Leopardi kuvioiset leggingsit?

Leopardi-

Eli aikeissa olisi ostaa leopardi kuvioiset treeni trikoot. Mitä olette mieltä? "Kehtaisitteko" käyttää julkisilla paikoilla? Jotenki epäilyttää mitä muut ajattelee...

8

737

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nykyään näkee niin kaikenlaista, ettei itselle tulisi mieleenkään laittaa sellaista päälleen edes kotioloissa, mutta kai se on muodikasta - mitäs siihen sitten muilla on sanottavaa.
      Treenkäytössä on vähän toinen juttu. Jos itse tykkäät ja koet viihtyväsi ja lisäksi on mukava päällä, niin mikäs siinä sitten, senkun laitat.

    • kultajahopea_

      Itellä hopean ja kullan hohtoisia legginssejä sekä paljettihousuja. Käytän julkisesti (:

    • tfhun

      Vaiko sittenkin leopardikuvioiset treenitrikoot?

      En kehtaisi käyttää julkisesti, enkä oikein kotonakaan. Tulee mieleen lähinnä joku Pulmusten Peggy Bundy tai Todella upeeta -sarjan Patsy. Mutta noin yleisesti minulle on ihan sama mitä muut laittavat päälleen. Onpahan sitten joskus jotain naureskeltavaa ja ihmeteltävää, kun näkee mitä kummallisempia virityksiä.

      • nonfeline

        Nimenomaan. Leopardikuvio on mun mielestä jotenkin "halvan" eli tyylittömän näköistä. Mutta jokainen menköön oman mieltymyksensä mukaan eli jos lepardina viihtyy, niin ei se meiltä muilta ole pois mitenkään. Mutta sitten ei parane loukkaantua, jos joku ilmaisee vastakkaisen mielipiteensä ja asenteensa esim. ilmeillä, käytöksellä tai muuten ;). Minun silmissä leopardikuvio naisen/miehen päällä antaa tietyn mielikuvan ko. ihmisestä, eikä sille voi mitään vaikka kuinka järjellisesti yrittäisi ajatella kyseessä olevan vain vaatteen...


    • Summer101

      Totta kai voit :) Zalandon alesta http://tinyurl.com/zalandoale ei heti pistänyt silmään leobardikuviolla, mutta monia muitakin vaihtoehtoja kyllä :)

    • TykkäänMinäkin

      Sitä päälleen laittaa,mikä itseä miellyttää ja missä on hyvä olla.
      Jos itsetunto on kohdallaan, niin samapa se, liikkuuko leopardina kotona vai kodin ulkopuolella.
      Ei saa antaa muiden mielipiteiden liikaa vaikuttaa.

    • Mikset voisi? Jos sä pidät niistä, niin antaa palaa vaan...

      Itse oon kävellyt kadulla mustien treenitrikoiden ja lyhyen paidan kanssa, koska en vain tajunnut... Luojan kiitos, talutin koiraa ;D

    • N28v

      Laitat tietty! Jokainen saa pukea mitä haluaa, mutta leggingsit/trikoot lyhyen paidan kanssa on niin monen miehen kuin myös joidenkin naisten mielestä tosi hot! Kunhan ne on vain tarpeeks paksua kangasta, ettei pikkarit näy läpi... silloin olis hyvä pitää pidempää yläosaa, mutta edelleenkin - jokainen tyylillään muista välittämättä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      78
      3945
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3052
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      3010
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2838
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2784
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2525
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      2396
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      225
      2084
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1987
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1947
    Aihe