Mitä tarkottaa kappa?? :D

karvapoppa

Voisko joku kertoo ku en tiiä ja kaikki hokee sitä. :D

23

2693

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruappis

      Verhokappa on esim. Verhokiskot, jonka edessä on lauta.

      • jhuygt

        Ei tuo kyllä mikään verhokappa ole. Kiskot on kiskot ja verholauta on verholauta, ei ne yhdessä mitään kappaa tee. Kappa on nimenomaan se verho, mikä sinne ripustetaan. Lyhyt, yleensä vain ikkunan yläreunan peittävä verho on nimeltään kappa.

        Mutta tämä tuskin on se, mitä aloittaja tarkoittaa.


      • ruappis

        niin mulle on kerrottu. Sit on lancia kappa.


    • Itse Twitch Tv käyttäjänä yhdistän sanan hymiöön jota käytetään Twitchin chatissa, se yleisesti yhdistetään lauseeseen jolloin lauseesta luodaan ironinen, sarkastinen tai vitsi, eikä sitä kuulu ottaa tosissaan.

    • kjfdkdjfg

      No en tiedä muuta kun esim. tyynyssä voi olla kappa (siis sellanen reunalla oleva suikale jonka takia tyyny on korkea) mutta aloittaja tuskin sellaista kyselee :D sori en tiiä mitä tarkotat

    • VastaaRehellisesti

      Ootsä Saarnis?

    • kinuskikakku

      Aloittaja mietti mitä sana kappa tarkoittaa. Niin minäkin. Varmaan hän sai jonkin vastauksen täältä. Niin minäkin. Mutta minä sain tietää mitä se tarkottaa ennen kuin astuin tälle sivulle. Haluaako joku tietää mitä?

      • kinuskikakku

        Mä voin kertoo jos joku haluaa :))


    • Keepo

      Kappa tarkoittaa sarude danstormi kuuntelemista väryylimuodossa. Kappa

    • tietämänikappa

      Kappa on tietääkseni kreikkalainen aakkonen. Lisäksi luokamme pojat puhuvat siitä, kuin se olisi jonkin sortin uskonto tyyliin "kuningas kappa". Viimeisestä en itse ihan varmuudella siis tiedä.

    • kinuskikakku

      Kappa tarkoittaa Outo Kappa. Jos haluatte saada lisätietoja kyseisestä nimestä voin kertoa!!! XD Nyt repeen XD.

      • kinuskikakku

        Haluuko kukaan? :)


      • kinuskikakku
        kinuskikakku kirjoitti:

        Haluuko kukaan? :)

        Kukaan ei enää käy täällä, koska niin paljon vastauksia, että kaikki luulevat jo asian aloittajalle selvinneen! :(


      • kinuskikakku
        kinuskikakku kirjoitti:

        Kukaan ei enää käy täällä, koska niin paljon vastauksia, että kaikki luulevat jo asian aloittajalle selvinneen! :(

        No se on yhen joukkueen nimi yhes elokuvas!!! :) On erittäin hyvä elokuva ja ite joukkuekkin on aika hauska!!! XD


      • No_problem
        kinuskikakku kirjoitti:

        No se on yhen joukkueen nimi yhes elokuvas!!! :) On erittäin hyvä elokuva ja ite joukkuekkin on aika hauska!!! XD

        Joo, kaikki tietää että Monstr. Universt. on hyvä leffa! 8)


      • kinuskikakku
        No_problem kirjoitti:

        Joo, kaikki tietää että Monstr. Universt. on hyvä leffa! 8)

        Joo, ei tarvii sanoo näin Monst*r*. Univers*t*. Vaan sano ihan suoraan Monsters University! $/ Eiks je?


      • No_problem
        kinuskikakku kirjoitti:

        Joo, ei tarvii sanoo näin Monst*r*. Univers*t*. Vaan sano ihan suoraan Monsters University! $/ Eiks je?

        Juup! Et kai taas vaa suutu mulle? :'((


      • kinuskikakku
        No_problem kirjoitti:

        Juup! Et kai taas vaa suutu mulle? :'((

        No en! :))


      • No_problem
        kinuskikakku kirjoitti:

        No en! :))

        Kivaa! :))


      • kinuskikakku
        No_problem kirjoitti:

        Kivaa! :))

        Hehe :))


    • Kappa kreikkalainen kirjain, vanha tilavuusmitta, ikkunan yläosaan ripustettava verho, naisten päällystakki, pyörän rumpu, japanilainen taruolento, parturin käyttämä suojakangas asiakkaalle

    • Gugoe

      No näitä se lähinnä tarkottaa: :D
      kappa (Κ, κ), kreikkalainen kirjain
      kappa, vanha tilavuusmitta
      kappa, ikkunan yläosaan ripustettava verho
      kappa, naisten päällystakki
      kappa, pyörän rumpu
      kappa, japanilainen taruolento
      kappaluku paperimassan ligniinipitoisuutta kuvaava luku
      Kappa, kylä Woodfordin piirikunnassa, Illinoisissa, Yhdysvalloissa
      Kappa, Nordkapin suomenkielinen vähän käytetty nimitys
      Kappa, italialainen vaatevalmistaja
      Kappa Bicycle Company, lyhyesti Kappa, yhdysvaltalainen polkupyörävalmistaja.
      kappa, parturin käyttämä suojakangas asiakkaalle
      Kappa, Twitch.tv:ssä käytettävä hymiö, joka tarkoittaa sarkastista ilmaisua
      Kappa, matematiikkakilpailu Ruotsissa.

    • NoBot

      Oon jo myöhässä, mutta siis tarkoittaa "päinvastaista." eli esim: sanotaan että kaupassa on vähän ihmisiä Kappa. Tarkoittaen siis, kaupassa oikeasti on paljon ihmisiä. :Dd

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1255
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1195
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe