Mitä kauniimpi nainen sen varmemmin hän ei vastaa

AikaTurhaaTouhua

Olen nettideiteillä kiinnittänyt erityisesti huomioo siihen että mitä kauniimmalle naiselle laitat viestiä sen varmemmin hän ei koskaan vastaa. Kun taas laittaa rumalle naiselle viestiä niin hän kyllä aloittaa aina jaarittelun. Tuoko hyvä ulkonäkö syntymälahjana aina huonot käytöstavat vai mikä on se juttu että kauniit naiset eivät noteeraa nettideiteillä ollenkaan. Kuva kyllä käydään äkkiä katsomassa ja poistutaan vähin äänin. Viesti rajoista on turha puhua kun osa on treffit jäsen ja kaikilla ei ole edes sitä viittä vastaustakaan eri henkilöille ollut tilastoja katsoessani. Jos olet kaunis nainen niin kerro mikä on se juttu miksi et vastaa? Ruma naamako on ainoa syy? Sillä itse olen laittanut viestiä vain naisille joiden kriteereihin sovin ja joiden ikä on lähinnä omaani -5v ja jotka asuvat samalla alueella. Olen myös tehnyt henkilökohtaisia viestejä eikä mitään yleistä paskaa minkä voisi lähettää jokaiselle. Siitä huolimatta vastauksia ei ikinä tule.

67

561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sfdsffdfd

      Suoli24:ssa on satakunta kappaletta kauniita naisia joka ovat pyörineet samoilla kuvilla vuodesta 2009 asti.

      Ilmeisesti hakevat vain panoja tai sitten suhteen eivät estä kuin muutaman viikon tai kuukauden. Voi myös olla että hakevat sitä mr oikeaa huomaamatta että joka vuosi oma kroppa o rupsahtanut taas hiukan enemmän kuin mielikuva siitä on laskenut.

      Samaan aikaan me panemme heitä nuorempia ja kauniimpia. Siis me 5 - 10 "liian vanha" äijät :)))

      • nmtlahan

        Niin siis haluaisitte panna. Koska eihän heitä ole teille tarjolla.


    • MrXA360

      "Olen nettideiteillä kiinnittänyt erityisesti huomioo siihen että mitä kauniimmalle naiselle laitat viestiä sen varmemmin hän ei koskaan vastaa."

      Onko aivan pakko laittaa niille kauniimmille eli suosituimmille? Kauneus on yhtäkuin monta viestiä nainen on saanut? Miten määrittelet ruman? Nainen jolle ei ole tullut paljon viestejä?

      Inhottavalta kuulostaa myös sanoa toista rumaksi. SE on huonoa käytöstä.

      • sekäettä

        Saisivat rumat pysyäki pois tuolta tilaa ja aikaa viemästä. Siis sekä rumat miehet että naiset!


      • AikaTurhaaTouhua

        Itseänihän minä rumaksi haukuin. Mutta selkeästi lihavat naiset ovat mielestäni rumia. Ja nämä mätisäkit kyllä vastaavat jos kokeeks heille laittaa viestiä. Toisinsanoen jos olisivat hoikkia ei he silloin mulle vastais.


      • jostarkkojaollaan
        AikaTurhaaTouhua kirjoitti:

        Itseänihän minä rumaksi haukuin. Mutta selkeästi lihavat naiset ovat mielestäni rumia. Ja nämä mätisäkit kyllä vastaavat jos kokeeks heille laittaa viestiä. Toisinsanoen jos olisivat hoikkia ei he silloin mulle vastais.

        "Kun taas laittaa rumalle naiselle viestiä"

        Kyllä siinä naistakin rumaksi sanottiin.


      • 69plus69
        jostarkkojaollaan kirjoitti:

        "Kun taas laittaa rumalle naiselle viestiä"

        Kyllä siinä naistakin rumaksi sanottiin.

        Ainiin naisethan eivät ole rumia. Ainoastaan ätmit ovat. Tapa se on tämäkin kinastelu viedä puheenaihe toisaalle varsinaisesta avauksesta.


    • LoppuuSeJaarittelu

      Älä murehdi, kyllä ne rumatkin sun jättävät heti kun tutustuvat luonteeseesi.

      • 69plus69

        Millainen luonne on aloittajalla kun hänet tunnet? Itse en tunne joten en voi sanoa jättävätkö vai eivät.


      • vittumitäpaskaataas
        69plus69 kirjoitti:

        Millainen luonne on aloittajalla kun hänet tunnet? Itse en tunne joten en voi sanoa jättävätkö vai eivät.

        palstapsykologi taas tehny analyysin aloituksen perusteella...


      • LoppuuSeJaarittelu
        69plus69 kirjoitti:

        Millainen luonne on aloittajalla kun hänet tunnet? Itse en tunne joten en voi sanoa jättävätkö vai eivät.

        Sellainen "Kun laittaa rumalle viestiä niin hän kyllä aloittaa aina jaarittelun" -luonne.


    • äpåu8yi7t

      Ei vastausta = ei kiinnosta. Mitä ihmeen tyydytystä saisit siitä, että nainen vastaisi sinulle lauseella "et ole minun tyyppiäni" tms? Tajuat kai ettei nainen sitä vakiovastausta kirjoittaessaan muuttaisi yhtäkkiä mieltään?

      Itse näin vähemmän kauniina naisena opin kyllä hyvin nopeasti, että jos mies ei vastaa noin vuorokauden kuluessa niin hän ei vastaa koskaan, ja se oli helppo hyväksyä. Mieluummin jopa täysi hiljaisuus kuin joku valkoinen valhe! Miksi se on miehille niin vaikeaa hyväksyä että nettiprofiilin julkaiseminen ei todellakaan velvoita lähettämään "ei kiitos" -vastauksia? Se hiljaisuus on jopa pienempi pettymys kuin että saapuneissa viesteissä olisi uusi vastaus ja sitten kun sen innokkaana avaisi niin siellä lukisi vain että ei-kiitos.

      Tuotakaan en ymmärrä miksi laitat rumille naisille viestejä. Itselleni ei ole tullut mieleenkään laittaa viestejä rumille miehille edes ihan vain kokeeksi tai vastata heille.

      • Rumis

        Ihmettelen taaskin kerran tätä samaa logiikkaa. Naiset puoltaa aina vastaamattomuutta mutta miehet eivät. Tähänkin pätee sama luonnonlaki kun pariutumiseenkin. Se kummalla on enemmän vaihtoehtoja ja kysyntä aina taattu voi painaa villaisella vastaamattomuuden. Ei se silloin lyttää itsetuntoa kun vaan siirtyy seuraavaan ehdokkaaseen. Miehellä se nainen saattaa oikeasti olla kiinnostava ihminen jolle haluaa laittaa henkilökohtaisen avauksen ja innolla odottaa mitä hän vastaa. Kun ja todennäköisesti mitään ei kuulu takaisin saa se osalla jopa sapen kiehumaan. Vaikka miten sitä perustelisitte on se käytös VITUN IDIOOTTIMAISTA JA LAPSELLISTA. Naisella ei vastaamattomuus luonnollisesti mieltä ja itsetuntoa paina koska aina on kymmenistä vara valita seuraava johon siirtyä eikä näin miehen löytäminen tuota minkäänlaista tuskaa toisin kuin meillä miehillä ja vielä vaikeampaa meillä rumilla miehillä.


      • 20plus4
        Rumis kirjoitti:

        Ihmettelen taaskin kerran tätä samaa logiikkaa. Naiset puoltaa aina vastaamattomuutta mutta miehet eivät. Tähänkin pätee sama luonnonlaki kun pariutumiseenkin. Se kummalla on enemmän vaihtoehtoja ja kysyntä aina taattu voi painaa villaisella vastaamattomuuden. Ei se silloin lyttää itsetuntoa kun vaan siirtyy seuraavaan ehdokkaaseen. Miehellä se nainen saattaa oikeasti olla kiinnostava ihminen jolle haluaa laittaa henkilökohtaisen avauksen ja innolla odottaa mitä hän vastaa. Kun ja todennäköisesti mitään ei kuulu takaisin saa se osalla jopa sapen kiehumaan. Vaikka miten sitä perustelisitte on se käytös VITUN IDIOOTTIMAISTA JA LAPSELLISTA. Naisella ei vastaamattomuus luonnollisesti mieltä ja itsetuntoa paina koska aina on kymmenistä vara valita seuraava johon siirtyä eikä näin miehen löytäminen tuota minkäänlaista tuskaa toisin kuin meillä miehillä ja vielä vaikeampaa meillä rumilla miehillä.

        Olen mies ja olen säännönmukaisesti puoltanut vastaamattomuutta deittailijan oikeutena vaikka itse vastasinkin kaikille paitsi spämmiboteille ja niille jotka selvästi eivät olleet lukeneet profiiliani ja olivat täysin haetun ulkopuolella.

        Mitä helvetin hyötyä niistä ei-vastauksista oikein on?

        Ne saa selittelyn käyntiin, mahdollisesti vihanpurkauksia aikaan ja itse en ainakaan halua kuulla tarkemmin että en kiinnosta tai mikä minussa ei kiinnosta.

        Aloittajalle: Mitä kauniimpi nainen, sitä enemmän saa viestejä ja sitä harvemmalle vastaa. Simple.


      • Rumis
        20plus4 kirjoitti:

        Olen mies ja olen säännönmukaisesti puoltanut vastaamattomuutta deittailijan oikeutena vaikka itse vastasinkin kaikille paitsi spämmiboteille ja niille jotka selvästi eivät olleet lukeneet profiiliani ja olivat täysin haetun ulkopuolella.

        Mitä helvetin hyötyä niistä ei-vastauksista oikein on?

        Ne saa selittelyn käyntiin, mahdollisesti vihanpurkauksia aikaan ja itse en ainakaan halua kuulla tarkemmin että en kiinnosta tai mikä minussa ei kiinnosta.

        Aloittajalle: Mitä kauniimpi nainen, sitä enemmän saa viestejä ja sitä harvemmalle vastaa. Simple.

        No olet ytmi joten asia on sama vaikka naisena vastaisit ja puoltaisit. Niin voidaanhan sitä miettiä "mitä helvetin hyötyä" yleensäkin on sosiaalisessa kanssakäymisessä. Miksi puhua kaupan kassalle kun voi pitää turpansa kiinni, miksi moikata tuttavalle joka kävelee kadulla vastaan ja alkaa puhumaan kun voi olla ihan hiljaa ja poistua, miksi vastata puhelimeen yhtään kenellekään kun voi olla ihan hiljaa muutenkin, miksi vastata poliisille tämän pitäessä liikenne ratsiaa ja kysellessä ajokorttia ja rekisteriotetta kun onhan lupa vaieta ainakin amerikkalaisten elokuvien mukaan. Joten kyllä edellä mainitulla logiikalla ymmärrän että miksi ylipäätään puhua kenellekään jos se turpa mykkänä oleminen ei tee ihmisestä yhtään sen oudompaa. (tosin uskon et suurinosa pitää tällaista idioottina) Mut eihän pakko kenellekään ole puhua ja nettideiteillä ei etenkään rumille. Olishan se nyt noloa kauniin ihmisen näyttää olevansa fiksu ja asiallinen.


      • 20plus4
        Rumis kirjoitti:

        No olet ytmi joten asia on sama vaikka naisena vastaisit ja puoltaisit. Niin voidaanhan sitä miettiä "mitä helvetin hyötyä" yleensäkin on sosiaalisessa kanssakäymisessä. Miksi puhua kaupan kassalle kun voi pitää turpansa kiinni, miksi moikata tuttavalle joka kävelee kadulla vastaan ja alkaa puhumaan kun voi olla ihan hiljaa ja poistua, miksi vastata puhelimeen yhtään kenellekään kun voi olla ihan hiljaa muutenkin, miksi vastata poliisille tämän pitäessä liikenne ratsiaa ja kysellessä ajokorttia ja rekisteriotetta kun onhan lupa vaieta ainakin amerikkalaisten elokuvien mukaan. Joten kyllä edellä mainitulla logiikalla ymmärrän että miksi ylipäätään puhua kenellekään jos se turpa mykkänä oleminen ei tee ihmisestä yhtään sen oudompaa. (tosin uskon et suurinosa pitää tällaista idioottina) Mut eihän pakko kenellekään ole puhua ja nettideiteillä ei etenkään rumille. Olishan se nyt noloa kauniin ihmisen näyttää olevansa fiksu ja asiallinen.

        Kaupan kassalle puhutaan koska hänen kanssaan ollaan vapaaehtoisesti kanssakäymisessä. Sen sijaan jos vaikka nätti nainen laittaa deitti-ilmoituksen nettiin, ei hän ole mitenkään verrattavassa kanssakäymisessä vaikka kahteen sataan ensimmäisten päivien aikana viestiä laittavaan.

        Olen kuitenkin sitä mieltä, että omiin hakurajoihin mahtuviin, kuvan kanssa asiallisesti lähestyviin voisi kaikkiin ainakin kohteliaan kiellon laittaa.


      • 69plus69
        Rumis kirjoitti:

        No olet ytmi joten asia on sama vaikka naisena vastaisit ja puoltaisit. Niin voidaanhan sitä miettiä "mitä helvetin hyötyä" yleensäkin on sosiaalisessa kanssakäymisessä. Miksi puhua kaupan kassalle kun voi pitää turpansa kiinni, miksi moikata tuttavalle joka kävelee kadulla vastaan ja alkaa puhumaan kun voi olla ihan hiljaa ja poistua, miksi vastata puhelimeen yhtään kenellekään kun voi olla ihan hiljaa muutenkin, miksi vastata poliisille tämän pitäessä liikenne ratsiaa ja kysellessä ajokorttia ja rekisteriotetta kun onhan lupa vaieta ainakin amerikkalaisten elokuvien mukaan. Joten kyllä edellä mainitulla logiikalla ymmärrän että miksi ylipäätään puhua kenellekään jos se turpa mykkänä oleminen ei tee ihmisestä yhtään sen oudompaa. (tosin uskon et suurinosa pitää tällaista idioottina) Mut eihän pakko kenellekään ole puhua ja nettideiteillä ei etenkään rumille. Olishan se nyt noloa kauniin ihmisen näyttää olevansa fiksu ja asiallinen.

        Erittäin hyvin sanottu!!!


      • gfdfgdsgg
        20plus4 kirjoitti:

        Kaupan kassalle puhutaan koska hänen kanssaan ollaan vapaaehtoisesti kanssakäymisessä. Sen sijaan jos vaikka nätti nainen laittaa deitti-ilmoituksen nettiin, ei hän ole mitenkään verrattavassa kanssakäymisessä vaikka kahteen sataan ensimmäisten päivien aikana viestiä laittavaan.

        Olen kuitenkin sitä mieltä, että omiin hakurajoihin mahtuviin, kuvan kanssa asiallisesti lähestyviin voisi kaikkiin ainakin kohteliaan kiellon laittaa.

        Tämä. Nettideittailussa saa tasan tarkkaan itse valita sen, kenen kanssa on kanssakäymisessä. Monet naiset saattavat suosia nettipalveluita juuri tämän takia, koska livenä nämä ei-vastauksia vaativat inkuttajat käyvät todennäköisesti hankaliksi, jos saavat rukkaset.


      • M51_
        20plus4 kirjoitti:

        Olen mies ja olen säännönmukaisesti puoltanut vastaamattomuutta deittailijan oikeutena vaikka itse vastasinkin kaikille paitsi spämmiboteille ja niille jotka selvästi eivät olleet lukeneet profiiliani ja olivat täysin haetun ulkopuolella.

        Mitä helvetin hyötyä niistä ei-vastauksista oikein on?

        Ne saa selittelyn käyntiin, mahdollisesti vihanpurkauksia aikaan ja itse en ainakaan halua kuulla tarkemmin että en kiinnosta tai mikä minussa ei kiinnosta.

        Aloittajalle: Mitä kauniimpi nainen, sitä enemmän saa viestejä ja sitä harvemmalle vastaa. Simple.

        Samoin olen minäkin toiminut ja jättänyt reagoimatta. Olen noin 50v ja kiikarissa realistisesti N 40-50. Yhteydenottoja tippuu hiljakseltaan päivän, parin välen nelikymppisiltä. Niihin tapaan vastata.

        Sitten toinen ryhmä joka ottaa kontaktia vähän hitaampaan tahtiin, on 25-35v todella upeat nuoret naiset (otaksuen että profiili on faktaa). Näihin en ole reagoinut kahdeta syystä. Ei ihan kuulu kohderyhmään, en osaa ajattella tapailevani melkein oman tyttären ikäluokkaa olevia. Toisekseen, tulee mieleen millähän ajatuksella neidit on liikkeellä.

        Kaikkinensa, vähän hämmentävää naisväen aktiivisuus. Suurin osa profiilin perusteella ihan mukiinmeneviä toki.


    • röllis4ever

      Minä en vastannut enää viesteihin, koska sitten alkaa tulla niitä haukkumia ja uhkailuja.
      "On se kun ei tavallinen mies kelpaa", "kyllä on sullakin kusi noussu päähän", "Vattumarja sentään ku te akat ootee tommosia, nii leuhkia kikkaroita"

      Oman mieheni löysin treffi-palstalta, hän on ihan tavis, hieman pyöreä ja ah niin ihana. Häntä kiinnosti muukin kuin se naama ja tissivako. Se on niin kiltti ja kunnollinen. Eihän se mikään alfauros ole, mut en mä sellaista miestä edes haluaisi. Musta hän on ihana kulahtaneessa villapaidassaan ja se pikku röllis on niin söpö. :)

      • werwer23

        Jep, toiset ihmiset eivät osaa käsitellä tunteitaan normaalilla tavalla, ja sitten purkavat pettymyksensä siihen ensimmäiseen vastaantulijaan.

        Tuollaisessa tilanteessa voi vain onnistella itseään, ettei lähtenyt mihinkään toimintaan kyseisenlaisen ihmisen kanssa. Eli onneksi olkoon sinullekkin :)

        Itse myös yritän välttää idioottien seuraa, eikä niitä ole pitkään aikaan ympärillä pyörinytkään.


      • mimousa

        Nimenomaan noiden mulkkujen takia en enää jaksanut vastailla kun tuolla vielä olin. Ensinnäkään ei ole kiva sanoa kenellekään, että "et ole tyyppiäni" tai "ei kiinnosta", koska se tuntuu ikävältä... mutta jos sen nyt sitten kohteliaisuuttasi ja hyviä tapoja kunnioittaen teet niin takaisin tuleekin vain shaibaa niskaan. Monille naisille tulee kymmenittäin viestejä joka päivä, joten se vie myös aikaa. Viestirajoitus toki on syynä myös, eikä tilastojakaan kannata kovin tarkkaan syynätä, voivat välillä heittää rajustikin.


      • mimousa

        Haluan vielä sanoa, että ymmärrän kyllä miesten turhautumisen tästä asiasta, mutta syyttäkää mielummin toisia (huonosti käyttäytyviä) miehiä tästä kuin meitä naisia. Me emme voi sille mitään, että miehet ovat yliedustettuina deittipalstoilla jonka tähden naisilla on varaa valita.


      • GoodC
        mimousa kirjoitti:

        Haluan vielä sanoa, että ymmärrän kyllä miesten turhautumisen tästä asiasta, mutta syyttäkää mielummin toisia (huonosti käyttäytyviä) miehiä tästä kuin meitä naisia. Me emme voi sille mitään, että miehet ovat yliedustettuina deittipalstoilla jonka tähden naisilla on varaa valita.

        "Varaa valita" on harha. Netissä kyllä mutta sitten kun tulee vastaan se tapaaminen ja tositilanne, niin ne naiset jotka netissä pystyvät valkkaamaan eivät välttämättä käy kaupaksi. Ainakin mikäli mies on ns. tositarkoituksella liikenteessä.

        Osin tuon vuoksi ole itse poistunut suoli24 treffipaltaslta, se on ajanhaaskausta. Olen saanut hyvin vastauksia ja treffeilläkin tullut käytyä todella paljon mutta nämä kaksi maailmaa eivät kohtaa; naisen asema nettideittiplastoilla vs. todellisuus.


      • mimousa

        Tarkoitin varaa valita kenelle vastaa siis. Tapaaminen onkin jo ihan eri juttu.


    • sdr23

      Jostain syystä tietyntyyppiset miehet eivät vain tajua, että toisilla ihmisilla on varaa valita.

      Eli jos koet surun tunteita siitä, kun sinulle ei vastata, niin se johtuu siitä että tuolla on joku parempi valinta kuin sinä - ja todennäköisesti montakin parempaa valintaa.

      Kannattaa vähän tutkiskella itseään enemmän, jos olet jo pitkäänkin väittänyt itsellesi että "minä olen paras" ja "kyllä minä kelpaan tällaisena kelle vain!" Kun tosiasiassa sinä olet varmaan se jämäpala joka kelpaa jollekkiin rämemajavalle kyllä, mutta et kuitenkaan kellekkään muulle.

      Tirauta nyt se kyynel, kun totuus iski julmasti kasvoihin.

    • WhatsTheProblem

      Kauniit naiset saavat niin paljon viestejä etteivät he millään ehdi vastaamaan kaikkiin, lisäksi heillä on varaa valita parhaat miehet päältä, joten ap:n kaltaiset miehet jäävät nuolemaan näppejään. Jos aloittaja ei halua niitä lihavia naisia, niin mikä logiikka on hakea sitä toista ääripäätä? Miksi et lähesty niitä normaalipainoisia ja tavallisia naisia?

    • kdsjfhkd

      Etenkään niille kiinnostamattomille jotka eivät mahdu mitenkään hakemaasi profiiliin on ihan turha vastata. Heitä ei pitäisi rohkaista ja toisaalta he ovat niitä jotka alkavat vänkäämään miten ikä (17 vuoden ero) on vain numero tai matkan (220 km etäisyys) kulkee kyllä junalla.

      • 10plus11

        Et taaskaan lukenu avausta vaan heität omaa mielikuvitus läppää "mitä kaikki hakee"


      • EiTodellakaan

        No eipä ole 17 vuotta iso ikäero ainakaan mun mielestä.


      • EiTodellakaan kirjoitti:

        No eipä ole 17 vuotta iso ikäero ainakaan mun mielestä.

        Oikeasti? :o

        En itse tunne yhtään pariskuntaa, missä esimerkiksi 20 mies seukkaisi nelikymppisen naisen kanssa tositarkoituksella, tai nelikymppinen nainen lähes kuusikymppisen miehen kanssa.

        Onhan niitäkin, tottakai, mutta kyllä se oikeasti iso ikäero on.


      • EiTodellakaan
        helka kirjoitti:

        Oikeasti? :o

        En itse tunne yhtään pariskuntaa, missä esimerkiksi 20 mies seukkaisi nelikymppisen naisen kanssa tositarkoituksella, tai nelikymppinen nainen lähes kuusikymppisen miehen kanssa.

        Onhan niitäkin, tottakai, mutta kyllä se oikeasti iso ikäero on.

        Tarkoitin lähinnä pareja joissa mies on vanhempi, kuten luonnollisesti kuuluukin olla. On tutkittu evoluutiobiologinen fakta että naiset preferoivat itseään vanhempia miehiä ja miehet itseään nuorempia naisia. On luonnotonta jos nainen on esimerkiksi 45 vuotias ja mies 23. Ei sellaisten parien suhteet yleensä kestä ja pelkkiä panosuhteita ne yleensä ovatkin.


    • SeuraaNetistä
    • niin monet kerrat olen vastannut että ei kiitos...koska viestin laittaja yleensä aloittaa kysymällä..saisko sua panna? toteutatko (seksi) fantasiani?tykkäätkö alistamisesta? jen,jen,jen,,,jopa näille olen vastanu ..ei kiitos..montaa kauheen fiksua aloitusta en ole saanut..ilmeisesti mä olen sit se ruma :)

      • Valmistaja

        No sitten mäkin olen se ruma koska noita sanoja viestejä suurinosa ollut. Kai ne kauniit naiset saa sitten niitä kosiskelu viestejä :)


    • Yleistäminen

      Oletko koskaan ajatellut, että kuvattoman profiilin takana voi olla kaunis nainen?
      Ja miksi?
      Eivät kaikki kauniit naiset halua ulkonäön olevan itseisarvo eivätkä halua kuulla: "olet niin kaunis".
      Miksi tutustua ihmiseen vain ulkonäön vuoksi?
      He, jotka laittavat itsestään kuvia kaipaavat kehumista ja toisten huomiota aika paljon.
      On myös meitä, joille riittää itselle tieto miltä näyttää ja vaikka näyttääkin hyvältä, niin ei sitä tarvitse kehuskella.

    • 3245

      Vaikka on kaunis nainen niin ei se tarkoita että olis mukava nainen. Mitä kaunimpi, sitä huonomompi luonne.

      • 69plus69

        On erittäin yleistä ja luulen että kauneuden syntymä rasitteena tulee aina vittumainen ja ylimielinen luonne. Mitä rumempi nainen on sen parempi hän on luonteeltaan. Itseasiassa kerran juttelin asiasta tuttava naisen kanssa ja hän sanoi että omissa naisystävissään on havainnut sen että mitä kauniimpana nainen itseään pitää sen varmemmin hänellä on noussut neste nuppiin ja he hakevatkin juuri näitä homomaisia hunks kopioita ja jos joku ns tavis tulee heitä iskemään vaikkapa baarissa saa tämä raukka kuulemma aina täyslaidallisen niskaansa jota käytöstä tämä ystäväni häpeää.


      • Yleistäminen

        Juuri tuon asenteen takia toiset eivät laita kuvaansa eivätkä ole heti juttusilla. Ennakkoluuot ja yleistäminen ovat sieltä jostain.
        Ei kukaan voi valita minkä näköiseksi syntyy.


      • ÄlkääYleistäkö
        Yleistäminen kirjoitti:

        Juuri tuon asenteen takia toiset eivät laita kuvaansa eivätkä ole heti juttusilla. Ennakkoluuot ja yleistäminen ovat sieltä jostain.
        Ei kukaan voi valita minkä näköiseksi syntyy.

        Juuirkin näin, rumissa olen tavannut ilkeitä ämmiä enemmän kuin kauniissa.


    • keskimrumempinainen

      Ei hitto taas tämä sama iänikuinen aihe. Minä en nyt vastaa tuohon pitäiskö kuittiviestiä laittaa, vaan puutun ihan muuhun. Ihmetyttää miten miehet jatkuvasti haukkuvat (toinen iänikuinen aihe siis tämäkin!) naisia, jotka ei siitä kauneimmasta päästä ole. "Kokeeksi vastasin mätisäkille" - hyi. Minä en ainakaan sellaisia vastauksia halua. Mieluummin jätätte vastaamatta, vain jos oikeasti kiinnostaa niin pistäkää silloin viesti. Kuka nainen haluaa olla kokeilukappale, kun ei parempaakaan saa. Ja kuka mieskään? Ei varmasti oikeasti kukaan, jotakin vinoutunutta lukuunottamatta. Mutta siinä se kysyntä ja tarjonta kohtaa, kun otetaan yhteyttä niihin kiinnostaviin. Jos heiltä ei vastauksia saa, silloin kannattaa miettiä tavoitteleeko kuuta taivaalta. Mutta muistakaa: nainen on yleensä mieluummin yksin kuin ihan mädän kanssa. Täydellinen ei tarvitse olla, mutta sellainen joka voisi ihastua ja johon voisi ihastua. Kyllä sen tietää.

      • LoppuuSeJaarittelu

        Tuo on ihan totta, että varsinkin pitkän linjan sinkkunaiset (vanhatpiiat) ovat mieluummin yksin kuin huonon miehen kanssa. Ei epäsopiva mies tuo sinkkunaisen elämään mitään plussaa, onpahan vain riippakivi. Tätä eivät kaikki miehet tunnu tajuavan.

        Aloittaja vaikuttaa epätoivoiselta. Laittaa viestejä niillekin naisille, joista ei oikeasti ole edes kiinnostunut. Mitä hän haluaa sellaiselta suhteelta? Että saisi edes joltakin?


      • SorryVaan
        LoppuuSeJaarittelu kirjoitti:

        Tuo on ihan totta, että varsinkin pitkän linjan sinkkunaiset (vanhatpiiat) ovat mieluummin yksin kuin huonon miehen kanssa. Ei epäsopiva mies tuo sinkkunaisen elämään mitään plussaa, onpahan vain riippakivi. Tätä eivät kaikki miehet tunnu tajuavan.

        Aloittaja vaikuttaa epätoivoiselta. Laittaa viestejä niillekin naisille, joista ei oikeasti ole edes kiinnostunut. Mitä hän haluaa sellaiselta suhteelta? Että saisi edes joltakin?

        Anteeksi vaan mutta sinkkunainen ei ole synonyymi vanhalle piialle. Mulle kelpaa ihan omantasoinen mies, ei vaan tunnu löytyvän sellaista joka kiinnostaisi seurustelumielessä ja johon voisi luottaa 100%. Ei niitä hyviä miehiä kasva joka oksalla, sama kuin etsisi neulaa heinäsuovasta.


    • aikoihineletty

      Ei jumalauta. Kaksi vuotta ollut on/off nettideitissä, sain tänään ENSIMMÄISEN Kiitos viestistä, mutta ei kiitos -viestin. Ensimmäisen!

      Hassua tässä on se, että se sapetti ihan julmetusti, koska viesti oli asiallinen ja lämminhenkinen. Selkeästi fiksu tyyppi sen takana.

    • ajatus

      Luulen, että monet ovat kyllästyneet jakamaan pakkeja. Ei se varmasti kivaa ole liukuhihnalta tehdä....

      • KehitysEhdotus

        Nettideittailua pitäisikin kehittää niin että miehet eivät saisi laittaa avaus viestiä vaan se olisi naisen tehtävä löytää ja olla aloitteellinen koska nainen muutenkin päättää aina alkaako suhde vai ei. Mies voisi korkeintaan laittaa jonkun flirtin ja niitäkin vain rajallisesti päivässä esim vain kolme. Tuo palvelisi myös naisia ja heiltä jäisi ne asiattomat seksin vonkaus viestit pois koska kukaan mies jota nainen lähestyy tositarkoituksella ei ala enään epäkohteliaaksi. Tuollaiseen nettideittiin liittyisin heti näin miehenä.


      • KehitysEhdotus kirjoitti:

        Nettideittailua pitäisikin kehittää niin että miehet eivät saisi laittaa avaus viestiä vaan se olisi naisen tehtävä löytää ja olla aloitteellinen koska nainen muutenkin päättää aina alkaako suhde vai ei. Mies voisi korkeintaan laittaa jonkun flirtin ja niitäkin vain rajallisesti päivässä esim vain kolme. Tuo palvelisi myös naisia ja heiltä jäisi ne asiattomat seksin vonkaus viestit pois koska kukaan mies jota nainen lähestyy tositarkoituksella ei ala enään epäkohteliaaksi. Tuollaiseen nettideittiin liittyisin heti näin miehenä.

        "nainen muutenkin päättää aina alkaako suhde vai ei"

        Tuo on niin korni väite, että et taida edes ymmärtää kuinka korni se on.

        Ensinnäkin ensimmäisestä nettideittiviestistä on pitkä matka suhteeseen, siitä on vielä iso kynnys jopa live-tapaamiseen saati suhteeseen. Kuinkahan moni viestinvaihto vuosien varrella on omalla kohdallani johtanut tapaamiseen... mahdoton laskea, mutta uskallan arvioida, että olen tavannut selvästi alle 10 % kaikista niistä miehistä, joiden kanssa on vaihdettu yksi tai useampi viesti. Luultavasti puhutaan prosentista tai jopa sitäkin pienemmästä suhteesta. Ja jo tässä vaiheessa myös miehet tekevät karsintaa. Vaikka he vastaisivat aloitteeseen niin yhteydenpito saattaa loppua parin viestin jälkeen ihan ilman selityksiä.

        Ensimmäinen tapaaminen on johtanut "jatkoon" ehkä (tämä on taas hyvin epämääräinen) arvio 1-2 x kymmenestä. Eli jos olen käynyt treffeillä kymmenen miehen kanssa, niin yhtä tai kahta heistä olen tavannut myöhemminkin tai ainakin on vielä pidetty yhteyttä mutta sitten se on lopahtanut, koska aitoa kiinnostusta uuteen tapaamiseen ei ole ollut. Ja tässäkin miehet ovat olleet ihan yhtä lailla se osapuoli, joka ei ole halunnut tavata uudestaan eli he ovat "päättäneet suhteesta".

        Sitten kun päästään "tapailuvaiheeseen" eli aletaan treffailla niin kyllä se jälleen on ollut monta kertaa mies, joka muutaman viikon jälkeen ilmoittaa, ettei olekaan valmis sitoutumaan tai muusta syystä juttu lopahtaa hänen aloitteestaan - siis hän "päättää suhteesta" ettei sitä tule.

        Kun lopulta ihan oikeaan suhteeseen asti on päästy eli yhdessäoloa on takana pitempi aika ja tulevaisuuden suunnitelmia tehty vielä pitemmälle ajalle, on tavattu toisen sukulaisia ja ystäviä jne, niin vielä siinäkin vaiheessa se on omalla kohdallani ollut myös mies, joka on syystä tai toisesta viheltänytkin pelin poikki vuoden, kahden tai useamman jälkeen.

        Enkä todellakaan ole ainoa nainen maailmassa, jolle näin on tapahtunut, eli älä ihan vakavissasi todellakaan tule väittämään, että nainen aina päättäisi alkaako suhde tai ollaanko suhteessa vai ei.


      • AInaJätetty
        helka kirjoitti:

        "nainen muutenkin päättää aina alkaako suhde vai ei"

        Tuo on niin korni väite, että et taida edes ymmärtää kuinka korni se on.

        Ensinnäkin ensimmäisestä nettideittiviestistä on pitkä matka suhteeseen, siitä on vielä iso kynnys jopa live-tapaamiseen saati suhteeseen. Kuinkahan moni viestinvaihto vuosien varrella on omalla kohdallani johtanut tapaamiseen... mahdoton laskea, mutta uskallan arvioida, että olen tavannut selvästi alle 10 % kaikista niistä miehistä, joiden kanssa on vaihdettu yksi tai useampi viesti. Luultavasti puhutaan prosentista tai jopa sitäkin pienemmästä suhteesta. Ja jo tässä vaiheessa myös miehet tekevät karsintaa. Vaikka he vastaisivat aloitteeseen niin yhteydenpito saattaa loppua parin viestin jälkeen ihan ilman selityksiä.

        Ensimmäinen tapaaminen on johtanut "jatkoon" ehkä (tämä on taas hyvin epämääräinen) arvio 1-2 x kymmenestä. Eli jos olen käynyt treffeillä kymmenen miehen kanssa, niin yhtä tai kahta heistä olen tavannut myöhemminkin tai ainakin on vielä pidetty yhteyttä mutta sitten se on lopahtanut, koska aitoa kiinnostusta uuteen tapaamiseen ei ole ollut. Ja tässäkin miehet ovat olleet ihan yhtä lailla se osapuoli, joka ei ole halunnut tavata uudestaan eli he ovat "päättäneet suhteesta".

        Sitten kun päästään "tapailuvaiheeseen" eli aletaan treffailla niin kyllä se jälleen on ollut monta kertaa mies, joka muutaman viikon jälkeen ilmoittaa, ettei olekaan valmis sitoutumaan tai muusta syystä juttu lopahtaa hänen aloitteestaan - siis hän "päättää suhteesta" ettei sitä tule.

        Kun lopulta ihan oikeaan suhteeseen asti on päästy eli yhdessäoloa on takana pitempi aika ja tulevaisuuden suunnitelmia tehty vielä pitemmälle ajalle, on tavattu toisen sukulaisia ja ystäviä jne, niin vielä siinäkin vaiheessa se on omalla kohdallani ollut myös mies, joka on syystä tai toisesta viheltänytkin pelin poikki vuoden, kahden tai useamman jälkeen.

        Enkä todellakaan ole ainoa nainen maailmassa, jolle näin on tapahtunut, eli älä ihan vakavissasi todellakaan tule väittämään, että nainen aina päättäisi alkaako suhde tai ollaanko suhteessa vai ei.

        Joko olet ruma naiseksi tai sitten tapaat niitä ytmejä joita kaikki naiset hamuaa ja siksi ytmeillä on myös vara lopettaa suhdekin kesken ja siirtyä lennosta seuraavaan. Alemman tai jopa keskitason miehillä ei ole varaa jättää ketään naista (korkeintaan ylemmänkeskitasonmiehillä) koska seuraavan naisen saamisessa voi mennä jopa vuosia. Ja jos nainen on edes vähänkin edustavamman näköinen niin sitä suuremmalla syyllä siitä pitää kiinni. Vähemmän kauniin menettäminen nyt ei sureta kummemmin. Itse olen seurustellut 37 kertaa ja joka suhteesta minut on jätetty. Jälkeenpäin ajatellen olisin kaikkien näiden naisten kanssa voinut jatkaa pidempään. Yleensä koskaan jättämisen syytä ei olla kerrottu joten on selvää että minut jätetään aina komeamman miehen tullessa kuvioon. Ja toisekseen kukaan näistä naisista ei ole rakastanut minua mutta itse olen rakastanut heitä sillä rakastamaansa henkilöä ei koskaan jätetä. Olenkin jo tottunut olemaan vaan "paremmanpuutteessa mies"


      • AInaJätetty kirjoitti:

        Joko olet ruma naiseksi tai sitten tapaat niitä ytmejä joita kaikki naiset hamuaa ja siksi ytmeillä on myös vara lopettaa suhdekin kesken ja siirtyä lennosta seuraavaan. Alemman tai jopa keskitason miehillä ei ole varaa jättää ketään naista (korkeintaan ylemmänkeskitasonmiehillä) koska seuraavan naisen saamisessa voi mennä jopa vuosia. Ja jos nainen on edes vähänkin edustavamman näköinen niin sitä suuremmalla syyllä siitä pitää kiinni. Vähemmän kauniin menettäminen nyt ei sureta kummemmin. Itse olen seurustellut 37 kertaa ja joka suhteesta minut on jätetty. Jälkeenpäin ajatellen olisin kaikkien näiden naisten kanssa voinut jatkaa pidempään. Yleensä koskaan jättämisen syytä ei olla kerrottu joten on selvää että minut jätetään aina komeamman miehen tullessa kuvioon. Ja toisekseen kukaan näistä naisista ei ole rakastanut minua mutta itse olen rakastanut heitä sillä rakastamaansa henkilöä ei koskaan jätetä. Olenkin jo tottunut olemaan vaan "paremmanpuutteessa mies"

        Niinpä niin, 37 suhdetta vaikka ikääkään ei vielä ole noin paljon vuosissa? Kerropa meille, minkä pituisi nuo suhteet ovat olleet.

        Ihan uteliaisuudesta: Oletko kertonut noille naisille, kuinka monta kertaa aiemmin olet ollut suhteessa ja kuinka monta kertaa sinut on "jätetty"?


      • kaikellahyvällävaines
        AInaJätetty kirjoitti:

        Joko olet ruma naiseksi tai sitten tapaat niitä ytmejä joita kaikki naiset hamuaa ja siksi ytmeillä on myös vara lopettaa suhdekin kesken ja siirtyä lennosta seuraavaan. Alemman tai jopa keskitason miehillä ei ole varaa jättää ketään naista (korkeintaan ylemmänkeskitasonmiehillä) koska seuraavan naisen saamisessa voi mennä jopa vuosia. Ja jos nainen on edes vähänkin edustavamman näköinen niin sitä suuremmalla syyllä siitä pitää kiinni. Vähemmän kauniin menettäminen nyt ei sureta kummemmin. Itse olen seurustellut 37 kertaa ja joka suhteesta minut on jätetty. Jälkeenpäin ajatellen olisin kaikkien näiden naisten kanssa voinut jatkaa pidempään. Yleensä koskaan jättämisen syytä ei olla kerrottu joten on selvää että minut jätetään aina komeamman miehen tullessa kuvioon. Ja toisekseen kukaan näistä naisista ei ole rakastanut minua mutta itse olen rakastanut heitä sillä rakastamaansa henkilöä ei koskaan jätetä. Olenkin jo tottunut olemaan vaan "paremmanpuutteessa mies"

        "Vähemmän kauniin menettäminen nyt ei sureta kummemmin. "

        TÄSSÄ lauseessa tiivistyy ajatusmaailmasi ja siinä on syy miksi sinut on jätetty. Ei kai jotkut tosiaan seurustele ulkonäön kanssa vaan ihmisen? Sanoit myös että sinut on jätetty AINA komeamman miehen takia. Eli siinä on kyllä vakka kantensa valinnut!

        Mieti nyt ihan AJATUKSELLA mitä oikein kirjoitit. Ymmärrätkö sinä vielä ollenkaan mistä pysyvässä ihmissuhteessa on kysymys? Olet varmaan hyvin nuori mies. Ei se nainen ole mikään varuste, vaan oikea ihminen. Jos tutustuisit kerrankin rauhassa ja kunnolla naiseen ensin ihmisenä. Nainenkin on ihminen.

        Sensijaan noitten kuvailemiesi kaltaisten naisten kanssa JATKUMO on varma.


      • HuvittavaaIndeed
        kaikellahyvällävaines kirjoitti:

        "Vähemmän kauniin menettäminen nyt ei sureta kummemmin. "

        TÄSSÄ lauseessa tiivistyy ajatusmaailmasi ja siinä on syy miksi sinut on jätetty. Ei kai jotkut tosiaan seurustele ulkonäön kanssa vaan ihmisen? Sanoit myös että sinut on jätetty AINA komeamman miehen takia. Eli siinä on kyllä vakka kantensa valinnut!

        Mieti nyt ihan AJATUKSELLA mitä oikein kirjoitit. Ymmärrätkö sinä vielä ollenkaan mistä pysyvässä ihmissuhteessa on kysymys? Olet varmaan hyvin nuori mies. Ei se nainen ole mikään varuste, vaan oikea ihminen. Jos tutustuisit kerrankin rauhassa ja kunnolla naiseen ensin ihmisenä. Nainenkin on ihminen.

        Sensijaan noitten kuvailemiesi kaltaisten naisten kanssa JATKUMO on varma.

        Ja sitten miehet vinkuu miksi joutuvat olemaan yksin :D Itse nirsoilevat sen minkä kerkiävät mutta annas olla jos nainen vaatii mieheltä edes hyviä käytös -ja terveellisiä elämäntapoja niin jo haukutaan nirsoilijaksi. Rumien miesten pitäis kelpuuttaa se tasoisensa nainen eikä haaveilla kauniimmista kun ei ne teitä huoli. Ihan selvä fakta jota miehet eivät vaan suostu millään hyväksymään.


    • NäinSiinäKäy

      Taas tuli yli kymmenen vuotta nuoremmalta poitsulta puumanmetsästysviesti. Seksinvonkauksiin en vastaa, mutta kun tämä oli muuten asiallinen viesti, niin olen pitänyt tapana reagoida niihin. Kun vastasin kohteliaasti, että ikäeroa liikaa ja toivotin hyvät jatkot, niin haukkumaviestin sain takaisin. Miehet ei vain pysty ottamaan vastaan pakkeja, ei edes silloin kun itse ovat aiheuttaneet ne. Joten suosittelen vastaamattomuutta!

      • KehitysEhdotus

        Helppohan se on olla ylemmällä tasolla ja jaella vain ilokseen pakkeja rumille. Saat ilmeisesti siitä vain jotain sairasta tyydytystä josta nautit.
        "Miehet ei vain pysty ottamaan vastaan pakkeja, ei edes silloin kun itse ovat aiheuttaneet ne. Joten suosittelen vastaamattomuutta!" Tässä syy miksi kannatan nettideittejä vain niin että nainen voi lähettää avausviestin. Silloin teiltä jää se ylemmyyden tunne pakkeja jaellessa pois ja saisitte hakea aktiivisesti sitä oikeaa eikä vaan passiivisesti odottaa nokka pystyssä kun koppelo koska saan huomiota.


      • NäinSiinäKäy

        Juuri sinun kaltaistesi haukkujamiesten takia en suosittele ketään naista vastaamaan muille kuin kiinnostaville naisille. Olette typeriä, lukutaidottomia, ilkeitä naistenvihaajia. Siksi ette saa koskaan ketään. Syytä kaivatte naisista, vaikka syyllinen katsoo peilistä.

        Minulla ei ikinä ylity viiden miehen kiintiö päivässä, joten siksi pystyin vastaamaan tuolle poitsullekin, joka oli varmaan tosi jumalaisen kaunis, mutta ei kunnioittanut minun ikätoivettani. Ehkä hän oli sinun laillasi lukutaidoton tai sitten vain ei toisen toiveet olleet hänestä tärkeitä. Kauniillla naisilla luonnollisesti ei ole mitään mahdollisuutta vastata viidestä yli meneviin aloituksiin. Raukkaparat hukkuvat aloituksiin.

        Minulle ei yleensä tule aloituksia muilta kuin täysin väärän ikäisiltä, Kuusamossa asuvilta, aivan eri elämäntilanteessa olevilta, moottoripyöräily- ja seksiseuraa hakevilta miehiltä. Joten minulle sopisi oikein hyvin, että vain naiset saisivat ottaa yhteyttä miehiin, mutta olisihan se miehille vähän epäreilua.

        Itse olen tähän mennessä treffeillä oleskelua laittanut viestin JOKA IKISELLE hakuehtoihini sopivalle miehelle, jonka hakuehtoihin itse sovin. Heitä ei ole paljon, sillä suurin osa miehistä hakee nuorempaa naista ja itse taas haen samaikäistä miestä. Myös sama perhetilanne ja maantieteellinen alue pudottaa suurimman osan. Profiilien vaihtuvuus ei ole kovin suurta, ja nyt olen jo siirtynyt naapurikaupunkeihin, kun omasta on kaikki ehdokkaat jo käyty läpi.

        Noin puoleen aloituksista saan vastauksen, mutta osa jää viestittelyvaiheeseen syystä tai toisesta. Monen kanssa on käyty kahvilla. Joitain tapailusuhteita ja yksi vakava seurustelu on takana tätä kautta.

        Hakuehdoissani ei ole yhtään ulkonäkökriteeriä.


      • NäinSiinäKäy
        NäinSiinäKäy kirjoitti:

        Juuri sinun kaltaistesi haukkujamiesten takia en suosittele ketään naista vastaamaan muille kuin kiinnostaville naisille. Olette typeriä, lukutaidottomia, ilkeitä naistenvihaajia. Siksi ette saa koskaan ketään. Syytä kaivatte naisista, vaikka syyllinen katsoo peilistä.

        Minulla ei ikinä ylity viiden miehen kiintiö päivässä, joten siksi pystyin vastaamaan tuolle poitsullekin, joka oli varmaan tosi jumalaisen kaunis, mutta ei kunnioittanut minun ikätoivettani. Ehkä hän oli sinun laillasi lukutaidoton tai sitten vain ei toisen toiveet olleet hänestä tärkeitä. Kauniillla naisilla luonnollisesti ei ole mitään mahdollisuutta vastata viidestä yli meneviin aloituksiin. Raukkaparat hukkuvat aloituksiin.

        Minulle ei yleensä tule aloituksia muilta kuin täysin väärän ikäisiltä, Kuusamossa asuvilta, aivan eri elämäntilanteessa olevilta, moottoripyöräily- ja seksiseuraa hakevilta miehiltä. Joten minulle sopisi oikein hyvin, että vain naiset saisivat ottaa yhteyttä miehiin, mutta olisihan se miehille vähän epäreilua.

        Itse olen tähän mennessä treffeillä oleskelua laittanut viestin JOKA IKISELLE hakuehtoihini sopivalle miehelle, jonka hakuehtoihin itse sovin. Heitä ei ole paljon, sillä suurin osa miehistä hakee nuorempaa naista ja itse taas haen samaikäistä miestä. Myös sama perhetilanne ja maantieteellinen alue pudottaa suurimman osan. Profiilien vaihtuvuus ei ole kovin suurta, ja nyt olen jo siirtynyt naapurikaupunkeihin, kun omasta on kaikki ehdokkaat jo käyty läpi.

        Noin puoleen aloituksista saan vastauksen, mutta osa jää viestittelyvaiheeseen syystä tai toisesta. Monen kanssa on käyty kahvilla. Joitain tapailusuhteita ja yksi vakava seurustelu on takana tätä kautta.

        Hakuehdoissani ei ole yhtään ulkonäkökriteeriä.

        Siis piti olla, en suosittele vastaamaan kuin kiinnostaville miehille. :) Tai tietysti sitten naisille, jos on sinne päin kallellaan.


      • KehitysEhdotus
        NäinSiinäKäy kirjoitti:

        Juuri sinun kaltaistesi haukkujamiesten takia en suosittele ketään naista vastaamaan muille kuin kiinnostaville naisille. Olette typeriä, lukutaidottomia, ilkeitä naistenvihaajia. Siksi ette saa koskaan ketään. Syytä kaivatte naisista, vaikka syyllinen katsoo peilistä.

        Minulla ei ikinä ylity viiden miehen kiintiö päivässä, joten siksi pystyin vastaamaan tuolle poitsullekin, joka oli varmaan tosi jumalaisen kaunis, mutta ei kunnioittanut minun ikätoivettani. Ehkä hän oli sinun laillasi lukutaidoton tai sitten vain ei toisen toiveet olleet hänestä tärkeitä. Kauniillla naisilla luonnollisesti ei ole mitään mahdollisuutta vastata viidestä yli meneviin aloituksiin. Raukkaparat hukkuvat aloituksiin.

        Minulle ei yleensä tule aloituksia muilta kuin täysin väärän ikäisiltä, Kuusamossa asuvilta, aivan eri elämäntilanteessa olevilta, moottoripyöräily- ja seksiseuraa hakevilta miehiltä. Joten minulle sopisi oikein hyvin, että vain naiset saisivat ottaa yhteyttä miehiin, mutta olisihan se miehille vähän epäreilua.

        Itse olen tähän mennessä treffeillä oleskelua laittanut viestin JOKA IKISELLE hakuehtoihini sopivalle miehelle, jonka hakuehtoihin itse sovin. Heitä ei ole paljon, sillä suurin osa miehistä hakee nuorempaa naista ja itse taas haen samaikäistä miestä. Myös sama perhetilanne ja maantieteellinen alue pudottaa suurimman osan. Profiilien vaihtuvuus ei ole kovin suurta, ja nyt olen jo siirtynyt naapurikaupunkeihin, kun omasta on kaikki ehdokkaat jo käyty läpi.

        Noin puoleen aloituksista saan vastauksen, mutta osa jää viestittelyvaiheeseen syystä tai toisesta. Monen kanssa on käyty kahvilla. Joitain tapailusuhteita ja yksi vakava seurustelu on takana tätä kautta.

        Hakuehdoissani ei ole yhtään ulkonäkökriteeriä.

        Feministisestä vihaa tihkuvasta vastauksestasi voi helposti päätellä koppavuutesi. Tiedän kokemuksesta ja tiedän sen sanomattakin että et edes sinä vastaa niille joille väität vastaavasi. Sen tiedän siksi koska itse olen lähettänyt asiallisia avauksia VAIN NIILLE NAISILLE joiden kriteereihin sovin ja tuo ihme ainainen marina että miehet hakee vain nuorempia ei todellakaan pidä paikkansa edes niissä ihmisissä joiden tiedän deittailevan. Itsekin haen ikäistäni -5v mutta ENPÄ VAAN SAA YHTÄÄN VASTAUSTA KOSKAAN KENELTÄKÄÄN TAKAISIN. Se siitä että väität vastaavasi aisallisille henkilöille jotka sopii kriteereihesi. Puhut Paskaa! Katson kuvan ja toteat jos mies on ruma=sellaiselle ei tarvitse edes lyhyttä viestiä laittaa. Kymmeniä avauksia tehdessäni kiinnostaville naisille ja kun koskaan ei vastattu sai mut heittämään pyyhkeen kehään. Pitäkää tunkkinne pinnallisuuden ihmeellisessä maailmassanne jossa vastauksetkin jaetaan vaan ulkoisten ominaisuuksien perusteella.


      • PaskaKokoDeitti

        KehitysEhdotus

        Taisit itsekkin valita ne kauniimmat jolle aloituksesi teit? Eli älä syyttele toisia omasta synnistäsi.


      • MetsäVastaa
        PaskaKokoDeitti kirjoitti:

        KehitysEhdotus

        Taisit itsekkin valita ne kauniimmat jolle aloituksesi teit? Eli älä syyttele toisia omasta synnistäsi.

        "Taisit itsekin" Sekö on koko totuus? Kerrot ainakin omista valinnoistasi joten älä syyttele siitä KehitysEhdotusta mitä virheitä itse olet tehnyt.


      • 4333
        KehitysEhdotus kirjoitti:

        Feministisestä vihaa tihkuvasta vastauksestasi voi helposti päätellä koppavuutesi. Tiedän kokemuksesta ja tiedän sen sanomattakin että et edes sinä vastaa niille joille väität vastaavasi. Sen tiedän siksi koska itse olen lähettänyt asiallisia avauksia VAIN NIILLE NAISILLE joiden kriteereihin sovin ja tuo ihme ainainen marina että miehet hakee vain nuorempia ei todellakaan pidä paikkansa edes niissä ihmisissä joiden tiedän deittailevan. Itsekin haen ikäistäni -5v mutta ENPÄ VAAN SAA YHTÄÄN VASTAUSTA KOSKAAN KENELTÄKÄÄN TAKAISIN. Se siitä että väität vastaavasi aisallisille henkilöille jotka sopii kriteereihesi. Puhut Paskaa! Katson kuvan ja toteat jos mies on ruma=sellaiselle ei tarvitse edes lyhyttä viestiä laittaa. Kymmeniä avauksia tehdessäni kiinnostaville naisille ja kun koskaan ei vastattu sai mut heittämään pyyhkeen kehään. Pitäkää tunkkinne pinnallisuuden ihmeellisessä maailmassanne jossa vastauksetkin jaetaan vaan ulkoisten ominaisuuksien perusteella.

        Tämä ei ollut millään lailla asiallista. Jotkut naiset vastaavat, mutta paljon helpommalla pääsisi, jos ei vastaisi. Tiedän kokemuksesta, että useille miehille "ei kiitos" tarkoittaa a) "kyllä kiitos, lähetä vain lisää viestejä, sillä ei on uusi kyllä." b) että mies saa haukkua naisen pystyyn. Kehtasihan nainen kohteliaasti sanoa, ettei mies kiinnosta.

        Onneksi näin ei asiallisten viestien lähettäjien kanssa ollut, mutta niitä asiallisia viestejä (ja kriteereihin sopivia) oli ehkä 2-3.

        Nettideittailu/keskustelu ei mielestäni tuo hyviä puolia esiin kummastakaan sukupuolesta.


    • rumaajälkeeeee

      Tarkoitat ilmeisesti että meikatut naiset ei vastaa, ja ilman meikkiä olevat naiset vastaa.

      Luuletko tosissaan että vahvasti meikattu nainen on kaunis ilman meikkiä.

      Kaikki naiset on suht rumia.

      • olen_nähny

        Kyllä niitä luonnonkauniitakin on, ei tosin kovin paljoa.


    • mahdollistasekin

      Voisikohan selitys olla siinä, että kyseessä on tekoprofiili, siis huijaus. Deittipalstan ylläpitäjä vain napannut kuvan netistä.

    • eivoieläärakkaudesta

      Nainen tietää arvonsa. Mitä kauniimpi, sitä enemmän se saa rahaa mieheltä.
      Se nyt kuitenkinon sama kun ei netissä kukaan vastaa ellet ole miljonääri komea mies.

      • MaTeoriaaa

        Niin nainenhan toimii vähän kuten luonnossakin pöllön poikanen. Kaikki emon tuomat hiiret pyritään syömään niin ettei sisar poikanen saa. Lopulta heikompi kuolee ja tulee itse syödyksi. Naisilla periaate on aina ollut sama. Jos nainen tietää arvonsa olevansa kaunis jota kaikki haluaa ottaa nainen silloin vain niitä huippuluokan miehiä. Jos nainen taas on alempaa kastia ja ruma (lihava) joutuu hän tällöin tyytymään heikompi osaisiin miehiin joita hän ei himoitsisi ollenkaan jos olisi kaunis (hoikka). Toisaalta ruma mies ei tule koskaan todellisuudessa rakastetuksi. Hoikat naiset eivät halua rumaa miestä kun saavat kenet tahansa kun taas lihavat naiset joutuvat tyytymään rumaan mieheen kun eivät saa niitä kaikkien naisten tavoittelemia alfa uroksia. Jos lihava nainen laihtuu nousee hän omassa markkina arvossaan ylempään luokkaan ja jos sattuu että naisella on ollut silloin (tyydyn rumaan mieheen ) suhde tulee armotta ruma mies jätetyksi koska nainen huomaa oman arvonsa jyrkän kohoamisen.


      • RumatMiehetOnNaimisissa

        Höpö höpö...


      • avioliitossa25v
        MaTeoriaaa kirjoitti:

        Niin nainenhan toimii vähän kuten luonnossakin pöllön poikanen. Kaikki emon tuomat hiiret pyritään syömään niin ettei sisar poikanen saa. Lopulta heikompi kuolee ja tulee itse syödyksi. Naisilla periaate on aina ollut sama. Jos nainen tietää arvonsa olevansa kaunis jota kaikki haluaa ottaa nainen silloin vain niitä huippuluokan miehiä. Jos nainen taas on alempaa kastia ja ruma (lihava) joutuu hän tällöin tyytymään heikompi osaisiin miehiin joita hän ei himoitsisi ollenkaan jos olisi kaunis (hoikka). Toisaalta ruma mies ei tule koskaan todellisuudessa rakastetuksi. Hoikat naiset eivät halua rumaa miestä kun saavat kenet tahansa kun taas lihavat naiset joutuvat tyytymään rumaan mieheen kun eivät saa niitä kaikkien naisten tavoittelemia alfa uroksia. Jos lihava nainen laihtuu nousee hän omassa markkina arvossaan ylempään luokkaan ja jos sattuu että naisella on ollut silloin (tyydyn rumaan mieheen ) suhde tulee armotta ruma mies jätetyksi koska nainen huomaa oman arvonsa jyrkän kohoamisen.

        Täyttä p@skaa. Tuntemani pariskunnat ovat vuoroin lihonneet ja laihtuneet parisuhteen aikana. Ihminen kun ei ole sama koko elämän ja elämäntilanteen ajan. Kukaan ei ole jättänyt ketään lihomisen eikä laihtumisen takia. En tunne yhtään tapausta!


      • OletkoSinisilmäinen
        avioliitossa25v kirjoitti:

        Täyttä p@skaa. Tuntemani pariskunnat ovat vuoroin lihonneet ja laihtuneet parisuhteen aikana. Ihminen kun ei ole sama koko elämän ja elämäntilanteen ajan. Kukaan ei ole jättänyt ketään lihomisen eikä laihtumisen takia. En tunne yhtään tapausta!

        Tunnen useampiakin pariskuntia missä nainen on jättänyt miehensä kun on laihtunut ja päässyt elämään sitä "menetettyä nuoruutta" eli keräämään sitä huomio piste tilastoa. Tiedän myös tapauksen jossa nainen on heti jättänyt miehensä tämän sairastuttua. Ja myös yhtä säälittävän tapauksen jossa nainen on jättänyt miehensä kun mies on jäänyt työttömäksi. Sillä viikolla kun mies jäi työttömäksi vaimo jätti. Mies sai kahdenviikon päästä uuden työpaikan olikin nainen tulossa jo takaisin. Kyllä totuus on se että hyvin harva nainen rakastuu itse mieheen vaan siihen mitä miehellä on. Ulkonäköä, rahaa, statusta yms.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3400
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2902
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2770
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2668
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2574
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2385
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      1909
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1797
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      39
      1699
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      153
      1552
    Aihe