta !
- yks.yrittäjä
Ihanaa etnistä "värinää" . Kun liikun Lähi-Itiksen suunnalla , niin viimeiseksi tahtoisin mennä uimahalliin uimaan . Lastenaltaassa tumputtavat mamusedät , altaaseen paskojat ym, hattivatit . EI EI ja vielä kerran EI .
- iteootsairas
Ketju täynnä rasismia! En hyväksy että ihmisistä kirjotellaan tähän sävyyn! Sais ne tytöt olla iloisia siitä että komeat maahanmuuttajanuorukaiset huomioi heitä jollain tavalla. Tytöistä kasvatettu natseja, lisää suvaitsevaisuutta kiitos! Ei me voida sulkeutua muulta maailmalta piiloon, suomalainen mies vaan sattuu olemaan OUT suomalaisten täysjärkisten naisten mielestä! Etelän adonikset *kuolausta*
- Ta-vis-ko
Väärin luulet, ehkä sun tuttavat jakavat itseään musuille mutta mun suvussa ei. Kukaan ole koskaan seurustellut muslimin kanssa, eikä seurustele heidän tapansa tietäen ja epäkunnioituksen naisiin. Jos haluaa itsensä alistaa, niin siitä vaan. Kyllä niille kyrvällään ajatteleville loora kelpaa.....arvostus on sitten toinen asia.
- iteootsairas
Ta-vis-ko kirjoitti:
Väärin luulet, ehkä sun tuttavat jakavat itseään musuille mutta mun suvussa ei. Kukaan ole koskaan seurustellut muslimin kanssa, eikä seurustele heidän tapansa tietäen ja epäkunnioituksen naisiin. Jos haluaa itsensä alistaa, niin siitä vaan. Kyllä niille kyrvällään ajatteleville loora kelpaa.....arvostus on sitten toinen asia.
Itsekö Führer siinä juttelee? Veikkaan että jokainen itseään arvostava ihminen, niin kantis ku maahanmuuttajakin, välttelee sun ja sunkaltaisten seuraa.
- Ta_vis_ko
Mulla on seuraa yllin kyllin ja Suomlainen mies on paras kumppani. Musuja en tarvi mihinkään.Hunnutetut naisparat ja kytätyt syrjityt tyttäret, pahimmassa tapauksessa pillu kiinni ommeltuna, semmoistako tänne haluat ja pukeutua postilaatikkoon. Mutta jos haluaa olla jalkarättinä niin siitä vaan...älä pety....sunkaltaisten hyyssäreiden takia koko suomi pilataan....
- thisistruth
Ta_vis_ko kirjoitti:
Mulla on seuraa yllin kyllin ja Suomlainen mies on paras kumppani. Musuja en tarvi mihinkään.Hunnutetut naisparat ja kytätyt syrjityt tyttäret, pahimmassa tapauksessa pillu kiinni ommeltuna, semmoistako tänne haluat ja pukeutua postilaatikkoon. Mutta jos haluaa olla jalkarättinä niin siitä vaan...älä pety....sunkaltaisten hyyssäreiden takia koko suomi pilataan....
Olet joko naisena esiintyvä hommapersuäijä tai sitten olet miesten aivopesemä. Naisparka, en mä sua syytä vaan miesmielistä yhteiskuntaa joka alistaa naiset panokoneiksi ja ajaa naiset moraaliseen perikatoon. Tuskin sä oikeasti haluut saastasta suomalaista äijää vierelles, sanot vaan noin koska et halua pahottaa kenenkään mieltä. Mä olen sun puolella, sillä meillä on yhteinen vihollinen: syntyperäinen suomalainen naista alistava mies.
- Ta_vis_ko
Valitan mulla ei ole vihollista, ainakaan Suomalasissa miehissä...halveksi vaan Suomalaisia miehiä ja juokse musujen perässä se on sun valinta, mulla älä mulle tapojas tyrkytä ja oleta mun elämästä mitään, koska pieleen menee....
- imsorryforu
Ta_vis_ko kirjoitti:
Valitan mulla ei ole vihollista, ainakaan Suomalasissa miehissä...halveksi vaan Suomalaisia miehiä ja juokse musujen perässä se on sun valinta, mulla älä mulle tapojas tyrkytä ja oleta mun elämästä mitään, koska pieleen menee....
Näköjään aivopesu on tehny tehtävänsä ainakin sun kohalla. Huomaat kyllä että teit elämäsi virheen luottamalla suomalaiseen mieheen, ne on saastoja kaikki.
- Hei_Ihan_Oikeasti
imsorryforu kirjoitti:
Näköjään aivopesu on tehny tehtävänsä ainakin sun kohalla. Huomaat kyllä että teit elämäsi virheen luottamalla suomalaiseen mieheen, ne on saastoja kaikki.
Tiina Rosenberg siellä? Vieläkö haluat murhata kaikki heterot miehet ja heidän puolisonsa? Milloin aiot ryhtyä hommiin?
- fortruthishalldie
Hei_Ihan_Oikeasti kirjoitti:
Tiina Rosenberg siellä? Vieläkö haluat murhata kaikki heterot miehet ja heidän puolisonsa? Milloin aiot ryhtyä hommiin?
Väärin luultu, tässä päässä kirjottelee totuuden soturi joka ei pelkää nettipersujen- ja persuttarien vihamielisiä reaktioita. Suomi ei toivu ennalleen ennen kuin huono aines eli suomalainen mieskunta hävitetään tai ainakin alistetaan palvelemaan ulkomaalaisia miehiä ja heidän kumppaneitaan suomalaisia naisia. Näin sen pitäisi mennä oikeusvaltiossa.
- Vapaus_ei_sovi_kaikille
Voisiko syynä olla arabien keskimääräisesti alhaisempi älykkyys? Erilaisella kulttuurilla sopeutumisvaikeutta ei voi peitellä, sillä kulttuuri tarkoittaa yksinkertaisesti tapaa toimia. Toimintatapaan taas vaikuttaa paikalliset olosuhteet ja siinä omien resurssien mukaan valitut menetelmät. Näyttää siltä, että yleisesti ottaen arabipopulaatioissa ei ole resursseja sellaiseen toimintatapojensa muutokseen, että niillä sopeutuisi järkeä ja valinnanvapautta korostavaan tasa-arvoiseen länsiyhteiskuntaan ilman ongelmia. Arabit tarvitsevat voimakkaan fyysisen laumahierarkian koska ne eivät pysty hienovaraisempaan yhdessäoloon. Arabien tarvitsema hierarkia määrää täysin yksilön aseman ja käytöksen. Jos voimakasta hierarkiaa ei ole, tilanne ajautuu nopeasti kaoottiseksi kuten tässä uimahalliesimerkissä.
Vertaa uimahallitilannetta muihin kädellisiin, niin ymmärrät mitä tarkoitan. Kuvittele jos paviaanilauma päästetään uimahalliin. Mitä siitä seuraa? Pelkkiä ongelmia sillä apinat eivät osaa muuttaa käytöstään uusien olosuheiden mukaisiksi. Ne eivät ymmärrä uimahallin sääntöjä. Niillä ei ole siihen resursseja. Paviaanilaumassa vallitsee fyysiseen voimaan perustuva sukupuolten ja yksilöiden hierarkia jossa tappelun ja uhittelun avulla tavoitellaan parempia ruokailu- ja paritteluasemia. Se on paviaanien kulttuuria johon ei sovi liiallinen hienovaraisuus. Niitä ei tietenkään sovi päästää uimahalliin! - Kuvisalli
Älkää antako rasismille valtaa, me olemme kaikki melkein yhtä arvokkaita, siis ihmiset ja neekerit!
- Tosi_on
Paino sanalla MELKEIN. Tosin neekerit ja hurrit on käytännössä täysin arvottomia.
- ottakaa_lisää
mamuja,kylvette kaikki joku pvä paskakaivossa. mamut mereen tai hiekka-aavikoille,ei ne hullut tänne kuulu. hurrit on äärimmäisen typeriä mamuttaessaan koko maan,vaikka ovat ihan ku-sessa itse.
- Havaittu_Seikka
Ongelmana tässä tulee myös että eräät ebolaa kantavat paskovat uimavesiin...
Sionisti-mädätys leviää kuten oli jo kauan sitten suunniteltukin, valkoihoisten elämänlaadun tuhoamiseksi:
http://southendpatriot.blogspot.fi/2014/03/the-ongoing-genocide-of-white-races-of.html
USA:ssa sionistit ovat saaneet valkoihoiset naiset huumeiden käyttäjiksi, ja kuolleisuus on noussut rajusti:
https://www.whitehouse.gov/blog/2014/06/19/white-house-summit-opioid-epidemic
- Onnee
Masturboiva mies jäi kiinni lastenaltaassa
Masturboiva mies jäi kiinni Helsingin Itäkeskuksen uimahallin lastenaltaassa noin kuukausi sitten, uutisoi Vartti.fi.
Uimavalvojat ovat kouliintuneita havaitsemaan hallissa tapahtuvan epämääräisen toiminnan. (ILKKA LEINO)
Tapauksen oli havainnut uimavalvoja sekä asiakas. Poliisi haki miehen huostaansa.
Tapaus ei uimahallissa ole ensimmäinen.
Uimahallin laitospäällikön Teemu Raatikaisen mukaan tämä on jo viides vastaavanlainen tapaus kuluvana vuonna, josta on tehty poliisille tutkintapyyntö. Kaikissa tapauksissa kyseessä on ollut ulkomaalaistaustainen mies.- KukkaPeppiina
Ne osaa käsitellä naisii.
- yks.yrittäjä
Haluan uida , siemennesteessä , oksennuksessa , ulosteessa , virtsassa ..... NO EN TODELLAKAAN . Kuka käyttää uimahallia niin onnea vaan . Tänään ajoin Lähi-Itiksen uimahallin ohi je ei todellakaan tehny mieli uimaan .
- Itiksen.uimahalli
Itäkeskuksen uimahalli, Helsinki :-(
Kävin noin kaksi vuotta sitten Itäkeskuksen uimahallissa enkä usko meneväni sinne enää koskaan, vaikka pääsisin joskus ilmaiseksikin. Harva kävi peseytymässä ennen uimaan menoa, menivät uima-altailta suoraan saunaan shortseissa ja takaisin, eikä siellä suihkuista edes saanut kunnolla vettä (peseydyin lopulta erillisen wc:n käsisuihkua käyttäen).
Hämärässä porealtaassa vesi ja pohja tuntuivat tahmaisilta, yäk. Ja lapset pomppivat ja hyppivät siellä. Ei enää uudestaan.
- Malliameille
Suomessa mennään tuohon perästä kun päättäjät lisäävät kiintiöpakolaisten maahanmuuttoa.
Sanotaan vaikka näin, sitä saa mitä pyytääkin. - ketä_äänestät_kysyy
Voimme vielä pelastaa kantasuomalaiset lapsemme tuollaisilta pervoilta.
- marsperä
Lisää vaan paskaneekereitä maahan.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011090114308161_uu.shtml- laakerikengät
Alkaa Marallakin lakerikengät lipsahtelemaan jo huolestuttavan paljon!
- paskasaari
Homolta vaikuttava paska basisti poikana ja itse on lähinnä törmäillyt kännissä maailmalla.
Eikö tuokin demaripossu jo voisi potkaista tyhjää? - siis_20v_sitten
laakerikengät kirjoitti:
Alkaa Marallakin lakerikengät lipsahtelemaan jo huolestuttavan paljon!
Mara kaatui 20 vuotta sitten kiinan vierailulla, ehkä sen voisi jo unohtaa...
- realismi
siis_20v_sitten kirjoitti:
Mara kaatui 20 vuotta sitten kiinan vierailulla, ehkä sen voisi jo unohtaa...
niinpä vireenikin kaatui mutta kukaan ei edes muista?
- Tosi_on
realismi kirjoitti:
niinpä vireenikin kaatui mutta kukaan ei edes muista?
Siitä onkin hieman kauemmin kun Lasse kaatui. Sen lisäksi Vireeni on kokoomuslainen, poliisi ja homo.
- näin
Ennen jätkät sano, jos ruotsiin menee , ei pidä ainakaan pyllistää mihinkään suuntaa, ilman ettei pöökikorkki ole persesilmässä, leikki leikkin. tuo aloittajan kertoma ei ole leikin-asia.
- Halla-ahon_äänestäjä
TÄMÄ ON HYVÄ VIESTI SITÄ SAAT MITÄ TILAAT KUN TILAAT MAMUA MAAHAN
keskiviikon uutisia Caracasista
Sosialistityyppinen talous romahti Venezuelassa joka on maailman suurimpia öljyntuottajia mutta jossa ei ole öljyjalostamot kunnossa vaan maahan tuodaan bensiini, ruoka on myös loppu Chavezin aloittamassa sosialismissa
Caracasin Luis on säästänyt itselleen japanilaiset moottoripyörän pakkaamalla kasseja kaupassa siten, että hän selvittää MISTÄ SAA RUOKAA ennen kuin se ehditään edes rahdata hyllylle, nopea kaveri. Diplomaatit ja ulkomaalaiset ostavat häneltä pakkausavun, hän saa kassista dollarin kun se on täytetty pesuaineilla, maidolla, sokerilla ja sellaisilla mitkä ovat loppu sosialismissa
http://www.bloomberg.com/news/articles/2015-02-18/venezuela-goes-from-bling-to-blat-as-oil-wealth-squandered
By packing bags for $1 a day and with tips at a Caracas supermarket, Luis has managed to save up for a Japanese sports motorbike. His secret? Getting hold of scarce food before it hits the shelves.
Luis offers preferential access to detergent, milk and sugar to his clientele of about 100 diplomats at a Centro Madeirense shop in the south of the capital. In return, they offer him occasional work as a handyman or courier and loan him money during dry patches. - Yksityinen_halli
Ratkaisu tämäntyyppiseen ongelmaan voisi olla yksityiset uimahallit. Päästäkseen sinne pitäisi ensin liittyä kunto- ja virkistysklubiin jossa vähän seulottaisiin sinne hakevan taustaa ja persoonaa. Henkilö haastateltaisiin ja hänen täytyisi selvitä kysymyksistä jotka liittyvät uimahallissa käyttäytymiseen yleensä ja sen järjestyssääntöihin. Myös rikosmerkinnät estäisivät jäseneksi pääsyn. Hallissa olisi luonnollisesti asiallinen valvonta ja erottamiskäytäntö jolla sikailu estetään. Eli tunnelma olisi iloinen, viihtyisä ja siisti kuten perinteisesti suomalksissa halleissa on ollut.
- nomuttakun
Politiikot tahtovat tuollaisia pohjoismaihin. Heillä on aina puolustavat sanat politiikalleen. Solidaarisuus, suvaitsevaisuus, vastuu jne.
Saisivat ottaa apinansa naapureikseen ja heidän vapaa-ajan kavereiksi, ei tavallisen kansan ilon pilaajiksi. - mutak
Sama se on meillä Suomessa. Uimahallit niillä paikkakunnilla, joissa on eniten somaleja ja muita sikäläisiä, ovat aivan sikamaisessa kunnossa. Ei sinne enää tavallinen valkolainen joka vähänkään arvostaa siisteyttä ja jopa turvallisuutta, voi enää mennä.
Suomi kuva tulevaisuudessa on musta ja likainen.- kuten_myös_itis
Itäkeskuksen uimahalli Itä-Helsingissä. :-(
- MINÄkin
"PUUTOSTAUTISET" hetipaikalla uimahalleille, niin puutos lähtee sensiliäntien :D
- he_voivat_pelastaa
Äänestän PS, koska en halua tuollaista Suomeen.
- ElinPP
Onneksi Suomessa Ruotsidemokraatit saavat vapaasti saunoa ja uida
- ei_tapoja
Uimala on noille yleinen käymälä ja bordelli.
- DiskrimineringÄrPositivs
SPR järjestää tällä viikolla positiivisen rasismin kunniaksi uimahalliviikot maahanmuuttajamiehille ja suomalaisille lapsille.
- tympääntynyt
olettekos koskaan miettinyt että uimaaltaan yksi huoltomomentti on lisätä klooria veteen jotta hien, vrtsan, sun muiden eritteiden takia virtaamattomassa vedessä voi polskia. ph tasapainon ja säännöllisen altaan pohjan putsaus pitää julkiset uimalat puhtaana. korkeassa kuormituksessa olevien altaiden puhtaanapito on äärimmäisen haasteellista. ratkaisu on lisätä klooria veteen. sivuvaikutus on kyllä ikävä kyllä esim. hengenahdistus, ihotaudit, silmävauriot, hedelmättömyys exe. mutta toisaalta paskoo ja kusee se hirvikin jokeen jokea ylittäessään. ja uihan ne hindut gangesissa. ja suomenlahteen ammutaan pieterin jätevedet ja venakot viellä ui siellä kesäisin.
- meinaan
Aloittajan kuvaama ei ole sivistyneestä yhteiskunnasta, ei siellä kauaa ainakaan sivistynyt viihdy siinä altaassa
- allasajo
Paholainen on vallannut Ruotsin ja on kovaa kyytiä tulossa Suomeen.
Sama meno se on jo Suomenkin suurimpien kaupunkien uimahalleissa. Helsingin Itäkeskuksen uimahalli on jo sellainen, ettei sinne tavallinen valkolainen enää viitsi mennä. Kurittomat mustien tenavat ja muut mutiaiset laskevat eritteensä veteen eivätkä peseydy ennen altaaseen menoa.
Suomi pitää verorahoilla yllä tällaisia syöpälaisiä, jotka tuhoavat kaiken mihin koskevat. - solisatirati
Täytyy ymmärtää eri kulttuuriympäristöstä tulevia ihmisiä. Heillä on ollut vaikea lapsuus siionistien tuhotessa heidän omia uimahallejaan heidän muutoin kulttuuririkkaassa kotimaassaan. Nyt päästyään pois ikeen alta he osoittavat iloaan vapautuneella käytöksellään ehyenä säilyneessä uimahallissa.
Jos suomalaisen kantaväestön suvaitsemattomuus menee mahdottomuuksiin ja aletaan puuttumaan jopa näiden nuorsuomalaisten suihkussa käyntiin, on mietittävä mahdollisuutta, että yhteiskunta kustantaa heille omat uima-altaat koteihinsa. - endikkaa
mamut varsinkin afrikasta ovat villieläimiä,apinoista pikkuhiljaa muutuvia sikoja---pakko sanoa että ihhoon niitä sydämeni pohjasta
- tavis22
Sama meininki on jo esim. Helsingin joissakin uimahalleissa. Siellä kädelliset häiritsee ja sotkee veden. Ei ne ole enää normaali-ihmisten paikkoja.
- oikeus-tapahtukoon
Selkeästi käy ilmi että ne lähi-Idästä tulleet olivat joutuneet rasimin kohteeksi. Toivottavasti nuo rasismiin syllistyneet ihmiset, naiset, hallivalvoja ym. saavat kovat tuomiot rasismista ja joutuvat maksamaan tuntuvat korvaukset niille tummapintaisille miehille.
- Viherpunapöpit
Vihreille, Ylelle (ansioista monikulttuurisuuden edistämisestä), spr:lle (vastuuttomuudesta), sanomalalle yksipuolisesta uutisoinnista ja suomalaisille älyköille (roskasakin haukkumisesta) hieman faktaa.
http://www.vanhemmat.com/keskustelu/viewtopic.php?p=27132&sid=58fc13a73c2bf0a50cd78ceafcdff6da
Samat tahot voisivat rvuutella mistä maista nämä yksittäistapaukset ovat kotoisin. - SFoikeisto_mamuttaa
Ei kai kukaan oikeasti usko "saddasasaddaa" tai muita henkisesti sairaita kokoomustrollaajia, jotka väittävät vasemmistolla olevan niin paljon valtaa, että ovat hankkineen Suomeen mamuvyöryn?
Hallitus on puhtaasti oikeistolainen. Hallitus on se, joka päättää maan asioista, kuten esim. maahnmuuttoasiat. Päätäntävaltaan sisältyy myös YLEn toiminta, kuten mamutus valehtelupropagandalla, sekä venäjävihan lietsominen.
YLE:n vastaavaksi ohjelmatoimittajaksi asia- ja ajankohtaisohjelmiin v. 2007 valittiin kokoomuslainen Bilderber-jäsenen Atte Jääskeläinen, joka on tehtävässä edelleen. YLE ohjelmapolitiikka ja pakkomamutus on siten ollut jo kahdeksan vuotta kokoomuslaisissa käsissä.
Vaikka vasemmisto onkin suopea maahanmuutolle, ei oppositio päätä näistä asioista, vaan mamuinvaasio on oikeiston aikaansaannosta. - RehellinenTuomari
Ketkuilusta rehellisyyteen. http://www.adressit.com/tasa-arvoinen_sananvapauslaki_suomeen
- noopeli11
Helsingissäkin monet uimahallit ovat sellaisessa siivossa, ettei sinne kantasuomalainen enää mielellään mene. Sivistymättömät muukalaiset kuspas veteen ja muutenkin ovat pesutiloissa aivan kuutamolla.
Viisainta olisi, että annettaisiin yksi halli ainoastaan mamujen käyttöön, että saisi muuta olla siisteissä olosuhteissa. - SaastaisetUimahallit
noopeli11 kirjoitti:
Helsingissäkin monet uimahallit ovat sellaisessa siivossa, ettei sinne kantasuomalainen enää mielellään mene. Sivistymättömät muukalaiset kuspas veteen ja muutenkin ovat pesutiloissa aivan kuutamolla.
Viisainta olisi, että annettaisiin yksi halli ainoastaan mamujen käyttöön, että saisi muuta olla siisteissä olosuhteissa.Kulttuuri ja geeniperimä ei rikastu, jos paskaisen saastaiset karvapersekultamunat eivät pääse pulikoimaan samoissa vesissä kuin suomalaiset.
- muslimpuuttuvalenkki
Muslimeille voisi tehdä oman uimahallin sianlietealtaisiin, saisivat siellä röhkiä ja paskantaa sekä kusta niin paljon kuin pikku sielu kestäisi.
Saisi sinne suvakkihuoratkin mennä jos tahtoisivat saada melaa mustanhimossaan.
Se olisi todellista monikulttuuria ja minullakaan ei olisi sitävastaan mitään!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss795406Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243367- 1561992
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2221901Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1671656Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2811449Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵57981Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.21950- 61909
Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.109897