Totuus Auerin syyttömyydestä!

sydämellä_ja_säälillä

49

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä tiedän kaiken.
      Kauan sitten yksi koulu-kaverini kertoi(en se minä ollut) olleensa sängyssä
      parin tytön kanssa.
      Tytöt olivat vastustelleet vaimeasti.
      Myöhemmin sitten kehuivat menettäneensä vihdoinkin neitsyytensä.
      Eivät, kuulema, pahukset kehuneet kaveriani kiihdyksissään.
      Tavallaan siis kaverini menetti maineensa.
      Tyttöjen maine vain kasvoi.
      Kaverini kyllä vihjaili myöhemmin että hän sai sen jälkeen helposti.
      Tytöt olivat varmaan jotain kuitenkin tirskuneet.
      Hyi, kuinka "kauheita" naiset voivatkaan olla.
      Siihen aikaan kylläkin ajatus oli että kuolen jos et anna.
      Ei nyky-aikaista kuolet, jos et anna.

      H.

    • 7201

      Olen skeptikko. Unohdetaan pääasia "kuka murhasi kyttyräselän?"
      Tai murhautti?

      • Koevapauteen_pääsee

        Aueri taitaa vapautua jo tässä tulevalla viikolla, viikon sisällä?
        Niin näyttäisi olevan nuo kevään positiiviset merkit. Ylläri ylläri.


    • minäsentein

      Oli syytön tai syyllinen, nyt tämä oikeussalipelleily saa jo riittää. Asianajajat vaan halauavat työllistää itse itsensä ja syyttäjä ei ole kartalla pätkääkään.
      Tähän on urhattu yhteiskunnan rahoja jo ihan riittämiin ja Auer on istunut vankilassa ja häntä on syytetty jo kaikesta mahdollisesta, saatanan palvonnasta alkaen.
      Auerin perhe on menetetty, lapset kuka missäkin, itsellään ei ole mitään mahdollisuuksia enää normielämään missään tapauksessa. Eiköhän siinä ole rangaistusta kylliksi.

      • Hokkuspokkus-

        Anneli Auer väittää Iltalehden videohaastattelussa tietävänsä kun on perehtynyt papereihin, 99%:lla varmuudella että kuka on murhaaja. Iso prosentti, kiinnostaa tietää kuka murhaaja on. Jos hän OIKEASTI TIETÄÄ että kuka on, niin eikös sen pitäisi selvitä lähiaikoina?
        Eihän kukaan voi sitä jättää kertomatta jos murhaajasta lähes 100% varmuus. Videosa pisti silmään Auerin valkoinen suunympärys joka on tyypillistä pelokkaille ihmisille. Aikoo vaatia seksuaalisen hyväksikäytönkin tuomion purkamista ja sanoo että on täysin väärä tuomio.
        Miksi Auer tunnusti murhanneensa miehensä v. 2010? Todettu mielentilatutkimuksessa terveeksi, joten päätelkää siitä kuka on syyllinen. Terveen ihmisen tunnustus.

        Kohta kaikki murhaajat myöntävät tekonsa ja sitten vuosien kuluttua peruvat kun tutkimuksia ei ole tehty kunnolla, kun on pidetty tarpeettomana, koska murhaaja on saatu kiinni. Todistusaineito katoaa ajan kuluessa ja hokkus pokkus murhaaja vapautetaan kun kerran kiistää tekonsa!!
        Näinkö se menee?


      • Punakat_silmäpussit

        "Videosa pisti silmään Auerin valkoinen suunympärys joka on tyypillistä pelokkaille ihmisille."

        Suosittelen sinullekin sellihoitoa ensin 600 vuorokautta, josta vapautetaan. Sen jälkeen uusi vangitseminen ja sellihoitoa nyt jo noin 3,5 vuotta yhteen pötköön.
        Sitten ilmoitat, että lehdistötilaisuus ja tulen kuvaamaan ja katsomaan, minkä värinen iho sinulla on ja minkä värinen suunympärys?


    • olisi-pitäny-selvittää

      Alotukseen :

      On vaikea uskoa Aueria syyttömäksi, joten on miettitty teorioita mitä siellä on tapahtunu,
      -- ensinnäki Auerilla on ollu rakastaja, nainen on ollu avunantajana rakastajalleen murha tappahtumassa jotenki, aukassu ovia ja puukkoja pannu esille,
      tai Auer itse on tehny koko verityön loppuun asti, ja tehny lavastuksia ettei päästä asiassata selvyytten,
      - kolmanneksi, Auer ja tutkiva poliisi ovat olleet rakatavaisia, joten polisiin tiedoilla hyvin pystyy hävittämään jäljet ettei päästä asiasta selvyyteen,
      --anteeksi vaan nämä vilkaan mielikuvituksen tuottat mahdollisuudet,
      -- Auer kaikissa esiintymisissään on ollu kylmä tunteettoman näkönen ihminen ,
      joten tulee mieleen psykopaatti joka voi tehä hirmutekoja tuntematta yhtään mitään syyllisyyttä, tai kauhistuttavaa asiassa.

      • Psyko

        Joo kyllä meikäläinen jos perheen isä murhattaisiin ja perhekin ollut läsnä, niin jos olis joku ulkopuolinen hyökkääjä, reagoisin vielä vuosienkin jälkeen asiasta puhuttaessa tunteella ja itkisin kuin vesiputous, mutta olenkin toivoton tunneihminen.
        Jos Anneli Auer ei ole tunteeton psykopaatti, niin täytyy ainakin olla tosi vahvassa lääkityksessä kun ilmekään ei värähdä.


      • Olen_perehtynyt_asiaan

        Olkaa hyvä ja tutkikaa tuota tapausta ensin, perinpohjaisesti alkaen pöytäkirjoista.....
        Lopulliset kuolemaan johtaneet vammat tapahtuivat hätäpuhelun aikana 55 sekunnissa josta ajasta Auerille jäi lopullista tappoaikaa tasan 5 sekuntia. Jos hän ennen sitä olisi ehtinyt puukottaa uhria 70 kertaa ja iskeä halolla päähän 1 - 3 kertaa, ei mies olisi ollut elossa enää hätäpuhelun aikana.
        Mahdoton yhtälö.
        Liian paljon kysymysmerkkejä. Siksi rehellinen oikeus ei voinut tuomita muuta kuin syytön.


    • sydämellä_ja_säälillä

      Kannattaisikohan Auerin tuomitsijoiden tutustua seuraavaan dokumenttiin! Asiaan perehtymättömien on syytä tarkistaa kantaansa.
      http://mikkoniskasaari.fi/node/205
      Tietysti voi oman mielipiteensä pitää asiaa tutkimatta, kuten syyttäjätkin ovat tehneet, tai jos haluaa jännitystä elämäänsä uskomalla Auerin syyllisyyteen. Tosin syyttäjät jostain syystä ovat aikoneet pistää syyttömän kärsimään, kenties oman maineensa vuoksi, kuten oikeuslaitoksella yleensä on tapana. Ja sehän on helppo tie syyllstää toisia, kuten vähemmän viitseliäät yleensä tekevät.

      • Psyko

        Voisitko kommentoida siihen että MIKSI Anneli Auer TUNNUSTI MURHAN v. 2010???
        Olet vain sitä mieltä että on syytön, vaikka on ihan itse tunnustanut ja kertonut lapsillekin tehneensä lasten isälle pahaa.
        Ei merkkiäkään löytynyt talosta vieraaasta DNA:sta. Kun olet niin varma asiastasi niin miten selität nämä asiat!!!

        Tutkimus oli alussa muutenkin niin surkeaa ja Auerin asianajaja on hoksannut sen ja tietenkin yllyttänyt Annelia perumaan tunnustuksensa.


      • Psyko

        P.S.
        Tuossa Niskasaaren Vuorisaarnassa ei ole sanaakaan Annelin omasta tunnustuksesta:(((


      • Paatti..--

        Mieti ensin omaa psyykettäsi ja kuinka käyttäytyisit jos olisit ollut vastaavanlaisessa myllytyksessä kuin Auer, monta vuotta?
        "Kai minä olen sen sitten tehnyt kun poliisitkin sanovat niin" oli Auerin yksi kommenteista. Häntä kuulusteltiin 5 vuorokautta valvoneena ja kun oli rauhoittavien lääkkeiden vaikutuksen alainen.


    • sydän_paikallaan

      Miettikääpä myös sitä, millaista olisi, jos itse joutuisitte Auerin tapaiseen "noitajahtiin!" Oikeus on tänään sellaista, ettei sitä todellisuudessa ole olemassakaan. Jos joku tahtoisi ketä tahansa syyttää saadakseen vaikeuksiin viattoman ihmisen, niin sehän onnistuu helposti.
      Ettekö ole tietoisia siitä, kuinka mm. olemattomista seksuaalirikoksista syyttämällä avioerojutuissa toinen osapuoli haluaa ajaa omaa etuaan saadakseen haluamansa edut. Koskaan syytökset eivät ole niin mustavalkoisia kuin kuvitellaan.
      Oikeusmurhia on tapahtunut paljon, ja tulee tapahtumaan edelleen, mikäli oikeuslaitoksen kuviot ei muutu rehellisempään suuntaan. Ehkä Auerin tapaus tuo hiukan oikeudenmukaisuutta syyttäjien ja yleensä tuomareiden toimintaan tulevaisuudessa.
      Millaiset ihmiset ovat valmiita lynkkaamaan tietämättä asiasta oikeastaan yhtään mitään? Voi vain kuvitella, mitä pään sisällä liikkuu, eli ei mitään!

      • "sydän_paikallaan"

        Minä tiedän kaiken.
        Kauan sitten yksi koulu-kaverini kertoi(en se minä ollut) olleensa sängyssä
        parin tytön kanssa.
        Tytöt olivat vastustelleet vaimeasti.
        Myöhemmin sitten kehuivat menettäneensä vihdoinkin neitsyytensä.
        Eivät, kuulema, pahukset kehuneet kaveriani kiihdyksissään.
        Tavallaan siis kaverini menetti maineensa.
        Tyttöjen maine vain kasvoi.
        Kaverini kyllä vihjaili myöhemmin että hän sai sen jälkeen helposti.
        Tytöt olivat varmaan jotain kuitenkin tirskuneet.
        Hyi, kuinka "kauheita" naiset voivatkaan olla.
        Siihen aikaan kylläkin ajatus oli että kuolen jos et anna.
        Ei nyky-aikaista kuolet, jos et anna.

        H.


      • nauravakuu
        hunksz kirjoitti:

        "sydän_paikallaan"

        Minä tiedän kaiken.
        Kauan sitten yksi koulu-kaverini kertoi(en se minä ollut) olleensa sängyssä
        parin tytön kanssa.
        Tytöt olivat vastustelleet vaimeasti.
        Myöhemmin sitten kehuivat menettäneensä vihdoinkin neitsyytensä.
        Eivät, kuulema, pahukset kehuneet kaveriani kiihdyksissään.
        Tavallaan siis kaverini menetti maineensa.
        Tyttöjen maine vain kasvoi.
        Kaverini kyllä vihjaili myöhemmin että hän sai sen jälkeen helposti.
        Tytöt olivat varmaan jotain kuitenkin tirskuneet.
        Hyi, kuinka "kauheita" naiset voivatkaan olla.
        Siihen aikaan kylläkin ajatus oli että kuolen jos et anna.
        Ei nyky-aikaista kuolet, jos et anna.

        H.

        Laitetaan vielä kerran että kaikki varmasti huomaavat.

        "sydän_paikallaan"

        Minä tiedän kaiken.

        Kauan sitten yksi koulu-kaverini kertoi(en se minä ollut) olleensa sängyssä

        parin tytön kanssa.

        Tytöt olivat vastustelleet vaimeasti.

        Myöhemmin sitten kehuivat menettäneensä vihdoinkin neitsyytensä.

        Eivät, kuulema, pahukset kehuneet kaveriani kiihdyksissään.

        Tavallaan siis kaverini menetti maineensa.

        Tyttöjen maine vain kasvoi.

        Kaverini kyllä vihjaili myöhemmin että hän sai sen jälkeen helposti.

        Tytöt olivat varmaan jotain kuitenkin tirskuneet.

        Hyi, kuinka "kauheita" naiset voivatkaan olla.

        Siihen aikaan kylläkin ajatus oli että kuolen jos et anna.

        Ei nyky-aikaista kuolet, jos et anna.

        H.


      • "nauravakuu"

        Niinnoku...muutkin toistavat samojaan :)

        H.


      • eppu2
        nauravakuu kirjoitti:

        Laitetaan vielä kerran että kaikki varmasti huomaavat.

        "sydän_paikallaan"

        Minä tiedän kaiken.

        Kauan sitten yksi koulu-kaverini kertoi(en se minä ollut) olleensa sängyssä

        parin tytön kanssa.

        Tytöt olivat vastustelleet vaimeasti.

        Myöhemmin sitten kehuivat menettäneensä vihdoinkin neitsyytensä.

        Eivät, kuulema, pahukset kehuneet kaveriani kiihdyksissään.

        Tavallaan siis kaverini menetti maineensa.

        Tyttöjen maine vain kasvoi.

        Kaverini kyllä vihjaili myöhemmin että hän sai sen jälkeen helposti.

        Tytöt olivat varmaan jotain kuitenkin tirskuneet.

        Hyi, kuinka "kauheita" naiset voivatkaan olla.

        Siihen aikaan kylläkin ajatus oli että kuolen jos et anna.

        Ei nyky-aikaista kuolet, jos et anna.

        H.

        Niin mutta, tästähän on jo keskusteltu.


      • "eppu2"

        Jahas, tuttu toistaja siinä.
        Tunsitko yksinäisyyttä?

        H.


      • eppu2
        hunksz kirjoitti:

        "eppu2"

        Jahas, tuttu toistaja siinä.
        Tunsitko yksinäisyyttä?

        H.

        Taitaa olla Sinun ongelmasi tuo yksinäisyys.
        Tuo projektio-ilmiö on kyllä tuttu.


    • sydän_paikallaan

      En ole lukenut täällä aikaisempia keskusteluja aiheesta. Vaikka olisinkin, niin asia on nyt taas käsillä, koska Auer on saanut vapauttavan tuomion, joten aihe on ajankohtainen ymmärtääksemme, kuinka oikeusmurhia tapahtuu ja paljon.
      Monet todella menevät mukaan siihen, "koska toisetkin niin sanovat!" Eihän se totuus siten mene. Monet uskovat myös julkkisten mielipiteisiin, joille itse hymähtelen, sillä eivät he ole sen viisaapia kuin kukaan tavallinen tallaajakaan. Kenties päinvastoin monessa tapauksessa.

    • jos-jos-jos-jos

      vielä aivan kamala aatos :

      Jos puolustava tuomari onki näitten vuosien aikana rakastunu Auveriin,
      niin tietenki kaikki kääntyy parahain päin, huh huh huh , kauhee ajatus, mutta jos,,,
      kauheeeeeeta, aivan hirveeeeetä, apuwaaaaa,, ei sentää mutta jos jos jos

    • Viatonsivullinen

      Minä en kyllä alkuunkaan usko että Anneli Auer on tehnyt kaikki nuo mistä hänet on tuomittu. Äärimmäisen outoa.
      Suorastaan kaivamalla kaivettu mistä voisi vielä syyttää.
      Hänet on todettu myös terveeksi henkisesti.

      • puistattaa

        Harvinaisen kovanaamaselta Auer on näyttäny TV:ssä,
        ei tunteista tietoakaan,
        lähinnä psykopaatti on tullu mieleen,
        psykopaatti on aina oikeassa, ei tunne minkäänlaisia tunteita,
        voi tehdä vaikka kuinka julmia tekoja, kuten murhan, eikä tunne syylisyyttä,
        eipä meikä luottais tommoseen naiseen missää tilanteessa.


    • outoa

      Tavallisen kansalaisen silmin katsottuna Auer on syyllinen murhaan, hänellä on ollu rikosten ammattilainen apuna tuhoamassa todisteita, ilmeisesti rakastaja joka tiesi kuinka asia hoidetaan niin ettei todisteita löydy, harmi vaan,
      tämä on toinen murhajuttu suomessa joissa ON HOKSATTU kieltää täysin syylisyytensä,
      kuinka sitten oikeuslaistos toimii , jos kaikki murhaajat alkaa väenväkisin väittämään olevansa syyttömiä,

      • "outoa "

        Suomen oikeus-laitos kehittyy, osittain sivistyneen kansan-edustus-laitoksen
        ohjauksessa.
        Taidat siis itse olla se syyllinen oikeus-laitoksemme inhimillisyyteen.
        Vai oletko mielestäsi äänestänyt aina väärin?
        Tunnustaen täällä hölmöytesi.
        Ei kai sinulla vaan ole korkki-pyssy lelu-laatikossasi?

        H.


    • oikeustoteutui

      Murhasta ei pidä tuomita mutu periaatteella

      • Olemme_maallikoita

    • inhottava-tapaus

      Tänään oli TV:ssä 3 kanavalla taas Auerista, siinä oli Aueria puolustava miespuolinen henkilö, tulin kesken ohjelman joten en tiedä oliko psygoloogi vai tuomari,
      mutta hänen katsantokantansa oli suppea esm. todistus aineiston tutkinnassa,
      meikälle tuli mieleen semmonenki vaihtoehto, että Auer teki murhan ja hänellä oli joku suojavaate jonka se tuhosi ennen poliisien tuloa, esm, työnti polttouuniin tai pesi hanan alla verestä ja häviitti ettei löydy verijälkiä hänestä,
      ei menny puolustelevan miehen kertomukset täydestä meikäläiseen,
      aialla on ollu ammatilainen joka teki murhan joko palkattuna tai sitten rakastaja, tai Auer itse teki murhan ja avustaja hävitti todisteet,
      Auer on varmaan syyllinen tai ainaki avunannosta syyllinen murhaan, JOS oli ulkopuolinen murhaaja Auerin rakastaja, niin seki saattoi viedä veriset vaatteet tuhottavaksi, tätä uoltakaa ei puolusta osannu katso,
      olikohan jotenki kaukaista sukua ku oli samaa näköäki hieman,
      jokatapauksessa jotenki Auer on itse syylistyny murhaan,

    • hyiii-

      Kyllävain jäi pahamaku suuhun,
      parasta olisi jos Auer kertoisi totuuden ettei ihmisillä olisi niin toivoton ja paha olo, kun vääryys voittaa,
      jotenki tulee turvattomuudenki tunne tommosesta , kaiken järjen mukaan kaikkia käänteitä ei oikeesti ole haluttukaa tutkia,

      • Mustaleski_

        Jos Anneli Auer ei ollut murhaaja niin silloinhan se murhaaja olisi edelleen vapaana. Ei ole näinä vuosina ole Anneli tainnut pelätä että murhaaja tulee hänet tappamaan, kun hänkin sai puukosta. Mikseikähän pelota? Siksi että hän TIETÄÄ ettei ketään ulkopuolista murhaajaa ole.


    • laaja_ajattelu

      Kylläpä näitä lynkakajia täältä löytyy! Mitäpä, jos itseänne alettaisiin syyttää rikoksista, joita ette ole tehneet? Näin tapahtuu aivan yleisesti ja hölmöt uskoo, mitä heille mediassa syötetään.

      Media onkin nyt ollut aika hiljaa Auerin tapauksessa. Olisikohan pieni omantunnonpistos kysymyksessä aikaisemmista kirjoitteluista.

      Tulikohan joku katsoneeksi karmaisevan kolmiosaisen sarjan, "Pitkä tie vapauteen?" Tarinahan ei ole tuulesta temmattu, vaan näitä oikeusmurhia tapahtuu, koska oikeus ei toimi. Tässäkin kuvassa syytön pakotettiin tunnustamaan, mikä ei oikeusjutuissa ole harvinaista ollenkaan.
      Eletään kuin keskiajalla ja tyhmimmät ovat hyvin lynkkaushenkisiä ymmärtämättä ja tietämättä mitään totuudesta. Tyhmille ei ole vaihtoehtoja, koska ajatausmaailmaan ei mahdu kuin yksi ajatus, eikä tällainen ihminen voi uskoa muuta kuin mikä on yleinen mielipide.
      "Joukossa tyhmyys tiivistyy", pitää paikkansa. Tosin tuntemani Jouko naureskeli itse tuolle sanonnalle, jos nyt lynkkaajat edes ymmärtävät tätä pientä huumorin pilkettäkään.

      • totuus-on-tultava-julki

        MKISI Auer ensin tunnusti murhanneensa miehensä ????????? HUH HUH
        Tuomarin hyvistä neuvostako Auer veti tunnustuksensa pois, tuomari tiesi, että kun ei tuunnusta asia jää ikuisiksi ajoikasi roikkumaan ilmaan, ONKO oikein tuomareitten neuvoa asiakstaan ???????????


      • oikeus-EI-tapahtunu-

        Auerilla on ollu ammattilainen avustajana rikoksessa joka on tienny kuinka hävitetään kaikki todistusaineito enennen poliisin tuloa,
        HUOMATKAA ,,,,,,
        -- kaikki tietää varsin armeijan käyneet miehet, ja topakat naiset että 3 minuutissa saa ihminen paljon aikaan, siinä ajassa pystyy vaihtamaan vaanteensa pesemään kätensä ja rikosvälineen, kuivata se, piilottaa ne kun on etukäteen suunitellu asian,
        tai avustaja on vieny kaikki mennessään ja hävittäny kaiken ammmattitaidolla,
        sitä mieltä ettei rikosta ole alkuunkaa oikein tutkittu,
        ihmiset ei pääse ikinä harmista eroon, tulee vain turvattomuuden tunne kun murhia ei selvitetä loppuun asti.


    • kovakallot

      Auer tunnusti, koska häntä painostettiin, eikö totuus koviin kalloihinne mene. Olkaa hiljaa, kun ymmärrystä vailla olette!
      Auer on syytön! Ja piste!

      • rikolliset-vastuuseen-

        aina,
        itsepuolustajille laki joka suojelee UHREJA ja oikeesti rikoksen uhrina kärsimään jutuneita.
        murhaajat aina telkientaa elinkautista kärsimään,
        armahdusta ei saa antaa mistää syystä, koska ovat riistäneet hengen ihmiseltä.
        julmuuksille ja vääryyksille LOPPU suomessa.




        Kukaan ei tunnusta edes painostuksen alaisena JOS oikeesti on syytön ja PISTE.
        -- Suomessa EI edes ole julmaa painostusta, jos joku muuta vittää se valehtelee, suomessa on lepsua jopa kuulustelut,
        suomessa uhri on syylinen enemmänki kuin rikoksen tekijä, heh,
        -- suomessa on laki kummallinen,
        rikolliset pääsee kuin koira veräjästä, mutta kukkaan ei tule auttamaan uhria, joka oikeesti kärsii eniten,
        menettää jopa henkensä, jos uskaltaa puolustautua niin syytteeseen joutuu,
        oikea rikollinen pääsee noin vain pälkähästä,
        KUKA on suomeen tehny nämä lakipykälät joissa suojellaan rikollisia enemmän kuin uhria???????


      • Parempi_voitti

        """KUKA on suomeen tehny nämä lakipykälät joissa suojellaan rikollisia enemmän kuin uhria???????"""

        Lakipykälät ovat tehneet juuri he, keitä olet äänestänyt eduskuntaan elämäsi aikana. Ellet ole äänestänyt koskaan, sinulla ei ole pienintäkään oikeutta puuttua yhteiskunnan epäkohtiin. Vähiten murhaajien juttuihin. Antaa heidän olla vapaana, he ovat vapautensa ansainneet, koska oikeus on toteutunut: kun ei löydy lähes aukotonta näyttöä, ei voida tuomita.


      • tympii-niin-hiivatusti

        Olen osallistunu kaikkiin vaaleihin mitä ikinä suomessa on ollu,
        joten voin arvostella typeriä lakipykäliä, joitten varjolla rikolliset saa parempaa kohtelua kuin uhrit,
        vääryys rehottaa valtakunnassamme,
        milloin järkevät valitaan päättäjiksi, sekopäistä on saatu jo tarpeeksi,
        -- rehellisyyttä ja oikeudenmukaisuutta vaadimme valtakuntaamme.


    • kylläsesiitätaas

      Ensi viikolla hellittää:
      Tapauksen kunniaksi kaikissa porilaisissa ravintoloissa pidetään joka ilta Happy Auer!
      Niissä säästyneet varat kerätään alipalkatulle asianajajalle, joka nyt menettää rahaa asiakkaan menetyksen myötä.
      Varma tulonlähde se leipää pöytään tuo.

    • att2

      Hän on syyllinen mutta näissä tapoissa yleensä Suomessa äänestetään ja tulos kukaan ei ole syyllinen.

      Sama on monesti myös Ruotsissa jossa on kaksi tappajaa.

      Ainut oikeus valtio on USA.

    • mutinatpois

      Kun itse joutuisit painostuksen alle, niin varmasti tunnustat vaikka olevasi Hitler, jos niin käsketään.
      Oikeus toimi vihdoinkin Auerin kohdalla. Hän on syytön ja ansaitsee myötätuntoa, ei syyttelyä!

    • pahamaku-jääny-asiasta

      Maalikon näkökulmasta AURE ON syylistyny miehensä murhaan,
      KAIKKI armeijan käyneet tietää 3 minuutissa pytyy ihminen vaihtamaan vaatteensa, ja hävittämään todistusaineiston jos muha on hyvin suuniteltu etukäteen,
      --- ja varsinki jos ja kun toden-näköisesti Auerilla on ollu rakastaja avunantajana tapahtumaan,
      avunantaja on vieny kaikki todistusaineiston mukanaan vauhdilla ja hävittäny huolella kaiken,
      avun antaja on ollu erittäin HYVIN perillä kuinka rikoksen todisteet hävitetään,
      siis esm. koulutettu rikospoliisi voisi olla ollu apuna tapahtumassa tai jopa tekijänä, ilmeisesti Auerin rakastaja.
      jokatapauksessa tutkinta on ollu puutteelista,
      ilmeisesti tahallaan tarotuksella ollu puutteelista,
      tympii nämä huippu kierot murhat,
      ihmiset tuntee turvattomuutta näitten seurauksena yhteiskunnassamme,
      - puolustava tuomariki ihmetyttää,

    • Huppumurhaaja

      On näitä "huppumurhaajia" ennenkin ollut. Kuka muistaa vielä takavuosilta äidin, joka tappoi pikkutyttärensä lyömällä tätä kivellä päähän ja nirhasi omaa päätään, jäi metsään makaamaan niin pitkäksi aikaa tappamansa tyttären kanssa että joku löysi heidät? Kertoi että huppumies tappoi tytön ja löi häntäkin kivellä päähän.

      Totuus tuli myöhemmin ilmi, eli mitään huppumiestä ei ollut olemassa, vaan äiti itse tappoi lapsensa ja rusikoi itseää sen verran että vaikutti muka uskottavalta.
      Naisella oli miesystävä jonka kanssa tämä äiti halusi olla ilman rasitetta lapsestaan.
      Että sellaista äidinrakkautta....:/

      • outoa-toimintaa

        just, auerilla on ollu ammatiliainen apuna murhassa, rikosasiantuntuntija, muuten ei olisi onnistunu hävittämään todistusaineistoa,
        se vaan tympii kun meillä tutkijat ovat niin lepsua sakkia että rikollinen pääsee aina kuin koiraveräjästä ja usein tehdään uhrista syyllinen, joka enite kärsii tapahtumasta,


    • junkkari

      Jokapäiväistä, tänäänkin kolme murhaa laukaassa montako huomenna ?

    • åäö

      oikeustoimi on niin pilkun tarkkaa, että jos pienikin epäilys, että oiskin syytön, niin äänestys ainoa ratkaisu koska joku pitää saada siihen, eli 2-1 syyttömäksi päättivät

    • korpit
    • olipas-hyvän-sketsin-

      korppis löytäny



      HEH HEH HEEEE; just , syytön se on heh heh heee,

      rikostutkijalla oli jääny rikosfilmit kattonatta, joten ei huomannu että ikunaki oli rikottu sisältä ulospäin heh heh heee,
      puolustava tuomariki taisi rakastua anneliin, ihmekös se jos syyttömältä alkaa näyttämään heh heh
      mutta maalikon mielestä auer on syyllinen se on saletti,

    • Talita

      Tuomareista 4 oli kannalla syyllinen, 6 kannalla syytön. Ekonomi, joten ei pöljä nainen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    10. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    Aihe